Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vihan+aika+alkaa+Raamatussa+päivälleen+Jeesuksen+suorittaman+Tempauksen+jälkeen,+missä+Hän+käy+hakemassa+omansa,+uudestisyntyneet+Pyhät+mukaansa+Taivaaseen+7;si+vuodeksi+oppiin+siinä,+miten+millenniumissa+ja+Iankaikkisuudessa+eletään+ja+toimitaan.
Tempuksesta;+
1. Tess. 4:17
Meidät,+jotka+olemme+vielä+elossa+ja+täällä+jäljellä, temmataan sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa.
Itse+Vaivan/++vihan+aika+alkaa+Jerusalemissa+juutalaisten+sekä+Pahan,+ja+antikristuksen+keskinäisestä+sopimuksesta,+jonka+Paha+rikkoo+ensimmäisen+3,5+vuoden+aikana+vaikeuttaen+niiden+ihmisten+elämää,+jotka+tänne+jää.+Kukaan+ei+heistä+ollut+uskossa+Jeesukseen,+Hänen+temmatessa+omansa,+mutta+moni+tajuaa+vasta+nyt+tilanteen+ja+huutaa+Herran+Jeesuksen+perään.+Apua+ei+Taivaasta+tule.
Silloin+ei+vielä+tapeta+mielensä+muuttajia,+tilanne+muuttuu+3,5+vuoden+päästä,+Temppelin+ollessa+valmis+Paha+rikkoo+sopimuksen,+ja+menee+Temppeliin,+josta+Matteus+24+kertoo;
Ensimmäisestä+3,5+vuoden+jaksosta;8+Mutta+kaikki+tämä+on+vasta+synnytystuskien+alkua.+
Sitten+toisesta+jaksosta+Matteus+kertoo;15+"Kun+siis+näette+pyhään+paikkaan+pystytettynä+turmion+iljetyksen,+josta+profeetta+Daniel+on+puhunut+--+huomatkoon+lukija+tämän!+
Tämän+vahvistaa+Daniel;11;31+Hänen+lähettämänsä+sotajoukot+tulevat+ja+saastuttavat+pyhäkön+ja+pyhän+vuoren,+lakkauttavat+päivittäisen+uhrin+ja+asettavat+pyhäkköön+turmion+iljetyksen+
Ahdingon+voima+on+niin+suuri,+että+sekin+vahvistetaan+VT;ssä+;21+Ahdinko+on+oleva+niin+suuri,+ettei+sellaista+ole+ollut+maailman+alusta+tähän+päivään+asti+eikä+tule+koskaan+olemaan. +Dan+12;1+--+Silloin+astuu+esiin+Mikael,+suuri+enkeliruhtinas,+joka+seisoo+kansasi+suojana.+Ja+tulee+ahdistuksen+aika,+jonka+kaltaista+ei+ole+ollut+siitä+alkaen,+kun+kansoja+on+ollut,+aina+tuohon+aikaan+saakka.+Mutta+sinun+kansasi+pelastuu,+pelastuu+jokainen,+jonka+nimi+on+kirjoitettu+kirjaan+
Näin,+kun+Paha+ja+antikristus+valtaavat+Temppelin,+niin+samalla+he+ottavat+voimakkaan+aseen+käyttöön,+ja+kysyvät+jokaiselta+ilmiselitä,+että+tunnustavatko+He+antikristuksen+Messiaaksi,+ja+jos+ei,+Hänet+tapetaan.+Mutta+nyt+Jumala+reagoi+tilanteeseen+ja+lukee+sen+marttyyrikuolemaksi,+joten+Hänet+herätetään+sitten+aikanaan+milleniumiin.
Vaivan+ajan+lopussa+Jumala+lähettää+kaksi+"säkkipukuista"+sinetillä+varustettua+miestä+kertomaan+Jeesuksen+pikaisesta+tulemisesta,+jotka+saavat+vapaasti,+kenenkään+häiritsemättä+toimia,+paria+viikkoa+vaille+täyden+ajan.+He+ovat+Hanok+ja+Elia.+Toinen+näistä+on+minun+nimikaima.+Tämä+on+Ilmestyskirja+11+luvussa,+josta+esimerkkijae;+3+"Minä+annan+kahdelle+todistajalleni+tehtäväksi+julistaa+sanaani+säkkivaatteeseen+pukeutuneina+tuhat+kaksisataakuusikymmentä+päivää."+
Tässä+vaivan+aika+pikapikaa+kirjoiettuna.
02.09.2018 20:49
Pitääsikö+ensin+tehdä+parannus?+-+En+enää+suorita+yhdyntöjä+omiin+lapsiini,+enkä+alaikäisiin.
Koska+aisa+oli+yleisessä+hyväksynnässä,+parannuksen+tulee+tehdä+julkisesti+myö+SRK.
02.09.2018 16:55
He+eivät+usko+mihinkään+muuhun,+kun+Rahaan+ja+äkkirikastumieen,+sekä+tautpfoniaan,+-+Hyvä+juuttu,+hyvä+juttu.
02.09.2018 12:56
Ei+uskovat+ole+epäsopuisia,+eivätkä+juorua,+se+on+Kerho,+joka+on+siinä+tosi+paha,+jopa+omilleenkin.
Kun+ei+ole+mitään+järkistä+asiaa,+se+antaa+tilaa+juoruille.
01.09.2018 12:41
Aika+ajoin+käy+yksi+vahus,+jonka+olen+tuntenut+50+vuotta+ja+kunnioitan+Häntä+suuresti.+Nyt+Hän+kävi+eilen,+ja+kuuluu+Kerhoon,+on+äkkijyrkkä,+mutta+fiksu+85+vuoden+ikäiseksi.
Puhe+meni+luonnollisesti+siihen,+kun+en+tule+seuroihin.+Miksi,+minullahan+on+seurakunta+ja+siellä+opetus+Raamatusta.
Hän+aina+myöntää,+ettei+lue+Raamattua,+mutta+antaa+Hengen+viedä+ja+kertoi+puhujien+tarinoita,+joissa+ei+ollut+päätä+eikä+häntää.+Vika+ei+ollut+Häånen,+vaan+Kerhon+sekavan+pakanallisen+opin.
Toistin+jälleen+sen,e+ttä+voin+tulla+miestenpiiriin,+niin+Hän+sanoi;+-+Ei+ne+ala+sun+kanssa+inttämään,+mutta+seuroihin+voit+tulla.
Kerroin,+etten+ole+koskaan+inttänyt,+mutta+voin+toistaa+näkemykseni?+
No,+eihän+Sinua+kuule+yksikään+meikäläinen,+koska+oppisi+on+väärä?+Kysyin+missä+se+on+väärä,+kun+puhun+Raamatun+mukaan?+Juuri+se+on+väärää,+Hän+sanoi,+sitä+pitää+osata+tulkita?
Kysyin,+miten+Sinä+tulkitset,+koska+et+lue+Raamattua??
Koska+mies+oli+vanhus,+muutin+aihetta,+ettei+Hän+kärsi,+mutta+hän+kuitenkin+sanoi;+-+En+minä+tullut+tänne+Sinun+saarnaa+kuuntelemaan,,+vaan,+vaan???
Syvällä+se+ekslusiivisuus+on+vanhoissa,+nuoret+käyvät+aivan+eri+periaatteella.
01.09.2018 08:42
Ei+ole.+Saksa+vain+otti+sen+käyttöön+Kristalliyönä,+tunnistaakseen+Jumalan+omaisuukansan+muista,+jotta+voi+tuhota+heidät.
31.08.2018 12:44
Onko+Kerho+ollut+joskus+Egytin+vankeudessa?
Tässä+näkee,+kuinka+vähän+Kerhon+puhujilla+on+tietoa+Jumalan+tahdosta,+tässä+asiassakin+kontekstista,+-+kuka+sanoi,+miksi+sanoi+ja+kenelle+sanoi?
Oliko+se+todella+Kerho?
31.08.2018 07:05
Onko+Kerho+ollut+joskus+Egytin+vankeudessa?
Tässä+näkee,+kuinka+vähän+Kerhon+puhujilla+on+tietoa+Jumalan+tahdosta,+tässä+asiassakin+kontekstista,+-+kuka+sanoi,+miksi+sanoi+ja+kenelle+sanoi?
Oliko+se+todella+Kerho?
31.08.2018 07:05
Kamalaa???
30.08.2018 21:38
Tiedätkö+xxx,+että+minä+olin+läsnä+siinä+kokouksessa,+jossa+tämä+rovasti+kertoi+tämän+asian,+mutta+nimeä+en+voi+tänne+kirjoittaa.+Asia+on+totisinta+totta,+mutta+en+tiedä,+kuka+jutun+teki.+
Tapahtuma+oli+ollut+alkukesästä.
