Onko jo tullut julkisuuteen kuka tällä foorumilla käytti nimimerkkiä "aquilae"? Aivan posketuntoa valehtelua loppukesällä 2007. Ei ole voinut olla sattuma, vaan pakostikin tietoista harhauttamista törkeimmällä tavalla. Jokainen nykyään palstalla viattomana hurskasteleva winkkarilainen voisi palata lukemaan tuon aquilaen tekstejä ja miettiä sitten paljonko huijattiin.
Oliko aquilae itse Hannu?
Onko jo
35
549
Vastaukset
- Herra X tai Neiti W
Toden-näköisesti se oli ************
aquilae 1.9.2007 05:55
0 Ennen toukokuuta 2007 en ollut koskaan eläessäni vieraillut tällä palstalla.
Minulle tärkeä henkilö vihjaisi, että täällä on aika ajoin tiiviitä keskusteluita WinClubista.
Ja onhan täällä.
Hän kysyi voisinko seurata palstaa jonkin aikaa, ja raportoida hänelle tapaamisissamme missä mennään, lähinnä clubilaisten keskustelun osalta. Ja todellakin sen tein.
Innostuin kesän ajaksi ottamaan ajoittain vilkkaastikin osaa näihin keskusteluihin. Ehkäpä turhankin henkilökohtaisesti. Ylitin ajoittain saamani tehtävän, mutta hauskaa se välillä oli.
Ounastelin jo aloittaessani, että tämä saattaa viedä liikaa aikaa. Ja parhaina päivinä sitä onkin mennyt 3-4 tuntia palstan juttuja seuraillessa. Raporttini keskusteluista ovat saaneet huvittuneen vastaanoton.
Keskustelun taso on ollut juuri niin kirjavaa kuin epäilinkin sen olevan.
En silti arvannut kuinka typerää porukkaa on seassa :)
Järjen täydellistä puutetta osalla kirjoittajista.
Positiivisen yllätyksen teki Ada, jota alkuun pidin vittumaisena tyhmänä ämmänä.
Lopulta, vaikka häne vastustuksessaan onkin äärimmäisen fanaattinen, hän useimmiten (lähes aina) puhuu asiaa ja näyttää tietävänkin asioista paljon. Kiitos keskusteluista.
WInClubin elämään ei tämän palstan keskustelut vaikuta millään tavoin. Oli vastustajat taikka puolustajat mitä tahansa mieltä. Clubin toiminta etenee vääjäämättä eikä näillä väsyneillä uhkailuilla ole mitään merkitystä.
Kenenkään jäsenen ei pidä edes miettiä moista.
Tehtäväni on täällä päättynyt, syksy kiireineen alkaa.
Kuten en ennen toukokuuta koskaan ollut, en nyt syyskuun tultua enään koskaan palaa.
Minulle on turha kommentoida tähän tai muihinkaan viesteihini mitään, sillä minä en niitä tule näkemään.
Olen pitänyt hetki sitten viimeisen puhelinpalaverin tästä asiasta johdon kanssa.
Olemme sitä mieltä että tiedämme mistä on kysymys ja on todellakin aika lopettaa.
Keskenänne varmaan jatkatte pulinaa ja olkaa hyvä :) kaikessa rauhassa.
Clubilaisille terveiset clubin taholta,
nyt on aika keskittyä asiaan ja jättää nämä keskustelupalstat 100% omaan arvoonsa.
Aikuisten oikeesti.
Tänään 1.9.2007 on päivä, jona keskustelut tällä ja vastaavilla palstoilla todella kannattaa lopettaa.
Harkitsemme oman sisäisen keskustelukanavan perustamista.
Nämä keskustelut täällä päättyvät varmasti, jos yksikään clubilainen ei täällä asioita enempää kommentoi.
Rahakasta syksyä ja vieläkin parempaa vuotta 2008
Toivottaa Clubin johto!
Ja samat terveiset minulta.- salaapoliisi
Vanha, sujuvasanainen ystävänihän se siinä. Tunnistakaamme hänet siitä, että - ihme,ihme - suomenkielen oikeinkirjoitus näyttää jotenkin onnistuvan. Ja mikä mukavinta, tämä valehtelun mustan vyön karateka viljelee tuota lapsellista hymiötään. ;)
Sillä todella törkeä valhe tämä on:
"... en nyt syyskuun tultua enään koskaan palaa."
Terkkuja vaan Rollillekin. - Shahov
Huh heijaa. julkisuudessa yritykseen on liitetty vakavia epäpäilyksiä sen liiketoiminnan suhteen. Ne on pääosin hyvin perusteltuja. Mitä vastaa yrityksen johto epäilyihin. Kas näin:
"Raporttini keskusteluista ovat saaneet huvittuneen vastaanoton."
Kertoo aikalailla paljon raportin vastaanottajista.Aikamoista ylimielisyyttä sivuuttaa epäilykset toiminnan laillisuudesta.
"WInClubin elämään ei tämän palstan keskustelut vaikuta millään tavoin"
Heh.
"Clubin toiminta etenee vääjäämättä eikä näillä väsyneillä uhkailuilla ole mitään merkitystä."
Ei ne olleet uhkauksia vaan selvityspyyntöjä Clubin johdolle. Kun ne eivät johtaneet mihinkään yhteydenotto poliisiin oli seuraava askel.
"Olen pitänyt hetki sitten viimeisen puhelinpalaverin tästä asiasta johdon kanssa.
Olemme sitä mieltä että tiedämme mistä on kysymys ja on todellakin aika lopettaa."
No siinä kyllä oltiin asian ytimessä. Klubilla oli vajaa puolivuotta suorittaa loppurahastus ja yrittää järjestellä tilit sellaiseen malliin, ettei poliisi pääse jäljille. Tässä kuitenkin epäonnistuttiin ja rahaa jäi pankkitileille kasvamaan korkoa.
Eli olipa siinä hyvä malli itsestään liikoja luulevan kusettajan itsekeskeisen röyhkeästä tavasta aliarvioida muiden ihmisten mielipiteitä. En suosittelisi näitä tyyppejä edes nakkikioskin puikkoihin. - soita112
salaapoliisi kirjoitti:
Vanha, sujuvasanainen ystävänihän se siinä. Tunnistakaamme hänet siitä, että - ihme,ihme - suomenkielen oikeinkirjoitus näyttää jotenkin onnistuvan. Ja mikä mukavinta, tämä valehtelun mustan vyön karateka viljelee tuota lapsellista hymiötään. ;)
Sillä todella törkeä valhe tämä on:
"... en nyt syyskuun tultua enään koskaan palaa."
Terkkuja vaan Rollillekin.Ei tänne järkevien immeisten
Täälä ei järkevyydellä ole mitään tekemistä, kaikki kumminkin sotketaan, näkeehän se tuosta kioskistakin, toiminnassa ei mitään järkeä, niinkuin taikinaa vatvoisi ja onneksi täälä ei tehdä siitä todellisia ratkaisuja.
- Se oli kyllä
.
.
Kaikki jäljet viittaavat Mutikkalaan. - ....................
Lisää
Ootko vasikka??????
Kirjoittanut: aquilae 31.8.2007 klo 16.57
Meillä on VASIKOILLE vain yksi asia -
niskalaukaus!!
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
Ilmoita asiattomasta viestistä
Oho, kova äijä vai :)
Kirjoittanut: aquilae 31.8.2007 klo 17.39
Älä huutele, sinut tiedetään kyllä.
Mutta älä sinä huutele, kun et tiedä kenen kanssa asioit :)
Ja juoksupojalla taitaa olla vähän enemmän kiinni...
Vastaa tähän viestiin
Mikäs sulle tuli :))))))
Kirjoittanut: aquilae 31.8.2007 klo 18.05
Lueppa tuo oma tekstisi kerran uudelleen,
ja totea että ethän sinä edes osaa kirjoittaa :)
Tekstistä ja tekstin sisällöstä päätellen olet noin 15v pojan nassikka.
Vaikka itse operoin Suomessa, voidaan samoin tein ottaa suora linja esim. sinne Pietariin.
Tosin paljon fiksumpaa porukkaa on Moskovassa.
Ja parhaat tutut ovat niinkin kaukaa kuin Astrahanista.
Kenet nyt sitten tunnet Pietarista, soitetaanko:
Ostrovan alueelle Shchelkovolle
Lounaisiin kaupunginosiin Zemjanoville
Vasiljevskiin Melnikoville
Muut Pietarilaiset ovat kaikki näiden kolmen alaisuudessa.
Älä oikeesti viitsi isotella asioilla, joista et ymmärrä yhtään mitään.
Vastaa tähän viestiin
Kirjoittanut: Akhmed........ 27.12.2008 klo 19.43
Sinä olet ilman järjenhiventäkään.
Mitäs vakavaa tässänyt sit on tapahtunu vielä??
Joku saanu tuomion=???
Vai sä paremmat lääkkeet??
Takinkääntäjä vasikka.....Joko on fat mexicanosit lähestyny?
Niinkö?
Kirjoittanut: Akhmed.... 18.1.2009 klo 19.33
Älä sekopää nisti auo päätäs...... Mä en ole niitä sun perääs sanonu laittavani vaan eräs toinen taho sinun vasikointisi seurauksista. Toki jos tahdot niin voin jouduttaa suhonen tätä asiaa...No katohan kummaa. Postaisit vaan reilusti omalla nikilläsi cluso.
Ai mistäkö uumoilen tommottii? Olet poistanut tosta ketjusta kaikki omat itkuvirtesi. Onko muutenkaan reilua postata joidenkin tekstejä "leikkaa ja liimaa" - periaatteella ja jättää omat sekoilut pois?
Sait tuossa viestiketjussa tuolloin kunnolla turpiisi. Vaikersit ja pyysit armoa. Haluatko, että laitan sen solidaarisuuden vuoksi kokonaisuudessaan näkyviin?
Ja mitaan ette voi...RailiSuominen kirjoitti:
No katohan kummaa. Postaisit vaan reilusti omalla nikilläsi cluso.
Ai mistäkö uumoilen tommottii? Olet poistanut tosta ketjusta kaikki omat itkuvirtesi. Onko muutenkaan reilua postata joidenkin tekstejä "leikkaa ja liimaa" - periaatteella ja jättää omat sekoilut pois?
Sait tuossa viestiketjussa tuolloin kunnolla turpiisi. Vaikersit ja pyysit armoa. Haluatko, että laitan sen solidaarisuuden vuoksi kokonaisuudessaan näkyviin?
Ja mitaan ette voi...Osa 1.
Lainattu Adan muistitikulta:
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""Cluso!Vittu!
Kirjoittanut: killeri 31.8.2007 klo 14.18
Nyt meni hermo!Saatanan mulkku minkä teit!Kaikki rahat on kadonnu, sama koskee sua kaikkea se saatana tekeekin.No viron kundi ottaa tään keikan saatan mulkku
Vastaa tähän viestiin
Älä viitti räkänokka ...
Kirjoittanut: AdaFlink 31.8.2007 klo 14.26
... cluso627 tuoda itteäs esille tollasilla kommenteilla. Käytä välillä vaikkapa sitä Heh, heh -nikkiä.
Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
rauhotu lue tää
Kirjoittanut: uzi natsi 31.8.2007 klo 14.43
http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=23616 klikkaa jos on miestä
Vastaa tähän viestiin
Luitko cluso627 ...
Kirjoittanut: AdaFlink 31.8.2007 klo 15.50
... tämän:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=5000000 00000003&conference=4500000000000561&posting=2200000002 8759774
Mä tiedän, että oon enkeli ja joskus myös piru, kun sille päälle satun. Nyt olis kuittaamisen paikka ja sen myös teen.
Tiesittekö Winclubin pyörittäjät, jotta teillä on joukossanne (sijoittajana) sellaine henkilö, kuka kertoo KRP:lle kaikki? Mulla on tuolla sähkäreissä mm. erilaisten clubien tilinumeroita ja kuka takaa, ettei siellä olis yhteystietoja myös Winclubin pyörittäjiltä. Ei kannata urkkia, koska niitä ei löydy tältä koneelta, eikä mun sähkäreistä.
Toi cluso627 mm. haki KRP:n tutkijan mukaan WGI:n värväystilaisuuteen. Siellä esim. syytettynä (ja myöhemmin tuomittu) Pohjonen leuhki, jotta miten Bemari on hankittu WGI-rahoilla. Arvata vaan sopii, jotta mitä se tarkoittaa.
Älkää ainakaan antako sille mitään arkaluontoista tietoa, koska ne joutuu "vääriin käsiin". Ai mistäkö tiedän? No tiedänpähän vaan. Se jätkähän lähetti mulle heti kaikki KRP:n antamat jutut. Mm. tiedän sellaisen jutun, minkä olisin voinu vesittää, koska poliisi oli leväperäinen ja kerto clusolle sen. Se juttu oli tuollainen, kuin eräs huorakapakka putsattiin Helsingissä (Mikado). Mä mm. tiesin siitä ennen "iskua" sinne, koska cluso sen mulle kerto. Se oli saanu siitä tiedon KRP:n tutkijalta.
Joten älkää Winclubilaiset luottako tohon heppuun edes paskalla käydessänne.
Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
Voi ada
Kirjoittanut: Cluso627. 31.8.2007 klo 16.26
Toki myönnän,että ne KRP;n sähkärit olen sulle lähettänyt se on siis totta,mutta eikö Ada olekkin myös totta,että tein ilmaseksi töitä heille?Ei mulle oo kukaan maksanut mitään.Siksipä rooli onkin vaihtunut,KRP saisi vaihtaa sen vanhan windows 98 sisäisen versioin vittuun se on aukkoja täynnä:)
Toki päätietokone on jykevää tekoa vai onko?No mulla ei kiinnosta poliisi pätkääkään ottakaa muutkin tästä opiksi.Ei kannate kuulla eikä nähdä mitään.Näin minä teen ja mitä tulee Winclubiin sille ei voi ihan 110%sesti kukaan mitään ei voi sen takuun annan.Se tekee vaan rahaa valuuttarobotilla niitä kyllä käytetään myöskin osakekaupoissa/johdannaisissa on käytetty jo pitkät ajat Usan suurimmat pankkiiriliikkeet.Se selityy sillä,että ne on yksinkertaisesti vaan ohjelmia joihin on ohjelmoitu tietty tieto stop-loss sun muut mitä nyt vaan haluaa.Ja noi tuotot on tosia itse saan kyllä suurempia tuottoja aikaan johdannaisilla joilla käydään kauppaa Eurexissa.Nillä voi netota jopa,vaikka markkinat pysyisi paikalllaan.Toki tulee kuukausia,että tulee tappioita,mutta toiminnan kannttavuuden näkee jo puolessa vuodessa joka on käsittääkseni jo ko.Winclub tehnyt,mutta,että te ymmärrä näistä sijoitusasoista mitään te ,ette tiedä mikä on esim.Lyhyeksi myynti esim Nokilla eli laskevillakin kurseilla voi netota ei ole sellaista markkinatilannetta missä ei voi jotain tehdä.Pitää tietysti olla näkemystä mihin markkina meneepi...
Vastaa tähän viestiin
"""""""""""""""""""""""""""
Ja mitaan ette voi....RailiSuominen kirjoitti:
Osa 1.
Nyt meni hermo!Saatanan mulkku minkä teit!Kaikki rahat on kadonnu, sama koskee sua kaikkea se saatana tekeekin.No viron kundi ottaa tään keikan saatan mulkku
Vastaa tähän viestiin
Älä viitti räkänokka ...
... cluso627 tuoda itteäs esille tollasilla kommenteilla. Käytä välillä vaikkapa sitä Heh, heh -nikkiä.
Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
rauhotu lue tää
Vastaa tähän viestiin
Luitko cluso627 ...
... tämän:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=5000000 00000003&conference=4500000000000561&posting=2200000002 8759774
Mä tiedän, että oon enkeli ja joskus myös piru, kun sille päälle satun. Nyt olis kuittaamisen paikka ja sen myös teen.
Tiesittekö Winclubin pyörittäjät, jotta teillä on joukossanne (sijoittajana) sellaine henkilö, kuka kertoo KRP:lle kaikki? Mulla on tuolla sähkäreissä mm. erilaisten clubien tilinumeroita ja kuka takaa, ettei siellä olis yhteystietoja myös Winclubin pyörittäjiltä. Ei kannata urkkia, koska niitä ei löydy tältä koneelta, eikä mun sähkäreistä.
Toi cluso627 mm. haki KRP:n tutkijan mukaan WGI:n värväystilaisuuteen. Siellä esim. syytettynä (ja myöhemmin tuomittu) Pohjonen leuhki, jotta miten Bemari on hankittu WGI-rahoilla. Arvata vaan sopii, jotta mitä se tarkoittaa.
Älkää ainakaan antako sille mitään arkaluontoista tietoa, koska ne joutuu "vääriin käsiin". Ai mistäkö tiedän? No tiedänpähän vaan. Se jätkähän lähetti mulle heti kaikki KRP:n antamat jutut. Mm. tiedän sellaisen jutun, minkä olisin voinu vesittää, koska poliisi oli leväperäinen ja kerto clusolle sen. Se juttu oli tuollainen, kuin eräs huorakapakka putsattiin Helsingissä (Mikado). Mä mm. tiesin siitä ennen "iskua" sinne, koska cluso sen mulle kerto. Se oli saanu siitä tiedon KRP:n tutkijalta.
Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
Voi ada
Toki myönnän,että ne KRP;n sähkärit olen sulle lähettänyt se on siis totta,mutta eikö Ada olekkin myös totta,että tein ilmaseksi töitä heille?Ei mulle oo kukaan maksanut mitään.Siksipä rooli onkin vaihtunut,KRP saisi vaihtaa sen vanhan windows 98 sisäisen versioin vittuun se on aukkoja täynnä:)
Toki päätietokone on jykevää tekoa vai onko?No mulla ei kiinnosta poliisi pätkääkään ottakaa muutkin tästä opiksi.Ei kannate kuulla eikä nähdä mitään.Näin minä teen ja mitä tulee Winclubiin sille ei voi ihan 110%sesti kukaan mitään ei voi sen takuun annan.Se tekee vaan rahaa valuuttarobotilla niitä kyllä käytetään myöskin osakekaupoissa/johdannaisissa on käytetty jo pitkät ajat Usan suurimmat pankkiiriliikkeet.Se selityy sillä,että ne on yksinkertaisesti vaan ohjelmia joihin on ohjelmoitu tietty tieto stop-loss sun muut mitä nyt vaan haluaa.Ja noi tuotot on tosia itse saan kyllä suurempia tuottoja aikaan johdannaisilla joilla käydään kauppaa Eurexissa.Nillä voi netota jopa,vaikka markkinat pysyisi paikalllaan.Toki tulee kuukausia,että tulee tappioita,mutta toiminnan kannttavuuden näkee jo puolessa vuodessa joka on käsittääkseni jo ko.Winclub tehnyt,mutta,että te ymmärrä näistä sijoitusasoista mitään te ,ette tiedä mikä on esim.Lyhyeksi myynti esim Nokilla eli laskevillakin kurseilla voi netota ei ole sellaista markkinatilannetta missä ei voi jotain tehdä.Pitää tietysti olla näkemystä mihin markkina meneepi...
Vastaa tähän viestiin
Ja mitaan ette voi....Osa 7 tai jotain sinnepäin.
"""""""""""
aquilae
Kirjoittanut: Cluso627. 31.8.2007 klo 23.15
Teenki tai tein jo Winclubista aika jännää juttua
110%sesti tulee vaikeuksia se on taattu.Onneksi olkoon sinä sen herätit!Mennään perseelleen ei haittaa haittaako sua?Winclub ei ole eikä tule olemaan Usan kansalaisille ikinä Ada ja muut tietää mun kontaksit sinne siellä onkin teitä vastassa FBI
Jolta sain koodin mitä kautta voin olla heihin yhteudessä jos epäilenki jotaoin/copy/paste Adafilkillä.Sitä minä vaan ihmettelen,että miksi vitusssa te haukutte minua?...No katotaan..
Vastaa tähän viestiin
Tässä muistin...
Kirjoittanut: Cluso627. 31.8.2007 klo 23.33
Tämä maksuväline firma on rekisteröitu Usan;han
http://www.moneybookers.com/app/
Ei Cayman saarille ja sieltä tieTo vuotaa jos jonkun maan viranomaineN sitä pyytää Jenkeissä tämä tieto voi sanoa melkeimpä olevan julkista.Onneksi olkoon sinä teit tämän muuten en olisi ryhtynyt tälläiseen en IKINÄ!
Vastaa tähän viestiin
Minäkin ...
Kirjoittanut: AdaFlink 1.9.2007 klo 09.35
... muistan, jotta miltä tuntuu, kun keskustelupalstalta saa lukea mm. "Oikeaa rahaa oikeasti. Etsikää nikki tilaston tiedot, niin tienaatte rahaa...oikeaa rahaa". "Tämä ei pääty hyvin. Veri lentää". "Ruumisauto on jo matkalla tilasto". "Kuka polttaa tilaston kämpän?"
Ei ollut kivaa, kun musta (ruumis)auto seuraa pimeellä sivutiellä. Ei ollut kivaa, kun eräs taxi kiilasi auton eteen ja hörhö (varmaan juonu naamataulunsa sen näköseksi..., siis pöhöttyneeksi) töllötti, kuin sika viimeistä ateriaa. Ei ollut kivaa, kun auton rengas irrotettiin ja ikkunaan taiteiltiin sana "HUORA". Ei ollut kivaa, kun työpaikalle tullaan kuvaamaan. Ei ollut kivaa, kun sähkäri tyhjennettiin sun viesteistä. Ei ollut kivaa lukea netistä, mitä mieltä esimies (Wöggeli) on pojastani ja perheestäni. Ja kaikki vaan siksi, että julkaisin niitä juttuja sun puolesta. Yms. yms....
Olikohan se yksi valokuvaaja kuvaamassa siksi, että tekijät osaavat laittaa "paketin" oikeesta lävestä sisään?
Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
Kielinero
Kirjoittanut: Jaakko ja Teppana 1.9.2007 klo 00.14
Kato tota sun kieltä -
opettele edes puhuun niin et joku ymmärtää
Vastaa tähän viestiin
Toivottavasti
Kirjoittanut: jokainen, 1.9.2007 klo 09.59
joka harkitsee menemistä mukaan näihin juttuihin, lukee tämän keskustelun ensin.
Vastaa tähän viestiin
Niin tässä maassa on vielä
Kirjoittanut: ihmisiä, joille miehen sana 1.9.2007 klo 16.43
ja kunnia merkitsee jotakin. Kaikki eivät ole sosialisti luusereita, jotka miehinäkin tunnustautuvat feministeiksi.
Vastaa tähän viestiin
""""""""
Osa 1.
Vastaa tähän viestiin
Älä viitti räkänokka ...
Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
rauhotu lue tää
Vastaa tähän viestiin
Luitko cluso627 ...
... tämän:
Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
Voi ada
Vastaa tähän viestiin
Ja mitaan ette voi....Niin ja tokihan nää kaikki kohta häviää, koska eihän luuseri kestä lukea totuutta itsestään.
Eli tuosta keskustelusta on otettu osia ton yhden urpon niuhotukseen. Tietysti kaikki sellainen, mikä ei ole eduksi itselleen on tietty poistettu. Asia saattaa muuttua lukijoiden mielissä aivan toiseksi, kunhan saa lukea jutun kokonaan.
Ja toisekseen tuo urvelo sitten menee lähettämään tuollaisia "leikkaa ja liimaa" -juttuja poliisille totuutena. Jätkä vie ne poliisille ja vinkuu, että häntä taas uhkaillaan ja sopivasti jättää omat mokansa kertomati.
Niin ja tokihan nää kaikki kohta häviää, koska eihän luuseri kestä lukea totuutta itsestään.
Eli tuosta keskustelusta on otettu osia ton yhden urpon niuhotukseen. Tietysti kaikki sellainen, mikä ei ole eduksi itselleen on tietty poistettu. Asia saattaa muuttua lukijoiden mielissä aivan toiseksi, kunhan saa lukea jutun kokonaan.
Ja toisekseen tuo urvelo sitten menee lähettämään tuollaisia "leikkaa ja liimaa" -juttuja poliisille totuutena. Jätkä vie ne poliisille ja vinkuu, että häntä taas uhkaillaan ja sopivasti jättää omat mokansa kertomati.
Ja mitaan ette voi...Ei ole vaikeaa ymmärtää, jotta miksi spämmäri otti nokkiinsa.
No pidetäänpä tämä kuitenkin ylhäällä spämmärin pyynnöstä.
Ja mitaan ette voi...- sivustasauraaja
RailiSuominen kirjoitti:
Osa 7 tai jotain sinnepäin.
"""""""""""
aquilae
Kirjoittanut: Cluso627. 31.8.2007 klo 23.15
Teenki tai tein jo Winclubista aika jännää juttua
110%sesti tulee vaikeuksia se on taattu.Onneksi olkoon sinä sen herätit!Mennään perseelleen ei haittaa haittaako sua?Winclub ei ole eikä tule olemaan Usan kansalaisille ikinä Ada ja muut tietää mun kontaksit sinne siellä onkin teitä vastassa FBI
Jolta sain koodin mitä kautta voin olla heihin yhteudessä jos epäilenki jotaoin/copy/paste Adafilkillä.Sitä minä vaan ihmettelen,että miksi vitusssa te haukutte minua?...No katotaan..
Vastaa tähän viestiin
Tässä muistin...
Kirjoittanut: Cluso627. 31.8.2007 klo 23.33
Tämä maksuväline firma on rekisteröitu Usan;han
http://www.moneybookers.com/app/
Ei Cayman saarille ja sieltä tieTo vuotaa jos jonkun maan viranomaineN sitä pyytää Jenkeissä tämä tieto voi sanoa melkeimpä olevan julkista.Onneksi olkoon sinä teit tämän muuten en olisi ryhtynyt tälläiseen en IKINÄ!
Vastaa tähän viestiin
Minäkin ...
