Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+varmaan,+koska+avioliiton+tunnusmerkistöön+ei+kuulu+aviorikos.+Olet+ymmärtänyt+tekstini+väärin.
29.11.2018 07:12
Kuulehan.+Kukka+ja+mehiläinen+satukirja+sopii+Sinulle.+Minulla+on+Suomessakin+6+lasta,+ja+kaikki+on+pantu+alulle+naimalla.
Onhan+pyöräkin+"luotu"+ja+niitä+hedään+lisää+päivittäin.
Jumala+puhuu+noissa+Kirjoissa+Israelille,+et+sinä+niitä+tajua,+vaikka++hän+kertoo,+jos+luet+tarkkaan++"on+luonut+ihmiset+suoriksi",+jossa+Hän+sanoo,+mitä+ON+TEHNYT+ALUSSA
Taas+kaikkia+luonnon+mörtiäisiä+Hän+ei+ole+luonut,+josta+Hän+antaa+vastuun+maalle;+Gem+1;124+Jumala+sanoi:+"Tuottakoon+maa+kaikenlaisia+eläviä+olentoja,+kaikki+karjaeläinten,+pikkueläinten+ja+villieläinten+lajit."+Ja+niin+tapahtui.
Siksi+niitä+ilmaan+uusina+lajeina+päivittäin.
28.11.2018 20:36
Ei+minua+ole+luotu,+vaan+olen+syntynyt.+
Vain+tyhmä,+todella+tyhmä+luulee,+että+vieläkin+Jumala+luo+ihmiset,+todella+tyhmä.
28.11.2018 16:19
Missä+ilmenee+Jumalan+tyhmyys?
28.11.2018 13:55
Kyllä+raamattu+antaa+luva+erota,+kun+avioliitto+ei+täytä+sen+tunnusmerkistöä,+joista+yksi+on+uskottomuus.
Matteus+5;+32+Mutta+minä+sanon+teille:+jokainen,+joka+hylkää+vaimonsa+muun+syyn+kuin+haureuden+tähden,+ajaa+hänet+aviorikokseen.+Ja+aviorikoksen+tekee+myös+se,+joka+nai+miehensä+hylkäämän+naisen
Missä+kohti+Raamatussa+on+OMA+syysi;+koska+siihen+ei+tarvita+lähestymiskieltoa."----'
Tämä+ei+esiinny+Raamatussa.
28.11.2018 13:53
Sillä+menetelmällä,+vilkuttelulla+ja+ihmisen+syntien+anteeksiantamisella+ei+ole+mitään+tekemistä+synnin+sovittamsien+kanssa.+
Meille+kristityille,+synnit+annettiin+anteeksi+jo+Golgatan+ristillä.
26.11.2018 07:24
Miten+Sinä+sen+tiedät,+sillä+Jeesus+ei+asua+käsin+tehdyissä+temppeleissä,+kuten+Kerho,+ja+todellisuudessa+ette+tunne+koko+Jumalaa+Jeesuksessa.+Minun+parannus+on+tehty+varmastai+ennen+sinun+syntymää.+Jatka+vain+tuossa+pakanallisessa+lahkossa.
26.11.2018 07:22
Eikö+ne+kerhossa+opeta.
Matt.+18:22+
Jeesus+vastasi+hänelle:+"Minä+sanon+sinulle:+ei+seitsemän+kertaa,+vaan+seitsemänkymmentä+kertaa+seitsemän.
25.11.2018 20:16
Minäkö+en+ole+Jeesuksen+omien+joukossa?+Häpeä.+Näytä+missä+se+Raamatussa+on,+niin+jatketaan.+Kerro+myös+se,+että+"omien+joukossasi"+kenellä+on+Hengen+armolahja,+kuka+puhuu+kielillä,+kuka+parantaa?+Huomaat,+että+olet+suolla.
25.11.2018 15:37
Jos+et+ymmärrä,+kerro+missä+vauvoja+sitten+raamatussa+kastettiin.+Ei+ollut+Jeesus,+Hänet+kastettiin+vasta+30+vuotisena?
