Faktaako...

Hun__x

https://www.youtube.com/watch?v=OD-W2MJRTSg

Niin eikö jokaisella olekkaan madollisuus tulkita raamattua "omin sanoin ja kuvin" vaan niin että joku ulkopuolinen sen asian määrittää mikä on oikein mikä väärin. Puhujathan ovat tavallisia ihmisiä eikä mitään profeettoja. Heidänhän olisi korrektia sanoa että nyt puhun/julistan vain omasta näkökulmastani näitä raamatun kirjoituksia.

7

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatusta

Pyhän Hengen voimalla:
      Room 15:
      13. Mutta toivon Jumala täyttäköön teidät kaikella ilolla ja rauhalla uskossa, niin että teillä olisi runsas toivo Pyhän Hengen voiman kautta.
      14. Veljeni, minä kyllä olen varma teistä, että te jo ilmankin olette täynnä hyvyyttä ja kaikkinaista tietoa, niin että myös kykenette neuvomaan toinen toistanne.

• Esim_

Puhujien puheet kun tuomitsevat ehkäisyn,erot yms yms on rinnastettavissa samaan kuin käräjäoikeudessa tuomitaan ihminen ja seuraukset voivat olla todella traumatisoivia. Onko kellään oikeutta tuomita toista? Käsittääkseni ei muilla kuin oikeusministeriön alaisilla virallisilla tuomioistuimilla.

• tarkkapaikka

Hengellisen puhujan tarkoitus on julistaa evankeliumia sekö ilmoittaa kuulijoille Jumalan hyvää tahtoa eri elämän tilanteissakin, eli on evankiloivaa julistusta ja on opettaa sekä vielä profeetallist ajulistusta.

puhujan tulee itsensä olla täynnä Pyhää Henkeä, silloin ei ole vaarana niin paljoa puhua omiaan eikä taustansa mukaisia kuvitelmia, kuten pakkaa veeälpuhujilla kyllä olla, paljon muuta ei taida ollakkaan kuin oman porukan pönkityspuheita niistä kyllä tulee aikanaan raipat takapuoleen, mutta jo ennen sitä kuulijakunta harhautuu sellaisista puheista.

eli puhujalla on äärimmäsisen suuri vastuu puhumisistaan.

• Raamatusta

Psalmi 81
      11. Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka toin sinut Egyptin maasta; avaa suusi, niin minä sen täytän.

• Onko Kerho ollut joskus Egytin vankeudessa?
        Tässä näkee, kuinka vähän Kerhon puhujilla on tietoa Jumalan tahdosta, tässä asiassakin kontekstista, - kuka sanoi, miksi sanoi ja kenelle sanoi?
        Oliko se todella Kerho?

• Onko Kerho ollut joskus Egytin vankeudessa?
        Tässä näkee, kuinka vähän Kerhon puhujilla on tietoa Jumalan tahdosta, tässä asiassakin kontekstista, - kuka sanoi, miksi sanoi ja kenelle sanoi?
        Oliko se todella Kerho?

• Ökkl

https://youtu.be/1rAP57mUyDs Onko täytetty suu kaikella uhkailulla ja pilkkaamisella jos ei tee niinkuin halutaan... Lienee elämän rikkaus että voi pukeutua ja elää haluamallaan tavalla tarvitsematta pelätä tuomituksi tulleeksi maallikoiden toimesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1733
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1107
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1033
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      128
      793
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      685
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe