Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Viljami+on+päässyt+Raamatun+punaiseen+lankaan+kiinni.Tämä+on+Raamatun+merkittävimpiä+oivalluksia,+ja+kertoo,+että+Henki+on+avannut+Sinulle+elävän+Jumalan+Sanan.SiunaustaKes.
  2. Tuo+todella+pitää+paikkansa.+Muut+painottavat+Kristus-+keskeisyyttä+ja+Hänen+seurakuntaansa,+joka+on+universaali.Jehovan+todistajat+ja+Kerho+ovat+”vain+me”+lahkoja,+Jeesuksen+työn+mitätöijiä.Todellakin+Kerholla,+vainekin+yli+75+vuotialla+aina+keskustellessa+otetaan+heti+asenne+”sinulla+on+väärä”+henki,+koska+muuta+ei+osata+sanoa.+Ollaan+aivan+ummikkoja+teologisissa+kysymyksissä.Olisi+todella+mielenkiintoista+tietää,+mikä+henki+on+siinä,+kun+nain+omia+lapsiaan,+mikä+henki+on+tupakoinnissa,+pakkosynnytyksessä,+ja+mikä+henki+on+valehtelussa,+asioiden+salailuissa.Niihin+saa+vain+vastauksen;+Sinulla+on+väärä+henki,+kun+kyselet.>>Kun+vielä+ylin+johto+yrittää+suojella+ja+pimitellä+noitakin+paholaisen+töitä+on+selvää+että+kauas+on+poikennut+Kristuksen+jäljistä.**+Tässä+on+viisain+ajatella+niin,+-+tekisikö+Jeesus+noin,+valehtelisiko+asioissa+joissa+odottaa+usean+vuoden+tuomio?Voin+itse+vastata,+että+ei+tekisi.>>Jeesus+ei+tulisi+koskaan+takaisin+jos+se+olisi+noista+kahdesta+edellä+mainituista+kiinni.+Molemmissa+on+paljon+pilkkaajia+jotka+pilkaavat+niitä+jotka+tekevät+Vapahtajamme+ja+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+mukaista+lähetystyötä,+jotka+ovat+menneet+kaikkeen+maailmaan+viemään+evankeliumia.+**+Jeesuksen+toiseen+tulemiseen+ja+sitä+edeltävään+Tempaukseen,+ei+nuo+Kerhon+sekoilut+vaikuta,+siihen+vaikuttaa+suureten+se,+että+lähetystyö+on+viety+loppuun?+Matt.+24:14+Ja+tämä+valtakunnan+evankeliumi+pitää+saarnattaman+kaikessa+maailmassa,+todistukseksi+kaikille+kansoille;+ja+sitten+tulee+loppu.Kerho+ikään+kuin+viivyttelee+asiassa,+ei+yhtään+päätoimista+lähetystyöntekijää,+joita+löytyy+lähes+jokaiselta+yli+50+jäseniseltä+Kristityltä+seurakunnalta.Pelkäävätköhän+he+todellisuudessa+sitä,+kumpaan+jonoon+Jeesus+heidät+laittaa.
  3. Väärä+vastaus.
  4. Hieno+lukea+vilpitöntä+VL;ää,+joka+on+kristitty.Alkuun+on+hyvä+todeta,+että+yksikin+mätä+omena+pilaa+koko+laatikon.+Sama+on+kaikissa+seurakunnissa,+ja+kaikissa+kirkoissa+ja+jos+Hän+sattuu+olemaan+saarnaaja,+Lohen+toteamus+on+aika+oikeaan+osuva.+Kuitenkin+vilpittömiä+Jeesuksen+ihmisiä+jää+aina,+joten+toivoa+on.Olen+kriittinen+tämän+päivän+Kerhoon,+en+niinkään+nuoriin,+siellä+on+puhdas+Henki,+vaan+niihin+puhujiin,+jotka+täyttivät+-60/+luvun+pappispaon,+vailla+mitään+koulutusta,+jatketaan+vain+ja+ainoastaan+samoja+mantroja.Minä+puhun+ainakin+kerran+viikossa+ja+lähtökohta+on+se,+että+ainakin+yksi+asia+tulee+olla+kuulioille+sellainen,+joka+on+täysin+uutta,+ja+puhuttelee.+Usein+se+kylläkin+tuottaa+vaikeuksia.Minä+erosin+Lut.+kirkosta+lähinnä+muotomenojen,+liian+lyhyiden+saantojen+ja+kastekysymyksen+vuoksi.+Muitakin+oli,+mutta+oli+myös+hyvää,+lähinnä+johtuen+hyvästä+papeistamme,+joita+jään+kaipaamaan.+Pastorina+Hän+on+yksi+idoleistani.Myöhemmin+tuli+tuo+avioliittojuttu,+joka+tulee+pudottamaan+koko+kirkon+alle+viiteenkymmeneen+prosenttiin+maamme+väestöstä.+Naispapeista+minulla+on+keveämpi+kanta,+tiedän+useita+naisia,+jotka+ovat+parempia+saarnaamaan+kun+keskiverto+mies.+Teen+heidän+kanssaan+yhteistyötä.+Aikaa+hyväksynnälleni+kuitenkin+meni.Ja+jos+VL+liikkeen+”henki”+tulisi+samaksi,+mitä+se+oli+-60+alussa+olisin+ilomielin+mukana.+Silloin+ei+salailtu,+eikä+valehdeltu,+eikä+Busines+ollut+Jumala.+>Aina+on+muistettava+Seppo+Lohen+muistutus:+"Puolet+meistä+on+mätiä+kaloja".**+Nämä+Lohet,+Isä,+ja+pojat+ovat+varustettu+fiksuudella+jo+syntyessään,+he+voivat+tuoda+julki+totuuksiakin,+pelkäämättä+seurauksista,+koska+he+usein+ovat+oikeassa.+Olen+työskennellyt+erään+veljeksen+kanssa+useita+vuosia.>>Sen+tähden+on+tärkeää+huolehtia+henkilökohtaisesta+uskosta+Jeesukseen+Kristukseen,+koska+vain+Hänessä+on+Raamatun+mukaan+syntienanteeksiantamus+ja+pelastus.+**+Tämän+olen+oivaltanut,+mikään+seurakunta+ei+ole+täydellinen,+eikä+heidän+synnit+meitä+kadota,+ei+myöskään+heidän+Pyhyys+meitä+pelasta.>>Seurakunta+ei+pelasta,+vaan+yksin+Jeesus+Kristus.+Siksi+tärkein+asia+on+pitää+katseet+kiinnitettynä+yksin+Jeesukseen+Kristukseen+ja+pitää+Hänen+sanansa+ykkösenä+ja+vasta+sitten+Jumalan+lasten+sanat+kakkosena+ja+peilata+niitä+tarkasti+Jeesuksen+Kristuksen+oppiin+ja+sanoihin.**+Amen.SiunauksellaKes.