Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oli+miten+oli,+jonbkun+on+Palstallakin+kerrottava,+mitä+Jeesus+sanoi+ja+unohtaa+Rooma,+jonka+alla+Kerhokin+on?
17.10.2018 17:10
Tuo+ihmisten+keksimä+uskontuunustus+on+pakanllinen,+ei+kristittyjen+tunnustus,+sillä+jo+heti+menee+pieleen;+
Tuo+ihmisten+keksimä+uskontuunustus+on+pakanallinen,+ei+kristittyjen+tunnustus,+sillä+jo+heti+menee+pieleen;+
Yksi+syy+se+on+myös+siihen,+etten+viitsi+kuunnella+tuollaisia+Raamatun+ulkopuolisia+sepustuksia.
Kun+ihminen+kastetaan,+siinä+on+osallisen+ainoastaan+kastettava+ja+kastaja,+joka+on+suulla+tunnustanut+Jeesuksen+Herraksi+ja+lupaa+lähteä+seuraamaan+Häntä.
Miten+teillä+ne+nukkuvat+vauvat,+miten+he+tunnustavat+asian.
Se+ei+ole+mikään+kaste,+vaan+pakanallinen+ripottelu+Kirkon+veroluetteloon.
Upotuskasteessa+kastetaan+kristitty+ihminen+Jeesukseen,+ei+kirkkoon.
Kirkko-+uskova+ei+todellakaan+tarvitse+uskoa,+ulkokuori+riittää.
Tuo,+uskoiko+hän+Isään,+Poikaan+Pyhään+Henkeen?+missään+ei+ole+koskaan+kysytty+näin+Raamatussa.
Se+on+veronkerääjien+soopaa.
+>>>Uskontunnustus+ja+laadittiin+torjumaan+vääriä+käsityksiä+ja+harhaoppeja.+**+Juuri+uskontunnustus+on+harhaoppi.+Siinä+myös+puhutaan,+että+Jumala+on+kaikkivaltias,+joka+on+soopaaa,+Jeesus+on+kaikkivaltias+joka+on+kerrottu+Raamatussa+7-8+kertaa.
Mainitse+joku+kohta,+missä+Pave+maininnut+vääristä+tulkinnoista?
Juuri+uskontunnustus+vei+kristinopin+selkeään+saatanallisuuteen.
Näin+herkkämielisiä+harhautetaan,+kun+pakkopannaan+puhumaan,,,+-+minä+uskon??
Sitä+kyllä+kannattaa+pohtia,+ennekuin+lähtee+höpötykseen+mukaan.
17.10.2018 14:20
Ei+ole+todella+hajua+siitä.
Mutta+tapahtumasta+on.+On+myös+näyttöä+enemmän,+kun+Sinulla.
Naintihommasta+Joona+ei+saanut+syntiä+päälleen,+vaan+vastustuksesta+Jumalaa+kohtaan,+eli,+Oonan+ei+ollut+kuuliainen.+Siksi+lähti+henki.
1+Moos+38;
8+Silloin+Juuda+sanoi+Onanille:+"Makaa+veljesi+lesken+kanssa,+täytä+velvollisuutesi+hänen+lankonaan+ja+herätä+eloon+veljesi+suku."+
9+Mutta+Onan+tiesi,+ettei+lasta+pidettäisi+hänen+omanaan,+ja+aina+kun+hän+makasi+kälynsä+kanssa,+hän+antoi+siemenensä+mennä+maahan,+ettei+antaisi+jälkeläisiä+veljelleen.
Mark+12;+19+"Opettaja,+Mooses+on+säätänyt+näin:+'Jos+jonkun+veli+kuolee+ja+jättää+jälkeensä+vaimon+mutta+ei+lasta,+tämän+miehen+tulee+ottaa+veljensä+vaimo+ja+hankkia+jälkeläinen+veljelleen.'
Hän+siis+rikkoi+Lakia,+ja+lain+rikkojalle,+ilman+uhria+kuului+aina+kuolema.
Nyt+tiedät+sinäkin,+se+"hajun".
17.10.2018 07:52
Ei+pelkkä+usko?+Uskoa+voi+mihin+tahansa,+vaikka+Jengiinsä.
Mutta+usko+Jeesus+Messiaaksi+ja+surata+Häntä+on+minun+kallein+asia.
16.10.2018 22:24
Kysyinkin;+Kumpi+on+oikeassa+Kerho,+vai+Jumala?
Onko+korut+kiellettyjä?
Sama+sanoma+löytyy+myös+Uudesta+Testamentista.
Sitä+pitää+vain+tukia,+ettei+Onan+"synti"+pääse+päälle.
16.10.2018 21:27
”Minä+somistin+sinut+koristeilla+– –,+ja+sinusta tuli+hyvin,+hyvin+kaunis.”+(Hesekiel+16:11–13.) +
Näitä+koristeita,+jotka+tässä+yhteydessä+olivat+rannerenkaat,+käädyt+ja+korvarenkaat.+
Kultakoruja+verrataan+Raamatussa+myönteisessä+hengessä+myös+”viisaaseen+ojentajaan”,+jonka+sanat+altis+kuulija+ottaa+vastaan+(Sananlaskut+25:1, 12).+
Tuntuisi+johdonmukaiselta,+että+jos+Raamattu+esittää+nämä+vertailut+edullisessa+valossa,+Jumala+ei+ole+sitä+vastaan,+että+naiset+korostavat+ulkonäköään+kauniilla+koristeilla.+
Minä+puin+sinut+kirjailtuihin+juhlavaatteisiin,+panin+jalkaasi+pehmeät+nahkakengät,
+ + kiedoin+päähäsi+pellavaisen+liinan+ja+asetin+upean+viitan+harteillesi.+Minä+kaunistin
+ + sinut+koruilla+ja+sinun+ranteesi+kultarenkailla+ja+kiedoin+kaulaasi+kultaiset+ketjut.
+ + Minä+kiinnitin+nenääsi+kultarenkaan,+ripustin+korut+sinun+korviisi+ja+laskin+hiuksillesi
+ + kimaltavan+otsarivan.+Sinä+koristauduit+kullalla+ja+hopealla,+sinun+vaatteesi+olivat
+ + hienointa+pellavaa+ja+kallista,+kirjailtua+kangasta.+Ruoaksesi+sait+parhainta
+ + vehnäleipää,+hunajaa+ja+oliiviöljyä.+Niin+sinusta+kehkeytyi+ihanan+kaunis+nainen,
+ + kuninkaille+olisit+kelvannut.+Sinun+maineesi+kiiri+kansojen+keskuuteen,+niin+kaunis+olit,
+ + olit+täydellinen+ihanuudessasi,+jonka+minä+sinulle+lahjoitin.+Näin+sanoo+Herra+Jumala.
+ + (Hes.+16:10-14)+
Valehteleeko+Raamattu,+vai+valehteleeko+Kerho?
16.10.2018 19:47
Amen.
Tuo+oli+terve+toteamus.+Se+on+täytetty.
Lakihan+siinä+oli+kysmyksessa,+mutta+Jeesus+teki+todella+työnsä+loppuun+ja+meidän+tehtävä+on+kertoa+juuri+siitä.
Matt+28;20+opettakaa+heitä+noudattamaan+kaikkea,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+noudattaa.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+kaikki+päivät+maailman+loppuun+asti."
Kun+teemme+Jeesuksen+tahdon,+hän+on+kanssamme+ainiaasti.
16.10.2018 19:40
Ei+uudestsiyntyneen+tarvitse+sekunteja+laskea.+Jeesu+sovitti+kaikki+synnit,+jopa+tulevatkin,+niin+kauan+kun+olemme+synnille+otollisia.+Synnin+poispanemisella+ei+ole+mitään+tekemistä+pelastuksella,+ainoastaa+tunnustautuvalla+uksolla+Jeesus+Messiaaksi.
16.10.2018 13:47
Se+ero,+ettei+kumpikaan+helluntailaisuus,+eikä+vapis+jaa+syntejä+anteeksi.+Yleensä+on+siunuksen+hakeminen+omiin+ongelmiin.+Tiedän+varmuudella+tämä'+asian,+ja+nämä+rukoushenkilökunta+käy+aina+läpi+vuoden+koulutuksen+tehtäväänsä,+jos+ovat+maalikkoja.
16.10.2018 13:45
Se+ero,+ettei+kumpikaan+helluntailaisuus,+eikä+vapis+jaa+syntejä+anteeksi.+Yleensä+on+siunuksen+hakeminen+omiin+ongelmiin.+Tiedän+varmuudella+tämä'+asian,+ja+nämä+rukoushenkilökunta+käy+aina+läpi+vuoden+koulutuksen+tehtäväänsä,+jos+ovat+maalikkoja.
16.10.2018 13:45
Tuo+3,5+vuotta+kuuluu+eskatologiseen+aikaan,+ei+Jeesuksen+aikaan.+Sehän+on+Ilmestyksessä,+tai+paremminkin+Danielissa+9;27;++Hän+on+tekevä+liiton+raskaaksi+monille+yhden+vuosiviikon+ajaksi,+ja+puoleksi+sitä+viikkoa+hän+on+lakkauttava+teuras-+ja+ruokauhrin.+Ja+temppelin+ylimmällä+kohdalla+on+oleva+turmion+iljetys+aina+siihen+saakka+kun+turmion+tuoja+vääjäämättä+joutuu+turmioon."
Silloin+on+Paha+ja+Akr+tehneet+juutalaisten+kanssa+sopimuksen.
Aiheen+tunnen,+mutta+mainitsemasi+kohta+vaatii+tarkistusta,+se+ei+liity+Temppeliin,+vaan+siihen,+kenen+vuoksi+Jeesus+tuli+eka+kerran.
Tarkennatko+kirjan,+luvun+ja+jakeen?
15.10.2018 18:12
Olen+Tykistön+miehiä,+enkä+sielläkään+pressun+alla.
15.10.2018 17:56
Oletko+Sinä+hänet+nähnyt?+Minä+tunnen+Hänet+ilman+näkemisiä.+Olemme+samaa+heimoa+sekä+olen+Hänen+seuraajansa.
15.10.2018 12:13
On+hyvä,+mutta+merkittävää+on+se+epävarmuus,+kirjoittaja+ei+uskalla+panna+nimeään+alle,+joten+puskista+huutelua+kaikki+tyynni.
15.10.2018 08:03
Näin+se+on+vanhurskaalla,+Jeesus+tai+voi+unohtaa,+se+on+kaiken+Number+One.
15.10.2018 08:01
Onko.+Eiköhän+se+ole+Jeesusken,+sillä+kaikki,+myös+elämä,+syntymä+on+alistettu+Hänen+valtansa+alle.+Pitää+kiittää+asioista+oikeaa+tahoa.
14.10.2018 21:35
Missä+Jeesus+kertoo+kuolleensa+ristillä+Adamin+puolesta?+Eihän+Hän+ollut+edes+israelainen,+mutta+Jeesus+kertoi+sen,+että+tuli+maan+päälle,+VAIN+ISRELIN+HEIMON+PUOLESTA.+Josta+Matt+15;24.
Eniten+on+eroa+synnin+sovituksella+ja+anteeksi+anatmisella.+Oikeasti+sen+tekee+Jeesus,+mutta+tuo+Kerhon+-+suksen+veressä+jne.+on+pelkkää+kiristystä+sekä+tsoukkia.
14.10.2018 19:24
Kenen+kanssa+opetuslapset,+toista+sataa+sekä+kymmenet+parannetut+tekivät+parannuksen?+Jeesuksen+kanssa+ja+omana+henkilökohtaisen+ratkaisuna,+eikä+heistä+kukaan+ollut+helluntailainen,+vaikka+heillä+käy+juuri+näin,+mutta+miten+on+Kerhon,+siellä+parannuksen+ajan+sanoo+joku+muu,+ihminen,+syntinen+ihminen,+eikä+tiedä+mitä+tekee+ja+parannus+tehdään+lahkoon?+Tosi+paha+juttu.
14.10.2018 19:16
Näin+on.+Pyhät+ovat+Jeesuksen+seuraajia+ja+Kerholla+on+pitkä,+ehkä+tavaoittamaton+matka+siihen+tilanteeseen.+He+seuraavat+rahaa+sekä+Kerhoa.
14.10.2018 15:44
Näihän+se+on.+Kerholla+on+kaikki+luvallista,+kun+se+voidaan+tehdä+salassa,+tai+pystyy+osoittamaan,+että+Raha+on,+ja+se+riittää.
13.10.2018 21:56
29 / 692