Elementary dear Watson

Jos joku asia ihmetyttää ja se vaikuttaa näennäisesti irrationaaliselta, kannattaa miettiä rikostutkijoiden perinteiseen tapaan: Kuka siitä hyötyy.

Tällä palstalla on tuskailtu häiriköiden käyttäytymistä ja ihmetelty ylläpidon passiivisuutta.

Sen lisäksi, että häirikkö on osoittanut olevansa säälittävä reppana, joka yrittää epätoivoisesti saada huomiotamme, hän on lisännyt käyntikertojen määrää tällä palstalla.

Kuka siitä hyötyy?

Ei kai kenellekään ole yllätys, että Suomi24 ei pyöri pyhällä hengellä, vaan se saa jostain rahaa, jolla se rahoittaa meidän ilmaisen jutustelumme keskenämme.

Yksinkertaisesti: Mitä enenmän käyttäjiä on, sitä houkuttelevampi media se on mainostajille/maksajille.

Kannattaako aktiivista, joskin häiritsevää multinikkeilijää karkottaa tahkoamasta rahaa systeemille? Varmaankin on vaikea löytää tasapainoa tuottavuuden ja moraalin välillä.

Mielenkiintoista, kuinka pitkään tämä aloitus saa pysyä palstalla.

4

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

      Alle minuutissa on häirikköviestit poistuneet. Ikävä kyllä siinä samalla on mennyt jokunen asiallinenkin viesti.

      • Ehkä ylläpito on huolissaan "vakiokaluston" pysymisestä palstalla.

        En vielä laske itseäni vanhaan kaartiin, mutta viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että voisin keksiä vapaahetkilleni parempaakin tekemistä.

        Jos palsta jää pelkkien häiriköiden temmellyskentäksi, se kuihtuu olemattomiin hetkessä.

        Ateismi on kuitenkin pysynyt kymmenen suosituimman palstan listalla lähes vakituisesti. Se kuihtuminen olisi varsin ikävää.


      • Kössönöm
        Phoebus kirjoitti:

        Ehkä ylläpito on huolissaan "vakiokaluston" pysymisestä palstalla.

        En vielä laske itseäni vanhaan kaartiin, mutta viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että voisin keksiä vapaahetkilleni parempaakin tekemistä.

        Jos palsta jää pelkkien häiriköiden temmellyskentäksi, se kuihtuu olemattomiin hetkessä.

        Ateismi on kuitenkin pysynyt kymmenen suosituimman palstan listalla lähes vakituisesti. Se kuihtuminen olisi varsin ikävää.

        on ollut pitkälti noiden häiriköiden "ansiota", jotka vaivojaan säästämättä ovat suoltaneet ala-arvoista tekstiä palstalle.

        Viimeisten kuukausien aikana, kenties jopa vuoden, täältä on kaikonnut monia hyviä kirjoittajia. Konna saisi tulla takaisin.


      • kitoos
        Kössönöm kirjoitti:

        on ollut pitkälti noiden häiriköiden "ansiota", jotka vaivojaan säästämättä ovat suoltaneet ala-arvoista tekstiä palstalle.

        Viimeisten kuukausien aikana, kenties jopa vuoden, täältä on kaikonnut monia hyviä kirjoittajia. Konna saisi tulla takaisin.

        Konna takas Kössö pois


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe