Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

17

1. Lahti

Tunteeko kukaan Lotilasta n.25v punertava hiuksista naista (hiukset olkapäille), joka on n.165cm pitkä.käy usein Lotilan
    Ajanviete
    0
    362
  2. Focuksen sähkölasi

onko kokemuksia? kun 2001 viistoperäisen 1,8 Focuksen kuskinpuolen sähköikkuna ei toimi. ...sulake tarkastettu, virta
    Focus
    1
    311
  3. s.suhede nuoremman naisen kanssa

olen 5kymp mies....ja haluaisi aloittaa s.suhteen...nuoremman naisen kanssa.....
    Avoin suhde
    1
    259
  4. työtä Lahden seudulta

olen 5kymp. moniosaaja ja työtä haen Lahti/Hollola/Nastola seudulta..Löytyykö..? Laita emailia [email protected]
    Työpaikkailmoitukset
    1
    160
  5. stop

Moiniosaajalle töitä lahden alueelta..kokemusta mm. teollisuudesta, markkinoinnista,suunnittelusta jne.. email huba63@wi
    Töitä haetaan
    0
    154
  6. Työpaikan haku

Löytyykö 50v moniosaajalle työtä Lahden seudulta....asialliset vastaukset [email protected].
    Työn hakeminen
    0
    152
  7. Töitä

Löytyykö Lahden alueelta työtä 40v moniosaajalle...email [email protected]
    Töitä haetaan
    0
    141
  8. Haluan lisänsioita

olen 50v moniosaaja..keikkahommia tai kotona tehtävää työtä. pikaiset yhteydenotot [email protected]
    Työkeikat
    0
    98
  9. Kotona tehtävää työtä

kotona tehtävää työtä... minkälaista löytyy tai Lahden seudulta avointa paikkaa. olen 50v moniosaaja..laita emailia huba
    Töitä haetaan
    0
    91
  10. Lahden seudulta töitä

Metalliteollisuudesta, varastoalalta yms...monen vuoden kokemuksen omaavalle moniosaajalle..vastaukset [email protected]
    Työpaikkailmoitukset
    0
    90
  11. moniosaaja

lahden seudulta töitä moniosaajalle mm.metallialan töistä...laita emailia [email protected]
    Avoimet työpaikat
    1
    80