25.11.2018 14:22
Miksi?+Minähän+seuraan+Jeesusta,+en+Ray;tä?
erro+mikä+siellä+on+mielestäsi+parempaa,+ei+minulle+(tunnen+lahkon),+vaan+lollekin+sekulaarille?
25.11.2018 14:20
Lauantaina+pidin+saarnan,+Jumalan+6.+Liitosta,+eli+Jeesuksen+liitosta+ja+tänään,+lähden+juuri+Jeesuksen+seurakuntaan+penkille.
25.11.2018 10:11
Pidän+Sinua+pellenä.+Palstan+häirikkönä+parhaimmillaan.+Et+pysty+keksustelemaan+Vanhoillislestaiolaisuudesta,+au+revoir,
23.11.2018 22:28
Sielu+on+kuolematon.
23.11.2018 22:03
minäkö+valehtelen+itselleni?
23.11.2018 16:47
Miten,+jos+kertoisit+näytöt+valheesta.+Minulle+usko+siihen,+että+Jumalaq+on+sen+kirjoitattanut+on+selvä.
23.11.2018 14:32
Niin+se+on,+mutta+Jumala+on+hengeyttänyt+sanomansa+juuri+näin.
Siinä+se+onkin+uskovan+ja+sekulaarin+ero,+toinen+uskoo,+teoinen+ei,,,,+ainakaan+vielä.
23.11.2018 08:52
On+sinne+mennyt+raamatun+mukaan+myös+Mooses,+Hanok+ja+Elia,+muutamia+mainitakseni.+Mutta+ihminen+menee+Tuonelaan,+pyhät+toiseen+"kammariin"+ja+pahat+peräkammariin.
Sieltä+ne+sielut+nostetaan+tuomiolle+Ylösnousemusruumissa+Herraan+päivänä,+yli+tuhannen+vuoden+päästä.
22.11.2018 21:38
On+se+Raamatussa,+Minä+olen?+Etsi.
Panen+kuitenkin+jotain+nähtäväski
2.Mooseksen+kirja:
3:6 Ja+hän+sanoi+vielä:+"Minä+olen+sinun+isäsi+Jumala,+Aabrahamin+Jumala,+Iisakin+Jumala+ja+Jaakobin+Jumala."+Ja+Mooses+peitti+kasvonsa,+sillä+hän+pelkäsi+katsoa+Jumalaa.
22.11.2018 18:33
Tuo,+että+Jeesu+sanoi;+_Minä+tulen+pian,+todella+sai+ihmiset+hieman+ihmettelemään,+mutta+se+mitä+kirjoitit+lopulla,******
Tekstien+luonnollinen+kirjaimellinen+tulkinta+pakottaa+siihen+selvään+johtopäätökseen,+että+ensimmäiset+kristityt+odottivat+maailmanhistorian+lopputapahtumien+olevan+käsillä+heidän+oman+sukupolvensa+aikana.******
Kertoo+jo+ajasta,+milloin+Jeesus+sai+Kaiken+valla,+Taivaassa+ja+maan+päällä+(Matt+28;18)+ja+Hän+alkoi+määritellä+merkkejä+tulemisellen.+Hänhän+On+Kaikkivaltas+ja+tietää+jo+ennen+salaisuutena+olevan+tulemisensa+mm:+Matt+24;32+"Ottakaa+oppia+vertauskuvasta,+jonka+viikunapuu+tarjoaa:+kun+sen+oksa+virkoaa+ja+alkaa+tulla+lehteen,+te+tiedätte,+että+kesä+on+lähellä.
33+Samalla+tavoin+te+kaiken+tämän+nähdessänne+tiedätte,+että+se+aika+on+lähellä,+aivan+ovella.
34+Totisesti:+tämä+sukupolvi+ei+katoa+ennen+kuin+kaikki+tämä+tapahtuu.
Kysymyksessähän+on+Israelin+perustaminten+toukokuussa+-48,+eli+suurten+ikäluokkien+aikana+syntyneet+näkevät+vielä+Jeesuksen+tulemisen.
22.11.2018 17:05
15 / 692