Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

176

Kommenttia

10454

1. Toivottavasti+Maisa+ymmärtää,+että+lapset+pitävät+vauvoina+paljon+mustikoista.++Ainakin+meillä+tykättiin+ja+jälki+oli+sitten+sen+näköistä.
  2. En+ole.
  3. Mä+tykkään+käsitöistä+ja++olen+aikoinani+nyplännytkin.+Ompelen+ja+neulon+aina,+kun+aikaa+ja+tarvetta+on.+Silloin,+kun+lapset+olivat+pieniä,+niin+ompelin+hanskatkin+heille.++Puran+aina,+jos+joku+juttu+ei+osu+kohdilleen.++Samoin,+kun+ostan+jotakin,+niin+katson+kankaan+laadun,+kuvioiden+kohdentumisen,+saumat,++nappien+ja+näpinläpien+kohtaamisen,+tikkauksen+jäljen,++kankaan+langan+suunnan,+yleensäkin+huolittelun++yms.+yms..Jokainen,+kuka+harrastaa+käsitöitä+kiinnittää+heti+huomion+tuollaiseen+rääsyyn,+etenkin,+kun+sitä+esitellään+Rolexi+kädessä.+Melkoinen+vastakohta.