Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10441

1. Osa 7 tai jotain sinnepäin.

Lainattu Adan muistitikulta:

"""""""""""

aquilae
    Kirjoittanut: Cluso627. 31.8.2007 klo 23.15

Teenki tai tein jo Winclubista aika jännää juttua
    110%sesti tulee vaikeuksia se on taattu.Onneksi olkoon sinä sen herätit!Mennään perseelleen ei haittaa haittaako sua?Winclub ei ole eikä tule olemaan Usan kansalaisille ikinä Ada ja muut tietää mun kontaksit sinne siellä onkin teitä vastassa FBI
    Jolta sain koodin mitä kautta voin olla heihin yhteudessä jos epäilenki jotaoin/copy/paste Adafilkillä.Sitä minä vaan ihmettelen,että miksi vitusssa te haukutte minua?...No katotaan..
    Vastaa tähän viestiin
    Kerro kaverille tästä viestistä

Ilmoita asiattomasta viestistä

Tässä muistin...
    Kirjoittanut: Cluso627. 31.8.2007 klo 23.33

Tämä maksuväline firma on rekisteröitu Usan;han
    http://www.moneybookers.com/app/
    Ei Cayman saarille ja sieltä tieTo vuotaa jos jonkun maan viranomaineN sitä pyytää Jenkeissä tämä tieto voi sanoa melkeimpä olevan julkista.Onneksi olkoon sinä teit tämän muuten en olisi ryhtynyt tälläiseen en IKINÄ!
    Vastaa tähän viestiin

Minäkin ...
    Kirjoittanut: AdaFlink 1.9.2007 klo 09.35

... muistan, jotta miltä tuntuu, kun keskustelupalstalta saa lukea mm. "Oikeaa rahaa oikeasti. Etsikää nikki tilaston tiedot, niin tienaatte rahaa...oikeaa rahaa". "Tämä ei pääty hyvin. Veri lentää". "Ruumisauto on jo matkalla tilasto". "Kuka polttaa tilaston kämpän?"

Ei ollut kivaa, kun musta (ruumis)auto seuraa pimeellä sivutiellä. Ei ollut kivaa, kun eräs taxi kiilasi auton eteen ja hörhö (varmaan juonu naamataulunsa sen näköseksi..., siis pöhöttyneeksi) töllötti, kuin sika viimeistä ateriaa. Ei ollut kivaa, kun auton rengas irrotettiin ja ikkunaan taiteiltiin sana "HUORA". Ei ollut kivaa, kun työpaikalle tullaan kuvaamaan. Ei ollut kivaa, kun sähkäri tyhjennettiin sun viesteistä. Ei ollut kivaa lukea netistä, mitä mieltä esimies (Wöggeli) on pojastani ja perheestäni. Ja kaikki vaan siksi, että julkaisin niitä juttuja sun puolesta. Yms. yms....

Olikohan se yksi valokuvaaja kuvaamassa siksi, että tekijät osaavat laittaa "paketin" oikeesta lävestä sisään?

Ja mitaan ette voi...
    Vastaa tähän viestiin

Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit

Kielinero
    Kirjoittanut: Jaakko ja Teppana 1.9.2007 klo 00.14

Kato tota sun kieltä -
    opettele edes puhuun niin et joku ymmärtää
    Vastaa tähän viestiin

Toivottavasti
    Kirjoittanut: jokainen, 1.9.2007 klo 09.59

joka harkitsee menemistä mukaan näihin juttuihin, lukee tämän keskustelun ensin.
    Vastaa tähän viestiin

Niin tässä maassa on vielä
    Kirjoittanut: ihmisiä, joille miehen sana 1.9.2007 klo 16.43

ja kunnia merkitsee jotakin. Kaikki eivät ole sosialisti luusereita, jotka miehinäkin tunnustautuvat feministeiksi.
    Vastaa tähän viestiin

""""""""

Ja mitaan ette voi...
  2. Osa 1.

Lainattu Adan muistitikulta:

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""Cluso!Vittu!
    Kirjoittanut: ++++killeri 31.8.2007 klo 14.18

Nyt meni hermo!Saatanan mulkku minkä teit!Kaikki rahat on kadonnu, sama koskee sua kaikkea se saatana tekeekin.No viron kundi ottaa tään keikan saatan mulkku
    Vastaa tähän viestiin

Älä viitti räkänokka ...
    Kirjoittanut: AdaFlink 31.8.2007 klo 14.26

... cluso627 tuoda itteäs esille tollasilla kommenteilla. Käytä välillä vaikkapa sitä Heh, heh -nikkiä.

Ja mitaan ette voi...
    Vastaa tähän viestiin

rauhotu lue tää
    Kirjoittanut: uzi natsi 31.8.2007 klo 14.43

http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=23616 klikkaa jos on miestä
    Vastaa tähän viestiin

Luitko cluso627 ...
    Kirjoittanut: AdaFlink 31.8.2007 klo 15.50

... tämän:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=5000000 00000003&conference=4500000000000561&posting=2200000002 8759774

Mä tiedän, että oon enkeli ja joskus myös piru, kun sille päälle satun. Nyt olis kuittaamisen paikka ja sen myös teen.

Tiesittekö Winclubin pyörittäjät, jotta teillä on joukossanne (sijoittajana) sellaine henkilö, kuka kertoo KRP:lle kaikki? Mulla on tuolla sähkäreissä mm. erilaisten clubien tilinumeroita ja kuka takaa, ettei siellä olis yhteystietoja myös Winclubin pyörittäjiltä. Ei kannata urkkia, koska niitä ei löydy tältä koneelta, eikä mun sähkäreistä.

Toi cluso627 mm. haki KRP:n tutkijan mukaan WGI:n värväystilaisuuteen. Siellä esim. syytettynä (ja myöhemmin tuomittu) Pohjonen leuhki, jotta miten Bemari on hankittu WGI-rahoilla. Arvata vaan sopii, jotta mitä se tarkoittaa.

Älkää ainakaan antako sille mitään arkaluontoista tietoa, koska ne joutuu "vääriin käsiin". Ai mistäkö tiedän? No tiedänpähän vaan. Se jätkähän lähetti mulle heti kaikki KRP:n antamat jutut. Mm. tiedän sellaisen jutun, minkä olisin voinu vesittää, koska poliisi oli leväperäinen ja kerto clusolle sen. Se juttu oli tuollainen, kuin eräs huorakapakka putsattiin Helsingissä (Mikado). Mä mm. tiesin siitä ennen "iskua" sinne, koska cluso sen mulle kerto. Se oli saanu siitä tiedon KRP:n tutkijalta.

Joten älkää Winclubilaiset luottako tohon heppuun edes paskalla käydessänne.

Ja mitaan ette voi...
    Vastaa tähän viestiin

Voi ada
    Kirjoittanut: Cluso627. 31.8.2007 klo 16.26

Toki myönnän,että ne KRP;n sähkärit olen sulle lähettänyt se on siis totta,mutta eikö Ada olekkin myös totta,että tein ilmaseksi töitä heille?Ei mulle oo kukaan maksanut mitään.Siksipä rooli onkin vaihtunut,KRP saisi vaihtaa sen vanhan windows 98 sisäisen versioin vittuun se on aukkoja täynnä:)
    Toki päätietokone on jykevää tekoa vai onko?No mulla ei kiinnosta poliisi pätkääkään ottakaa muutkin tästä opiksi.Ei kannate kuulla eikä nähdä mitään.Näin minä teen ja mitä tulee Winclubiin sille ei voi ihan 110%sesti kukaan mitään ei voi sen takuun annan.Se tekee vaan rahaa valuuttarobotilla niitä kyllä käytetään myöskin osakekaupoissa/johdannaisissa on käytetty jo pitkät ajat Usan suurimmat pankkiiriliikkeet.Se selityy sillä,että ne on yksinkertaisesti vaan ohjelmia joihin on ohjelmoitu tietty tieto stop-loss sun muut mitä nyt vaan haluaa.Ja noi tuotot on tosia itse saan kyllä suurempia tuottoja aikaan johdannaisilla joilla käydään kauppaa Eurexissa.Nillä voi netota jopa,vaikka markkinat pysyisi paikalllaan.Toki tulee kuukausia,että tulee tappioita,mutta toiminnan kannttavuuden näkee jo puolessa vuodessa joka on käsittääkseni jo ko.Winclub tehnyt,mutta,että te ymmärrä näistä sijoitusasoista mitään te ,ette tiedä mikä on esim.Lyhyeksi myynti esim Nokilla eli laskevillakin kurseilla voi netota ei ole sellaista markkinatilannetta missä ei voi jotain tehdä.Pitää tietysti olla näkemystä mihin markkina meneepi...
    Vastaa tähän viestiin

"""""""""""""""""""""""""""

Ja mitaan ette voi....
  3. ... liikenteessä vaarana, jos en osaa liikennemerkkejä? Katos´ kun mä voin reilusti kertoa, etten pääsisi enää kirjallisista läpi. Teillä Winkkareissa tietenkin kaikki ovat niin fiksuja ja filmaattisia, että ne osaa kaikki liikennemerkitkin ihan tosta vaan lonkalta. Ne osaa tehdä satojen prosenttien (vuodessa) valuuttakauppoja ihan tosta vaan kylmiltään jo tunnin parin videon näkemällä. En mä vaan osais. En ole niin älykäs, että tollaseen pystyisin. Tosin sen verta järjenjuoksua on pääkopassa, että pyramidimerkit kyllä osaan ulkoa eteen ja taaksepäin kerien. Ne on niin yksinkertaiset, että tällaiselle yksinkertaisella kahdella kierteellä varustetulle henkilöllekin ne menee jakeluun.

Osaatko sinä liikennemerkit silleen, että menisit kirjallisista läpi ihan tosta vaan? Testaapa tietosi, niin saatat yllättyä. Osaatko pyramidipelimerkit, jos ne vastaan tupsahtaa ihan yks´ kaks´ yllättäen?

Ja mitaan ette voi...