Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Taivaasta+kuuluu+ääni,+joka+samaan+aikaan+muistuttaa+sekä+meren+pauhinaa+ja+ukkosta+että+harpun+soittoa.+Tämä+kahtalaisuus+saattaa+hämmentää,+ja+se+tuntuu+Johanneksestakin+kummajaiselta,+mutta+se+kuvaa+Jumalan+luonnetta.+Jumala+on+samaan+aikaan+sekä+pyhyys+että+rakkaus,+kiivas+ja+lempeä.+Jumalaa+ja+hänen+tekojaan+Raamatussa+ja+muuallakaan+ei+pysty+ymmärtämään,+ellei+ymmärrä+näitä+kahta+Jumalan+olemuksen+puolta.++Uutta+laulua+ei+voinut+oppia+kukaan+muu+kuin+nuo+valitut.+Tämä+viitannee+siihen,+että+Jumala+on+erityisellä+tavalla+antanut+heihin+Henkensä+niin,+että+he+voivat+ylistää+Jumalaa+puhtaammin,+voimakkaammin,+paremmin.+Heistä+kerrotaan+myös,+että+he+olivat+seksuaalisesti+puhtaita,+he+eivät+valehdelleet+eikä+heissä+ollut+virheitä.+Jumalan+Hengen+avulla+he+olivat+voineet+elää+pyhää+elämää+niin,+että+eivät+sortuneet+seksuaalisiin+synteihin+eivätkä+valehteluun.+Ilman+Jumalan+Hengen+vaikutusta+ihmisessä+nämä+molemmat+synnit+tulevat+helposti+osaksi+elämää.+Johannes+ei+tunnista+heissä+ihmistä,+ei+enkeleitä,+eikä+muita+Taivaan+Pyhiä,+ja+siksi+nimittää+heitä+olennoiksi.Heissä+on+jotain+Fiksua,+sillä+vain+He+ovat+oppineet+yhden+ylistyslaulun+Jumalalta,+jota+kukaan+muu+ei+ole+mahdollista+oppia.+Niin+erikoinen+on+olento+ja+laulu.
  2. Nyt+on+Kristuksen+seurakunta,+Universaali,+jota+johtaa+Kaikkivaltias+Jeesus.+Jumalan+valtakunta+ei+ole+minun+keksintö,+vaan+Jumalan+ja+se+tulee+Israeliin,+luen+Ilm+21,+1-6+ja+lopeta+se+kirjoittelu+minun+jutustani.+Minä+en+muuta,+vaan+minä+tunnen+Jumalan+Sana,+Jeesuksen+ja+sanoman.Missä+kerrotaan,+että+nämä+144+tuhatta+hallitsevat+TaivaassaHe+eivät+hallitse+seurakunnan+aikana,+joka+on+voimassa+ennen+Jumalan+tuloa+maahan,+mutta+Jumalan+Valtakunnassa+he+ovat+alin+hallinta+ryhmä,+ylin+on+Kolmiyhteys,+sitten+24+Pyhää+ja+sen+jälkeen+nämä+144+tuhatta.Lue+Raamattua.Ilm+14;1+Ja+minä+näin,+ja+katso,+Karitsa+seisoi+Siionin+vuorella,+ja+hänen+kanssaan+sata+neljäkymmentä+neljä+tuhatta,+joiden+otsaan+oli+kirjoitettu+hänen+nimensä+ja+hänen+Isänsä+nimi.+2+Minä+kuulin+taivaasta+äänen,+joka+oli+kuin+suurten+vesien+pauhu+tai+kuin+ukkosen+jylinä.+Ääni,+jonka+kuulin,+oli+myös+kuin+harppujen+helinää+ja+harpunsoittajien+laulua.Sana+sanoo+selvästi,+että+Jeesus+seisoin+Siionin+vuorella+tämän+ryhmän+kanssa+ja+Taivaasta+kuului+ääniä.Se+ei+ole+Taivaallinen+hallitus,+vaan+Paratiisin+hallitus+Uudessa+Jerusalemissa.Kirjoitat+tyhmiä;+Uusi+Jerusalem+ja+sen+Sulhanen+muodostavat+uuden+asiainjärjestelmän+hallituksen.+Tämä+taivaallinen+kaupunki+”tulee+alas+taivaasta”+siinä+mielessä,+että+se+kohdistaa+huomionsa+maahan.??Asia+on+konkreettinen,+sillä+helvetti+tulee+olemaan+avaruudessa+(eli+taivaassa)+meistä+nähden.Se+ei+ole+”siinä+mielessä”,+vaan+se+on+oleva+ja+iankaikkinen.Olet+kyllä+tyypillinen+VL.+Kaikki+täytyy+kieroilla+ja+opettaa+väärin,+saatanallisesti;+-että+se+kohdistaa+huomionsa+maahan.Täysin+Raamatun+raiskausta.