30.08.2018 21:07
Nythän+oli+kysmys+nimenomaan+VL+nuorista,+jotka+saivat+Hengen,+ja+Ylistivät+Jumalaa+kielillä.+Miksi+hakea+muista+syntipukkeja.
30.08.2018 21:03
Näinkin+on+käynyt.+Minun+kielitaito+ei+ole+kuitenkaan+kummoinen,+mutta+lähes+aina,+poisluettuna+se,+jota+kutsun+"puputtamiseksi",+erottaa+joitan+sanoja+kielistä,+joita+tunnen.
Jotenkin+se+on+suuri+lahja+ja+sen+täydellinen+selittäminen+ihmiselle+on+mahdoton,+sehän+on+Armolahja.
30.08.2018 20:41
He+eivät+tiedä,+mitä+tekevät.+Minulle+on+annettu+ymmärys.+Kiitos.
30.08.2018 08:48
Kieliä+puhuva+saa+oppinsa+opiskelemalla,+kielillä+puhuja+saa+voiman+Pyhästä+Hnegestä.
Jos+menet+kristillisiin+seurakuntiin,+tulet+huomaamaan+sen+eron.
30.08.2018 08:28
Ei+se+ole+halluntailaisten+toimia,+vaan+Pyhän+Hengen+voimakas+voitelu+sen+tekee.
Sitä+ei+ole+enään+Kerhossa,+ennen+oli+hyvinkin+paljon.+
Mutta+karkasitte+Jeesuksen+seuraamisesta,+niin+Henki+häipyi.
30.08.2018 08:27
Kielillä+puhujan+kieltä+ei+aina+tunnista,+joskus+harvoin+vain.
30.08.2018 08:25
Olet+liikuttavan+oikeassa+kuoleman+jälkeisestä+sijasta.+Olen+siitä+ollut+huolestunut+ja+myös+julkituonut+sen+usein.
On+todella+vastuutonta+opettaa+ja+saarnata+taivaaseen+menoa+kuoltuaan,+joka+on+Rooman+porttokirkon+juttuja,+ja+luterilaisuushan+on+sen+ala+osasto.
Lestadiolaisuudessa+se+johtuu+tietämättömyydestä,+kirkoissa+Paavin+ohjauksesta,+mutta+ei+Raamatun+opista.
Tuosta+kolminaisuusopista+ei+ole+Raamatullista+näyttöä,+mutta+minä+käytän+sitä+helpottamaan+keskustelua+Tavaan+pyhistä+valloista+yhteis-++"kuvana".+Väärin+se+ei+ole,+mutta+tarkennus+on+paikallaan.
Se+ei+minulle+ole+oppi,+vaan+työkalu.
30.08.2018 08:23
Kolminaisuusoppi+ei+ole+oppi,+sehän+ei+ole+Raamatussa,+mutta+se+on+helppo+käyttää+asiayhteyksissä.
29.08.2018 21:45
Ihminen+ei+mene+Taivaaseen+kuollessaan?+Hän+menee+maan+poveen+Tuonelaan+odottamaan+Herran+päivää.+
Tessalonikilaiskirjen+kyllä+valaisee,+että+kaikki+Pyhät+ihmisen+Jeesus+tempaa+ylös+7+vuodeksi+oppiin+milleniumia+varten.+
Se+on+aivan+sama+mitä+Sinä+sanot,+Raamattu+sanoo,+kuten+kirjoitin.
Jeesuksen+toinen+tuleminen+Taivaasta+tulee+vaivan+ajan+jälkeen.
Jeesushan+on+kaikkialla,+mutta+asuinsija+Taivaassa,+vielä.
29.08.2018 21:43
Todellinen+TV;n+kieltopäätös+oli+se,+ettei+Kerhon+jäsenet+pääse+näkemään+kotipesää+kaummaksi,+ei+kristittyjä+ohjelmia+yms.
Turha+väittää,+että+se+kiellettiin+pahan+ohjelman+vuoksi,+koska+samaan+aikaan+oli+pedofilian+juttu+yhtäaikaa+ja+tuhansia+lapsia+pantiin+omassa+kotona?
Eikö+se+ollut;+-+Järki+vangiksi+ottakaatte?
29.08.2018 14:07
41 / 692