Vapaa kuvaus

Hei. Ollaan ihmisiksi.

Aloituksia

47

Kommenttia

3018

  1. Muutama juttu alkoi mietityttää.

    1. Miksi ihmisiä pitää herättää kuolleista, kun he kerran ovat päässeet parempaan paikkaan? Jos "jumla" jonkun tappaa tai antaa kuolla, miksi jonkun ihmisen pitää sekaantua asiaan? Saako siihen sekaantua?

    2. Miksi avunhakijat odottivat, että kalma ehtii jäykistyä ennen kuin tulee vimmattu kiire hakea noitatohtori hätiin?

    3. Miksi henkiparantaja pelkäsi, että avun hakijoilla on pahat aikeet? Eikö hän luottanut jumalansa tukeen ja suojeluun?

    4. Miksi setä herätti vain kaksi ihmistä kuolleista? Eikö sana kiirinyt? Luulisi, että häntä seuraisi jatkuvasti vähintään 15 miljoonaa omaista kinuamassa henkiinherätystä läheisilleen?

    5. Miksi asiasta ei mainittu mitään uutisissa? Vähäisemmistäkin ihmeistä on uutisoitu maailmanlaajuisesti.

    6. Jos kuka tahansa uskovainen pystyy samaan, niin miksi he eivät tee sitä? Raamatun lupauksen mukaanhan kyseessä on ihan läpihuutojuttu.
  2. A-kohta on lähinnä.

    Ps. Usein kysytään, miten voi kieltää sellaisen mitä ei ole olemassa tai jonka olemassaoloon ei usko.

    Helposti!

    Jos se ei olisi mahdollista, niin silloinhan pitäisi kieltää sellaisen olemassaolo johon uskoo? Siinä taas ei ole mitään järkeä, jos haluaa olla rehellinen.

    Jos taas olematonta ei voi kieltää, se tarkoittaa, että ilmiö joka kielletään onkin olemassa. Silloinhan kieltämällä pystyy tekemään lohikäärmeistä, keijuista ja yksisarvisista olevaisia!

    Olen kokeilut ja se ei onnistu.
  3. Sama pätee uskontoihin