Sankaritarina jenkeistä

10

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa kumpi oli tyhmempi, puotilikka vai roisto.

      Todennäköisesti roisto oli älykkäämpi, siillä hän teki oikean ratkaisun. Tilanne olisi saattanut kulminoitua todella pahaksi ja mahdollinen rangaistus ja poliisin kiinniottohalu olisivat kasvaneet.

      Täti sensijaan pelasi venäläistä rulettia omalla ja asiakkaan hengellä. Rahaa saa lisää vakuutusyhtiöltä ja pankista, mutta uutta elämää ei mistään.

      • olipa uutinen

        Uusia elämiä saa tilattua netistä ja elämä jatkuu myös kuoleman jälkeen.


      • myyjältä

        Siinäkin oli hyvä todiste Jumalan voimasta. Tällaisia tapauksia on vaikka kuina paljon, jossa erilaisissa kiperissä tilanteissa käytetään Jeesuksen nimeä, jossa ON todellista voimaa. Myyjähän kertoi kuinka hän siinä tilanteessa tunsi valtavan Jumalan voiman läsnäolon. Sitä ei uskon ulkopuoliset voi aistia.


      • ~~
        myyjältä kirjoitti:

        Siinäkin oli hyvä todiste Jumalan voimasta. Tällaisia tapauksia on vaikka kuina paljon, jossa erilaisissa kiperissä tilanteissa käytetään Jeesuksen nimeä, jossa ON todellista voimaa. Myyjähän kertoi kuinka hän siinä tilanteessa tunsi valtavan Jumalan voiman läsnäolon. Sitä ei uskon ulkopuoliset voi aistia.

        Täysin järjestetty juttu. Myyjän maallikkosaarnaaja idiootin järjestämä näytös. Kas kun ei ollut pari tusinaa kristushihhulikanavaa tv kameroineen paikalla.
        No kyllä tuotakin veivataan seuraavat viisi vuotta jokaisessa ääliöiden hihhulointi kokouksessa ympäri mädännyttä amerikkaa ja ylistetään niin saatanasti ihanaa herraa, kun järjesti taasen näin ihmeellisen teon. Voi vittu että vituttaa.


      • ~~
        ~~ kirjoitti:

        Täysin järjestetty juttu. Myyjän maallikkosaarnaaja idiootin järjestämä näytös. Kas kun ei ollut pari tusinaa kristushihhulikanavaa tv kameroineen paikalla.
        No kyllä tuotakin veivataan seuraavat viisi vuotta jokaisessa ääliöiden hihhulointi kokouksessa ympäri mädännyttä amerikkaa ja ylistetään niin saatanasti ihanaa herraa, kun järjesti taasen näin ihmeellisen teon. Voi vittu että vituttaa.

        niin piti sanomani että myyjän poikaystävä


      • mielipiteeni tämä
        olipa uutinen kirjoitti:

        Uusia elämiä saa tilattua netistä ja elämä jatkuu myös kuoleman jälkeen.

        vaan uusia eläimiä.


      • Sinulla on selvästi
        ~~ kirjoitti:

        Täysin järjestetty juttu. Myyjän maallikkosaarnaaja idiootin järjestämä näytös. Kas kun ei ollut pari tusinaa kristushihhulikanavaa tv kameroineen paikalla.
        No kyllä tuotakin veivataan seuraavat viisi vuotta jokaisessa ääliöiden hihhulointi kokouksessa ympäri mädännyttä amerikkaa ja ylistetään niin saatanasti ihanaa herraa, kun järjesti taasen näin ihmeellisen teon. Voi vittu että vituttaa.

        todella paha asennevamma!


    • uskis

      mielestäni ottaa ylivalta saatanasta ja kaikesta hänen voimastaan Jeesuksen nimessä.

      Kristus rukoili: "En kuitenkaan pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahalta. He eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu" (Joh. -17:-15,16). Miten kristitty voi olla maailmassa ja kuitenkin erossa siitä? Miten kristityn elämäntyylin tulisi poiketa jumalattomien ihmisten elämäntyylistä?
      Kristittyjen tulisi omaksua erilainen elämäntyyli - ei siksi, että olisivat erilaisia, vaan koska Jumala on kutsunut heidät elämään kristillisten periaatteiden mukaan. Se elämäntyyli, johon Jumala on heidät kutsunut, tekee heidät kykeneviksi saavuttamaan täydet mahdollisuutensa Jumalan luomina olentoina. Niin heistä tulee tehokkaita Jumalan palveluksessa. Erilaisuus myös edistää heidän lähetystehtävänsä suorittamista: palvella maailmaa, olla maan suola ja maailman valo. Mitä arvoa olisi suolalla, josta puuttuisi maku, tai valolla, joka ei eroaisi pimeydestä?

    • Ja todennäköisesti vielä ns. raamattuvyöhykkeellä.

    • ......

      meksikolainen jesus rodriques pelästyi kun kuuli oman nimensä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe