Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

176

Kommenttia

10454

1. Mä+miellän+tyrkyksi+sellaisen,+joka+tyrkyttää+itseään+joka+jumalan+paikkaan+ilman+mitään+todellisia+saavutuksia.+Heillä+ei+ole+mitään+järkevää+sanottavaa,+he+luulevat+itsestään+liikoja,++kuvittelvat+olevansa+erityislaatuisia+ja+että+kaikki+ihannoivat+häntä+jne.+jne...
  2. Kyllähän+se+noin+on,+että+jos+ei+ole++sellaista+jatkumoa,+niin+nuoret+painavat+ohi+letit+heiluen.+Jatkumoa+ei+ole+se,+että+pitää+näyttää+jatkuvasti+nuoremmalta,+pukeutua+paljastavasti+ja+mainostaa+sellaista+tuotetta,+mikä+on+vaan+sen+hetken+hurma.+Saralla+ei+ole+sellaista+yksilöllistä+tulevaisuuden+tuotetta,+kuin+Martinalla.+Jos+puhutaan+Martinasta,+niin+Martinalla+on+tuo+jatkumo+taattu+ainakin+tällä+hetkellä.+Hän+on+urheilullinen,+pitää+kunnostaan+huolta+ja+on+itse+paras+markkinointikasvo+bisnekselleen+(lue;+mä+voin+näin+hyvin,++kun+noudatan+jne.....).+Myös+nuo+Martinan+tuotteita+käyttävät+asiakkaat+vanhenevat+Martinan+kanssa+yhdessä.+Kun+Martina+täyttää+50+vuotta,+niin+moni+muukin+täyttää+50+vuotta.+Kun+he+näkevät,+että+joku+muukin+samanikäinen++vanhenee+ja+siitä+huolimati+on+hyväkuntoinen+ja+hyvän+näköinen,+niin+he+jatkavat+Martinan+ohjaamina+ja+monet+samaa+ikäluokkaa+olevat+liittyvät+mukaan.+Tuo+on+sitä+tulevaisuuteen+tähtämistä,+eikä+Martina+ole+bisneksellään+mikään+tähdenlento.