Raamattu puhuu kolmesta maailmasta maanpäällä

puhuinko tuuleen?

2 Piet 3: 6..." Ja niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen"

Jae 7 " Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

Siinä menee toinen maailma!

" Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa rehellisyys (vanhurskaus) asuu..jae 13

Tässä on lupauksen maa, eli kolmas maa.

Tämä uusi maa, tulee Iankaikkisen tulen läpi.. eli " maa ja kaikki mitä siihen on tehty palavat, ja epärehelliset palavat siis samassa tulessa!

" Sillä nyt me näemme kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin..1 Kor 13: 12

Vain ne, jotka ovat ja elävät kuin Jeesus, ovat rehellisiä, eli vanhurskaita. On enemmän kuin turhaa olla kristitty, joka pyhittää sunnuntain, tai kantaa kourassaan toisen vaimon kättä, tai maalaa epäjumalaa .. kaikki jotka eivät suostu Kristuksen neuvoihin, ovat kadotettuja, eivätkä ole arvollisia pääsemään uuteen maahan.

Jeesus on antanut jo esikuvan kuinka elää ja vaeltaa! Ja kun niin teette:, "niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus! 1 Kor 13: 13

Kuljettaessa kolmanteen maailmaan, uuteen maahan, jossa rehellisyys eli vanhurskaus asuu, se polku on viitoitettu rakkauden merkein. Ja rakkaus ei tee lähimmäiselleen mitään pahaa!

Jos olet vienyt lähimmäiseltäsi vaimon ja lapset, ja tunnet Jumalan rakkauden ehdot sydämessäsi, niin älä sano: " Pyhä Henki joka puhuu minulle on vieras ja muukalainen,...En tiedä Jumalan lain, rakkauden sanojen merkitystä olen siis puhujalle muukalainen ja puhuja on minulle muukalainen!

Se, joka tietää mitä on tehtävä, eikä tee se tekee syntiä, ja synti on laittomuus,
ja laittomuutta ei kolmannessa maassa ole t- b

16

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä Benedi lainailet nyt raamatun kohtia epäloogisesti sieltä täältä aivan epäloogiseksi kokonaisuudeksi ja siitä luot sitten jonkinlaisen ihmeellisen oman teologian ja samalla tuomitset jotenkin syyttäen sunnuntainviettäjät sun muut "toisen vaimon kättä kantavat" kadotukseen...

Jeesuksen seuraaminen tarkoittaa lähimmäisen rakastamista eikä sitä että heti ollaan tuomitsemassa kadotukseen ja sanotaan koiraksi ja perkeleen lapseksi...
      Se ei ole Jeesuksen seuraamista, sillä Jeesus voi armahtaa vaikka kuinka eksyneen jopa viime metreillä, ihan kenen vaan... esim Ryövärin " Tänä päivänä olet oleva kanssani paratiisissa"

Aivan kuin tämä adventismi tai "joku muu" menneisyydestäsi olisi sotkenut tyystin sinun pääsi...

Et kai sinä benedi vain kanna jotain "katkeruuden juurta" koko ajan mukanasi ?

• Onko luvat kunnossa?

Enhän minä tuomitse ketään kadotukseen, pois se minusta. Ja ei ketään heti tuomita kadotukseen, ..ja onhan niille jotka elävät syntisesti annettu aikaa parannuksen tekoon.

Eihän se ole yhden tai kahden päivän asia, jos joku on ottanut vaimokseen lähimmäisen vaimon, ja ryhtyy pitämään rakkauden käskyjä, ja toimittamaan vaimoaan pois... Ei Jumala sellaista heti kadotukseen lähetä.

Uhminenhän näkee ulkokuoren ja Jumalan sydämen uskon, ..ja sen tietää että usko
        ilman tekoja on kuollut.

" Anna nyt miehelle takaisin hänen vaimonsa, sillä jos et anna, sinun on kuoltava sen vaimon vuoksi, sillä hän on toisen miehen vaimo" 1 Moos...

Kadotukseen tuomistee Jeesus Matt 10: 28

Miten se onnistuu, kun Jeesus on kaikkeinpyhimmässä tekemässä Pappispalvelusta, hankkiakseen iankaikkisen armon oikeuden rehellisille ( vanhurskas) lapsilleen, ja jos sinä veli pidät toisen miehen vaimoa, ja panet sitä.. eihän Jeesus, joka on ihminen sieltä asti mitenkään näe tänne, koska välissä on A) tähtitaivas, ja B) meidän taivas, jossa kotka kaartelee taivaalla, ja pääsky nappaa hyönteisiä poikasilleen?

Näin sinä aivoittelet. Timo F aivoittelee varmaan niin kuin minä?

Tiedon kulku Kolmannen taivaan ja ensimmäisen taivaan välille on suunniteltu näin:

" Ja enkeleillä oli kirjoitusneuvot vyöllään, ja he kirjoittivat joka sanan ylös,
        mitä puhuttiin, "

Ja Jeesus sanoi: " Minun enkelini näkevät joka päivä minun Isäni kasvot"

Eli enkelit toimittavat jokaisen sanasi ja tekosi taivaan kirjoihin, ja kirjoittavat ne sinne ylös, tuomiota varten säilytettäväksi.

Älä siis sano toisen vaimolle: " Minä rakastan sinua, annatko siis minun yhtyä sinuun"!!

Aika moni adventisti on näin sanonut. Puhumattakaan siitä, että adventisti mies, on sanonut toiselle miehelle niin

Minä en siis tuomitse, vaan kerron vain miten Jumala on oikeusjärjestelmänsä ja pelastus järjestelmänsä suunnitellu!

" Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa: Ilm 19,... joten maata ei olisi kannattanut turmella haureudella!

" kirjat avattiin: ja avattiin toinen kirja; joka on elämän kirja; ja kuolleet ( jotka seisoivat, tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan" Ilm. 20: 12

Kyllä se tekoja vaatii, kun houkuttelet ja kyselet saatko yhtyä toisen miehen vaimoon, ja käyt sormukset hankkimassa, ja ravaat maistraatissa jne. jne.. hääjuomat ja ruuat ja niiden hankkiminen on lainrikkojan teko.

Eli kyllä tekojen mukaan avionrikkojat Herra tuomitsee ja miesten kanssa makaavat miehet.

Eli kun olet hirnuva ori, niin muista: " Älä hirnu lähimmäisesi vaimoa"!!.. Ei joku adventisti pappi, joka on tehnyt noin, ole Herra sinun Jumalasi, jota sinun on seurattava!

" Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt"

Kuka sinut on villinnyt, jos hirnut lähimmäisesi vaimoa?? Etkö tiennyt?

" Ja p e r k e l e , heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen..."

Sanotko: " Joutaakin , minun puolestani, kunhan minua ei oteta kiinni, ja heitetä toisen miehen vaimon ottamisesta, ja avioitumisesta p e r k e l e e n kanssa samaan tuleen"!

No, kenenkä tekoja teet, jos kyllä pidät sapatin, mutta sapatinpäivänä himoitset lähimmäisesi vaimoa?

Timo Flink ja minä sanomme yhteen ääneen: " Teet per..leen tekoja!

Mutta Timolla ja minulla ei ole toisen miehen vaimoa, kuten esim. on monivuotisella tutullani Palilla..

Niinpä me sanomme: " Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi" Filip. 3: 20

Me emme taistele lihaksia ja luita vastaan, vaan henkiä vastaan, jotka pesiytyvät ihmiseen,.. kysyiväthän henget siihen luvan Jeesukselta:

" Herra, saammekko me mennä sikoihin" Ja Jeesus antoi luvan, ja sitä lupaa ei ole peruutettu t. b

• Tee se

" Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi...

No, minkäkaltainen tämä rakkaus on. Timo Flink ehkä osaisi vastata, mutta osaan minäkin.

Vastaus löytyy Jer. 31: 33......Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä ( eli aivoihin)

Tällaisen rakkauden Jumala on meidän sisimpäämme antanut, ..Se ei ole uusi Mercedes tai kesämökki jota toisen adventisti miehen vaimon kanssa ihailet.

Ei, se on paljon, paljon enemmän!

