Vapaa kuvaus

Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

32

Kommenttia

7984

1. En pysty hallitsemaan syntiä, sanoo kopittelija!

Minä en ole kyllä näin sanonut mutta totta puhut kerrankin sinä !

Kukaan ei pysty hallitsemaan syntiä !
    Paavalikin sanoi ... " Minä joka olen syntisistä suurin "

Tästä juuri näkee että et ole uudestisyntynyt kun et näe tätä tosiasiaa !
    Sinä luulet että lakia noudattamalla ihminen pääsisi synnistä eroon mutta
    et ymmärrä mitään, vaan olet sokea !

Me teemme joka päivä syntiä töin ja toimin tai ainakin ajatuksin mutta lakia noudattava farisealainen ei tätä huomaa vaan luulee kaikessa tekevänsä Jumalan tahdon !
  2. Luuk 17:21 "sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".

Joh3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
    3:4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
    3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä SISÄLLE Jumalan valtakuntaan.
    3:6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.

Joh10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?
    10:35 Jos hän sanoo JUMALIKSI NIITÄ, joille JUMALAN SANA TULI-ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin-

Joh14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
    14:17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on TEISSÄ OLEVA.
    14:26 Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
    16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
    16:14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
    16:15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille."

" TE ETTE SUINKAAN KUOLE " TOITOTTAJIEN ONGELMA ON SE,

ETTÄ HE EIVÄT OLE VIELÄ " UUDESTISYNTYNEET. "

3. Korjaan 10x... :O
  4. Mietipä Busmanni näitä raamatun jakeita:

Room15:4 "Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi TOIVO."

Luuk1:78-79 "meidän Jumalamme sydämellisen laupeuden tähden, jonka kautta meidän puoleemme katsoo aamun koitto korkeudesta,
    loistaen meille, jotka istumme pimeydessä ja KUOLEMAN VARJOSSA, ja ohjaten meidän jalkamme rauhan tielle."

Ajattele Busmanni ME EMME KUOLEKAAN VAAN " UUDESTISYNTYMISEN KAUTTA" MEILLÄ ON IANKAIKKINEN ELÄMÄ !

Minulta meni 27 vuotta, että sain ymmärtää tämän, sillä eräänä kauniina päivänä Jumala muuttui minulle konkreettiseksi todellisuudeksi ja sain ymmärrykselläni ymmärtää, että
    JUMALA ON ! HEUREKA ! TÄMÄ ON IHME, OLEN LÖYTÄNYT !

Ja tämän IHMEEN jälkeen raamattukin muuttui minulle aivan toiseksi kirjaksi kuin vain "Juutalaiseksi kirjakokoelmaksi" !

JA TÄTÄ IHMETTÄ SINÄKIN VOIT PYYTÄÄ MUTTA SIINÄ ON AINA OMAN MINÄN TAVALLAAN KÄYTÄVÄ " RIMAN ALTA " JA KUOLLA ITSELLEEN JA KOKO SYDÄMESTÄÄN NÖYRTYÄ JUMALAN ETEEN...

Joh3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
    3:4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
    3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä SISÄLLE Jumalan valtakuntaan.
  5. Luuk 17:21 "sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".

Joh10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?
    10:35 Jos hän sanoo JUMALIKSI NIITÄ, joille JUMALAN SANA TULI-ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin-

Joh14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
    14:17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on TEISSÄ OLEVA.
    14:26 Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
    16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
    16:14 Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
    16:15 Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille."