Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin+on.
Jumalan+silmäterää+tulee+rukoilla+aamuin+illoin,+minä+sen+teen+Jumalan+ohjeen+mukaan+Jeesuksessa,+aina+rukoukseni+alussa.
Näin+myös+tekevät+Kristilliset+seurakunnat.
Kerhossa+on+vallalla+korvausteologia,+joka+on+kaapannut+Israelin+esikoisaseman,+asia+joka+on+hyvin+paha+ja+pakanallinen.
Hyvä+aloitus.
Kiitos.
04.04.2018 09:53
Viljami+on+päässyt+Raamatun+punaiseen+lankaan+kiinni.
Tämä+on+Raamatun+merkittävimpiä+oivalluksia,+ja+kertoo,+että+Henki+on+avannut+Sinulle+elävän+Jumalan+Sanan.
Siunausta
Kes.
04.04.2018 07:20
tó+pneuma+hopú+thelei+voidaan+kääntää,+kuten+jossain+käännöksissä+on+–+Henki+(liikkuu)+missä+tahtoo.+Sinä+kuulet+sen+huminan,+mutta+et+tiedä,+mistä+se+tulee+ja+minne+se+menee.+”SAMOIN+ON+JOKAISEN+HENGESSÄ+SYNTYNEEN+LAITA."
Alussa+siis+sanotaan+että+Henki+kulkee/+liikkuu/+puhaltaa+tahtonsa+mukaan+ja+toiseksi,+ihmisen+kohdalla+se+on+Hänessä+Hengen+Voitelun+(Hengellä+täytyymisen)+jälkeen+samoin.
Hengettömät+niitä+ei+näe+ulkoapäin.
03.04.2018 20:44
Tuo+todella+pitää+paikkansa.+Muut+painottavat+Kristus-+keskeisyyttä+ja+Hänen+seurakuntaansa,+joka+on+universaali.
Jehovan+todistajat+ja+Kerho+ovat+”vain+me”+lahkoja,+Jeesuksen+työn+mitätöijiä.
Todellakin+Kerholla,+vainekin+yli+75+vuotialla+aina+keskustellessa+otetaan+heti+asenne+”sinulla+on+väärä”+henki,+koska+muuta+ei+osata+sanoa.+Ollaan+aivan+ummikkoja+teologisissa+kysymyksissä.
Olisi+todella+mielenkiintoista+tietää,+mikä+henki+on+siinä,+kun+nain+omia+lapsiaan,+mikä+henki+on+tupakoinnissa,+pakkosynnytyksessä,+ja+mikä+henki+on+valehtelussa,+asioiden+salailuissa.
Niihin+saa+vain+vastauksen;+Sinulla+on+väärä+henki,+kun+kyselet.
>>Kun+vielä+ylin+johto+yrittää+suojella+ja+pimitellä+noitakin+paholaisen+töitä+on+selvää+että+kauas+on+poikennut+Kristuksen+jäljistä.**+Tässä+on+viisain+ajatella+niin,+-+tekisikö+Jeesus+noin,+valehtelisiko+asioissa+joissa+odottaa+usean+vuoden+tuomio?
Voin+itse+vastata,+että+ei+tekisi.
>>Jeesus+ei+tulisi+koskaan+takaisin+jos+se+olisi+noista+kahdesta+edellä+mainituista+kiinni.+Molemmissa+on+paljon+pilkkaajia+jotka+pilkaavat+niitä+jotka+tekevät+Vapahtajamme+ja+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+mukaista+lähetystyötä,+jotka+ovat+menneet+kaikkeen+maailmaan+viemään+evankeliumia.+**+Jeesuksen+toiseen+tulemiseen+ja+sitä+edeltävään+Tempaukseen,+ei+nuo+Kerhon+sekoilut+vaikuta,+siihen+vaikuttaa+suureten+se,+että+lähetystyö+on+viety+loppuun?
+Matt.+24:14+
Ja+tämä+valtakunnan+evankeliumi+pitää+saarnattaman+kaikessa+maailmassa,+todistukseksi+kaikille+kansoille;+ja+sitten+tulee+loppu.
Kerho+ikään+kuin+viivyttelee+asiassa,+ei+yhtään+päätoimista+lähetystyöntekijää,+joita+löytyy+lähes+jokaiselta+yli+50+jäseniseltä+Kristityltä+seurakunnalta.
Pelkäävätköhän+he+todellisuudessa+sitä,+kumpaan+jonoon+Jeesus+heidät+laittaa.
03.04.2018 19:23
Ei+avaudu,+sillä+se+ei+ole+avautunut+Raamatussakaan.
Se+tulee+aikoinaan+ja+sitä+johtaa+Jumala,+ei+lahkojen+ihmiset.
03.04.2018 18:19
On+aivan+sama,+vaikka+ei+ole+omaa+seurakuntaakaan,+kunhan+on+Jeesus+sydämessä,+ja+seuraa+Häntä.
Näin+oli+opetuslapsillakin,+miksei+myös+Sinulla.
Siunausta
03.04.2018 18:18
Väärä+vastaus.
03.04.2018 18:16
Ole+vain+mielissäsi,+mutta+älä+sekoita+asiaan+minua.
Minun+käsitykseni+on+kunnossa,+en+keskustele+palstalla+itseni+kanssa,+mutta+hieman+typerille+se+käy,+ajatuksena,+koska+ei+pysty+kommentoimaan+kirjoituksian,+on+pakko+etsiä+oudosta+ihmisestä+jotai+erikoista.
Mikä+Sinua+oikeasti+vaivaa,+kuka+kirjoittaa+puolestasi?
03.04.2018 17:25
Taas+on+anteeksi+pyynnön+aika,+Sorry.
Sain+vain+sellaisen+käsityksen,+että+pitää+vastata.
Näin+Hän+sai+suoraa+Jumalan+Sanaa,+toivottavasti+auttaa.
Kes.
03.04.2018 16:35
Tajuan+kyllä+heidän+ihmisoppinsa,+olen+osan+aikaa+elänyt+sen+valtapiirissä.+Raamatun+keskeisin+sanoma+heiltä+on+hukassa,+se+että+Jeesus+on+Sovittaja,+Tie,+totuus+ja+elämä,+sekä+tiehen+kuuluu+se,+että+vain+Hänen+kauttaan,+voi+päästä+Jumalan+luokse.+Hehän+pitävät+yhteyttä+suorana,+vaikka+Jumala+ei+ole+puhunut+yhdellekään+pakanalle+vielä,+saa+nähdä+puhuuko+Hän+heille+tullessaan+ja+perustaessaan+Jumalan+Valtakunnan+Jerusalemiin.
Mutta+nyt+en+elä,+vaikka+saan+kärsiä+heidän+mafiastaan+asiassa+jos+toisessakin.
Niin,+jos+tarkoitat+kaiken+maailman+vilkutteluja,+ne+eivät+esiinny+todellakaan+Raamatussa,+kuten+ei+sekään,+että+ihminen+toiselleen+syntejä+jakaa.
Olen+kastettu+Jeesukseen,+sekä+uudestisyntynyt+Häneen+n+20+vuotta+sitten.
03.04.2018 12:35
Nöyrin+anteeksi+pyyhtö,+jos+näin+on.
Kes.
03.04.2018 12:17
Juuri+Vuorisaarnassa+Jeesus+kärjistää+asiat.
Jos+luet+jakeesta+21+eteenpäin,+niin+se+kertoo+koko+luvun+olemuksen.
Siinä+Jeesus+siteeraa+murhan+syntiä,+joka+on+mistvassa+alkutekstissä;+Älä+tapa+israelilaista,+ja+jos+tappaa,+on+synti+sovitettava+uhrilla.
Mutta+miten+kovasti+Hän+kärjistää+tämänkin.+Vain+Hän+on+anteeksi+antaja,+eikä+kukaan+tule+pelastetuksi+muuten+kun+Hänessä+ja+aloittaa+jakeessa+21+Te+olette+kuulleet+sanotuksi+vanhoille:+'Älä+tapa',+ja:+'Joka+tappaa,+se+on+ansainnut+oikeuden+tuomion'.
22+Mutta+minä+sanon+teille:+jokainen,+joka+vihastuu+veljeensä,+on+ansainnut+oikeuden+tuomion;+ja+joka+sanoo+veljelleen:+'Sinä+tyhjänpäiväinen',+on+ansainnut+suuren+neuvoston+tuomion;+ja+joka+sanoo:+'Sinä+hullu',+on+ansainnut+helvetin+tulen.
Tässä+juuri+Jeesus+nostaa+itsensä+lain+päälle,+koska+Hän+on+ainut+vapahtaja.
Jakeessa+27+laissa+sanotaan,+että+älä+tee+aviorikosta?+
Mutta+mitä+Jeesus+sanoo,+jae+28+että+joka+katsoo+naista+himoiten,+on+jo+tehnyt+huorin.
Hän+käskee+jopa+repiä+oma+silmä+pois.
Näin+silmänsä+säilyttävän+tulee+turvautua+Jeesukseen,+ja+Golgatan+työhän,+niin+saa+pitää+silmänsä.
Eikö+tässä+olekin+UT;n+raakinta,+mutta+opettavaisinta+tekstiä.
Lain+alla+ei+ajatus+ollut+syntiä,+ainoastaan+teko.+Tämän+Jeesus+muutti+niin,+että+ajatuksetkin+on+syntiä.
Jos+haluat+pelastua,+Jeesukseen+usko+Messiaana,+on+ainut+tie,+siinä+ei+vilkuttelut+auta.
Kes.
03.04.2018 12:17
Vai+kastoiko+Paavali+väkisin?+
Kastoiko+Ananias+väkisin,+kastoiko+Johannes+väkisin+Jeesusken+ja+kastoiko+Jeesus+väkisin.
Ei,+mutta+Kerho+"ripottelee"+pentunsa+väkisin,+kuten+sinullekin+kävi,+siksikö+olet+katkera.
Olet+myös+katkera+uudestisyntyneille,+ainoille+pelastuneille,+miksi?
Varmaankin+luulet,+että+puhuttelee,+mutta+kerron+Sinulle,+se+säälittää+kohdallasi.
03.04.2018 07:07
Niin+Jeesus+saarnasi,+MUTTA+KUKA+ANTOI+IHMISENÄ+NIITÄ+SYNTEJÄ+ANTEEKSI?
Koko+Kehon+vilkuttelu+ja+anteeksi+anto+pelkkää+mantraa+ja+tsoukkia.
03.04.2018 07:01
Älä+kauppaa+minulle+uskomuksiasi.
Olen+jo+Valinnan+tehnyt,+elän+Jeesuksessa,+kuten+Paavali+sanoo,+sinä+elät+Kerhossasi.
02.04.2018 21:17
Minulle+ei,+mutta+sinulle+ehkä.
Muuten+mikä+on+näyttösi,+että+ole+Vapaakirkossa?
Laita+ihan+Suomeksi.
02.04.2018 21:15
Työssäni+olen+havinnut+sen,+että+jollei+oma+tahto+riitä,+hakeudu+hoitoon,+mm+Minnesotahoito+on+tuloksetas,+raitistuneita+lähes+100%.
02.04.2018 19:46
Tuohon+kohtaan,+mihin+vastain,+vastus+on+selvä,+jopa+kahdella+kielellä.
Miksi+et+kommentoi+siitä,+vaan+lataat+jotain+aivan+muuta.
Mutta+on+hyvä,+että+löysyit+"diakonian+katallagés".
Joten+hyvä,+ettei+tullut+taas+sitä+"sovituksen+virkaa"
Mitä+muuten+ajat+takaa,+ei+olikein+aunnut?+Se+ei+vahvista+sinun+juttujasi+mitenkään.
02.04.2018 19:36
Hieno+lukea+vilpitöntä+VL;ää,+joka+on+kristitty.
Alkuun+on+hyvä+todeta,+että+yksikin+mätä+omena+pilaa+koko+laatikon.+Sama+on+kaikissa+seurakunnissa,+ja+kaikissa+kirkoissa+ja+jos+Hän+sattuu+olemaan+saarnaaja,+Lohen+toteamus+on+aika+oikeaan+osuva.+
Kuitenkin+vilpittömiä+Jeesuksen+ihmisiä+jää+aina,+joten+toivoa+on.
Olen+kriittinen+tämän+päivän+Kerhoon,+en+niinkään+nuoriin,+siellä+on+puhdas+Henki,+vaan+niihin+puhujiin,+jotka+täyttivät+-60/+luvun+pappispaon,+vailla+mitään+koulutusta,+jatketaan+vain+ja+ainoastaan+samoja+mantroja.
Minä+puhun+ainakin+kerran+viikossa+ja+lähtökohta+on+se,+että+ainakin+yksi+asia+tulee+olla+kuulioille+sellainen,+joka+on+täysin+uutta,+ja+puhuttelee.+Usein+se+kylläkin+tuottaa+vaikeuksia.
Minä+erosin+Lut.+kirkosta+lähinnä+muotomenojen,+liian+lyhyiden+saantojen+ja+kastekysymyksen+vuoksi.+Muitakin+oli,+mutta+oli+myös+hyvää,+lähinnä+johtuen+hyvästä+papeistamme,+joita+jään+kaipaamaan.+Pastorina+Hän+on+yksi+idoleistani.
Myöhemmin+tuli+tuo+avioliittojuttu,+joka+tulee+pudottamaan+koko+kirkon+alle+viiteenkymmeneen+prosenttiin+maamme+väestöstä.+
Naispapeista+minulla+on+keveämpi+kanta,+tiedän+useita+naisia,+jotka+ovat+parempia+saarnaamaan+kun+keskiverto+mies.+Teen+heidän+kanssaan+yhteistyötä.+Aikaa+hyväksynnälleni+kuitenkin+meni.
Ja+jos+VL+liikkeen+”henki”+tulisi+samaksi,+mitä+se+oli+-60+alussa+olisin+ilomielin+mukana.+Silloin+ei+salailtu,+eikä+valehdeltu,+eikä+Busines+ollut+Jumala.
+>Aina+on+muistettava+Seppo+Lohen+muistutus:+"Puolet+meistä+on+mätiä+kaloja".**+Nämä+Lohet,+Isä,+ja+pojat+ovat+varustettu+fiksuudella+jo+syntyessään,+he+voivat+tuoda+julki+totuuksiakin,+pelkäämättä+seurauksista,+koska+he+usein+ovat+oikeassa.+Olen+työskennellyt+erään+veljeksen+kanssa+useita+vuosia.
>>Sen+tähden+on+tärkeää+huolehtia+henkilökohtaisesta+uskosta+Jeesukseen+Kristukseen,+koska+vain+Hänessä+on+Raamatun+mukaan+syntienanteeksiantamus+ja+pelastus.+**+Tämän+olen+oivaltanut,+mikään+seurakunta+ei+ole+täydellinen,+eikä+heidän+synnit+meitä+kadota,+ei+myöskään+heidän+Pyhyys+meitä+pelasta.
>>Seurakunta+ei+pelasta,+vaan+yksin+Jeesus+Kristus.+Siksi+tärkein+asia+on+pitää+katseet+kiinnitettynä+yksin+Jeesukseen+Kristukseen+ja+pitää+Hänen+sanansa+ykkösenä+ja+vasta+sitten+Jumalan+lasten+sanat+kakkosena+ja+peilata+niitä+tarkasti+Jeesuksen+Kristuksen+oppiin+ja+sanoihin.**+Amen.
Siunauksella
Kes.
02.04.2018 19:27
Jatkan.
Anteeksi,+luin+kirjoituksesi+uudelleen,+taidamme+olla+samoilla+linjoilla.
Siunausta.
Kes.
02.04.2018 19:04
85 / 692