Tämän Jumalan antaman rakkauden perusteella meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, eli kristityiksi!
      Ja siksi Jumala sanoo näistä henkilöistä: " Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee...1 Joh 3: 1, 2

Me, Jumalan lapset tiedämme, että osasta Jumalan lapsista on tullut, avionrikkojia, huorintekijöitä, jeesus-epäjumalankuvien palvelijoita, joita he kantavat koirassaan ja kunnioittavat niitä seurakunnissaan.

Osasta , on Herraa odotellessa tullut juoppoja, homoja ja lesboja, sekä abortintekijöitä, ehkä joistain on tullut lapsiin sekaantujia, ja sekaantuvat heille kuulumattomiin, kuten toisten miesten vaimoihin.

Tänään saarnataan adventtikirkoissa näin: " Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena kuin hän on.

Onko Jeesus , kun hän tulee samankaltainen kuin sinä, kun hän saapuu Pyhästä asunnostaan sinua noutamaan, kolmanteen maailmaan??

Mietipäs sitä, ja kuiskaa vaimosi korvaan, jos hän ei ole sinun vaimosi että: " Minä annan sinut huomenna pois, sillä muutoin minun on kuoltava sinun takiasi, sillä sinä olet toisen miehen vaimo, ja se mies, voi olla vaikka profeetta, niin mites sinun ja minun käy!?
      Rakas, olet ollut minulle , toisin kuin miehellesi Herran enkeli, mutta sinä voit tulla minun vastustajakseni, kun minä pyrin siihen rehellisten maahan, jossa vanhurskaus asuu, mutta jossa eivät asu avionrikkojat, ja miesten kanssa makaavat miehet.

Sano: " Nyt en enää puhu niin kuin maailma puhuu, vaan tahdon tuntea Jumalan ja kuulla hänen puhettaan, ja olla Jumalan lapsi.
      Tahdon rakastaa toinen toistamme, enkä itseäni, koska rakkaus on Jumalasta, ja jokainen joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.

Sano: Synnyin todistamaan totuuden puolesta ja Jumalan rakkauden puolesta ja elämään ja pysymään siinä!

• Sinä " Tee se" aloitat tämän tekstisi hyvin ns. "rakkaudellisesti" mutta sitten adventismiseen tapaan alatkin heittämään suuren määrän tuomitsevia asioita ja opinkäsityksiä sun muuta ja se alun hieno rakkaudellisuus hukkuu tuohon syytösten suohon...

Tämä on tyypillistä adventismissa... Usko jotain ja lopulta omat lakihenkiset touhuamiset menee Kristuksen edelle...

Ps.Lainaus "Tees se": "No, minkäkaltainen tämä rakkaus on. Timo Flink ehkä osaisi vastata, mutta osaan minäkin.

Ja tämäpä vasta oudolta kuulostaa kun tämä pastori Timo Flink on nostettu melkein kuin "Kristuksen sijaiseksi" niin, että pitää jo alkaa miettiä mitä tavallinen seurakuntalainen saa sanoa ja mitä ei !

Aika pelottava tilanne tällainen ! :O

• hallelujaa amen
        Kopittelija007 kirjoitti:

Sinä " Tee se" aloitat tämän tekstisi hyvin ns. "rakkaudellisesti" mutta sitten adventismiseen tapaan alatkin heittämään suuren määrän tuomitsevia asioita ja opinkäsityksiä sun muuta ja se alun hieno rakkaudellisuus hukkuu tuohon syytösten suohon...

Tämä on tyypillistä adventismissa... Usko jotain ja lopulta omat lakihenkiset touhuamiset menee Kristuksen edelle...

Ps.Lainaus "Tees se": "No, minkäkaltainen tämä rakkaus on. Timo Flink ehkä osaisi vastata, mutta osaan minäkin.

Ja tämäpä vasta oudolta kuulostaa kun tämä pastori Timo Flink on nostettu melkein kuin "Kristuksen sijaiseksi" niin, että pitää jo alkaa miettiä mitä tavallinen seurakuntalainen saa sanoa ja mitä ei !

