Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10441

1. Hyvä+juttu.+Ota+varmuuden+vuoksi+kaksi+kappaletta,+jos+toinen+sattuu+hukkumaan.+Poliisit+voi+siihen+toiseen+vaikkapa+vahingossa+kuivata+silmänurkkiaan,+kun+ne+nauraa+sulle+sun+tekemästä+ilmosta.+Mua+on+aina+ihmetyttänyt,+että+miten+täällä+anonassikoina+kirjoittavat+kokevat+itseänsä+loukatun.++He+kait+elävät+elämäänsä+siten,+että+mukamas+kaikki+heidät+tuntisi.++Toi+on+jotenkin+niin+sairasta+ja+niille+pitäisi+lääkärin+määräyksestä+ottaa+netti+pois+pitkäksi+aikaa.+Ei+ne+muten+parannu.+Nimimerkkiä+ei+voi+loukata,+eikä+varsinkaan+anonyymiä+nimimerkkiä.++Yritä+nyt+ihan+oikeesti+ymmärtää,+että+sinua+ei+tunnisteta+täällä.+Täällä+ei+ole+sinun+ristimänimeäsi+lukijoiden++tiedossa.+Yhden+poikkeuksen+olen+lukenut+ja+juttu+oli+sellainen,+että+vaikka+tämän+haukutun+henkilön+nimeä+ei+mainittu,+mutta+siinä+haukkumatekstissä+annettiin+tästä+henkilöstä+paljon+sellaista+tietoa+(mm.+hänen+yrityksensä+nimi),+että+tämä+haukuttu+henkilö+pystyttiin+yhdistämään+juttuun.+Tuomio+tuli+tälle+nettikirjoittajalle.+Joten+arvaapa,+jotta+miksi+täälläkin+kaikki+kirjautumattomat+kirjataan+anonyymeiksi+(myös+sinut)?++Olisko+syy+siihen,+että+Suomi24+on+loppupelissä+vastuussa+kirjoituksista+ja++sitä+ei+voi+syyttää+silloin+palstan+valvomatta+jättämisestä,+jos+kaikki+ovat+anonyymejä+ja+siten+ketään+anonyymiä+ei+voi+lain+mukaan+loukata.+Joten+onnea+vaan+yritykseesi+ja+yritä+parantua,+parantaa+tapasi+ja+ennen+kaikkea+kasvaa+aikuiseksi.
  2. Seiskasta+löytyy+mielenkiintoinen+uutinen+22.12.2017.+Sofia+on+itse+kuvannut+ja+julkaissut+kuvan+instassaan.+Sofia+ei+ole+kuitenkaan+kertonut,+että+missä+kuva+on+otettu.+Siinä+Sofialla+on+samat+vaatteet+päällään,+kuin+niissä+Connorin+bileissäkin.+Tässä+Seiskasta+lainattua.+Kuvan+ja+koko+jutun+voitte+lukea+Seiskasta:"""Peilin+kautta+otetussa+selfiessä+Sofia+poseeraa+täsmälleen+samanlaisessa+bileasussa+ja+käsilaukussa,+jotka+hänellä+oli+hotellin+ulkopuolella+kuvatuissa+paparazzikuvissa.+Kuvaansa+Sofia+ei+ole+merkinnyt+missä+kuva+on+otettu,+mutta+tausta+vaikuttaa+hotellihuoneelta.+Joten+voidaan+hyvin+olettaa,+että+Lontoon+seurapiireihin+tiensä+raivannut+suomalainen+seksipommi+on+napannut+selfien+vapaaottelutähden+ökysviitissä."""