Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taivaasta+kuuluu+ääni,+joka+samaan+aikaan+muistuttaa+sekä+meren+pauhinaa+ja+ukkosta+että+harpun+soittoa.+Tämä+kahtalaisuus+saattaa+hämmentää,+ja+se+tuntuu+Johanneksestakin+kummajaiselta,+mutta+se+kuvaa+Jumalan+luonnetta.+Jumala+on+samaan+aikaan+sekä+pyhyys+että+rakkaus,+kiivas+ja+lempeä.+Jumalaa+ja+hänen+tekojaan+Raamatussa+ja+muuallakaan+ei+pysty+ymmärtämään,+ellei+ymmärrä+näitä+kahta+Jumalan+olemuksen+puolta.+
+
Uutta+laulua+ei+voinut+oppia+kukaan+muu+kuin+nuo+valitut.+Tämä+viitannee+siihen,+että+Jumala+on+erityisellä+tavalla+antanut+heihin+Henkensä+niin,+että+he+voivat+ylistää+Jumalaa+puhtaammin,+voimakkaammin,+paremmin.
+Heistä+kerrotaan+myös,+että+he+olivat+seksuaalisesti+puhtaita,+he+eivät+valehdelleet+eikä+heissä+ollut+virheitä.+Jumalan+Hengen+avulla+he+olivat+voineet+elää+pyhää+elämää+niin,+että+eivät+sortuneet+seksuaalisiin+synteihin+eivätkä+valehteluun.+Ilman+Jumalan+Hengen+vaikutusta+ihmisessä+nämä+molemmat+synnit+tulevat+helposti+osaksi+elämää.+
Johannes+ei+tunnista+heissä+ihmistä,+ei+enkeleitä,+eikä+muita+Taivaan+Pyhiä,+ja+siksi+nimittää+heitä+olennoiksi.
Heissä+on+jotain+Fiksua,+sillä+vain+He+ovat+oppineet+yhden+ylistyslaulun+Jumalalta,+jota+kukaan+muu+ei+ole+mahdollista+oppia.+Niin+erikoinen+on+olento+ja+laulu.
18.06.2018 13:43
Nyt+on+Kristuksen+seurakunta,+Universaali,+jota+johtaa+Kaikkivaltias+Jeesus.+
Jumalan+valtakunta+ei+ole+minun+keksintö,+vaan+Jumalan+ja+se+tulee+Israeliin,+luen+Ilm+21,+1-6+ja+lopeta+se+kirjoittelu+minun+jutustani.+Minä+en+muuta,+vaan+minä+tunnen+Jumalan+Sana,+Jeesuksen+ja+sanoman.
Missä+kerrotaan,+että+nämä+144+tuhatta+hallitsevat+Taivaassa
He+eivät+hallitse+seurakunnan+aikana,+joka+on+voimassa+ennen+Jumalan+tuloa+maahan,+mutta+Jumalan+Valtakunnassa+he+ovat+alin+hallinta+ryhmä,+ylin+on+Kolmiyhteys,+sitten+24+Pyhää+ja+sen+jälkeen+nämä+144+tuhatta.
Lue+Raamattua.
Ilm+14;1+Ja+minä+näin,+ja+katso,+Karitsa+seisoi+Siionin+vuorella,+ja+hänen+kanssaan+sata+neljäkymmentä+neljä+tuhatta,+joiden+otsaan+oli+kirjoitettu+hänen+nimensä+ja+hänen+Isänsä+nimi.+
2+Minä+kuulin+taivaasta+äänen,+joka+oli+kuin+suurten+vesien+pauhu+tai+kuin+ukkosen+jylinä.+Ääni,+jonka+kuulin,+oli+myös+kuin+harppujen+helinää+ja+harpunsoittajien+laulua.
Sana+sanoo+selvästi,+että+Jeesus+seisoin+Siionin+vuorella+tämän+ryhmän+kanssa+ja+Taivaasta+kuului+ääniä.
Se+ei+ole+Taivaallinen+hallitus,+vaan+Paratiisin+hallitus+Uudessa+Jerusalemissa.