Timo Flink opettaa, niin uskon: " Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää, sillä se, joka rehellisyyden tekee, se on rehellinen, niin kuin Hän on rehellinen 1 Joh 3: 7

Joka syntiä tekee ( rikkoo Jumalan lakia) ( Room 7: 7), se on perkeleestä, sillä p e r k e l e on tehnyt syntiä alista asti jae 8

Aloitti taivaassa, ja jatkoi sen tekemistä maan päällä. P e r k e l e kertoi Eevalle että tulette niin kuin Jumala tietämään hyvän ja pahan,... ja p e r k e l e valehteli alusta asti, sillä Jumalat eivät tunteneet pahaa, ennen kuin p e r k e l e itse aloitti sen tekemisen, taivaassa.

Samoin sinä et tuntenut mitä paha on, ennen kuin ensimmäisen kerran sitä mielesi pettämänä, jo lapsena teit!

Koska hän opetti Jeesukselle taivaassa, mitä synti ja paha on, niin, sitä vartenhan Jeesus Jumalan Poika ilmestyi , että hän tekisi tyhjäksi p e r k e l e e n teot, koska Jumala näki ettei tämän teot olleet Jumalasta!

Jo taivaassa kävi ilmi, ketkä ovat p e r k e l e e n lapsia ja ketkä Jumalan lapsia. P e r k e l e heitettiin alas taivaasta ja enkelit, koska he eivät enää olleet Jumalan enkeleitä.

Miksi sitten heitä ei heitetty jonkun aution planeetan päälle, ja sinetöity sinne?

Syy on yksinkertainen. Kuinka Jumala olisi voinut tehdä tyhjäksi perkeleen teot, ellei Jumala olisi hankkinut näyttöä, niin että se riittää!

Kun hän ..kele.. putosi alas taivaasta kuin salama, hän ryhtyi tyhmyyttään hankkimaan Jumalan odottamaa näyttöä, että eräänä päivänä oikeudessa hänet sekä kirjallisella näytöllä, että tekojensa perusteella voidaan enkeleineen ja ihmispalvelijoidensa kanssa voidaan tehdä tyhjäksi, polttaa proksi, ennen kuin kuin kolmas maailma tulee esiin, jossa ei enää syntiä ja syntisiä ole! t. b

• arvostele henget

Sinä " Tee se" aloitat tämän tekstisi hyvin ns. "rakkaudellisesti" mutta sitten adventismiseen tapaan alatkin heittämään suuren määrän tuomitsevia asioita ja opinkäsityksiä sun muuta ja se alun hieno rakkaudellisuus hukkuu tuohon syytösten suohon...

Totta, totta.. Raamattu kertoo että Jumala tekee " OUDON TYÖNSÄ" maan päällä.

eli vanhurskas, rehellinen saa palkkansa maan päällä, saati jumalaton ja syntinen.
        Vanhurskaan eli rehellisen Jumala on jo tuominnut,
        ennen kuin jumalaton tuomitaan!

" Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta;
        mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu
        , jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset? 1 Piet 4: 17

Timo Flink osaisi vastata, mikä niiden loppu on, mutta osaan minäkin ! :)

Vastaus: " Pahat poltetaan helvetissä, ja kaikki kansat ( myös adventtikansa) ,jotka unhottavat Jumalan!"

Muut arvostelkoot puhuinko totuuden ja toimen sanoja t. b :)

• hallelujaa amen kirjoitti:

Timo Flink opettaa, niin uskon: " Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää, sillä se, joka rehellisyyden tekee, se on rehellinen, niin kuin Hän on rehellinen 1 Joh 3: 7

Joka syntiä tekee ( rikkoo Jumalan lakia) ( Room 7: 7), se on perkeleestä, sillä p e r k e l e on tehnyt syntiä alista asti jae 8

Aloitti taivaassa, ja jatkoi sen tekemistä maan päällä. P e r k e l e kertoi Eevalle että tulette niin kuin Jumala tietämään hyvän ja pahan,... ja p e r k e l e valehteli alusta asti, sillä Jumalat eivät tunteneet pahaa, ennen kuin p e r k e l e itse aloitti sen tekemisen, taivaassa.

Samoin sinä et tuntenut mitä paha on, ennen kuin ensimmäisen kerran sitä mielesi pettämänä, jo lapsena teit!

Koska hän opetti Jeesukselle taivaassa, mitä synti ja paha on, niin, sitä vartenhan Jeesus Jumalan Poika ilmestyi , että hän tekisi tyhjäksi p e r k e l e e n teot, koska Jumala näki ettei tämän teot olleet Jumalasta!

Jo taivaassa kävi ilmi, ketkä ovat p e r k e l e e n lapsia ja ketkä Jumalan lapsia. P e r k e l e heitettiin alas taivaasta ja enkelit, koska he eivät enää olleet Jumalan enkeleitä.

Miksi sitten heitä ei heitetty jonkun aution planeetan päälle, ja sinetöity sinne?

Syy on yksinkertainen. Kuinka Jumala olisi voinut tehdä tyhjäksi perkeleen teot, ellei Jumala olisi hankkinut näyttöä, niin että se riittää!

Kun hän ..kele.. putosi alas taivaasta kuin salama, hän ryhtyi tyhmyyttään hankkimaan Jumalan odottamaa näyttöä, että eräänä päivänä oikeudessa hänet sekä kirjallisella näytöllä, että tekojensa perusteella voidaan enkeleineen ja ihmispalvelijoidensa kanssa voidaan tehdä tyhjäksi, polttaa proksi, ennen kuin kuin kolmas maailma tulee esiin, jossa ei enää syntiä ja syntisiä ole! t. b

Onpa sairasta tekstiä taas Benediltä .... 9 x pelkkää perkeleen toistoa ja ei muuta...

Sitä paitsi sana Perkele ei ole raamattuun kuuluvaa sanastoa ollenkaan vaan on vain suomalainen vastine " Syyttäjälle " eli Saatanalle !

Sana Perkele tulee Liettuan kielen sanasta Perkūnas, joka on balttien Ukkosen Jumala !

http://fi.wikipedia.org/wiki/Perkūnas

• Kopittelija007 kirjoitti:

Onpa sairasta tekstiä taas Benediltä .... 9 x pelkkää perkeleen toistoa ja ei muuta...

Sitä paitsi sana Perkele ei ole raamattuun kuuluvaa sanastoa ollenkaan vaan on vain suomalainen vastine " Syyttäjälle " eli Saatanalle !

Sana Perkele tulee Liettuan kielen sanasta Perkūnas, joka on balttien Ukkosen Jumala !

Korjaan 10x... :O

• Usko evankeliumi

Raamattu puhuu: " Synti on itseaiheutettu sairaus"

Ja syntiä en olisi tullut tuntemaan muutoin kuin lain kautta!

Ja vain IV.s käsky on sapatti käsky, ..vielä on 9 muuta käskyä!

On olemassa kaksi ylösnousemusta, rehellisten ja vääräin. Ja väärät ovat kuolleita jo eläessään!

Antakaa kuolleitten haudata kuolleensa, mutta tule sinä ja seuraa minua!

Elävä kuollut onnistuu hautaamaan kuolleensa,.. Mutta raamattu tarkoittaa myös sanansa eläville: " Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään..

Eli jos elävälle kuolleelle annetaan raamattu, ja pyydetään häntä lukemaan sitä, hän sanoo: " En osaa"!!

Noita tietämättömyyden aikoja on Jumala kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, tee parannus!

1) askel Usko Herraan Jeesukseen, niin tulet pelastumaan

2) askel -kadu syntijäsi, ei pelkästään niiden määrää
        Luuk 24: 47

3-askel Todista Kristuksesta, äläkä siitä, onko joku teksti Raamaattuun kuuluva vai ei. Luuk 12: 8

4. askel..Anna kastaa itsesi omien syntiesi vuoksi, ei toisten syntien vuoksi, joita tekoja ja kirjoituksia ehkä kaikkia luulet synniksi

Mark 16: 16 ja lue Apost 2: 38

Syntisen osa on uskoa, harjoittaa uskoa, katua, ja todistaa Kristuksesta, ja seurata kuuliaisuudessa Jumalan Pojan askelissa, kasteen kautta totellen Jumalan Sanaa.

Jumalan osa on antaa uusi luonne, jossa ei ole vääryyttä. Tätä me kutsumme maassa ja taivaassa uudesti syntymäksi Lue Jih 3: 3- 8 t. b

• Usko evankeliumi kirjoitti:

On olemassa kaksi ylösnousemusta, rehellisten ja vääräin. Ja väärät ovat kuolleita jo eläessään!

Elävä kuollut onnistuu hautaamaan kuolleensa,.. Mutta raamattu tarkoittaa myös sanansa eläville: " Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään..

Eli jos elävälle kuolleelle annetaan raamattu, ja pyydetään häntä lukemaan sitä, hän sanoo: " En osaa"!!

Noita tietämättömyyden aikoja on Jumala kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, tee parannus!

3-askel Todista Kristuksesta, äläkä siitä, onko joku teksti Raamaattuun kuuluva vai ei. Luuk 12: 8

4. askel..Anna kastaa itsesi omien syntiesi vuoksi, ei toisten syntien vuoksi, joita tekoja ja kirjoituksia ehkä kaikkia luulet synniksi

Syntisen osa on uskoa, harjoittaa uskoa, katua, ja todistaa Kristuksesta, ja seurata kuuliaisuudessa Jumalan Pojan askelissa, kasteen kautta totellen Jumalan Sanaa.

Jumalan osa on antaa uusi luonne, jossa ei ole vääryyttä. Tätä me kutsumme maassa ja taivaassa uudesti syntymäksi Lue Jih 3: 3- 8 t. b

Benedi: Raamattu puhuu: " Synti on itseaiheutettu sairaus"

Me synnymme "perisynnin" alaiseksi ja se ei ole "itseaiheutettu sairaus" ! :O

Uskovakin on aina "syntinen" mutta Kristuksen kautta silti pelastettu !

• Usko evankeliumi kirjoitti:

Benedi: "Jumalan osa on antaa uusi luonne, jossa ei ole vääryyttä. Tätä me kutsumme maassa ja taivaassa uudesti syntymäksi"

Tästä tekstistäsi huomaan Benedi että et ole uudestisyntynyt ollenkaan vielä !

Vertaa Benedi tämä:

1 Joh 1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
        1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        1:10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä."

Uudestisyntynytkin on "syntinen" kuolemaansa asti !

• Tietämätön syntinen?

Benedi: "Jumalan osa on antaa uusi luonne, jossa ei ole vääryyttä. Tätä me kutsumme maassa ja taivaassa uudesti syntymäksi"

Vertaa Benedi tämä:

1 Joh 1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
        1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        1:10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä."

Ryhdyppäs siis kopittelija tunnustamaan syntisi, niin sinut puhdistetaan kaikesta vääryydestä!!!

Ja ilman vääryyttä, ei ole syntiä!!

Joten älä polkkaa Jumalaa, sen, jonka Jumala puhdistaa tässä ajassa vääryydestä, hänestä tulee totisesti puhdas eli synnitön!

Joko nyt opit?

Jos sinut puhdistetaan kaikesta vääryydestä, ja Jumala ei näe sinussa syntiä,
        ..tosin vikoja näkee.. niin olet synnitön.

Euhän Taivaaseen hyvät hyssykät syntisiä oteta! t. b

• mitä on tehtävä?

Vertaa Benedi tämä:

Kopittelija tahtoo Raamatun sanoin sanoa:

" Miksi olet vihastunut, ja miksi hahmosi synkistyy ( kun varoitin synnistä?"

" Eikö niin,: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijtt
        synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä" 1 Moos 4: 7

Kopittelija haluaa jättää synnin oven raolleen, myöntämällä kyllä, että on aiemmin syntiä tehnyt, mutta koska on katunut, ja tehnyt parannuksen, niin " Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä"

Mutta kopittelija aivoittelee, ..jos näen Super upean toisen miehen vaimon, ja olen tehnyt liiton silmäni kanssa, en voisi ryhtyä häneen, mutta opettamalla että " Olemme kaikki syntisiä ja Jumalan kirkkautta vailla, niin jos voittamaton synti väijyy ovella, ja sen halu on minuun,.. mikä minä olen syntiä vastustamaan, kun kukaan ei pysty vastustamaan tuollaista naista!

En pysty hallitsemaan syntiä, sanoo kopittelija!

Kopittelijahan session jälkeen sanoo: " Jumalahan pysyy armollisena tuhansille, joka antaa anteeksi pahat teot, rikokset ja synnit 2 Moos 34: 7

Hänen armossaan tässä mennään, ja vaimo menee miehensä luo. heh

Kopittelija tosin unohti erään tärkeän asian: " Hän pysyy armollisena tuhansille"!!!! Ja suomessa on noin 5, 5 miljoonaa armoa kaipaavaa :) t. b

• Tietämätön syntinen? kirjoitti:

Ryhdyppäs siis kopittelija tunnustamaan syntisi, niin sinut puhdistetaan kaikesta vääryydestä!!!

Ja ilman vääryyttä, ei ole syntiä!!

Joten älä polkkaa Jumalaa, sen, jonka Jumala puhdistaa tässä ajassa vääryydestä, hänestä tulee totisesti puhdas eli synnitön!

Joko nyt opit?

Jos sinut puhdistetaan kaikesta vääryydestä, ja Jumala ei näe sinussa syntiä,
        ..tosin vikoja näkee.. niin olet synnitön.

Euhän Taivaaseen hyvät hyssykät syntisiä oteta! t. b

Polkkaa sinä nyt ihan rauhassa mutta jos luulet että ihmisestä tulee tässä maailmassa synnitön niin olet täysin hakoteillä !

• mitä on tehtävä? kirjoitti:

Kopittelija tahtoo Raamatun sanoin sanoa:

" Miksi olet vihastunut, ja miksi hahmosi synkistyy ( kun varoitin synnistä?"

" Eikö niin,: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijtt
        synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä" 1 Moos 4: 7

Kopittelija haluaa jättää synnin oven raolleen, myöntämällä kyllä, että on aiemmin syntiä tehnyt, mutta koska on katunut, ja tehnyt parannuksen, niin " Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä"

Mutta kopittelija aivoittelee, ..jos näen Super upean toisen miehen vaimon, ja olen tehnyt liiton silmäni kanssa, en voisi ryhtyä häneen, mutta opettamalla että " Olemme kaikki syntisiä ja Jumalan kirkkautta vailla, niin jos voittamaton synti väijyy ovella, ja sen halu on minuun,.. mikä minä olen syntiä vastustamaan, kun kukaan ei pysty vastustamaan tuollaista naista!

Kopittelijahan session jälkeen sanoo: " Jumalahan pysyy armollisena tuhansille, joka antaa anteeksi pahat teot, rikokset ja synnit 2 Moos 34: 7

Hänen armossaan tässä mennään, ja vaimo menee miehensä luo. heh

Kopittelija tosin unohti erään tärkeän asian: " Hän pysyy armollisena tuhansille"!!!! Ja suomessa on noin 5, 5 miljoonaa armoa kaipaavaa :) t. b

Minä en ole kyllä näin sanonut mutta totta puhut kerrankin sinä !

Kukaan ei pysty hallitsemaan syntiä !
        Paavalikin sanoi ... " Minä joka olen syntisistä suurin "

Tästä juuri näkee että et ole uudestisyntynyt kun et näe tätä tosiasiaa !
        Sinä luulet että lakia noudattamalla ihminen pääsisi synnistä eroon mutta
        et ymmärrä mitään, vaan olet sokea !

Me teemme joka päivä syntiä töin ja toimin tai ainakin ajatuksin mutta lakia noudattava farisealainen ei tätä huomaa vaan luulee kaikessa tekevänsä Jumalan tahdon !

• Poika on kadonnut

Polkkaa sinä nyt ihan rauhassa mutta jos luulet että ihmisestä tulee tässä maailmassa synnitön niin olet täysin hakoteillä !

Kopittelija ehkä tahtoo sanoa, miksi ihmisestä ei tule synnitöntä tässä maailmassa!

" Mutta Sodoman kansa oli kovin pahaa ja syntistä Herran edessä" 1 Moos 13: 13

Tähänkö on tultu? Timo apuvaaa.. Onko tilanne todella näin paha? Sodomanko synnissä se kopittelijakin, kopittelee adobtoitua heterojen lasta puolisonsa kanssa?

No, voi, voi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe