sitä kauhiata pedofiiliaa ja insestiä ?
Hesan vl-puhujan toteamus vuosia sitten: #Onhan meillä sitä pedofiliaa (ja insestiä) mutta se on kauheaa kun ne epäuskoiset meikkaa. #
Jumalanvaltakunnassahan ei tuollaista syntiä voi olla eikä sitä (ylimmän johdon puolesta) suojella eikä pimitellä.
Aikoinaan nykyinen johtaja totesi: #Kaikki mistä meitä on syytetty on totta #.
Tietysti kaikki ei ole totta mistä SRK-johtoista liikettä on syytetty, mutta ehkä viesti oli se että mitään ei enää haluta pimittää--taisi olla ainoa rehellinen SRK:n edustaja siinä SRK:n tiedotustilaisuudessa. Hänen johdollaan on asiat kyllä menneet parempaan suuntaan.
Vieläkö SRK-valtakunnassa esiintyy
13
354
Vastaukset
- Tosiuskovainen
Trollollollollollollll
- faktaa.kehiin
Tottahan avaaja kertoo.
- ToivakanSelma
Kyll varmaan Taskilan aikana on toiminta tervehtynnä.
- Vielä 90-luvulla uusinta Raamtaun käänöstä 1992 pidettiin paholaisen väännöksen Pookin puhujien saarnoissa.
- Nyt Trio Raamtun kautta jopa sieltä luetaan saarnan aiheeksi ja lainataan sieltä silloin kun se tukee SRK-nykyoppeja.
- Liikkuvan kuvan synti ja television kiletäminen uskovan honekaluna ja sen omistajien ja katsojien posiulostaminen vl-liikkeestä ja jopa perheitten rikkominen sen SRK-synnin vuoksi taitaa olla kohta muisto vain.
Jopa puhujta kertovat katsovansa tv:stä tiettyjä asioita. Netistä kai katselee jo suuri osa.
Näin se SRK-oppi on hyvin eläväistä ja muuttuvaista,
Onneksi Raamatussa ilmoitettu Jumalan Sana on pysyväistä ja siihen voi luottaa. - OlaviVeliAimo
Siionin sisäiset assiet ei kuullu pätkääkään ulkopuolislille. Meillä ja jehovilla on samankaltainen valtakuntaoppi ja salaamisoppi (salarippioppi).
Kun asiat on sovittu ne ne unohetaan pohjattomaan armon mereen kun taas epikset joutuu armottomaan pohjanmerreen.- VäkeväVeli
VAIN ME (= vanhoillislestadiolaiset) perimme taivaan valtakunnan.
Tätä sanomaa pitää saarnattavan kaikilla vl-rauhanyhdistyksillä. - Minä_vaan_kysyn
VäkeväVeli kirjoitti:
VAIN ME (= vanhoillislestadiolaiset) perimme taivaan valtakunnan.
Tätä sanomaa pitää saarnattavan kaikilla vl-rauhanyhdistyksillä.Täyttääkö vl-pedofiilit taivaan?
- PuhujaVeliHki
Niin kauna kuin epäsukoset meikkaa ... niin kauan esiintyy SRK-valtakunnassa noita asioita.
- Lähtenyt
Minäkin lähdin pois siitä lahkosta, koska se on täynnä pedofiilejä.
- vanhempiparantaja
Minäkin olen harkinnut lahkosta eroamista. En suinkaan näiden pedojen takia, vaan minua kauhistuttaa tämä naisten paljastava pukeutuminen, meikkaaminen sekä kaikenlaisten korujen käyttö, jopa parannustilanteessa parantaessani olen kerran tavannut naisen joka käytti todellakin hajuvettä. Näin Taivaallisen parantajan näkökulmasta katsottuna tämä maallinen meno on mennyt aivan äärimmäisyyksiin kaikkinaisen riettauden suhteen.
- VäkeväVeli
vanhempiparantaja kirjoitti:
Minäkin olen harkinnut lahkosta eroamista. En suinkaan näiden pedojen takia, vaan minua kauhistuttaa tämä naisten paljastava pukeutuminen, meikkaaminen sekä kaikenlaisten korujen käyttö, jopa parannustilanteessa parantaessani olen kerran tavannut naisen joka käytti todellakin hajuvettä. Näin Taivaallisen parantajan näkökulmasta katsottuna tämä maallinen meno on mennyt aivan äärimmäisyyksiin kaikkinaisen riettauden suhteen.
Kyllä hajuvesi on oikotie kadotukseen.
vanhempiparantaja kirjoitti:
Kamalaa???
- EtviVeijalainen
No nämä Ziionin sisäset assiet ei kuulu ulukopuolisille.
SRK liikkeessä ainovassa oikiassa uskossa pijetään kaikki assiet siionin muurien sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671