Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten+lauta+tähän+liittyy??
05.11.2018 16:55
Kerro+itse+ensin,+mitä+kopiointisi+Sinulle+tuo+mieleen?
05.11.2018 15:20
Kerro+itse+ensin,+mitä+kopiointisi+Sinulle+tuo+mieleen?
05.11.2018 15:20
Uskovilta+se+ei+ole+kielletty,+mutta+mikä+on+Kerhon+kanta,+se+on+avoin.+Heillehän+se+tuo+saastaisia+perverssioita,+josta+saamme+lukea.
Hyvä+usheilulaji.
05.11.2018 15:18
Kunhan+minäkin+leikisti.
Oikeassa+hinnassa+ne+on.
Siunusta.
Kes.
04.11.2018 13:30
En+minä+summittain+hyökkää+kenekään+kimppuun?+Voin+mainita+Vihelän+ja+useita+kymmeniä+muita,+jos+haluat,+mukana+omiensa+pettäjä+Myllymäen+sukukunta,+sieltä+löytyy.
Tuo+minua+kristittynä+kornii,+kun+Vanhan+Testamentin+mukaan+tuollainen++saasta+tulee+kikivttää+kuolaaksi,+se+on+Jumalan+Laki,+jonka+Hän+puhui+Israelille,+Pakanoille+Hän+ei+ole+puhut+koskaan.+Ja+Sinäkin+vielä+puolustelen+Hänen+anteeksi+antoaan.
Ymmärrätkö+minkä+kuvan+annat+Jumalasta.+Valehtelian+kuvan.+Jos+Hän+asettuu+Lain+edessä+armolliseksi,+Hän+valehtelee+itselleen.+Sitä+Hän+ei+koskaan+tee,+tuomio+tulee+automaattisesti,+sanot+Sinä+tai+minä+mitähyvänsä,+ja+Laki+on+voimassa+kaikessa+karmeudessaan+yleisisesti+lestadiolaisuudessa,+kosk+eivät+tunnusta+Jeesuksen+kaikkivaltiasuutta.
Uhrille+ei+todella+jää+mitään.+Hänen+sukupuolinen+olemus+hämärtyy+ja+ei+nauti+koskaan+siitä.+Hän+kokee+häpeää,+eikä+elä+koskaan+normaalia+elämää,+luottamuksen+ja+sisästen+syyttelyjen+sekä+perheen+sisällä+olevan+sielunvihollisen+vuoksi,+koska+Äitikin+usein+menee+isän+puolelle,+ettei+Isä+narahda.
Oletko+koskaan+asunut+naisen+kanssa,+jota+Isä+käytti+hyväkseen?+Jos+et+ole,+kokeile+vaikka+viikonloppu,+niin+jutut+muuttuu.
04.11.2018 08:27
Valehtelit+taas.+Lohisoppa+maksoi+jo+Porissa+3,5€+ja+Lihasoppa+4€
Valehtelu+kuuluu+SRK;hon.
04.11.2018 08:07
Miksi+Jeesus+sitten+sanoi;+-+Parempi+kun+heille+laitetaan+Myllynkivi+kaulaan,+ja+mereen.
Samoin+Vanhassa+Testamentissa+heidät+kiviettiin+Mooseksen+Lain+mukaan?+Sen+Lain+allahan+Kerho+elää,+mm.+Oonan+synnin?
Pedofilille,+joka+turmelee+oman+lapsensa+elämän+tulee+ehdottomastai+saada+elinkautinen+rangaistus,+kuten+useassa+maassa+on.
03.11.2018 22:33
Älä+nyt.+Älä+hae+muista+jutuista+muka+vastaavaa.+Kukaan+kristitty+Suomessa+tuskin+raiskaa,+sekä+nai+omia+lapsiaan,+kun+Kerho?+Niitä+on+tuhansia+ja+vielä+-70/-+80+luvun+vaihteessa+miehet+rehvastelivat+lukumäärällä.+
Miten+kehtaat+vähätellä+tavaramerkistänne?+Se+on+katkaissut+tien+teiltäkin+Pyhään+Henkeen.
Ei+yhtään+armolahjaa,+ennen+niitä+oli,+mutta+lapset+saivat+olla+rauhassa.
Muista+se,+että-+Vain+lääkärille+selitellään.
03.11.2018 21:51
Etkö+oikeasti+voi+kommentoida+asiaa,+vai+loppuiko+paukut?+En+ole+vauhdissa,+istun+ja+katson+Kärppäpeliä.+Tajuatko?
03.11.2018 20:50
Eikö?
1+Kor+6:
9+Vai+ettekö+tiedä,+etteivät+väärät+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa?+Älkää+eksykö.+Eivät+huorintekijät,+ei+epäjumalanpalvelijat,+ei+avionrikkojat,+ei+hekumoitsijat+eikä+miehimykset,
10+eivät+varkaat,+ei+ahneet,+ei+juomarit,+ei+pilkkaajat+eivätkä+anastajat+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa.
1+Kor+6:9+on+kreikankielisessä+tekstissä+jakeen+lopussa+on+kaksi+kreikkalaista+sanaa+(malakos+ja+arsenokoites).+Malakos+tarkoittaa+epämiehekästä,+pojan+ja+miehen+välistä+seksiä,+miestä+joka+harjoittaa+epänormaalia+seksiä+ja+miesprostituutiota.+Arsenokoites+tarkoittaa+homoseksuaalia,+miestä+joka+makaa+miehen+kanssa.
1+Kor+6:9+jakeen+lopussa+on+selkeä+opetus+siitä,+että+aikuisen+ja+lapsen+välinen+seksi+on+syntiä.+Jakeessa+puhutaan+miehen+ja+pojan+välisestä+seksistä,+mutta+sanomatta+on+selvää,+että+myös+miehen+ja+tytön+välinen+seksi+on+syntiä.+Raamattu+tuomitsee+pedofilian+synniksi,+jonka+harjoittajat+eivät+voi+periä+Jumalan+valtakuntaa.
Olen+huomannut,+että+heidän+"tuloksesa+",+joilta++Kerhon+hyväksymä+menetelmä,+vei+koko+elämän+pileen.
Seksistä+nauttiminen+tuli+vastenmielisiksi,+ja+valehtelu+sekä+salailu+oli+elämän+selkäranka.+Taas+sukurutsat+ovat+ketä+ovat,+vailla+omaa+selkeää+elämää.+
Ja+kaikki,+pelkkä+vilkutus,+tai+kuten+Veikko+Vihelä,+70+pv+ehtoollista+14+pilatusta+ihmisen+alusta?
Eikö+jo+kellot+soi,+ja+kannattaa+etsiä+Jeesus,+Hän+ei+valehtele.
03.11.2018 17:31
Juuri+näin.+Tämähän+tuli+mukaan+Heikki+Saaren+aikaan,+kun+Kerhossa+alkoi+ilmetä+rikollisuutta,+silloin+oli+keksittävä+jotain+ja+se+oli+juuri+tämä,+ettei+tarvitse+joutua+Oikeuslaitoksen+eteen?
Siihen+oli+tarve+ja+tilaus.
03.11.2018 17:10
Manasse+eli+Lain+aikaa,+ja+uhraaminen+poisti+synnin,+mutta+nyt+Kerho+elää+Jeesuksen+Liittoa,+ja+Hän+on+sanonut,+ettei++apua+saa+Häneltä.+Tämä+on+aivan+eri+asia,+eri+johtajat.
03.11.2018 17:08
Jos+on+löytänyt+Jeesuksen+ja+lähtee+seuraamaan+Häntä,+on+huipulla.+
Toista+se+on+näissä+sekulaareissa+lahkoilla,+jossa+keppuroidaan+vain+omatekoisten+syntien+anteeksi+annon,+sekä+valheen+ja+rahan+parissa.+
Vanha+sanonta;+-+Kun+pääsee+paskasta+pois,+ei+siihen+uudelleen+astu,+olet+vale+uskovainen+pahimmasta+päästä.
Kerroppa+mikä+on+diaspora?
03.11.2018 07:39
En+tarkoita+Kerhon+rampaataa?+Vaan+ihan+Jumalan+hengeyttämää+kirjaa.
02.11.2018 22:14
>>Erikoista,+että+uittoyhdistysmies+sekoilee+tuon+vallan+kanssa.+Jo+taannoin+Paavali+kirjeessään+Timoteukselle+todistaa+Jumalan+kaikkivaltiudesta.**+Kuuluiko+Pave+johonkin+uittoyhditykseen?+Missä+päin+Israelia+se+oli?
Kaiketi+Sinulla+on+kartta+siitä,+kun+olen+niin+kiinnostunut?
Mutta+tärkein,+olen+tuon+jae+kokonaisuuden+lukenut+yli+60+vuotta+sitten,+mutta+miten+se+liittyy+uittohommin???
02.11.2018 20:50
Sitä+syntiä+ei+Jeesus+anna+ateekis,+miten+sen+voi+joku+lahkolainen+tehdä?
02.11.2018 20:11
Missä+se+on+Raamatussa+sanottu?
02.11.2018 20:07
Mitäh?
Milloin+Jeesus+on+antanut+kaiken+vallan+Jumalalle?+Laita+kohta+näkyviin?
02.11.2018 18:31
Vaikutat+fiksulta?+Eli+minkä+ruoan+Jumala+antoi+ihmiselle,+ennen+tulvaa?
01.11.2018 12:40
22 / 692