omenapuu11
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 15 kommenttia
- Onko se kissan vika, jos eivät pääse pakoon? Ihan sama missä kissa liikkuu vapaana, se saalistaa.
- Kun muutoksia elämässä tapahtuu, on tärkeää että kissa otetaan huomioon. Itse kun muutin, olimme kisun kanssa ekan yön kahdestaan uudessa asunnossa, muuttokuorma tuttuine tavaroineen tuli seuraavana päivänä. Hienosti meni. Kissan on annettava rauhassa tutustua uuteen, oli se sitten mitä tahansa. Pihakin kierrettiin yhdessä...rajat tutuiksi. Ei ongelmia. Sama kun mennään mökeille...kissan ehdoilla, pysyy pihassa, ei ongelmia.
- lähtekää kotimaahan, emme kaipaa teitä.
- olipas taas tyhmä viesti/ vastaus. Lapset oppii hyvän ruoan merkityksen yhdessä tekemällä---
- Ei löydy enää mistään, kaikki mennyt....
- Tyhmäkö olet? Olet....
- Tyhmä, miehen näkemys.
- Mun kissa tuli meille, ei lähtenyt millään pois.....kissa valitsee kodin, tuossa se pötköttelee, rapiat 9 kg...siro silti. Mutta en tiedä mistä tuli.Mulla ollut jo 9 vuotta.
- Menee muiden Muhamettin kastii...tonkikoon muutkin
- Asutaan Suomessa, ei Englannissa. Kuulutetaanko siellä suomeksi? Täällä mennään aina muiden mukaan. Suomessa suomeksi, kysykööt jos eivät ymmärrä.
- Mä vastaan nyt opena. Nuoret tulevat ensikertaa töihin, he tulevat oppimaan. Itse opetan ns. Erilaisia nuoria, joten kynnys on korkempi. Vaikeeta on jos asenne on tuo.
- Kyllä on kokemusta..
- Nää nuoret on nykyisin aika syvältä, jatkuvasti heitä opetan ja kännykkä on pahin...to tuntuu olevan rangaistus. omat nuoret hienoja miehiä.
- Hölömö...
- sika