Kirjoitat+tyhmiä;+Uusi+Jerusalem+ja+sen+Sulhanen+muodostavat+uuden+asiainjärjestelmän+hallituksen.+Tämä+taivaallinen+kaupunki+”tulee+alas+taivaasta”+siinä+mielessä,+että+se+kohdistaa+huomionsa+maahan.??
Asia+on+konkreettinen,+sillä+helvetti+tulee+olemaan+avaruudessa+(eli+taivaassa)+meistä+nähden.
Se+ei+ole+”siinä+mielessä”,+vaan+se+on+oleva+ja+iankaikkinen.
Olet+kyllä+tyypillinen+VL.+Kaikki+täytyy+kieroilla+ja+opettaa+väärin,+saatanallisesti;+-että+se+kohdistaa+huomionsa+maahan.
Täysin+Raamatun+raiskausta.
18.06.2018 07:15
Missä+kohti+"puhutaan"+asiasta+Raamatussa?
17.06.2018 20:31
Löydätkö+Sinä+muuta+kertomusta+Raamatusta,+jossa+kerrotaan+Jumalan+Valtakunnasta.+Myöhemmissä+jakeissa+jopa+kokokin,+2304x+2304+ja+pyramidin+korkeus+sama.
Luvussa+22+jatkuu,+kuka+jää+ulkopuolelle;+15+Ulkopuolella+ovat+koirat+ja+velhot+ja+huorintekijät+ja+murhaajat+ja+epäjumalanpalvelijat+ja+kaikki,+jotka+valhetta+rakastavat+ja+tekevät.+
Raamattu+ei+kerro,+että+se+on+teidän+keskellä,+vaan+fariseuksille,+jotka+eivät+tunnistaneet+Jeesusta+Messiaaksi.+Lestadiolaisista+Hän+ei+puhunut+mitään?
Luuk+17;+20+Kun+fariseukset+kysyivät+Jeesukselta,+MILLOIN+JUMALAN+VALATKUNTA+TULEE,+hän+vastasi:+"EI+JUMALAN+VALATKUNTA+TULE+NIIN,+ETTÄ+SITÄ+VOISI+TARKKAILLA.
Eli+Valtakunta+ei+ollut+kuitenkaan+tullut?
Mieti+kontekstia?
Missä+se+Ellin+asia+ilmenee?
17.06.2018 17:13
Ei+sitä+kukaan+kiellä,+mutta+rahan+nousemisen+jumalaksi,+on+pahimpia+syntejä,+eli+epäjumalan+palvelusta.
Se+sopii+"uskoville",+joille+Raha+on+jumala,+mutta+kristityille+se+on+Jeesus.
Toisaalta,+UT+antaa+hyvän+neuvon+juuri+kerholaisille,+kun+he+haluavat+pelastua,+sillä+uskomisella+se+ei+onnistu,+pitää+tietää+keneen+uskoo+ja+tunnustaa+se+ihmisten+edessä+(matt+10;31,32),+ja+toimia+niin+kuin+Jeesus+opettaa;
Matt.+19:21+
Jeesus+sanoi+hänelle:+"Jos+tahdot+olla+täydellinen,+niin+mene,+myy,+mitä+sinulla+on,+ja+anna+köyhille,+niin+sinulla+on+oleva+aarre+taivaissa;+ja+tule+ja+seuraa+minua".
17.06.2018 14:30
Siinä+käsketään+etsiä.
Sehän+tulee+sitten+Jeruslemiin,+Jumalan+kanssa,+kun+on+Herran+Päivä.
Jumalan+Valtakuntaa+johtaa+Jumala,+ja+jos+joku+sanoo,+että+nyt+johtaa+Jumalan+Valtakuntaa,+hän+tekee+peruutamattoman+synnin,+leikkien+fiksumpaa+kun+Jumala.
Ilm+21
1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Siellä+ei+ole+Kirjan+mukaan+yhtään+lestadiolaista+johtajaa,+he+pelleilee+vain+tittelinkipeänä.
Muista,+että+kaikki+on+Kerholle+voimassa,+mutta+meille+kristityille+vain+Uusi+Testamentti,+kunhan+annamme+itsemme+Jeesuksen+käyttöön.
17.06.2018 14:21
Kukahan+se+raukka+on,+kun+ei+uskalla+mennä+ketään+puhuttelemaan.
Jos+on+anastanut+itsensä+Jeesukselle,+ei+edusta+itseään,+vaan+Jeesusta,+mutta+jos+ei,+niin+ollaan+jonkun+ajatuksen,+tai+lahkon+esittelijöitä,+jossa+tulos+on+aina+vailla+siunausta.
Kerrot,+että+–+70+luvulla+pystyi+puhumaan+kaikkien+kanssa?+Pystyikö?+Sitä+ennen,+-+50+luvulla+ja+-60+luvun+alussa+kaikki+puhuivat+Jeesuksesta,+ei+Kerhosta.
Kerho+oli+vain+järjestelijä,+jossa+Jumalan+palveluksia+Pojassaan+vietettiin.
Omailla+toimillaan+Jeesuksen+jättäneet,+ja+hoitoja+pakontoimina+suorittaneet+veivät+Hengen+koko+Kerholta,+jäi+kuiva+tila,+jossa+saatanan+on+helppo+mellastaa.
Onneksi+kaikki+eivät+ole+antaneet+asialle+periksi,+ja+heidät+erottaa+iloisesta+ja+positiivisesta+elämäasenteesta.
Saatanalla+on+vain+sen+verran+valtaa,+kun+sille+antaa,+ja+joku+antaa+pikkutillin,+joku+koko+ihmisen.
Itseänne+asiasta+saatte+syyttää.+Ei+kukaan,+Heikki+Saaren+oloisia+ihmisiä+lukuun+ottamatta+ole+teitä+harhaan+vienyt,+tekemällä+omia+sääntöjä,+ja+unohtamalla+Jeesuksen+käytännössä+kokonaan,+jopa+menemällä+Hänen+yläpuolelle,+jakamalla+vilkuttelullakin+syntejä+anteeksi.
Näin+Jeesus+ei+opettanut,+vaan+käski+kääntyä+Hänen+puoleensa,+jossa+ehtoollinen+sekä+usko+Jeesuksen+ristityöhön+riittää,+se+ei+hyväksy+armovarkaita.
17.06.2018 10:30
Paluutako+ei+ole?+
Mihinkä+pitää+palata?
Mutta+jos+on+harhautunut+Kaikkivaltiaasta+Kristuksesta,+Jeesuksesta,+parannuksen+voi+aina+tehdä.
Joh.+10:16+
Minulla+on+myös+muita+lampaita,+sellaisia,+jotka+eivät+ole+tästä+tarhasta,+ja+niitäkin+minun+tulee+paimentaa.+Ne+kuulevat+minun+ääneni,+ja+niin+on+oleva+yksi+lauma+ja+yksi+paimen
Asia+on+vahvistettu+VT;ssä+Hes+37;22+Siinä+maassa,+Israelin+vuorilla,+minä+teen+heistä+yhden+kansan.+Heillä+kaikilla+on+oleva+hallitsijanaan+yhteinen+kuningas,+enää+he+eivät+elä+kahtena+kansana+eivätkä+kahden+kuninkaan+alaisina.
Ja+näin+on+käynyt.+Israel+on+nyt+Israel,+ei+Juuda,+eikä+Jaakob,+vaan+Herran+oma+Israel.
17.06.2018 09:02
Sehän+on+sääntöjä+luova+Kerhon+testamentti.
17.06.2018 08:54
Mihin+se+seuroissa+saarnattu+pelleily+synninpäästö+perustuu?
15.06.2018 18:43
Mitä+väärää+helluntailaisuuden+evankeliumissa+on?
Yksilöi+nyt+hyvä+ihminen.
13.06.2018 14:35
Avautuu+tai+ei,+mutta+Jeesus+tulee+heille+tutuksi+joka+tapauksessa,+ennen+Hänen+toista+tulemistaan.
Hän+on+itse+sen+kertonut+Öljymäellä;+Matt+24;14+Tämä+valtakunnan+evankeliumi+julistetaan+kaikkialle+maailmaan,+kaikille+kansoille+todistukseksi,+ja+sitten+tulee+loppu.
Myös+vastaan+tuohon+narinaan,+kristinuskon+olemuksesta.+
Narisijoiden+tulee+ensin+todeta+se,+kumpi+vaihtoehto,+Kimin+stalinismi,+jossa+ihmisiä+kuolee+nälkään+ja+niskalaukaukseen+suuria+määriä+vuodessa,+vai+Jeesus,+joka+antaa+rauhansa,+sekä+iankaikkisen+lelämän?
13.06.2018 06:50
Mikä+synti+mm+jonka+elit+todeksi?
12.06.2018 21:15
Paina+mieleen+maalikkona,+että+kaikki+tärkeä+on+mainittava+molemmissa+Testamenteissä,+silloin+se+on+sitova.
Pave+ei+ollut+Siinailla+Lain+antamisen+aikaan,+vai+oliko+mielestäsi.
Sinä+olet+jo+pimahtanut,+vain+onko+tyhmyys+lukemattomuutta,+vai+mitä.
Kaikki+on+Raamatussa+tosia,+hyviä+elämänohjeita,+mutta+tärkeät+asiat+ovat+vahvistettuja+molemmissa+liitoissa.
12.06.2018 20:36
Mitä+säännöllä+on+todellisuutta,+ellei+sitä+pidetä+kirjaa.
Synti+kriminalisoitui+vasta+Laissa,+sitä+ennen+se+oli+lankeemusta+kuuliaisuudesta.
Eihän+Suomessakaan+ollut+nopeusrajoitusta+1800+luvulla,+joten+siihen+ei+ollut+sanktiota.
12.06.2018 20:24
Ei+tietenkään?
Ennen+Lakia+ei+ollut+syntiä,+Laissa+se+tuli+ja+Laki+kertoo+saman+nytkin,+mutta+kristityille+Jeesus+on+sen+sovittanut.
Kerho+on+eri+juttu,+sillä+vilkuttelulla+ja+maalikko+puhujat+jakelevat+noita+syntejä,+myös+tekosyntejä+anteeksi,+kolehdin+toivossa.
12.06.2018 17:43
Jälleen+Kalevassa+asiasta+koko+aukeama?
Taitaa+kulkukauppa+loppua.
Näin+paha+saa+palkkansa.
12.06.2018 12:06
Kohta+missä+Isä+vetää,+ei+synnistä,+eikä+tunnosta+puhuta+mitään.
Synnin+tunto+on+mainittu+vain+yhden+kerran+Raamatussa,+siinä+kontektissa,+missä+missä+Paavali+kertoo+Lain+tehtävästä,+ei+Jumalan,+ei+Jeesuksen+ja+Laki+saa+aikaan+synnin+tunnon.
Se+löytyy+Room+3;20+Eihän+yksikään+ihminen+tule+Jumalan+edessä+vanhurskaaksi+lain+käskyjä+noudattamalla.+Lain+tehtävänä+on+opettaa+tuntemaan,+mitä+synti+on.
Taas+Isän+rooli+on+aivan+toinen;Joh.+6:44+
Ei+kukaan+voi+tulla+minun+luokseni,+ellei+Isä,+joka+minut+on+lähettänyt,+vedä+häntä.+Sen,+joka+tulee,+minä+herätän+viimeisenä+päivänä.
12.06.2018 12:04
Eli+Lakiin+ja+syntiin+Hän+alkoi+uskoa.
On+kaverilla+vanhurskaus+kaukana.
12.06.2018 08:30
Keneen+hän+alkoi+uskoa.
Jeesushan+sanoo;+Isä+vetää+puoleeni+(Joh+6;44)?+Eli+vetikö+Isääsi+synti?
12.06.2018 07:45
64 / 692