Kirjoittanut: AdaFlink 1.9.2007 klo 09.35
... muistan, jotta miltä tuntuu, kun keskustelupalstalta saa lukea mm. "Oikeaa rahaa oikeasti. Etsikää nikki tilaston tiedot, niin tienaatte rahaa...oikeaa rahaa". "Tämä ei pääty hyvin. Veri lentää". "Ruumisauto on jo matkalla tilasto". "Kuka polttaa tilaston kämpän?"
Ei ollut kivaa, kun musta (ruumis)auto seuraa pimeellä sivutiellä. Ei ollut kivaa, kun eräs taxi kiilasi auton eteen ja hörhö (varmaan juonu naamataulunsa sen näköseksi..., siis pöhöttyneeksi) töllötti, kuin sika viimeistä ateriaa. Ei ollut kivaa, kun auton rengas irrotettiin ja ikkunaan taiteiltiin sana "HUORA". Ei ollut kivaa, kun työpaikalle tullaan kuvaamaan. Ei ollut kivaa, kun sähkäri tyhjennettiin sun viesteistä. Ei ollut kivaa lukea netistä, mitä mieltä esimies (Wöggeli) on pojastani ja perheestäni. Ja kaikki vaan siksi, että julkaisin niitä juttuja sun puolesta. Yms. yms....
Olikohan se yksi valokuvaaja kuvaamassa siksi, että tekijät osaavat laittaa "paketin" oikeesta lävestä sisään?
Ja mitaan ette voi...
Vastaa tähän viestiin
Kielinero
Kirjoittanut: Jaakko ja Teppana 1.9.2007 klo 00.14
Kato tota sun kieltä -
opettele edes puhuun niin et joku ymmärtää
Vastaa tähän viestiin
Toivottavasti
Kirjoittanut: jokainen, 1.9.2007 klo 09.59
joka harkitsee menemistä mukaan näihin juttuihin, lukee tämän keskustelun ensin.
Vastaa tähän viestiin
Niin tässä maassa on vielä
Kirjoittanut: ihmisiä, joille miehen sana 1.9.2007 klo 16.43
ja kunnia merkitsee jotakin. Kaikki eivät ole sosialisti luusereita, jotka miehinäkin tunnustautuvat feministeiksi.
Vastaa tähän viestiin
""""""""
Ja mitaan ette voi...Raili, miksi et ole tehnyt tuosta Clusosta poliisille ilmoitusta?
Vai onks teillä kahella sit jotain säpinää - Mr Toppila
Hannullahan on vaikka kuinkapaljon todisteita ja antoi vastineen kuten kertoi jokaiseen syyttäjän esittämään syytteeseen ja sen jälkeen tuomari antoi passin ja hammasharjan sekä toivotti hyvä matkaa Panamaan.;) (jos äityy matkustamaan)
Lisäksi Hannulla ja puolustuksella on 80kpl todistajia, jotka esiintyvät aina kesälomiin asti. - Mr Toppila
Mr Toppila kirjoitti:
Hannullahan on vaikka kuinkapaljon todisteita ja antoi vastineen kuten kertoi jokaiseen syyttäjän esittämään syytteeseen ja sen jälkeen tuomari antoi passin ja hammasharjan sekä toivotti hyvä matkaa Panamaan.;) (jos äityy matkustamaan)
Lisäksi Hannulla ja puolustuksella on 80kpl todistajia, jotka esiintyvät aina kesälomiin asti.Jahas. Taparikollinen nikinnussija-pupukingi senttaa edelleen. Ja esiintymishaluisia riittää...
Todisteet ja todistajat punnitaan paikan päällä. Jos ne ovat yhtä köykäisiä kuin kolme ensimmäistä, ei hyvältä näytä sumutusrintaman kannalta. Eikä myöskään veronmaksajan, kun lasketaan oikeudessa hukkaan poltettava aika.
. - markussetä
vyölaukkumieshän se siinä=) kovat oli pojalla puheet vaan eipä ole fax mecicaaneja näkynyt=)
- mielihoitaja
"Positiivisen yllätyksen teki Ada, jota alkuun pidin vittumaisena tyhmänä ämmänä"
Aika tuttua sanojen käyttöä kun sitä vertaa erääseen nykykirjoittajaa. Ensin auilaena, nykyään lankakauppiaana,capitrollina ja monen muuna. Herää kysymys onko tälläisellä henkilöllä muuta elämää;)?- Ennen oli ennen
Adan ja Aquilaen keskinäinen kunnioitus oli molemmin puolista.
Muita narukäsiä kuten Rautalankakappiasta, Shahovia ja Toppilaa Aquilae kunnioitti saman verran kuin pantitonta palautus pulloa.
Siinä oli mies paikallaan ja sana hallussa.
Narukäsiä vietiin kuin laski ämpäriä. - Valehtelija oli
Ennen oli ennen kirjoitti:
Muita narukäsiä kuten Rautalankakappiasta, Shahovia ja Toppilaa Aquilae kunnioitti saman verran kuin pantitonta palautus pulloa.
Narukäsiä vietiin kuin laski ämpäriä."Siinä oli mies paikallaan ja sana hallussa. "
Luepa niitä viestejään, niin näet että kova poika oli valehtelemaan. Todella härski tyyppi. - 00000000000000000007
Valehtelija oli kirjoitti:
"Siinä oli mies paikallaan ja sana hallussa. "
Luepa niitä viestejään, niin näet että kova poika oli valehtelemaan. Todella härski tyyppi.Suolimurot ovat olleet aina kovia valehtelemaan.
Ei kai Aquilae ollut sitten todellisuudessa valehteleva suolimuro ?
Hän olisi saattanut olla myös kolmois akentin roolissa. - wikipedianmaisteri
Narukäsiä vietiin kuin laski ämpäriä.Palautuspulloa;);););)
- Äipän Ope
Narukäsiä vietiin kuin laski ämpäriä.Tahaton komiikkaa tuppaa vetämään suutani vinoon :)
Akka laski ämpäriä kaivoon ja kipaisi sitten viemään laskiämpäriä tunkiolle. - edes kuitella
Äipän Ope kirjoitti:
Tahaton komiikkaa tuppaa vetämään suutani vinoon :)
Akka laski ämpäriä kaivoon ja kipaisi sitten viemään laskiämpäriä tunkiolle.Syyntakeeton telttamatkaaja Helsingin keskustassa
Olet ilmeisesti Ada keskustellut liian kauan Cluson, Markon ja kumppaneiden kanssa, sähän olet hullu kuin paskahuussin rotta.
- 876543234567
En tiedä mikä tuo Aguilae on oikein "miehiään?"Cluson kanssa,vaan näköjään riidellyt
- Missä missä?
.
.
Missä muuten on Cluso? Siinä on kova kaveri, käynyt laskuvarjokoulut ja kaikki.
- jhgfghjklö
oliko Cluso polliisin vasikka ?
- AhtoPaskaMitta
Wincaputti oli joskus rehellinen, nyt en vain muista milloin, olisko ollut silloin kun sanottiin, että kehitystyö on kesken..
- varma tieto
Aina vain kiertelee, kuin kissa kuumaa puuroa--"
Vois todellakin aloittaa omasta itsestään ja kertoa umpirehellisesti kansalle, onko hän ollut Wincapitan sijoittaja tavalla tai toisella, kuten Tiina esitutkinnan papereiden mukaan väittää.
Asiahan tulee varmasti selväksi, mutta olisi Kataisen voitto, jos hän kertoisi vastauksen ensin itse.
Voisiko spämmäri vastata, jotta miksi mun kirjoitukseni tässä ketjussa ei kiinnosta spämmääjää?
No nostetaan kuitenkin ylemmäs, jottei pääse totuus unohtumaan.
Ja mitaan ette voi...- VRGREREFERFRE3
SEKOPÄÄ RAILI SUOLINEN TÄÄLLÄKIN VAUHDISSA.
- Fjodor Dostojevski
VRGREREFERFRE3 kirjoitti:
SEKOPÄÄ RAILI SUOLINEN TÄÄLLÄKIN VAUHDISSA.
Kyseinen Aguilae = Martiskainen venäjänyhteyksineen.
Martiskaisen tyyli uhkailla on hänen kirjoitustyylinsä. - Kiinni jäi
Fjodor Dostojevski kirjoitti:
Martiskaisen tyyli uhkailla on hänen kirjoitustyylinsä.Näin on Martiskainen oikein tunnusti kuulusteluissa, että kirjoitteli keskustelupalstoille,
- Markussetä
Fjodor Dostojevski kirjoitti:
Martiskaisen tyyli uhkailla on hänen kirjoitustyylinsä.Hehehehhhhh vai vyölaukkumies se olikin voihan peeveli sentään;))))
- jatkuuko petos ?
pitääkö huhut paikkansa? onko olemattattomia wincapita lisenssejä kirjattu uuteen kusetukseen, vastaisiko joku wush si oittaja ?
- 765432
pitihän se jo arvata et adalla oli vispiläkauppaa kluson kanssa
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364115Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472857Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1071738
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161559Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521530- 151470
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731447Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251252