Sosiaalinen media

sir_eino

1. Montako Facebook-kaveria sinulla on?
2. Miesten/naisten osuus?
3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä?
4. Lisäätkö treffailemasi naiset / miehet aina fb-kavereiksi?
5. Käytätkö tai oletko käyttänyt Facebookia seuranhakuun?
6. Parisuhdestatus?

26

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehenkuvotus

      1. 110
      2. 60% miehiä.
      3. 2 kaikenkaikkiaan.
      4. En ole käynyt kuin 1 treffellä 2 vuoteen kun olen ollut naamakirjassa, ja silloinkin toinen osapuoli ei ollut liittynyt.
      5. En
      6. Oli näkyvillä liittymisestä lähtien sinkku, mutta tuossa pari kuukautta sitten poistin kaikki tiedot näkyvistä.

    • hjhgkgf

      1. Mikä on facebook?

    • sir_eino

      Niin joo, omat....
      1. N. 150. En halua kertoa tarkkaan.
      2. Naisia on jonkun verran enemmän, ehkä 70/30.
      3. Noin 30. En jaksa laskea tarkkaa lukumäärää.
      4. En aina, joskus. Jos nainen vaikuttaa hyvältä tyypiltä tai on yhteisiä tuttuja niin yleensä kyllä.
      5. Tavallaan. Olen pyytänyt puolituttuja naisia kavereiksi ja sitten ulos. Mutten ole käyttänyt mitään sovelluksia tai sivustoja siihen.
      6. Parisuhteessa henkilön X kanssa, edelleen. Ja tästä hyvästä pari mimmiä sitten poisti mut kavereista.

    • Valkokaulusrotta

      1. Viitisenkymmentä.
      2. 60-70 % miehiä. Olen mies.
      3. yhden muistaakseni.
      4. En juuri koskaan, vaan vasta kun ovat tyttöystävä tai kaveri.
      5. Enpä oikeastaan. Kerro lisää?
      6. Sinkku ja joskus taisi olla pois näkyvistä..

      • sir_eino

        No vitosella tarkoitan sitä että verkostoituu siellä kehnosti tuntemien mutta kiinnostavalta vaikuttavien naisten kanssa saadakseen heistä treffiseuraa. Eli viestittelee / chattailee joidenkin mimmien kanssa, lämmittelee naista Facebookissa baarin sijasta.

        On siellä ainakin ollut joitain deittisovelluksiakin mutta mä en ole käyttänyt.


    • Free Fanny

      1. Vähän alle 400
      2. Olisiko 40/60
      3. Kahden
      4. En
      5. En
      6. Between relationships

    • ES

      En ole Facebookissa kun ei ole kavereita nyyh.

    • 1. alle 200
      2. varmaan noin 50/50
      3. en ota mitään random hoitoja tai exiä fb-kavereiksi. Eli vain vakikumppani on listalla.
      4. lue yllä..
      5. en edes osaisi käyttää fb:tä seuranhakuun..??
      6. olen onnellisesti parisuhteessa. =)

    • Noor mees

      1. Reilu 300.
      2. Aika tasan taitaa olla.
      3. Kahden.
      4. En juuri koskaan, muutenkin olen passiivinen pyytämään kavereita.
      5. En.
      6. Vanhapoika (nimimerkkini on tuplasti valheellinen)

    • Mr Groove

      1. Montako Facebook-kaveria sinulla on? 40
      2. Miesten/naisten osuus? aika tasan
      3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä? kahden
      4. Lisäätkö treffailemasi naiset / miehet aina fb-kavereiksi? en todellakaan, siellä on vain ystäviäni, nuo kaksi ovat myös ystäviäni
      5. Käytätkö tai oletko käyttänyt Facebookia seuranhakuun? en ja en
      6. Parisuhdestatus? seurustelen

    • vanhempi tipu

      1. Montako Facebook-kaveria sinulla on?
      jotain 20-30

      2. Miesten/naisten osuus?
      miehiä 1-2

      3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä?
      onhan sitä 20 vuoden aikana ehtinyt... Ehkä n. 20

      4. Lisäätkö treffailemasi naiset / miehet aina fb-kavereiksi?
      En koskaan

      5. Käytätkö tai oletko käyttänyt Facebookia seuranhakuun?
      En koskaan

      6. Parisuhdestatus?
      Sinkku

    • realismus

      1. Montako Facebook-kaveria sinulla on?
      70

      2. Miesten/naisten osuus?
      n. 30/40

      3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä?
      kahden

      4. Lisäätkö treffailemasi naiset / miehet aina fb-kavereiksi?
      en

      5. Käytätkö tai oletko käyttänyt Facebookia seuranhakuun?
      en

      6. Parisuhdestatus?
      leski


      Miksi?

    • Nero.

      Ihmiset jotka käyttää facebookia on idiootteja.

      • Renessanssi-ihminen

        Facebook kehitettiin Harvardin kampuksella.


      • Nero.
        Renessanssi-ihminen kirjoitti:

        Facebook kehitettiin Harvardin kampuksella.

        Tiedän. Olen nähnyt Social Networkin ja tiedän että sen kehittäjä oli/on myös idiootti.


      • Renessanssi-ihminen
        Nero. kirjoitti:

        Tiedän. Olen nähnyt Social Networkin ja tiedän että sen kehittäjä oli/on myös idiootti.

        Kylläpä sitä nyt ollaan niin nokkelia, että. Ehkä elokuvan tekijät olivat idiootteja?


      • Nero.
        Renessanssi-ihminen kirjoitti:

        Kylläpä sitä nyt ollaan niin nokkelia, että. Ehkä elokuvan tekijät olivat idiootteja?

        Tuskinpa. David Fincher on hyvä ohjaaja.


      • Renessanssi-ihminen
        Nero. kirjoitti:

        Tuskinpa. David Fincher on hyvä ohjaaja.

        No se on totta. Kun en ole leffaa nähnyt, niin en pysty kuitenkaan voittamaan tätä väittelyä. Lähden kahville sen sijaan.


    • 1. 59 kaveria
      2. 30 naista
      3. 0
      4. En ole käynyt treffeillä koskaan. Mutta lisäisin jos pyytäisivät.
      5. Olen kokeillut jotain alan sovelleuksia Mutta ei niistä ollut mulle apua.
      6. Sinkku

    • gyunjuuu

      1. Montako Facebook-kaveria sinulla on? jotain päälle 50
      2. Miesten/naisten osuus? miehiä alle 10, naisia loput
      3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä? en yhdenkään
      4. Lisäätkö treffailemasi naiset / miehet aina fb-kavereiksi? En.
      5. Käytätkö tai oletko käyttänyt Facebookia seuranhakuun? en
      6. Parisuhdestatus? sinkku

      Facebookissa olen joo, mutta pidän moniinkin kavereihin esim. puhelimen avulla enemmän yhteyttä kuin facebookin. Läheisimpien sukulaisten ja kavereiden kanssa tulee fb:ssä jonkin verran juteltua yksityisesti ja läheteltyä viestejä, mutta puolituttujen kanssa en juurikaan. Käyn vakoilemassa välillä toisten seiniä, mutta en kovin paljoa kommentoi omaa tilaani sinne. En välitä kertoa kokoajan kaikille mitä olen tekemässä. Enkä toisaalta jaksa lisätä kavereiksi mitään kovin puolituttuja.

    • Naisasialooseri.

      1.270
      2. Miehiä noin 60%naisia noin 40%
      3. 0
      4. En ole päässyt treffailemaan naisia
      5.En mutta rumat naiset ovat vonganneet minua sitä kautta
      6.Single(iki sellainen)

    • eblk.

      1. 151
      2. 3/4
      3. reilu 10
      4. Hmm, naiset kyllä lisäävät facebook-kaveriksi herkemmin. Itse en ikinä, mutta kyllä hyväksyn tulleet kaveripyynnöt
      5. Olen kyllä lähettänyt viestejä että panettaa, eikös nähdä. Ilmeisesti olen siis? Uutta seuraa en facesta etsi
      6. Sinkku

    • Ylivertainen Yksilö

      1. Ihan liian vähän
      2. Naisia noin 10%
      3. 0
      4. En treffaile ketään
      5. En
      6. Ikisinkku

    • ES

      Kaikki ovat Facebookissa ja kaikilla on kavereita? Paitsi minä en ole koska ei ole kavereita. Todella masentavaa.

      • sir_eino

        No ei kenelläkään oikeasti 150 kaveria ole. Tuttuja niistä isoin osa on. Moikataan kun tavataan muttei soitella.


    • Lyhyesti virsi .....

      1. 0 (En ole liittynyt)
      2. 0/0
      3. 0
      4. En ole treffaillut enkä facebookannut
      5. En
      6. Sinkku

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe