Miksi vain selvästi nuoremmat naiset kiinnostavat?

Jaska Hesasta

Olen kohta 6-kymppinen ja isoisäkin ja mahdollinen ongelmanani on, että kaikki tyttöystäväni tai parisuhteet jne. ovat olleet yli kaksikymmentä vuotta 2 tai 3-kymppisten naisten kanssa. Kertakaikkiaan oman ikäiset tuntuvat aivan mummoilta. Joskus toivoisi, että löytäisi vaikka vain kymmenen vuotta nuoremman ja kokisi se elämänsä rakkautena, mutta kun siis ei. Pääni kääntyy kuin magneetti kauniiden ja nuorien naisten perään ja en voi olla hymyilemättä vastaantullessa tai latelematta sukkeluuksia hississä jne.

Onko tällainen kovin yleistä ja onko muita hengenheimolaisia? Ymmärrän, että lapsettomalla nuorella naisella tulee se perheenperustamisvietti joskus kuumana ja, kun olen itse nämä jutut jo muutaman kerran kokenut, en oikein jaksa asiasta innostua, mikä tietysti on väärin kumppania kohtaan.

Keinoja? Loppuuko tämä hormoonitoiminta ikinä?

275

10263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnncbc

      Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole. Miehille ulkonäkö on naisessa tärkein. Luonne on toissijainen. Et vain ole vielä kasvanut siitä vaiheesta yli, ja tuskinpa kasvatkaan. Aikaa myöten suhteet tulevat tietysti huononemaan, sillä - kuten sanoit - nuoret naiset haluavat perustaa perheen. Mutta toisaalta kauanhan tilanne ei tule kestämään, sillä kohta ikä tekee sinullekin tepposensa, eivätkä nuoret naiset enää kiinnostu papparaisesta. Ja kun sinä taas et kiinnostu ikäisistäsi ikääntyvistä naisista, niin yksin sitten istut kiikkustuolissa. Elämä on valintoja.

      • KaikenlaistaNähnyt

        Jos et ole huomannut, kyllä osalla papparaisia on nuoria naisia vielä myöhemminkin. Se että olet itse ahdasmielinen kertoo enemmän omasta asennevammastasi. Kaikkien ei tarvitse olla kuten sinä.


      • nohuhhuhno
        KaikenlaistaNähnyt kirjoitti:

        Jos et ole huomannut, kyllä osalla papparaisia on nuoria naisia vielä myöhemminkin. Se että olet itse ahdasmielinen kertoo enemmän omasta asennevammastasi. Kaikkien ei tarvitse olla kuten sinä.

        Siis mitä, seitsenkymppisillä ja sitä vanhemmilla nuoria naisia? En ole nähnyt, jos ei nyt jotain Ameriikan ihmeitä lasketa. Kuusikymppinen ja huomattavasti nuorempi on myös jo todella harvinainen näky, itse asiassa oikeassa elämässä en ole sellaisia pariskuntia kohdannut.


      • Rahalla saa
        KaikenlaistaNähnyt kirjoitti:

        Jos et ole huomannut, kyllä osalla papparaisia on nuoria naisia vielä myöhemminkin. Se että olet itse ahdasmielinen kertoo enemmän omasta asennevammastasi. Kaikkien ei tarvitse olla kuten sinä.

        Pitää olla tiliote kohdillaan jos vanhana haluaa nuorta naista


      • ......
        Rahalla saa kirjoitti:

        Pitää olla tiliote kohdillaan jos vanhana haluaa nuorta naista

        Ilmoittaudun olen hengenheimolainen. Nuoret naiset tosiaan vain kiinnostavat, mutta onneksi on nettitreffisivustoja mistä löytää heitä helposti. Olen käytellyt mm. www.treffihaku.net sivustoa, missä on mukavia naisia ollut. Nykyine seurustelusuhde on jo kestänyt puoli vuotta ja ensi viikolla menemme Monacon, Raskan Rivieralle kevätlomailee...


      • KALLE KELLO
        nohuhhuhno kirjoitti:

        Siis mitä, seitsenkymppisillä ja sitä vanhemmilla nuoria naisia? En ole nähnyt, jos ei nyt jotain Ameriikan ihmeitä lasketa. Kuusikymppinen ja huomattavasti nuorempi on myös jo todella harvinainen näky, itse asiassa oikeassa elämässä en ole sellaisia pariskuntia kohdannut.

        Hehhee.. Kirjoittelit "Ameriikan ihmeistä". Siellähän noita on, mutta arvaas miksi? No tietenkin niillä ukoilla on rahaa ja paljon. Kyllä siinä kelpaa itsensä myydä


      • pakkomiellettä!
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Hehhee.. Kirjoittelit "Ameriikan ihmeistä". Siellähän noita on, mutta arvaas miksi? No tietenkin niillä ukoilla on rahaa ja paljon. Kyllä siinä kelpaa itsensä myydä

        AP:n aloituksesta paistaa läpi henkinen keskeneräisyys. Ja mitä luultavammin myös sitoutumiskyvyttömyys. Nuo kaksi voivat liittyä toisiinsa.

        Eihän se periaattees mikään kummma juttu ole, jos seksi kiinnostaa vanhaa miestä vuorten naisten kans. Mut eri juttu, jos ei suhteeseen osaa nähdä muita tekijöitä, ulottuvuuksia. Jolloin se, että kumppanin täytyy olla NOIN nuori, on se olleelinen?!

        Pakkomielteestä ajattelisin olevan mahd. myös kysymys. Ja miehillähän naispakkomielteitä tuntuu riittävän. No, eiköhän luonto tee tehtävänsä, kun vanhenet. :)


      • gyygy

        Naisillekkin kelpaa yleensä vain itseä vanhempi mies, joten eipä tuo toisinpäinkään kovin kummallista ole.

        http://tinyurl.com/g92jsat


      • oman ikäisiä

        No ei ne nuoret kiinnostu kuusikymppisestä muutoinkaan. Vanha on vanha. Voi hyvä tavaton sentään. Naisilla kiinnostus on yleisesti - 5vuotta omasta iästä.


      • hoh hoijaa

        väärin väärin.olen yli 40,eikä todella kiinnosta isän ikäiset papparaiset mua,kyllä te miehet olette tyhmiä,nuoria naisia ei kiinnosta kuin lompakon paksuus,ja naurelevat takanapäin


      • Valinta maksaa
        ...... kirjoitti:

        Ilmoittaudun olen hengenheimolainen. Nuoret naiset tosiaan vain kiinnostavat, mutta onneksi on nettitreffisivustoja mistä löytää heitä helposti. Olen käytellyt mm. www.treffihaku.net sivustoa, missä on mukavia naisia ollut. Nykyine seurustelusuhde on jo kestänyt puoli vuotta ja ensi viikolla menemme Monacon, Raskan Rivieralle kevätlomailee...

        Et muistanut mainita, että pääasia on, että sinä maksat kaiken. Saisitko saman ihmisen mukaasi, jos laskur maksettaisiin tasan?


      • Valinta maksaa
        ...... kirjoitti:

        Ilmoittaudun olen hengenheimolainen. Nuoret naiset tosiaan vain kiinnostavat, mutta onneksi on nettitreffisivustoja mistä löytää heitä helposti. Olen käytellyt mm. www.treffihaku.net sivustoa, missä on mukavia naisia ollut. Nykyine seurustelusuhde on jo kestänyt puoli vuotta ja ensi viikolla menemme Monacon, Raskan Rivieralle kevätlomailee...

        Et muistanut kertoa, että sinä maksat viulut.


      • Aika asenteellista
        oman ikäisiä kirjoitti:

        No ei ne nuoret kiinnostu kuusikymppisestä muutoinkaan. Vanha on vanha. Voi hyvä tavaton sentään. Naisilla kiinnostus on yleisesti - 5vuotta omasta iästä.

        Ei kannata yleistää. Olen itse 60-vuotias nainen, kumppanini 42.


      • ……….
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Hehhee.. Kirjoittelit "Ameriikan ihmeistä". Siellähän noita on, mutta arvaas miksi? No tietenkin niillä ukoilla on rahaa ja paljon. Kyllä siinä kelpaa itsensä myydä

        "Kyllä siinä kelpaa itsensä myydä." Kyllä siinä on sekä myyjä että ostaja. Miksi vain myyjää moitittaisiin, jos sille tielle lähdetään?


      • SAMMA HÄR
        oman ikäisiä kirjoitti:

        No ei ne nuoret kiinnostu kuusikymppisestä muutoinkaan. Vanha on vanha. Voi hyvä tavaton sentään. Naisilla kiinnostus on yleisesti - 5vuotta omasta iästä.

        Mulla on myös näin. Vähän vanhempi tai nuorempi. Nykyisin sanoisin jo, että vähän nuorempi, sillä moni mies elää railakasta elämää ja vanhenee aikaisin. Jos siis mies on itseäni vähän vanhempi, niin sitten olisi mukava, jos hän olisi sen näköinen, että on elänyt kohtuullisen terveellisesti, kuten minäkin.

        Ikä on aika tärkeä. Liian suuri ero ei ole hyvä. Voi olla, että on harvoja poikkeustapauksia. Ihastuminen tapahtuu kuitenkin aika paljon ulkonäön ja vetovoiman perusteella. Omanikäiset vain vetoavat enemmän kaikkiin aisteihin. Sisin on tosin tärkein, sex appealkin koostuu suurimmaksi osaksi siitä. Rakastuneena on helppoa tinkiä ulkonäkövaatimuksista mutta yleensä siinäkin tinkimistä edeltävät kuitenkin jotkin hlö.kohtaiset rajat, joiden perusteella kyseinen henkilö on kelpuutettu "riittävän hyvä"-kategoriaan.

        Aloittajalle: en osaa sanoa muista naisista, mutta itse tuntisin oloni vaivaantuneeksi, jos ikäisesi mies flirttailisi minulle, vaikka olen "jo" (tai vasta tai vihta) 40-vuotta. Tuntuisit liian vanhalta. Sen sijaan ilahdun kyllä. jos nuoret miehet joskus flirttailee, mutta en koe heitä silti kohderyhmäkseni, enkä halua muutenkaan heittäytyä huomionhakuiseksi puumaleidiksi.


      • laila
        Aika asenteellista kirjoitti:

        Ei kannata yleistää. Olen itse 60-vuotias nainen, kumppanini 42.

        Hei Sinulle kohtalotoveri,itsekin seurustelin 18v nuoremman miehen kanssa ja on ollut pisin suhteeni eroni jälkeen,josta kulunut jo 27v,saman ikäsien kanssa ei vaan synkkää,,,


    • Hmmm..

      Täysin normaalia. Minä olen huomannut nytten 31-vuotiaana katselevani teinipoikia.en tosin ikinä koskisi niihin. En ole mikään rikollinen.

      • wdserfetefr

        Ei tasan ole normaalia vaan pedofiliaa. Mene hoitoon.


      • lddjbrb m

        pedofiilit!


      • JuntitMaalta
        lddjbrb m kirjoitti:

        pedofiilit!

        Jos edes vaivautuisitte tarkistamaan sanakirjasta pedofiilin määritelmän. Te mahdutte hyvin kategoriaan idiootit, jotka eivät ymmärrä edes sanoja joita käyttävät.


      • 11+3
        wdserfetefr kirjoitti:

        Ei tasan ole normaalia vaan pedofiliaa. Mene hoitoon.

        Teini-ikä on 13-19. Eli siinä haarukassa on muutama täysin laillinen suhde ja 13-15 vuotias on täysin kehittymätön pikkupentu.

        Kannattaa se pedofiilin määritelmä katsoa läpi tarkemmin.


      • mene hoitoon
        11+3 kirjoitti:

        Teini-ikä on 13-19. Eli siinä haarukassa on muutama täysin laillinen suhde ja 13-15 vuotias on täysin kehittymätön pikkupentu.

        Kannattaa se pedofiilin määritelmä katsoa läpi tarkemmin.

        kyllä on pedofiilin vikaa jos kiinnostuu itsestään 30-vuotta nuoremmasta. HYI!!!!!!!!!!


      • wdserfetefr 2
        wdserfetefr kirjoitti:

        Ei tasan ole normaalia vaan pedofiliaa. Mene hoitoon.

        Ei tasan ole normaalia vaan pedofiliaa. Mene hoitoon.


      • fersztxyw
        mene hoitoon kirjoitti:

        kyllä on pedofiilin vikaa jos kiinnostuu itsestään 30-vuotta nuoremmasta. HYI!!!!!!!!!!

        Ahhaa, tällä logiikalla meillä on presidenttinä pedofiili!


      • mene hoitoon 2
        mene hoitoon kirjoitti:

        kyllä on pedofiilin vikaa jos kiinnostuu itsestään 30-vuotta nuoremmasta. HYI!!!!!!!!!!

        kyllä on pedofiilin vikaa jos kiinnostuu itsestään 30-vuotta nuoremmasta. HYI!!!!!!!!!!


    • päikki57

      juu..ehkä sun ois ensin itse kasvettava aikuiseksi..
      mä olen 57 v nainen enkä todellakaan mummo-vaiheessa..millään lailla..

      • ikäinen miesvastaaja

        Provopaskahan tuo on aloitus. Jos äijä 60 ja joku normaali kaukana varakkaasta, ei yksikään normaali 20 - 30 vuotias nainen ole kiinnostunut hänestä ellei ole joku vinksahtanut jasminmäntylä tyylinen, sivistyksestä jälkeen jäänyt.
        Siinä vaiheessa sen naisen kaveritkin alkaisi kuittailemaan "oletko ihan terve, mitä näet jossain kuusikymppisessä äijässä".


      • yksi sivistynyt
        ikäinen miesvastaaja kirjoitti:

        Provopaskahan tuo on aloitus. Jos äijä 60 ja joku normaali kaukana varakkaasta, ei yksikään normaali 20 - 30 vuotias nainen ole kiinnostunut hänestä ellei ole joku vinksahtanut jasminmäntylä tyylinen, sivistyksestä jälkeen jäänyt.
        Siinä vaiheessa sen naisen kaveritkin alkaisi kuittailemaan "oletko ihan terve, mitä näet jossain kuusikymppisessä äijässä".

        Miten niin "ei yksikään"? Onhan se nyt kaikkien tiedossa, että jotkut pitävät vanhemmista miehistä. Ihmettelin kyllä aikoinaan itsekin, kun 19-vuotias ikätoveri meni naimisiin yli 5-kymppisen miehen kanssa, mutta eihän se muille kuulu.


      • Miksi ärsyyntyä?
        yksi sivistynyt kirjoitti:

        Miten niin "ei yksikään"? Onhan se nyt kaikkien tiedossa, että jotkut pitävät vanhemmista miehistä. Ihmettelin kyllä aikoinaan itsekin, kun 19-vuotias ikätoveri meni naimisiin yli 5-kymppisen miehen kanssa, mutta eihän se muille kuulu.

        Toi on muuten totta.... Että ihmisten on jotenkin tosi vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että aina on ollut ja aina tulee olemaan jonkun verran isoillakin ikäeroilla olevia suhteita. Ja ihan normaalien ja kivojen ihmisten välillä. On ihan täysi tosiasia -tykkäsi siitä tai ei ja riippumatta omista mieltymyksistä - että jotkut tosiaan tykkää vanhemmista. Ja yleisimmin naiset tykkää vanhemmista miehistä. 10-15 vuoden ikäerolla olevat suhteet eivät ole edes mikään harvinaisuus, ja kuitenkin jonkun verran löytyy jopa 20 ja jopa 30 vuoden ikäeroilla. No, mm. nyt presidenttipari, ja tuskin Niinistön muijan oli pakko valita häntä mistään syistä, Haukio kun on kuitenkin ihan fiksu, omillaan pärjäävä, ennenkin seurustellut ja vaikka vedottaisiin Niinistön perisidenttiyteen, niin eipä se Haukio siitä mitään ole hyötynyt sinällään, mitä ei olisi saanut yksinkin tai jonkun toisen miehen kanssa.

        Enkä usko että hän on vinksahtanutkaan ja ikäero on kuitenkin lähes 30 vuotta.

        Itsellänikin on useampikin ihan tavallinen tuttu, jotka ovat seurustelleet 15-25 vuoden ikäerolla ja osa naimisissakin. Eroilastoissa ei taas ole mitään eroa, näyttää aika moni samanikäisen kanssa naimisiin mennyt päätyvän toiselle kierrokselle ennen 4kymppiä.

        Mutta mikä siinä sitten ihmisiä niin kuohuttaa? Eihän minun ole pakko 6kymppisen kanssa yhteen mennä, jos joku toinen haluaa niin tehdä. Tai oli aloitus provo tai ei, miksi se edes provosoi? Ok, joo, miehet on AINA haukkuneet naisia, ainahan muka 6kymppiset naiset on mummoja, mutta sorry naiset: ITSEPÄHÄN sitä teette myös. Naiset oikein hokee iästään, haukkuu toisiaan, ja itsekin tuntuvat häpeävän itseään ja annas olla jos kanssasisar on nuorekas ja hyväkuntoinen... Varmaan on onneton suorittaja ja pinnallinen ja ties mitä. Että ei siitä yksin miehiä voi syyllistää.
        Tottakai on tavallaan sikamaista 6kymppiseltä mieheltä olettaa että hän se vasta saalis on, mutta toisaalta, eikös itseään pitäisi arvostaa niin että oikeasti kuvitteleekin olevansa saman arvoinen ja yhtä kelpaava kuin muutkin: jopa nuoremmat? En mä ainakaan laske vanhetessani mitään arvoa menettäväni, nuorempi olisi onnekas jos mut saisi ;)

        Mutta jos kaverit puuttuu toisen ihmissuhteisiin ja niitä noin arvostelisivat, mitä kavereita ne on? Minulla on ollut yksi semmoinen ystävä, jonka mielestä oli asiallista puuttua suhteisiini, ja hän on nykyään ex-ystävä. Jos ei ole oikeasti muuta asiaa kun arvostella, ei ole ystävä ja sen voi heittää menemään.
        On siis joidenkin mielestä tervettä eikä yhtään junttia eikä jälkeen jäänyttä, puuttua toisen seurusteluun mikä on hänen oma asiansa, mutta ei rakastua. Jaa-a. Ehkä meillä on vaan eri käsitykset sivistyksestä.
        (Ja siitä kenelle kumppania valitsemme, itsellemme vai kavereita mielistelläksemme)

        Enkä tarkoittanut että 6kymppinen aina löytäisi nuorempaa kumppania, mutta voihan hän sitten olla ihan yksinkin, jos ei.


      • vanhakissa
        Miksi ärsyyntyä? kirjoitti:

        Toi on muuten totta.... Että ihmisten on jotenkin tosi vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että aina on ollut ja aina tulee olemaan jonkun verran isoillakin ikäeroilla olevia suhteita. Ja ihan normaalien ja kivojen ihmisten välillä. On ihan täysi tosiasia -tykkäsi siitä tai ei ja riippumatta omista mieltymyksistä - että jotkut tosiaan tykkää vanhemmista. Ja yleisimmin naiset tykkää vanhemmista miehistä. 10-15 vuoden ikäerolla olevat suhteet eivät ole edes mikään harvinaisuus, ja kuitenkin jonkun verran löytyy jopa 20 ja jopa 30 vuoden ikäeroilla. No, mm. nyt presidenttipari, ja tuskin Niinistön muijan oli pakko valita häntä mistään syistä, Haukio kun on kuitenkin ihan fiksu, omillaan pärjäävä, ennenkin seurustellut ja vaikka vedottaisiin Niinistön perisidenttiyteen, niin eipä se Haukio siitä mitään ole hyötynyt sinällään, mitä ei olisi saanut yksinkin tai jonkun toisen miehen kanssa.

        Enkä usko että hän on vinksahtanutkaan ja ikäero on kuitenkin lähes 30 vuotta.

        Itsellänikin on useampikin ihan tavallinen tuttu, jotka ovat seurustelleet 15-25 vuoden ikäerolla ja osa naimisissakin. Eroilastoissa ei taas ole mitään eroa, näyttää aika moni samanikäisen kanssa naimisiin mennyt päätyvän toiselle kierrokselle ennen 4kymppiä.

        Mutta mikä siinä sitten ihmisiä niin kuohuttaa? Eihän minun ole pakko 6kymppisen kanssa yhteen mennä, jos joku toinen haluaa niin tehdä. Tai oli aloitus provo tai ei, miksi se edes provosoi? Ok, joo, miehet on AINA haukkuneet naisia, ainahan muka 6kymppiset naiset on mummoja, mutta sorry naiset: ITSEPÄHÄN sitä teette myös. Naiset oikein hokee iästään, haukkuu toisiaan, ja itsekin tuntuvat häpeävän itseään ja annas olla jos kanssasisar on nuorekas ja hyväkuntoinen... Varmaan on onneton suorittaja ja pinnallinen ja ties mitä. Että ei siitä yksin miehiä voi syyllistää.
        Tottakai on tavallaan sikamaista 6kymppiseltä mieheltä olettaa että hän se vasta saalis on, mutta toisaalta, eikös itseään pitäisi arvostaa niin että oikeasti kuvitteleekin olevansa saman arvoinen ja yhtä kelpaava kuin muutkin: jopa nuoremmat? En mä ainakaan laske vanhetessani mitään arvoa menettäväni, nuorempi olisi onnekas jos mut saisi ;)

        Mutta jos kaverit puuttuu toisen ihmissuhteisiin ja niitä noin arvostelisivat, mitä kavereita ne on? Minulla on ollut yksi semmoinen ystävä, jonka mielestä oli asiallista puuttua suhteisiini, ja hän on nykyään ex-ystävä. Jos ei ole oikeasti muuta asiaa kun arvostella, ei ole ystävä ja sen voi heittää menemään.
        On siis joidenkin mielestä tervettä eikä yhtään junttia eikä jälkeen jäänyttä, puuttua toisen seurusteluun mikä on hänen oma asiansa, mutta ei rakastua. Jaa-a. Ehkä meillä on vaan eri käsitykset sivistyksestä.
        (Ja siitä kenelle kumppania valitsemme, itsellemme vai kavereita mielistelläksemme)

        Enkä tarkoittanut että 6kymppinen aina löytäisi nuorempaa kumppania, mutta voihan hän sitten olla ihan yksinkin, jos ei.

        Hauki on kala,
        mutta minä naisena (nykyisin puumana?) tykkään hyvärunkoisista, nuoremmista ja hyvintoimivista miehistä. Ihan kiitettävästi olen saanutkin...

        Jokainen saa tehdä, niinkuin haluaa, jos ei loukkaa/ satuta ketään ja noudattaa lakeja. Lasten raiskausta, ihmiskauppaa maksetun seksin, prostituutiotion muodossa en hyväksy.


      • kyllä vain
        ikäinen miesvastaaja kirjoitti:

        Provopaskahan tuo on aloitus. Jos äijä 60 ja joku normaali kaukana varakkaasta, ei yksikään normaali 20 - 30 vuotias nainen ole kiinnostunut hänestä ellei ole joku vinksahtanut jasminmäntylä tyylinen, sivistyksestä jälkeen jäänyt.
        Siinä vaiheessa sen naisen kaveritkin alkaisi kuittailemaan "oletko ihan terve, mitä näet jossain kuusikymppisessä äijässä".

        Kyllä muuten on! Suvussani on vähän yli kuuskymppinen mies, ja nuoret naiset ovat osoittaneet kiinnostustaan aina, sekä jotkut yrittäneet iskeaä. Tämä nuorekas mies on aina urheillut paljon, on harvinaisen nuoren näköinen kaikin puolin, ja hyvännäköinen. Nelikymppiseksi käy täydestä. Hänen ikäisensä näyttävät aivan papparaisilta tai sediltä hänen rinnallaan


      • hohhoijaa........
        kyllä vain kirjoitti:

        Kyllä muuten on! Suvussani on vähän yli kuuskymppinen mies, ja nuoret naiset ovat osoittaneet kiinnostustaan aina, sekä jotkut yrittäneet iskeaä. Tämä nuorekas mies on aina urheillut paljon, on harvinaisen nuoren näköinen kaikin puolin, ja hyvännäköinen. Nelikymppiseksi käy täydestä. Hänen ikäisensä näyttävät aivan papparaisilta tai sediltä hänen rinnallaan

        Joo, hänkin saa nuoria naisia vain, koska NÄYTTÄÄ 20-vuotta ikäistään nuoremmalta. Kyse ei siis tässäkään tapauksessa ole siitä, että vanha mies saisi nuoria naisia.


      • Älä kuvittelekaan
        ikäinen miesvastaaja kirjoitti:

        Provopaskahan tuo on aloitus. Jos äijä 60 ja joku normaali kaukana varakkaasta, ei yksikään normaali 20 - 30 vuotias nainen ole kiinnostunut hänestä ellei ole joku vinksahtanut jasminmäntylä tyylinen, sivistyksestä jälkeen jäänyt.
        Siinä vaiheessa sen naisen kaveritkin alkaisi kuittailemaan "oletko ihan terve, mitä näet jossain kuusikymppisessä äijässä".

        Perustelepa että miten Jasmin on sivistyksestä jälkeenjäänyt? Oletko itse muka niin hyvä ihminen että voit toisen puolesta sanoa mitä kenenkin tulee valita? Jasminin ja hänen miehensä Denniksen kohdalla on kyse aidosta rakkaudesta, Dennis ei ole edes varakas joten rahaan ette voi vedota. Kyllä on pareja joilla on suuresta ikäerosta huolimatta aitoja tunteita toisiaan kohtaan.


    • 2DVS3D

      Nuoret naiset eivät ikinä kiinostunut sinuta, ellei sinulla ole rahaa ja yhden yön juttua ei lasketa kiinostumiseksi. Suosittelen, että tutustut ikäisiisi tai siirryt kohti 2D maailmaa.

      • dhykjyfkhgo

        Väärin


      • 2DVS3D
        dhykjyfkhgo kirjoitti:

        Väärin

        Höpölöpö


    • 180cm75kg

      Ymmärrän hyvin.
      Jo näin 4-kymppisenä on vaikeaa löytää samanikäistä,hyvin säilynyttä naista.

      Elämään katkeroituneita,muodottomia moniongelmaisia löytyy,tai urheiluun hurahtaneita bimbo-blondeja,mutta ei sitä omasta mielestäni normaalia neitosta.

      Tosin,kun järjellä ajattelee,niin ei sellaisesta elämänmyönteisestä,simpsakasta ja mukavasta kukaan halua luopua,joten eihän niitä ole tarjollakaan.

      • 98kg, ja onnellinen

        Ei niitä järkeviä ihmisiä omassa ikäluokassa koskaan ole kuin rajattu määrä. Vapaana olevat ovat yleensä sitä juurikin syystä. Itse satuin eroamaan muutama vuosi sitten ja kun nyt katsoo ympärilleen, kaikki hyvät on jo poissa ja jäljellä on ns. jämät ja yh-äidit. Jätän heidät toisille miehille ja katselen jo itsekin 10 vuotta nuorempia, jotka eivät ole vielä valmiiksi katkeria ja asennevammoja hankkineita.

        Urheilu-bimbot voisivat mennä, jollei heillä olisi pakottava tarve saada lähtemään mukaan jokaiseen liikuntaan liittyvään tapahtumaan. Elämässä on muutakin kuin urheilu.

        Jos jossakin on normaaleja naisia jäljellä, niin voitan useammin nykyään lotossa kun bongaan sellaisen luonnosta. (ok, voitan keskimäärin joka kolmas kierros lotossa yhdellä rivillä, joten sitä ei voi oikein laskea).

        Huvittavin näistä "älyn jättiläisistä" vastasi joskus että olisin muuten varmaan kivaa seuraa, mutta minun BMI on liian suuri. Vähän läskiä pitää talvella lämpimänä, mutta miksi merinorsuja sen pitäsi häiritä...


      • 57kr6k
        98kg, ja onnellinen kirjoitti:

        Ei niitä järkeviä ihmisiä omassa ikäluokassa koskaan ole kuin rajattu määrä. Vapaana olevat ovat yleensä sitä juurikin syystä. Itse satuin eroamaan muutama vuosi sitten ja kun nyt katsoo ympärilleen, kaikki hyvät on jo poissa ja jäljellä on ns. jämät ja yh-äidit. Jätän heidät toisille miehille ja katselen jo itsekin 10 vuotta nuorempia, jotka eivät ole vielä valmiiksi katkeria ja asennevammoja hankkineita.

        Urheilu-bimbot voisivat mennä, jollei heillä olisi pakottava tarve saada lähtemään mukaan jokaiseen liikuntaan liittyvään tapahtumaan. Elämässä on muutakin kuin urheilu.

        Jos jossakin on normaaleja naisia jäljellä, niin voitan useammin nykyään lotossa kun bongaan sellaisen luonnosta. (ok, voitan keskimäärin joka kolmas kierros lotossa yhdellä rivillä, joten sitä ei voi oikein laskea).

        Huvittavin näistä "älyn jättiläisistä" vastasi joskus että olisin muuten varmaan kivaa seuraa, mutta minun BMI on liian suuri. Vähän läskiä pitää talvella lämpimänä, mutta miksi merinorsuja sen pitäsi häiritä...

        No tossahan ei ole mitään järkeä että olet itse eronnut ja haukut muita sinkkuja jämäpaloiksi :D
        Ihan samalla tavalla sitä kuule muutkin ihmiset eroaa, ja parisuhteissa pysyvät eivät välttämättä ole onnellisia tai millään muotoa tervepäisiä.


      • mikä olet itse?
        98kg, ja onnellinen kirjoitti:

        Ei niitä järkeviä ihmisiä omassa ikäluokassa koskaan ole kuin rajattu määrä. Vapaana olevat ovat yleensä sitä juurikin syystä. Itse satuin eroamaan muutama vuosi sitten ja kun nyt katsoo ympärilleen, kaikki hyvät on jo poissa ja jäljellä on ns. jämät ja yh-äidit. Jätän heidät toisille miehille ja katselen jo itsekin 10 vuotta nuorempia, jotka eivät ole vielä valmiiksi katkeria ja asennevammoja hankkineita.

        Urheilu-bimbot voisivat mennä, jollei heillä olisi pakottava tarve saada lähtemään mukaan jokaiseen liikuntaan liittyvään tapahtumaan. Elämässä on muutakin kuin urheilu.

        Jos jossakin on normaaleja naisia jäljellä, niin voitan useammin nykyään lotossa kun bongaan sellaisen luonnosta. (ok, voitan keskimäärin joka kolmas kierros lotossa yhdellä rivillä, joten sitä ei voi oikein laskea).

        Huvittavin näistä "älyn jättiläisistä" vastasi joskus että olisin muuten varmaan kivaa seuraa, mutta minun BMI on liian suuri. Vähän läskiä pitää talvella lämpimänä, mutta miksi merinorsuja sen pitäsi häiritä...

        Kuka on siis fiksu sivistynyt EI asennevammainen?


      • vai merinorsut?
        98kg, ja onnellinen kirjoitti:

        Ei niitä järkeviä ihmisiä omassa ikäluokassa koskaan ole kuin rajattu määrä. Vapaana olevat ovat yleensä sitä juurikin syystä. Itse satuin eroamaan muutama vuosi sitten ja kun nyt katsoo ympärilleen, kaikki hyvät on jo poissa ja jäljellä on ns. jämät ja yh-äidit. Jätän heidät toisille miehille ja katselen jo itsekin 10 vuotta nuorempia, jotka eivät ole vielä valmiiksi katkeria ja asennevammoja hankkineita.

        Urheilu-bimbot voisivat mennä, jollei heillä olisi pakottava tarve saada lähtemään mukaan jokaiseen liikuntaan liittyvään tapahtumaan. Elämässä on muutakin kuin urheilu.

        Jos jossakin on normaaleja naisia jäljellä, niin voitan useammin nykyään lotossa kun bongaan sellaisen luonnosta. (ok, voitan keskimäärin joka kolmas kierros lotossa yhdellä rivillä, joten sitä ei voi oikein laskea).

        Huvittavin näistä "älyn jättiläisistä" vastasi joskus että olisin muuten varmaan kivaa seuraa, mutta minun BMI on liian suuri. Vähän läskiä pitää talvella lämpimänä, mutta miksi merinorsuja sen pitäsi häiritä...

        "Itse satuin eroamaan muutama vuosi sitten ja kun nyt katsoo ympärilleen, kaikki hyvät on jo poissa ja jäljellä on ns. jämät ja yh-äidit."

        Niin. Ja sitten on - sinä itse. Jämä, joka tuskin kelpaa enää kellekään, jos varsinkaan ajatuksenjuoksun tasosta aletaan päättelemään...

        Jotenkin en YHTÄÄN ihmettele, jos ei nappaa...!


      • KALLE KELLO
        98kg, ja onnellinen kirjoitti:

        Ei niitä järkeviä ihmisiä omassa ikäluokassa koskaan ole kuin rajattu määrä. Vapaana olevat ovat yleensä sitä juurikin syystä. Itse satuin eroamaan muutama vuosi sitten ja kun nyt katsoo ympärilleen, kaikki hyvät on jo poissa ja jäljellä on ns. jämät ja yh-äidit. Jätän heidät toisille miehille ja katselen jo itsekin 10 vuotta nuorempia, jotka eivät ole vielä valmiiksi katkeria ja asennevammoja hankkineita.

        Urheilu-bimbot voisivat mennä, jollei heillä olisi pakottava tarve saada lähtemään mukaan jokaiseen liikuntaan liittyvään tapahtumaan. Elämässä on muutakin kuin urheilu.

        Jos jossakin on normaaleja naisia jäljellä, niin voitan useammin nykyään lotossa kun bongaan sellaisen luonnosta. (ok, voitan keskimäärin joka kolmas kierros lotossa yhdellä rivillä, joten sitä ei voi oikein laskea).

        Huvittavin näistä "älyn jättiläisistä" vastasi joskus että olisin muuten varmaan kivaa seuraa, mutta minun BMI on liian suuri. Vähän läskiä pitää talvella lämpimänä, mutta miksi merinorsuja sen pitäsi häiritä...

        98 kg ja onnellinen. En voinut olla huomaamatta, että haukut eronneita ja yh-naisia jämiksi. Kuitenkin kerrot itse olevasi eronnut juuri, miksiköhän? Mikä sinä sitten olet, ellet se jämä ja sinussakin on pakko olla vikaa. Tiedäthän, että erot pääsääntöisesti on kahden kauppa. Siis KAKSI ihmistä eroaa ja näillä KAHDELLA on erimielisyyksiä. Mutta kirjoituksesi antaa osviitan siitä, että SINÄ se vasta olet todellinen JÄMÄ


      • yh-äiti
        98kg, ja onnellinen kirjoitti:

        Ei niitä järkeviä ihmisiä omassa ikäluokassa koskaan ole kuin rajattu määrä. Vapaana olevat ovat yleensä sitä juurikin syystä. Itse satuin eroamaan muutama vuosi sitten ja kun nyt katsoo ympärilleen, kaikki hyvät on jo poissa ja jäljellä on ns. jämät ja yh-äidit. Jätän heidät toisille miehille ja katselen jo itsekin 10 vuotta nuorempia, jotka eivät ole vielä valmiiksi katkeria ja asennevammoja hankkineita.

        Urheilu-bimbot voisivat mennä, jollei heillä olisi pakottava tarve saada lähtemään mukaan jokaiseen liikuntaan liittyvään tapahtumaan. Elämässä on muutakin kuin urheilu.

        Jos jossakin on normaaleja naisia jäljellä, niin voitan useammin nykyään lotossa kun bongaan sellaisen luonnosta. (ok, voitan keskimäärin joka kolmas kierros lotossa yhdellä rivillä, joten sitä ei voi oikein laskea).

        Huvittavin näistä "älyn jättiläisistä" vastasi joskus että olisin muuten varmaan kivaa seuraa, mutta minun BMI on liian suuri. Vähän läskiä pitää talvella lämpimänä, mutta miksi merinorsuja sen pitäsi häiritä...

        Ja mitäs vikaa meissä yksinhuoltajissa on? Mies kuoli edelliskesänä ja olen siitä lähtien kasvattanut kohta kolme täyttävän poikamme yksin. Nyt vasta alkaa vastakkainen sukupuoli kiinnostamaan. Mutta eipä ole käynyt mielessäkään että olisin yksinhuoltajuuteni takia jotenkin kelpaamaton "jämäpala". Siis hyi! Onko tuollainen normaalia ajattelua?


      • leski
        98kg, ja onnellinen kirjoitti:

        Ei niitä järkeviä ihmisiä omassa ikäluokassa koskaan ole kuin rajattu määrä. Vapaana olevat ovat yleensä sitä juurikin syystä. Itse satuin eroamaan muutama vuosi sitten ja kun nyt katsoo ympärilleen, kaikki hyvät on jo poissa ja jäljellä on ns. jämät ja yh-äidit. Jätän heidät toisille miehille ja katselen jo itsekin 10 vuotta nuorempia, jotka eivät ole vielä valmiiksi katkeria ja asennevammoja hankkineita.

        Urheilu-bimbot voisivat mennä, jollei heillä olisi pakottava tarve saada lähtemään mukaan jokaiseen liikuntaan liittyvään tapahtumaan. Elämässä on muutakin kuin urheilu.

        Jos jossakin on normaaleja naisia jäljellä, niin voitan useammin nykyään lotossa kun bongaan sellaisen luonnosta. (ok, voitan keskimäärin joka kolmas kierros lotossa yhdellä rivillä, joten sitä ei voi oikein laskea).

        Huvittavin näistä "älyn jättiläisistä" vastasi joskus että olisin muuten varmaan kivaa seuraa, mutta minun BMI on liian suuri. Vähän läskiä pitää talvella lämpimänä, mutta miksi merinorsuja sen pitäsi häiritä...

        Miksi yh-äideistä puhutaan aina niin kielteisesti? Kaikki eivät sitä omasta tahdostaan ole.

        nimim. 23-vuotiaana miehensä ja lastensa isän haudannut


      • fakta homma
        leski kirjoitti:

        Miksi yh-äideistä puhutaan aina niin kielteisesti? Kaikki eivät sitä omasta tahdostaan ole.

        nimim. 23-vuotiaana miehensä ja lastensa isän haudannut

        Siksi, että sinulla on natiainen hameenhelmassa roikkumassa.

        Ei kukaan lähtökohtaisesti halua toisten ihmisten jälkeläisiä omaan lähipiiriinsä elämää hankaloittamaan, jos vaihtoehtona on lapseton kumppani.

        Jos tarjolla on siis
        - ihana, kaunis, älykäs ja lapseton
        se ihan varmasti valitaan ennemmin kuin
        - ihana, kaunis, älykäs ja lapsellinen


    • miilaa

      Olen 50v.nainen!kyllä minunkin pääni kääntyy nuorempien miesten perään!!!olen nuorekas,urheileva hoikka nainen!!Mutta sinkkuna olen,on moni nuori mies kiinnostunut,mutta treffeillä en ole käynyt ennakoluulojen takia!Ei kiitos 55v,ylöspäin!

      • 11111111

        miilaa..Kyllä se tavaara täytyy toimia ilman liukastus aineita..Olet jo vanha.Ei kiitos 50v.


      • ......
        11111111 kirjoitti:

        miilaa..Kyllä se tavaara täytyy toimia ilman liukastus aineita..Olet jo vanha.Ei kiitos 50v.

        Jos ei toimi niin vika on miehessä. Riippumatta naisen iästä. Liukastusta voi tarvita myös nuoret naiset jos mies on tumpelo.


      • miilaa
        11111111 kirjoitti:

        miilaa..Kyllä se tavaara täytyy toimia ilman liukastus aineita..Olet jo vanha.Ei kiitos 50v.

        11111111 tavara toimii hyvin ilman liukastetta,kun on hyvä rakastaja,eikä mikään puolveltto,joka ei saa sitä nousee,kun hikisesti viakralla:)ja ite oidän itsestäni hulota,lenkii,salii ym,vielä timmii lihaa;)villi arvaus olet 50v ja siitä ylikin;)


    • Kiteen Marko

      60v:nä kannattaa jo luopua toivosta. Vinkkinä aloittajalle muuten, että s-ryhmän viimeisessä asiakslehdessä oli mainos hautakivien alennusmyynnistä. Kannattaa harkita. Niistä saa myös boonuksia.

      • KäytäAivoja

        Jos luulet että elämä loppuu 60:n kohdalla, niin voit alkaa laskemaan jo kuinka vähän tulet eläkettä itse saamaan. 50:n kohdalla on jo asuntolainat maksettu ja kaikki raha menee mukavaan elämiseen, ja sitä rahaa muuten riittää ja omaisuuttakin löytyy. Jos siis sattuu olemaan edes keskituloinen.

        Ja jos ei satu olemaan edes amk-tasoista koultusta, niin turha haaveilla onnellisesta vanhuudesta. Jää eläkkeestä pakollisten kulujen jälkeen karvan enemmän kuin opintotuesta.


    • vanhus mikä vanhus

      ei kukaan sun isäses tommosta paapparuusia edes huolis,,,,iske sä vään nuoria,,,rahan takai ne sun kaa on, rakkausesta ei mitään tietoo

      • Patu 63

        Eipä pidä paikkaansa. Mullakin vaimo 19v. nuorempi . Oltu kimpassa yli 20v. Ja vaimolla paremmat tulot ku mulla.


      • oikeesti..
        Patu 63 kirjoitti:

        Eipä pidä paikkaansa. Mullakin vaimo 19v. nuorempi . Oltu kimpassa yli 20v. Ja vaimolla paremmat tulot ku mulla.

        Ei tuo ole ikäero eikä mikään. Aloittaja hakee 40v itseään nuorempaa.


      • AinaOnTirlantai
        oikeesti.. kirjoitti:

        Ei tuo ole ikäero eikä mikään. Aloittaja hakee 40v itseään nuorempaa.

        30-40v, mutta mikäs siinä. Ei se muilta ole pois. Naiset happanee 30:nen jälkeen tehokkaasti, mitä kokemuksia on tullut useammasta vastaan vuosien varrella. Ellei sitten puumaan törmää.


      • Orienthal
        AinaOnTirlantai kirjoitti:

        30-40v, mutta mikäs siinä. Ei se muilta ole pois. Naiset happanee 30:nen jälkeen tehokkaasti, mitä kokemuksia on tullut useammasta vastaan vuosien varrella. Ellei sitten puumaan törmää.

        Mikä tekee puumasta erilaisen?


    • Nainen 49v.

      Hyvä Jaska,

      ihmettelen, miten saat niitä itseäsi puolta nuorempia. Olen itse 49v. ja minua ei saisi sinun ikäistäsi pappaa ottamaan mikään. Vuosi pari voi olla mies vanhempi, mieluummin sen muutaman vuoden nuorempi. Mietin näet tulevaisuuttakin: kohtahan sitä pappaa saisi alkaa hoitamaan, vaikka itse ei ole lähelläkään eläkeikää. Ehkä he odottavat saavansa sinusta taloudellista hyötyä tai sitten he kaipaavat isää.

      Jos itse koet tuon ongelmaksi, tee sille jotain. Jos et, ehkä joskus putoat maan pinnalle. Mutta älä puhu ikäisistäsi naisista mummoina, sillä itsekin olet pappa.

      • raato32

        "Mutta älä puhu ikäisistäsi naisista mummoina, sillä itsekin olet pappa."

        Käytännössä melkein kaikki 45 naiset ovat naiseutensa menettäneet.

        Kimmoisuus puuttuu pakaroista, tissit ja vyötärö kadonneet tai muodottomat.


      • ....
        raato32 kirjoitti:

        "Mutta älä puhu ikäisistäsi naisista mummoina, sillä itsekin olet pappa."

        Käytännössä melkein kaikki 45 naiset ovat naiseutensa menettäneet.

        Kimmoisuus puuttuu pakaroista, tissit ja vyötärö kadonneet tai muodottomat.

        Samaa tapahtuu miehille: maha kasvaa, tukka lähtee ja vehje toimii joten kuten jos ollenkaan... Tai lääkkeillä.

        Eli samassa veneessä ollaan kun vanhetaan!


      • Vähän-nuorempi-m

        Minulla on työkaverina aviopari. Nainen täyttää loppuvuodesta 50 v ja mies 64 v.

        Kuulin radiosta muutama vuosi sitten erään harvinaisen biisin, en tunnistanut esittäjää (k´mies). Ääni tuli hieman huonosti, huono äänitys. Hiukan lällttävän sävyinen pilkkalaulu se oli vanhemman miehen ja nuoremman naisen avioliitosta. Siinä tietysti koko ajan vihjailtiin että nuoremmat miehet tulisivat hoitamaan tämän nuoren vaimon tarpeita ... Tunnistaako kukaan mikä kappale tämä oli? Aika vaikea on tätä mennä kysymään jossain kadotettujen biisien ohjelmassa, kun en muista sanoja biisiin eikä aavistustakaan kuka oli esittäjä. Tässäpä heille sähköpostiin oiva kappale kuultavaksi, mistähän sen saisi.


      • KALLE KELLO
        raato32 kirjoitti:

        "Mutta älä puhu ikäisistäsi naisista mummoina, sillä itsekin olet pappa."

        Käytännössä melkein kaikki 45 naiset ovat naiseutensa menettäneet.

        Kimmoisuus puuttuu pakaroista, tissit ja vyötärö kadonneet tai muodottomat.

        Voi raato, raato. Tunnen suurta myötöhäpeää. Tiedätkö mikä on yksi syy miten naisia saa? Fiksuus. Mutta muista, älä esitä. Jos se on luontaista se näkyy ja pysyy, jos esität, niin tuot huomaamatta sen esiin ja muijat lähtee.


      • LähdenTeampereelle

        En ottaisi enää vaimoa, jos olisi tilanne, ettei olisi vaimoa. Ikäviä asioita ovat naiset.


    • EläKunVieläVoit

      Täällä hengenheimolainen samaa ikäluokaa, hyvin säilynyt ja suplikki. Lapset on aikuisia itse nykyään vapaa liikkumaan. Ikäiseni naiset todella tuntuvat itseäni paljon vanhemmilta. Ihme kyllä nuoret naiset saan kyllä helposti kiintymään itseeni vaikken öky rikas olekkaan. Nykyinen tyttöystäväni on 32v kiireinen uranainen. Perheelle hänellä ei ole aikaa joten hyvin seksipainotteinen suhteemme toimii mainiosti. Lomat matkustelemme yhdessä ja muulloin heilutellaan lakanoita. Meillä tämä toimii mainiosti.

      • päiväunia

        Ja sitten sä heräsit unestasi......


    • Wiaggraaaa

      Kiihottaa & kiinnostaa ovat tuonikäiselle sama asia . Stondis ei onnaa muuten , seniiliys kolkuttelee sedän puntissa .

    • no surua

      Kyllähän se lompakko komistaa miestä kuin miestä.
      Saahan sitä peuhata tuollaisten 20-30 vuotiaiden kanssa jos niitä kerran kiinni saa.
      Eihän sitä enää voi tuon ikäisenä aikuistua, jos ei se ole tapahtunut aiemmin.
      Vielä ns. vanhainkodissa, nykyisin voisi sanoa palvelutalossa ja tulevaisuudessa omassa kodissasi kiusaat ja puristelet hoitajatyttöjä ja puhut rivoja. Sitten luoksesi järjestyy lopulta vain "justiinoja" ja miehiä, tai sitten sellainen hoitorobotti hoitaa.

      • Samasta puusta

        Nimitys taitaa olla "ikinuori" ja muut tulevat aina paheksumaan näitä kavereita, koska samanikäiset eivät pysy perässä ja nuoriso pelkää että vie niiltä partneriehdokkaat.

        Aina voi olla kateellinen, mutta naurattaa miten muut "tietää" paremmin.
        Perinteistä suomalaista kateutta parhaimmillaan.


    • Mara Toonari

      Mulla sama. Ikää on 60v ja oman ikäiset naiset ovat aivan mummoja ja heillä ei ole enää vaihdevuosien jälkeen mitään haluja.
      Onnekseni olen nuorekas ja saan helposti nuorempaa seuraa

      • maka roonari

        Höpö höpö, tuskin olet yhtään sen nuorekkaampi kuin ikäisesi naiset.


      • Anonyymi

        63v mies voitasko tapailla olen kankaanpäästä haluaisin todella ikään katsomatta tutustua jos sulle kävisi


    • voi unoh.rasvapurkin

      se on sama asia kun vieras vittu on munan herkku kaksinkrtainen nautinto jos on nuorenpi

    • Jarkko Reissaaja

      Ikä ei rasita näissä hommissa, päinvastoin.
      Täytyy vain valita oikea maa jossa elää. Vaikkapa vain pitkillä lomilla.

      Suomessa nuoret kauniit naiset ovat jääkikkoilijoiden perään, suuntaa maahan jossa ei ole käsitystä jääkiekosta. En suosittele muslimaita mutta afrikan ja aasian maissa joissa länsimainen arvomaailma niin johan toimii.

      Tuleepahan samalla helposti autettua yli kymmentä ihmistä taloudellisessa mielessä.

      • reppanat

        Säälittävää kun joutuu matkustamaan maailman ääriin seksin takia ja vielä maksaa siitä. :D


      • ei niin kaunista

        Jarkolle ja muillekin china, thaikku, filippinos ym. -rakkaille

        Vaimosi velvollisuus on avustaa taloudellisesti lapsuuden perhettään, monissa
        kulttuureissa on tapana auttaa omaa perhettä. Lapsia myydään ihan mihin vain auttamaan sukua. Varsinkin ei-toivotut tyttölapset voivat joutua kokemaan kovia.

        Myös monissa Afrikan maissa toimitaan samoin; naiset ,äidit ja isoäidit, elättävät koko perheen ja hoitavat (?) lapset.

        Länsimaiset ihmiset käsittävät usein väärin varsinkin itämaisten anteliaisuuden ja kohteliaisuuden; se tarkoittaa myös vastavuoroisuutta.

        Ja itämaihin matkustaville; siellä myydään pikkulasten lisäksi myös temppuja apinoilta ja norsuilta. Älkää menkö mukaan ihmis/eläinrääkkäykseen!


      • 17v kauneimmillaan
        reppanat kirjoitti:

        Säälittävää kun joutuu matkustamaan maailman ääriin seksin takia ja vielä maksaa siitä. :D

        Miten niin säälittävää itse olen 61v,ja parin vuoden ajan olen ollut sponsorina vähän yli 20v opiskelija neidille,hän antaa seksiä,ja minä rahaa,kun hän valmistuu ja aloittaa työelämässä,odotettavissa on että suhde loppuu,olen kuitenkin hyvässä parisuhteessa,mutta oma vaimo ei saa enää innostumaan,on syönyt itsensä muodottomaksi,ei herätä haluja,


      • reppanat..
        17v kauneimmillaan kirjoitti:

        Miten niin säälittävää itse olen 61v,ja parin vuoden ajan olen ollut sponsorina vähän yli 20v opiskelija neidille,hän antaa seksiä,ja minä rahaa,kun hän valmistuu ja aloittaa työelämässä,odotettavissa on että suhde loppuu,olen kuitenkin hyvässä parisuhteessa,mutta oma vaimo ei saa enää innostumaan,on syönyt itsensä muodottomaksi,ei herätä haluja,

        Säälittävää kun ei saa ilman maksua. Kerropa tuo vaimolle. Voi tulla hätä kun vaimo ottaa ja lähtee. Pelkuri vielä kaiken lisäksi.


      • KALLE KELLO
        17v kauneimmillaan kirjoitti:

        Miten niin säälittävää itse olen 61v,ja parin vuoden ajan olen ollut sponsorina vähän yli 20v opiskelija neidille,hän antaa seksiä,ja minä rahaa,kun hän valmistuu ja aloittaa työelämässä,odotettavissa on että suhde loppuu,olen kuitenkin hyvässä parisuhteessa,mutta oma vaimo ei saa enää innostumaan,on syönyt itsensä muodottomaksi,ei herätä haluja,

        Hävettää koko miessukukunnan puolesta. Huooranhan sinä olet saanut. Paljonko maksaa laaki? Typykkäkin on varmaan latvasta laho kuten sinäkin. Ei normaalit miehet tuommoista lumppua huoli.


      • Hyi helvetti!

        Sinulle Jarkko Reissaaja!
        Jos todellakin toimit näin, voin todeta: Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia!
        Tunnet varmaankin em. sananlaskun!

        Olet äärimmäisen tyhmä = sivistymätön! Käytät alikehittyneiden maiden hädänalaisia nuoria naisia ja tyttöjä hyväksesi. Toivon todella sydämestäni, että saat HIV:n ja sitä mukaa AIDS:in, sillä joka toinen Afrikan ihminen sairastaa HIV:ä!
        Sitten muistat, mitä olet tehnyt!

        Lue kirja "Puolikas taivasta", niin saat edes jonkinlaisen kuvan siitä, mitä teet ja mitä aiheutat panoillasi.... ja minkä myös itse saat!


    • Pysyy itsekin nuorek

      Mulla kans usein anoppi ollut mua nuorempi.Paitsi ekas avioliitossa vaimo 2v. vanhempi .Ja oon tavallinen duunari.

    • Hölömö...

    • Julius Julkku

      Täällähän tyhmät ja tietämättömät kilvat kirjoittelevat!
      Suomesta - täältä tyhmien naisten luvastusta maasta - on melko turha kysellä, joten rasvaa kullis ja ota yhteyttä Thaimaahan ja Filippiineille!
      Kummassakin maassa ainakin 10 000 000 kiimaista nuorta naista (18-30v), joista on vara valita (lähinnä) ulkonäön ja -muodon perusteella. Ja löytyy todella tyylikästä ja sexyä lyyliä joka makuun ja joka kukkarolle!
      Ulkonäöstä sen verran, että miss Suomi -taso ylittyy keposesti, ja pitkänokkaisia pirkkoja ei ole paljoa!
      Eikun linjat kuumiksi ja haku päälle, tosin kymppitonni on syytä olla rahaa... alkuetsintään.

      • Vaimo_Filippiineiltä

        Asia ei ole ihan noin yksinkertainen.

        Itse olin käymässä Filippiineillä, ja jotain tuli huomattua
        ko. paikan elämänmenosta ja naisista.

        Ensinnäkin: nettideiteissä on paljon naisia, jotka eivät väitteistään huolimatta
        tositarkoituksella etsi kumppania.

        Ja yhden tytön tapasin, ensitapaamisella tosi kiva, mutta toisen
        tapaamisen ehtona olisi ilmeisesti ollut rahaa tytön vanhemmille.

        Yksi tapaamani tyttö meni vanhempiensa luokse vierailulle, mutta ei tullut koskaan takaisin.

        Kolmas esitti olevansa kiinnostunut, mutta tuntui olevan aivan liikaa
        vanhempiensa ja isovanhempiensa henkisessä talutusnuorassa.

        Neljäs: oikein kiva muuten, mutta halauksista puuttui intohimo kokonaan.

        Viides: aluksi kiva, mutta myöhemmin alkoi suhtautua negatiivisesti halauksiin.

        Kuudes: Hänen kiinnostuksensa osoittautui valheeksi alusta loppuun.
        Lisäksi äärivihamielinen pikkusisko

        ryhmä A) Moni muu: juteltiin puhelimessa, mutta heillä ei ollut aikaa treffeille.
        Liekö 12h työpäivä pienellä palkalla liian raskas kokemus ?

        ryhmä B) Ja vielä isompi joukko: käyttävät puhelinta, jonka äänenlaatu luokattoman huono,
        akku huono, ja puhelimen radio-osa
        (joka siis keskustelee operaattorin tukiaseman kanssa GSM -standardin mukaisesti)
        myös niin huono, että jos asuu vähän syrjemmässä: joko ei löydä verkkoa tai jos löytää,
        kadottaa sen, jos puhelimella yrittää puhua, jolloin puhelu katkeaa.
        Jäi tekstiviestittelyasteelle, sillä jos ei voi omalla äänellään puhua,
        niin oma mielenkiintoni ei riitä treffeille!
        Eikä tämän ryhmän jäsenet itsekkän osoittaneet innokkuutta treffeille.

        Seitsemäs: tapasin heti seuraavana päivänä, kun totuus tuosta kuudennesta paljastui.

        Olen siis numeroinut vain merkittävimmät tapaukset, muut (joita lukuisa määrä)
        kuuluu noihin em. A ja B -ryhmiin.

        Tuota seitsemättä yritän järjestää vaimokseni. Kas kun kokemus muista filippiinonaisista:
        aivan ala-arvoisia tapauksia, kuka mistäkin syystä.

        Ja moni sanoi minua komeaksi, mutta eivät siltikään olleet innostuneita !

        Osa paljastui jo ennestään varatuiksi
        (käyttävät harhaanjohtavasti "I am single",
        mutta tarkempi kysely silti paljastaa "I have boyfriend).

        Eli ei ole helppoa vaimonetsintä Filippiineilläkään.
        Tosin, jos Suomessa on palanut elämästä yli 10v täysin hukkaan rakkaudettomien suominaisten takia,
        niin toki tuohon verrattuna Filippiineitä saattaa olla hieman helpompaa löytää vaimo.

        Mutta ei sielläkään juuri valikoida voi, kun pudottaa kaikki huonot tapaukset pois, niin
        voi olla onnellinen jos jää yhtään jäljelle !
        Huonosti jos käy niin jäljelle ei jää ketään, kun pudotat huonot pois !

        Ja tätäkin yntä haukutaan sukulaisten ja pomon taholta,
        koska kokevat, että hän ei ole kontrolloitavissa!

        Ilmeisesti Filippiinit on jonkinlainen kontrolliyhteiskunta, jossa vanhemmat sukulaiset sekä pomo
        katsovat "omistavansa" nuoren sinkkutytön, ja eivät pidä siitä, jos naisella on omia itsenäisiä
        ajatuksia !

        Mutta parisuhdenäkökulmasta on hyvä, ettei nainen ole sukunsa ja/tai pomonsa määräiltävissä 24h/vrk.

        Ei ole helppoa vaimonhaku sielläkään, mutta saattaa silti olla helpompaa kuin Suomessa.

        Ainakin filippiinotyttöjen mielestä olen pitkä mies (kun itse ovat lyhyitä).

        Suominaiset eivät minua huoli, kun olen 170 cm ja 62 kg, suominaisten mielestä olen liian lyhyt tai kukkakeppi, riisitikku jne.


      • filipinan mies
        Vaimo_Filippiineiltä kirjoitti:

        Asia ei ole ihan noin yksinkertainen.

        Itse olin käymässä Filippiineillä, ja jotain tuli huomattua
        ko. paikan elämänmenosta ja naisista.

        Ensinnäkin: nettideiteissä on paljon naisia, jotka eivät väitteistään huolimatta
        tositarkoituksella etsi kumppania.

        Ja yhden tytön tapasin, ensitapaamisella tosi kiva, mutta toisen
        tapaamisen ehtona olisi ilmeisesti ollut rahaa tytön vanhemmille.

        Yksi tapaamani tyttö meni vanhempiensa luokse vierailulle, mutta ei tullut koskaan takaisin.

        Kolmas esitti olevansa kiinnostunut, mutta tuntui olevan aivan liikaa
        vanhempiensa ja isovanhempiensa henkisessä talutusnuorassa.

        Neljäs: oikein kiva muuten, mutta halauksista puuttui intohimo kokonaan.

        Viides: aluksi kiva, mutta myöhemmin alkoi suhtautua negatiivisesti halauksiin.

        Kuudes: Hänen kiinnostuksensa osoittautui valheeksi alusta loppuun.
        Lisäksi äärivihamielinen pikkusisko

        ryhmä A) Moni muu: juteltiin puhelimessa, mutta heillä ei ollut aikaa treffeille.
        Liekö 12h työpäivä pienellä palkalla liian raskas kokemus ?

        ryhmä B) Ja vielä isompi joukko: käyttävät puhelinta, jonka äänenlaatu luokattoman huono,
        akku huono, ja puhelimen radio-osa
        (joka siis keskustelee operaattorin tukiaseman kanssa GSM -standardin mukaisesti)
        myös niin huono, että jos asuu vähän syrjemmässä: joko ei löydä verkkoa tai jos löytää,
        kadottaa sen, jos puhelimella yrittää puhua, jolloin puhelu katkeaa.
        Jäi tekstiviestittelyasteelle, sillä jos ei voi omalla äänellään puhua,
        niin oma mielenkiintoni ei riitä treffeille!
        Eikä tämän ryhmän jäsenet itsekkän osoittaneet innokkuutta treffeille.

        Seitsemäs: tapasin heti seuraavana päivänä, kun totuus tuosta kuudennesta paljastui.

        Olen siis numeroinut vain merkittävimmät tapaukset, muut (joita lukuisa määrä)
        kuuluu noihin em. A ja B -ryhmiin.

        Tuota seitsemättä yritän järjestää vaimokseni. Kas kun kokemus muista filippiinonaisista:
        aivan ala-arvoisia tapauksia, kuka mistäkin syystä.

        Ja moni sanoi minua komeaksi, mutta eivät siltikään olleet innostuneita !

        Osa paljastui jo ennestään varatuiksi
        (käyttävät harhaanjohtavasti "I am single",
        mutta tarkempi kysely silti paljastaa "I have boyfriend).

        Eli ei ole helppoa vaimonetsintä Filippiineilläkään.
        Tosin, jos Suomessa on palanut elämästä yli 10v täysin hukkaan rakkaudettomien suominaisten takia,
        niin toki tuohon verrattuna Filippiineitä saattaa olla hieman helpompaa löytää vaimo.

        Mutta ei sielläkään juuri valikoida voi, kun pudottaa kaikki huonot tapaukset pois, niin
        voi olla onnellinen jos jää yhtään jäljelle !
        Huonosti jos käy niin jäljelle ei jää ketään, kun pudotat huonot pois !

        Ja tätäkin yntä haukutaan sukulaisten ja pomon taholta,
        koska kokevat, että hän ei ole kontrolloitavissa!

        Ilmeisesti Filippiinit on jonkinlainen kontrolliyhteiskunta, jossa vanhemmat sukulaiset sekä pomo
        katsovat "omistavansa" nuoren sinkkutytön, ja eivät pidä siitä, jos naisella on omia itsenäisiä
        ajatuksia !

        Mutta parisuhdenäkökulmasta on hyvä, ettei nainen ole sukunsa ja/tai pomonsa määräiltävissä 24h/vrk.

        Ei ole helppoa vaimonhaku sielläkään, mutta saattaa silti olla helpompaa kuin Suomessa.

        Ainakin filippiinotyttöjen mielestä olen pitkä mies (kun itse ovat lyhyitä).

        Suominaiset eivät minua huoli, kun olen 170 cm ja 62 kg, suominaisten mielestä olen liian lyhyt tai kukkakeppi, riisitikku jne.

        Kylläpäs taas huvitti lukea näitä juttuja. Kumusta vaan po. Naimisissa 8 vuotta filipinan kanssa ja ei ollut mikään ongelma löytää sieltä hyvä vaimo, taisit kouluta väärissä kortteleissa, et kain vaan angels cityssä tai manilassa?

        Opettele tuntemaan kulttuuri, niin opit ymmärtämään mitä ne naiset viestittää, kuten julkinen pussailu, halailu ei ole moraalisesti hyväksyttyä, perhe on tärkeä ja vanhemmat siunaa liiton, jos et tee vaikutusta vanhempiin olet ulkona kuviosta.

        Puhelimet toimii huonosti koska verkot siellä aina kuormittuneita.

        Kyllä olet pitkä mies filipina naiselle, ja ole tyytyväinen et olet siellä heidän silmissään normaalin pituinen.

        Ja kyllä siellä löytyy vaimo ainesta paljon enemmän, kuin täältä tupukylä maasta.


    • hannutar3

      Olen 62v nainen ja käytän nuorempia miehiä. Viimeisin suhde kesti 4 v. Itse lopetin sen, koska en ollut valmis passaan miestä, kokkaileen jne. Emme asuneet yhdessä. Hän olo peräkammarin poika. Olen viimeiset 7v asunut yksin lähdettyäni viimeisestä 18v kestäneestä suhteesta. On tullut itselliseeksi. Nuoria miehiä olen harrastanut koko yksinasumisen ajan ja roikkuu niitä tuossa vieläkin semmosia 40-4 5 väliltä. Että näin me nykynaisetkin ajattelemme. Nuoremmat on vireitä ja hyvällä huumorilla varustettuja. Omanikäiset tuntuu ihan kääkiltä.

      • Ryppyreikeli

        Valehtelet jätkä!!!! Oletko transu???


      • perkkele
        Ryppyreikeli kirjoitti:

        Valehtelet jätkä!!!! Oletko transu???

        minäkin täytän kohta 65 ja tekee nuorta mieli
        mutta kun ei ota enää eteen niin ei voi kuin olla ilman
        kyllä sitä aikanaan nussittiin lähes sataa eri naista.
        mutta nyt vaan uneksitaan menneistä


      • kirjavakissa

        Hih..mulla on työkaveri samalainen "hottis" ku sinä =) Täyttää tässä kuussa 66 (osa-aikaeläkkeellä) ja vallan sitä tollaset reilu 40-vuotiaat miehet piirittää =) Ei nää huonon itsetunnon omaavat miehet pysty ymmärtämään sitä koskaan.
        Hyvää jatkoa sinulle hannutar3 ja jatka samaan malliin =))


      • hihihiheheheee
        perkkele kirjoitti:

        minäkin täytän kohta 65 ja tekee nuorta mieli
        mutta kun ei ota enää eteen niin ei voi kuin olla ilman
        kyllä sitä aikanaan nussittiin lähes sataa eri naista.
        mutta nyt vaan uneksitaan menneistä

        eikö 65v veivi tms katkarapu nouse hihihihihihähähähäääää


      • KALLE KELLO

        Siinähän sen sanoit siis kirjoitit, mitä miestä ja naista pettäjät on. Käytät termiä "KÄYTÄN". Ihminen on teille vain tavara, jota käytetään hetken ja sitten tarpeettomana heitetään roskikseen. Kyllä olisi kallonkutistajille hommia. No onhan sullakin vanha ämmä jo kiirus noissa hommissa


    • PanoPatu

      Kannattaa katsella nimenomaan nuoria naisia eikä mitään oman ikäisiä kuivankäpläköitä tanttoja tai rasvapalleroita suonikohjuineen ja selluliitin pahkuroittamii.. yäk.
      Jaksat vaan yrittää, niin kyllä joskus sattuu sellainenkin nuori nainen joka sulle antaa oikein sellaset mesi-pimppa kyydit:) Märkä rakonen herkku vakonen:)

      • ototus palkitaan

        Nimenommaan. Jaksat vaan ootella ja yrittää.


      • KALLE KELLO

        Kunhan PanoPatu ensin saa korvan tausta kuiviksi, niin saa ihan itsekin huomata aikanaan, että saa vapaasti katsella... Ei tuommoiselle käy flaksi enää, ei tosin käy nuorempanakaan. Jos PanoPatu ei ymmärrä, niin jos osaat lukea, käy lukemassa mitä taannoin kirjoittelin FIKSUUDESTA. No, tämä PanoPatu on ainakin teini-ikäinen, koska noinha teini-ikäiset pojut leuhkivat suurilla naisjutuillaan, otka todellisuudessa on lakanoihin ruiskimista kun näkee naisten alushousut


    • Blaija
    • ...

      ha 60v mies sehän on vanhakikkeli.

      • vanha kuppe

        Ihan sarana ;D ;D ;D


      • nyyti5

        Just joo 60 siellä mulkku kuin vanha kuokan varsi ja suonikojuinen hyi helvetti oksettaa.


      • kurppanas
        nyyti5 kirjoitti:

        Just joo 60 siellä mulkku kuin vanha kuokan varsi ja suonikojuinen hyi helvetti oksettaa.

        Sulla on ennakkoluuloja. Kokeilisit edes


    • tiedätkö, harva perheen prustamista suunnitteleva nainen kiinnostuu miehestä joka on yhtä vanha kuin isänsä...

      minunkin 35 , oma isäni on 64...

      joten en voisi kuvitellakaan seurustelevani isäni ikäisen kanssa....

      haarukka on itselläni n.10 vuotta suuntiinsa.

      Mutta toki on naisia jotka innostuvat paljonkin vanhemmista miehistä, ehkä heillä on ollut huono isä suhde ja kaipaavat sitä kautta sitten hellyyttä ja tukea ..mene ja tiedä...

      • kyllä se tietää

        Ja mä olen 47 v ja isäni täytti juuri 70 v. En voisi kuvitellakaan seurustelevani kuuskymppisen miehen kanssa. Onneksi ei tarvitse enää perhettä perustaa. Ja onneksi tämän hetkinen miesystäväni on erittäin hyvin hommansa osaava, mua kolme vuotta nuorempi mies. Omanikäiset on parasta seuraa mulle.


      • Nuori nainen

        Tuo on yksi typerimpiä harhaluuloja, joita tyhmät ja ignorentit ihmiset levittävät. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia isäsuhteessa mutta olen aina ollut viehättynyt itseäni vanhemmista miehistä, en sentään 70 vuotiaista mutta sanotaanko että ikähaarukalla 15-25 vuotta. Siihen vedän rajan. Tykkään vanhempien miesten charmikkuudesta, kypsyydestä ja koen heidät jotekin miehekkäämmiksi kuin parikymppiset pojanklopit, itse olen 21 vuotias.


    • juntit

      Onpa jutut nämä Thaimaan naisia hakevat niin hakekaa ihan rauhassa ja samoin te 60 alle ja yli tehkää niin kuin teistä tuntuu parhaalta. Minulle miehessä pitää olla muutakin kuin seisova ala ja yläpää. Minä olen suht pitkä ja hoikka nainen niin olen katsellut, että onpa miehet minkä ikäisiä tahansa niin lyhkäisiä miehiä housun takamus lököttää ja mahassakin löytyy.

    • keinotekoinen

      Provo.

    • mene hoitoon!

      tuossa kyllä viitteitä pedofiliaan...eli olet pedofiili, siis sairas.

      • mitäöliset

        Ihan tervettähä tuo on. Käykö kateeks. Nehän on täysikäisiä eli yli18v kuitenkin


    • Jeesa

      Muuttua et voi mutta muuttaa voit Pattayalle.

    • Fasupala

      Vanhat miehet on YÖK!

    • lukija64

      hah, ja mä olen simpsakka 50v nainen eikä ole selluliittiä ym, enkä koskisi sinun ikäseen mieheen pitkällä tikullakaan, en hae isähahmoa enkä ole rahan perään jos sitä sulla tai muilla oliskin. rikkaan miehen jättäneenä olen oppinut että se raha ja materia eivät tee onnelliseksi.

    • Yli 50v

      Naiset ovat enimmäkseen hiljalleen käveleviä mummoja jotka eivät ainakaan
      seksiä halua enää ikinä.32

      • katttttttri

        ootkos katsonu peiliin koska viimeks? eivät halua seksiä SINULTA =))


    • nainen 51v

      Ei ikäerolla ole mitään väliä, jos kumppanit rakastavat toisiaan. Sitä en vaan ymmärrä, miksi yleensä ihmetellään, jos nainen on esim. 10v vanhempi kuin mies. Toisinpäin asia ei ihmetytä ketään.

      • no jos perhen haluaa, niin kyllä lapselleen haluaa suunnileen samaa ikäluokkaa olevan isän, joka sitten jaksaa mukana. leikkiä ja harrastaa.

        ja on se lapsellekin aika noloa vanhempainpäivänä, kun toiset saattavat luulla isäänsä isoisäkseen...saa siinä lapsi parka hävetä.

        siksi tuskin nuoret naiset haksahtavat reilusti vanhempiin miehiin, elleivät sitten tosiaankin ole jasmiin mäntylöitä..


      • hunajainen79 kirjoitti:

        no jos perhen haluaa, niin kyllä lapselleen haluaa suunnileen samaa ikäluokkaa olevan isän, joka sitten jaksaa mukana. leikkiä ja harrastaa.

        ja on se lapsellekin aika noloa vanhempainpäivänä, kun toiset saattavat luulla isäänsä isoisäkseen...saa siinä lapsi parka hävetä.

        siksi tuskin nuoret naiset haksahtavat reilusti vanhempiin miehiin, elleivät sitten tosiaankin ole jasmiin mäntylöitä..

        ja unohdin mainita ettei isän puolelta ole edes isovanhempia tarjota, mutta tämähän onkin provo ja vaikkei olisikaan niin tämä veikkonenha ei halunnutkaan lapsia kun niitä jo on...no nuori nainen haluaa omat lapset eikä vanhan miehen aikusia lapsia....pahimmassa tapauksessa itsensä ikäisiä...


      • hunajainen79 kirjoitti:

        ja unohdin mainita ettei isän puolelta ole edes isovanhempia tarjota, mutta tämähän onkin provo ja vaikkei olisikaan niin tämä veikkonenha ei halunnutkaan lapsia kun niitä jo on...no nuori nainen haluaa omat lapset eikä vanhan miehen aikusia lapsia....pahimmassa tapauksessa itsensä ikäisiä...

        ja harva nainen on kiinnostunut hoitamaan miestään kymmenen vuoden sisään suhteen alkamisesta ....kaikenlaiset sairaudet, erektio häiriöt ym muut....

        voipi tulla dementia ja saattaa joutua vaipan vaihtoon hyvinkin varhain, ja jos siihen hommaan nainen ryhtyy niin saa kyllä olla melkoisen varakas mies...

        rupeaa nopeaan katselemaan ihan muita miehiä...


      • jjjjkkkk

        Niin, kukin tyylillään. Itse olen huomannut sen, että pappaikäiset miehet, jotka ovat kiinnostuneita nuorista naisista, edustavat aikalailla samanlaista ihmistyyppiä. Minäkin sitten tuntuisin heille kelpaavan, vaikka olenkin jo nelikymppinen eli yli-ikäinen tämän tyyppisille kuusikymppisille. Täytän kai kriteerit: peppu tiukka ja kroppa timmissä kunnossa. Se kun taitaa näillä olla se kriteeri nro yksi elämänkumppanin valinnassa. Mutta miten näissä sitten onkin aina se sellainen (anteeksi nyt suorapuheisuuteni) keskenkasvuisuus siinä henkisessä puolessa. En vain jaksa näiden seurassa kovin kauaa. Jutut on jotenkin yksinkertaisia.
        Jos sitä "yrittämistä" keskustelussa ilmenee, tulee vähän sellainen olo, että ihanko tosissasi meinaat, että vaipanvaihtajaksi ja tekarin pesijäksi tässä ryhdyn.

        Ilmeisesti se on niin, että normaalin henkisen kehityksen aikuisiässä läpikäynyt mies on kiinnostunut enemmän oman ikäisistään naisista, koska kaipaa samantasoista keskustelu- ja elämänkumppania.


      • vanahamias
        hunajainen79 kirjoitti:

        ja harva nainen on kiinnostunut hoitamaan miestään kymmenen vuoden sisään suhteen alkamisesta ....kaikenlaiset sairaudet, erektio häiriöt ym muut....

        voipi tulla dementia ja saattaa joutua vaipan vaihtoon hyvinkin varhain, ja jos siihen hommaan nainen ryhtyy niin saa kyllä olla melkoisen varakas mies...

        rupeaa nopeaan katselemaan ihan muita miehiä...

        Maalaat turhaan kauhuskenaarioita sillä osa vanha-nuori suhteista kuitenkin onnistuu hyvin eikä tuollaisia ongelmia tule.


      • LeenaLiinu1
        vanahamias kirjoitti:

        Maalaat turhaan kauhuskenaarioita sillä osa vanha-nuori suhteista kuitenkin onnistuu hyvin eikä tuollaisia ongelmia tule.

        Jos ottaa isänsä ikäisen miehen, niin joutuu hoitamaan ja huolehtimaan kolmesta vanhuksesta: omista vanhemmistaan ja miehestään. Siinä menee naiselta hukkaan elämänsä parhaat vuodet. Ja se on ihan varma se.

        Tietysti joku voi ottaa vanhan papan rahan takia ja pitää nuorta miestä rakastajanaan siinä sivussa. Silloin on rahaa oltava papalla niin paljon että pystyy palkkaamaan hoitajan kotiin.


    • kuolemanpelosta kyse

      Kyse ei ole niinkään hormonitoiminnasta vaan omasta kypsyydestä. Sinua pelottaa lähestyvä kuolemasi. Kuolema on enemmän läsnä 60-vuotiaan tulevaisuudessa kuin 30-vuotiaan.
      Oman ikäisten naisten seurassa voit tuntea olevasi nuorempi itsekin, ja siitä syystä nuorempien naisten seura kiinnostaa. Jos olet rehellinen, niin tajuat että itseäsi monta kymmentä vuotta nuoremmat naiset eivät ole kanssasi tasavertaisia kumppaneita.

      Kaikki 6-kymppiset naiset eivät ole mummoja. Kieltämättä nainen on kaunis nuorena, mutta luulisi sinun itsesikin antavan vähitellen arvoa muillekin arvoille kuin kauneudelle. Se on kuin lunta söisi janoonsa. Ei tyydytä koskaan lopullisesti sitä mitä haet, eli kumppanuutta.

    • sruktuuri

      Kolmenkymmenen vuoden
      kuluttua - sinä olet 80 reumanen sydänvaivainen
      vanha ukko ja tänävuonna
      isketty parikymppinen 40 kymppinen seksi
      haluinen nuori nainen.

      Tiedän ett 60 voivat jo kuolla
      hengitysvaikeuksiin ja sydän kohtauksen.
      Toki, sinulle onnellinen elämänpäätös.

    • 5 + 5

      Olen nelikymppinen nainen, enkä kyllä vois kiinnostua 60 miehistä..

      • ei läski

        entä edes 56v ikäisestä joka ei ole mikään läski?


      • eikkinostaiska

        Sä oletkin jo liian vanha eumaalia kenkkunen


    • no proplem...

      - puhutaan siitä mistä ei tiedetä. Allekirjoittaneella ei ole mitään hätää esim. erektion kanssa yms. voisin sanoa että laatu ja aika senkun paranee , ja yl.kuntokin on ok. Se vaan on taas itsestä kiinni haluuko olla viriili vai ei...!?

      • sait kiinnostumaan

        Olis todella kiva kokeilla vähän vanhempaa, varsinkin jos se noin on :-)


    • Nainen25+

      Mies, joka viehättyy nuorista naisista, tuntuu ajattelevan elämää hyvin seksipainotteisesti... Ehkä enemmän saman ikäisillä korostuisi keskustelun merkitys parisuhteessa, ja myös suhteen syveneminen sitä mukaa kun ikää karttuu. Jos suhteessa on onnistuttu.
      Näen nuoria naisia yrittävät (liian) vanhat miehet eräänlaisina hedonisteina; seksin tuoma nautinto on tärkeintä, hommalla ei tarvitse olla muuta tarkoitusta, tai elämällä yleensäkään.
      Mies ehkä katsoo olevansa hyvin nuorekas ja voi ehkä ollakin ketterä. Mutta kyllä sen sielunmaailmasta (jos ei naaman kurtuistakin) huomaa, että tämä ei nyt ole ihan 2-kymppinen. Jutut natsaa väkistenkin paremmin yksiin oman ikäisten kanssa, silloin kun kohdalle sattuu juuri se oman ikäinen, kuka on samalla aaltopituudella. Jos oman ikäisten kanssa ei synkkaa, ei kenenkään, voisi hieman provosoivasti kysyä: eikö henkevä keskustelu kiinnosta? (Vai onko siitä egolle haittaa, jos kumppanista on vastusta?)
      Oma näkökantani asiaan on se, että ihmisen henkinen kehitys vaatisi suurin piirtein oman ikäisen. Parempaa kannattaa etsiä, odottaa ja katsella!

      • KALLE KELLO

        Nainen25 . Olet oikeassa (ainakin luulisin), luin jostain lehdestä juttua (ihan suomalainen), jossa mies oli huomattavasti vanhempI nuorta naistaan ja kertoi, että ei natsaa kun "kikattelevat kaverit tulee kylään". Minusta tuo kuvasi aika hyvin sen, että ei ole yhteisiä jutunaiheita. On vain se alapää. Aika varma olen, ettei se liitto kestänyt. Ei ole rakkautta, ei yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, ei mitään muuta kun se alapää. Lapsia toivottavasti tällaiset parit eivät tee. Yksinhuoltajuus ei ole niin mukavaa ja lokoisaa. Se uutuudenviehätys kyllä katoaa molemmin puolin ja ainakin siinä vaiheessa, kun huomattavasti nuorempi puoliso lähtee etsimää n ikäistään seuraa,


    • tyttelili

      Olisiko parasta hyväksyä jo oma ikäsi? Elämäsikin helpottuisi huomattavasti!! Kyllä se tuon ikäisenä nuoruus on taakse jäänyttä elämää!

    • miriam1
    • Absolutely

      Olen 56v nainen ja yli 60 v miehet on Todella seksikkäitä! Ne osaa flirtata ja sekstata ja antaa naiselle arvoa muunakin kuin bimbona blondina. Ihana karvainen Sean Connery - wow.

      • voi harmi kun olen vasta 56v!


      • Nainen, isolla N:llä

        Voi pyhät pyssyt. Siellä kuuskymppinen mies haikailee nuorten naisten perään! Kuule, katso ukko peiliin ensin. Ehkä nää monta kymmentä vuotta nuoremmat naiset näkee sinussa jo pappa ikäisen miehen kuten oletkin. Äidin oppeja sinä tarvitset ehkä vielä ja toivotan onnea sulle, jos vaikka joku fiksu nainen vielä ottaisi sinutkin. Jos ulkonäkö on sun tärkein kriteeri naisen etsinnässä, fiksut naiset kyllä ymmärtää suakin. "moni kakku päältä kaunis, silkkaa silppua sisältä, jne... Kasva aikuiseksi mies ensin...Tässä on hyvännäköisen viisikymppisen naisen neuvo sulle...


    • itse olen 56v ja toki ihanan näköisiä löytyy sekä ikäisistäni ja jopa vanhemmistakin naisista, ja osa toki niistä 30 vai pitäisikö sanoa 40- ikäisistä.
      Olen sanonut itseäni noin 20v nuoremmille että hyvän ystävän minusta saa, muuta en lupaa heille. Periaatteenani on kuitenkin että en heidän ikäisten kanssa sänkyyn mene.
      Ei minulla ole mitään vastaan vaikka 70v naista, osa heistäkin on aivan ihania ja kauniita, rehellisesti sanottuna myös seksikkäitä.
      Minkäs sille voi jos toisen ulkonäkö kiinnostaa, sisäinen kauneus on se loppupeleissä arvostamani asia ja se henkinen yhteenkuuluvuus.
      Jokainen menee tavallaan.

    • nainen 25-v

      "Kertakaikkiaan oman ikäiset tuntuvat aivan mummoilta. ... Pääni kääntyy kuin magneetti kauniiden ja nuorien naisten perään ..."

      Mitenkään sinua leimaamatta... kuulostaa siltä, että vain ulkonäkö kiinnostaa naisissa? Entä se elämänkokemus, viisaus, kärsivällisyys, neuvokkuus, ymmärrys ja luottamus, jota ehkä voisit kokea omanikäisesi "mummon" kanssa? Ne ominaisuudet, jotka ns. eivät näy päällepäin mutta kypsyvät vasta ajan myötä?

      Toivottavasti en onnistunut loukkaamaan... Kuulostat vain niin isältäni että ärsyttää :D

    • problem solved

      Sun pitää löytää se 50v puuma-Ritva, joka perjantaisin vampyyrin lailla metsästää nuorta lihaa, mutta samalla haluaa vakituisen suhteen. Ritva pitää varmasti huolta siitä että näyttää seksikkäältä paitsi aamuisin. Avoin suhde ja molemmat ilosia ja voivat käydä peuhaamassa nuorten kanssa.

    • onhallimutenolesä

      taidat olla Hjallis!

    • Narsis36

      Toi aloitus nyt tuntuu vähän överiltä. Olen itse 36 vuotias mielestäni komea mies, 192 cm pitkä ja tumma atleetikko. Mutta eipä löydy enää alle kolemkymppisiä naisia. Kyllä toki jopa 40v. kelpaisi, jos on hyvänäköinen. Heitä on kuitenkin vähän. Eli koska olen yli 35v niin vaihtehdoiksi jää 32-40 vuotiaat naiset jotka ovat huomattavasti itseäni vanhemman näköisiä. Tai sitten pitää alkaa valehtelemaan oma ikäni.

      • laitapa kuvas t. nainen 35.....niin katsotaan kuinka nuoren näköinen olet...?


      • 9+10

        Kuule, kyllä sinä näytät ihan yhtä "vanhalta" kuin ne halveksimasi omanikäisesi naiset. Nettihän on täynnä näitä kirjoituksia joiden mukaan ei-enää-kaksikymppinen on omasta mielestään edelleen kaksikymppisen näköinen. Vaan eipä ole koskaan tullut vastaan moista. Olen tehnyt aikoinaan markkinatutkimushaastatteluita joissa olen joutunut etsimään ohikulkijoista haastateltavia, ja näiden on tietysti pitänyt sopia siihen ikäryhmään jota haastatteluun etsitään. Aina on mennyt se oma arvio henkilön iästä suunnilleen oikein. Kyllä me ihmiset tapaamme näyttää ihan ikäisiltämme. Sitä omaa vanhenemistaan vaan ei samalla tavalla useinkaan huomaa, ihmettelee vain kun ikätoverit näyttävät niin vanhoilta, ja sitten sitä tajuaa että itse näyttää muiden silmissä ihan yhtä vanhalta. Näin on myös sinun kohdallasi, te miehet ette loputtomassa itserakkaudessanne vain sitä käsitä.

        Sitäpaitsi naiset yleensä pitävät itsestään parempaa huolta kuin miehet joten todennäköisesti ne "sinua huomattavasti vanhemman näköiset naiset" omaavat esimerkiksi huomattavasti paremmassa kunnossa olevan ihon kuin sinä. Miehillä vain on yleensä aivan epärealistiset käsitykset omasta ulkonäöstään ja kohtuuttomat vaatimukset naisen ulkonäölle.

        Ja pohjimmiltaanhan se ongelma on siinä että te miehet haluatte lapsen näköisen "naisen" jota kolmekymppinen ei enää tietenkään ole, ja on siksi teistä vanhan näköinen.


      • foto
        hunajainen79 kirjoitti:

        laitapa kuvas t. nainen 35.....niin katsotaan kuinka nuoren näköinen olet...?

        hunajainen79
        tässä http://youtu.be/ryV4TpEPqzA


    • 11111111

      Naiset halua kokeneen miehen.Iällä ei niin paljon merkitystä ole!Kun on vain rahaa ja iso...........

    • Asko Oksa

      Moro, juutalainen! Paljonko ne sulle maksaa, että tehtailet noita pöhköjä aivopesujuttuja. Kai tajuat ja tiedät, että kuuskymppinen mies on jo aika naisellinen estrogeenin lisääntymisen myötä. Eikä pysty paljon lyömään hanttiin jollekin 3-kymppiselle amatsoonille. Se on luonnon laki. Mutta jos maksuvälinettä on, niin kyllä se sen aikaa sinun kanssasi viihtyy, kun sitä piisaa. Mutta nauraa sinulle selkäsi takana ja sisäänpäin, että höppänä ukko.

    • Nimi erkki

      Yhteiskunta asettaa kaikelle ihmisten kanssakäymiselle omat sääntönsä ja sääntöjen rikkojille paineita muuttaa käytöstään. Tätä sanotaan normitukseksi. Kussakin yhteiskunnassa vallitsevien normien rikkoja oikaistaan oikealle tielle monin keinoin.

      Vanhempi mies ja nuori tyttö parina on monen mielestä vääryys. Oikaisu käytöksen muuttamiseen oikeaan (?) suuntaan on monasti hyvin hienovaraista. Kun vihjailuja, pedofiiliepäilyjä, ihmetteleviä katseita ja jopa epäilyjä pikaista perintöä odottavasta nuorikoista tulee riittävästi, niin lujinkin normienrikkoja alkaa tuntea painostusta. Luulenpa ettet immuuni tällaiselle ole sinäkään. Useimmat ihmiset elävät ilman ongelmia valinnoistaan. [ovatko he edes tehneet valintoja, vai pelkästään ajautuneet nykyiseen elämäntilanteeseensa? Tässä sivukysymys]

      Ja eteenpäin. Kuinka paljon ympäristön paine sitten vaikuttaa ihmisen valintoihin? Jos vanhempi mies saa nuoria rakastajia itselleen niin paljon, että ilo heidän kanssaan rakastelusta ylittää yhteiskunnan normituksen paineen, niin tottakai silloin voi tämä vanhempi mies asettua tässä suhteessa normien ulkopuolelle.

      ---------------------

      Netin ulkopuolinen häirintä keskeyttää pohdiskelun tähän vaiheeseen. Niinpä vastaan viimeiseen kysymykseesi: Hormoonitoiminta vähenee väistämättä, tai ainakin muut fyysiset seikat asettavat rajoituksia joskus tulevaisuudessa. Siispä anna mennä omien tarpeidesi mukaan niin kauan kun et riko Suomen lakeja, etkä loukkaa partnereitasi. Tähän pyrin itsekin.

    • Olet jumiutunut nuoruuteen. Vaikka olet samanikäinen "pappa" kuin kuusikymppiset "mummot" niin silti kuvittelet olevasi nuorempi ja kääntäväsi nuorten naisten päät, niin kuin ennen, vaikka he nauravat nykyään sinulle takanapäin. Ei pahalla. Itselläni oli sama ongelma, olen 50v mummo ja kuvittelin olevani ikinuori, etten kuole koskaan. Vielä jokin aika sitten kuvittelin iskeväni kaikki miehet, niin kuin nuorena, jolloin ei ollut mitään estettä, kaikki miehet olivat tarjolla, mutta pikku hiljaa alan ymmärtämään, että on naurettavaa enää edes yrittää iskeä kolmekymppisiä poikia, vaikka ne kuinka kääntäisivätkin edelleen pääni. Nykyisin en enää edes etsi miestä, kun minun ikäiset miehet eivät kiinnosta, eikä huvita alkaa pantteriksi.

    • Good luck

      Tottakai nuoret nätit tytöt kiinnostavat. En minäkään jaksa innostua ikäisiini,
      onhan se paljon mielenkiintoisempaa tutustua johonkin paljon nuorempaan
      jota elämä ei ole vielä liikaa opettanut.

    • gasgsdfsagsdf

      Minua ainakin nuorena naisena vähän inhottaa ja loukkaa jos vanhempi mies katsoo sillä silmällä, tulee tosi kiusallinen olo. Mutta ei kai sille mitään voi jos on tuota mieltä...

    • urts
    • vanhanmiehenpäiväuni

      Aika normaalia, sanoisin, koska naisetkin suhtauvat samalla tavalla nuoriin hyvännäköisiin miehiin. Oikeastaan naista ei kovin paljon kiinnosta noinkin ikääntynyt mies, mutta jotenkinhan heihin on reagoitava, kun tulevat ihan hassuiksi aivan silmien edessä. Pahoitellen sanon, että itse nautin heidän pompottamisestaan ja kavereiden kanssa nauramme monesti makeat naurut. Ehkä sinä olet yksi pellesedistä?
      Äitini on 58 v ja miesystävä 15 v nuorempi. He ovat sopivan oloinen pari enkä osaisi kuvitella jotakin vaaria äitini kumppaniksi. Vanhempi mies on yleensä rajoittunut omiin mielipiteisiinsä ja haluaa enimmäkseen muistella menneisyyttään tai kertoa mielipiteitään. Rohkea ote elämään puuttuu, ja vanhan miehen aikuiset lapset perheineen ovat valtava rasitus naiselle, varsinkin rääkyvät lapsenlapset joita pitäisi passata kuin kuninkaallisia. Ne eivät vain kuulu aikuisen normi-itsekkään naisen tilaukseen.
      Kääntele vain päätäsi hississä ja latele sukkeluuksia, mutta toivot liikaa jos oikeasti kuvittelet jonkun uhraavan nuoruutensa vanhalle miehelle ja hänen jo muutaman kerran värkättyyn mukulalaumaansa. Paitsi jos olet muulla tavalla arvosijoitus.

      • TeKai

        Äidilläs (joka on "mummo" iässä..pari vuotta vaille..) on oikeus nuoreen mieheen ja se on ok...mut vanhemmalla miehellä ei ole oikeutta nuorempaan naiseen.. ja se on hyi yök kun "vaaria" viehättää kauniit nuoret naiset ?? Ihme hommaa...Saa kait ihminen tykätä mistä haluaa, nimenomaan kuhan se ei ole lakia rikkovaa toimintaa...


    • Kevättä

      Jos kymmeniä vuosia nuoremmat naiset kiinnostavat, tulee sellainen tunne, että et ehkä olen henkisesti kovin kypsä ihminen. Luulisi, että aivan eri sukupolvea olevilla ihmisillä ei olisi aidosti paljon annettavaa toisilleen.

      Ikäisesi tai lähempänä ikääsi olevat naiset tuntevat itsensä jo aivan toisella tapaa kuin nuoret naiset ja siksi myös haastavat enemmän.

      Ehkä tosiaan itse olet jäänyt hiukan keskenkasvuiseksi? Ei millään pahalla.

    • paska jaska

      voi jaska paska .luuletko tosiaan että nuoret vanhaa riippu lihaa kattelevat.taidat olla toive ajattelussa horisko.

      • Oikeinkirjoitus

        Sinulle "jaska paska" !
        Opettele ensin kirjoittamaan suomea ja tule vasta sitten tänne uhoamaan!
        Mene apukouluun, siellä kyllä opettavat!


      • paska jaska
        Oikeinkirjoitus kirjoitti:

        Sinulle "jaska paska" !
        Opettele ensin kirjoittamaan suomea ja tule vasta sitten tänne uhoamaan!
        Mene apukouluun, siellä kyllä opettavat!

        VOI JASKA PASKA .Sinuna hakeutusin hoitoon ja mielellään psykiatterilliselle,kun SINÄ OLET TODELLAKIN HOIDON TARPEESSA ,joskus totuus voi JASKA PASKA kirvellä ,mutta Hyväksy nyt asia vain. Tilaa se aika psykölle ei kukaan nuori vanhaa riippulihaa ota .


    • Voi hyvää päivää

      Aloittaja voi jossain vaiheessa kokeilla itseään vanhempaa ladyä, tuntisi itsensä nuoreksi taas. Ja tunnettuahan on, että me nykynaiset voimme ja haluamme itseämme nuoremman! Iällä ei ole merkitystä, kunhan vaan on nuorempi.

    • Hki-slarba

      "Ymmärrän, että lapsettomalla nuorella naisella tulee se perheenperustamisvietti joskus kuumana ja, kun olen itse nämä jutut jo muutaman kerran kokenut, en oikein jaksa asiasta innostua, mikä tietysti on väärin kumppania kohtaan."

      Miten ihmeessä mielipide-ero on väärin yhtään ketään kohtaan?

    • yks-silmäistä

      Onks kaikki katselleet seksi-filmejä missä vain keski-ikäiset yms. touhuavat , ja sekö on vaan hyväksyttävää ? Seksi ja haluthan on vanhoillakin niin pitkälle kun sokeri suussamme sulaa , se vaan että niitä nyt ei näytetä filmeissä niinkään ja ei olla sit totuttu / hyväks. sitä ikää seksielämäämme .

    • wassupp

      Juuh elikä aivan normaalia olla kiinnostunut priimassaan olevista naisista eli siinä 18v-30v, hamaan tappiin asti. Se on koodattu sun vereen melko pysyvästi.

      Eri asia sitten olla ottamatta niitä mummoja ja olla hyväksymättä totuutta, että ne ajat jolloin tuon ikäisiä naisia saa on ohi. Ei siinä kyllä muakin harmittais, onneksi omistamme vielä jotain 40 vuotta ikäeroa, käy maksullisilla ??.

    • kokenut sen

      Heippa, sulla on selvästikin jokin psyykkinen ongelma joka siellä takana vaikuttaa.. Joku kokeminen lapsuudessa - nuoruudessa - voi olla pitkäaikainen vääristymä.
      Olet vääristynyt persoonaltasi, etkä pysty tasapainoiseen parisuhteeseen noiden ongelmiesi takia. Jos haluat tasapainoon - hakeudu hoitoon ja koita selvittää persoonallisuushäiriötäsi.
      Onnea toivotan tasapainoitukseen!

    • minävaan-80

      Jännä juttu...luin koko ketjun läpi ja olen nemmä ainoa nuori nainen joka kehtaa tunnustaa olevansa vanhempien meisten perään=O. Ja ei-minulla ei ole mitään isäsyndroomaa. Vanhemmissa miehissä vain viehättää se VARMUUS, ovat (ainaki ne joita olen tavannut) itsevarmoja, tasapainoisia yms.

      • almah-69

        sinulle minävaan-80.....tässä on vain hiukan toista sataa vastausta eli olet oikeasti luultavasti ainut, jota kiinnostaa "pappa" =) Siinä ei ole mitään pahaa, mut olen ite kohta 45 ja aina ollu vähän ikärasisti, etten huolisi 60-vuotiasta sen enmpää ku 30-vuotiastakaan...vaikka pakko myöntää...kesällä 2011 kokeilin nuo molemmat ääripäät vielä samassa kuussa, mut siinä oli kyseessä vain seksi =) Nyt on ihanassa avioliitossa itseäni noin 3 vuotta vanhemman miehen kanssa ja on täydellistä, kun olemme eläneet samaa aikaa =)
        Etsi vain "pappasi" jos se sinut onneliseksi tekee, mut mieti ainakin lapsentekoa, koska ei ole kivaa tosiaan, jos isää luullaan isoisäksi,,on tuosta kokemusta.


    • tonttu4

      no ikähän on vain numeroita olen ite 42 et kiinostanko sua sit olen pohjosen tyttöjä

    • Nuorekas

      Huh..huh..Mä olen 47v nainen.En voisi kuvitellakkan olevani 60 vuotiaan papparaisen kanssa..miten mua nuoremmat muka.
      Enkä itse haluais seurustella mua paljon nuorempienkaan kanssa.

      • mies 60 v

        sä et oo milloinkaan kokenut 60 vuotiasta...vanhemmat hallitsee hommat ja on pystyviä kestäviä..ja vanhempi antaa sitä itteensä mitä olet hakemassa...kokeilu kääntää sinunkin mielipiteet..mulla montakin ja moni alle 30..


      • rahaa, rahaa?????
        mies 60 v kirjoitti:

        sä et oo milloinkaan kokenut 60 vuotiasta...vanhemmat hallitsee hommat ja on pystyviä kestäviä..ja vanhempi antaa sitä itteensä mitä olet hakemassa...kokeilu kääntää sinunkin mielipiteet..mulla montakin ja moni alle 30..

        Vanha mies muuten EI OLE KESTÄVÄ, ei muuten enää edes kovettuva. Seksiä ei ole, muuta kuin sitä - tahtoa- sitä riittää........


      • KALLE KELLO
        mies 60 v kirjoitti:

        sä et oo milloinkaan kokenut 60 vuotiasta...vanhemmat hallitsee hommat ja on pystyviä kestäviä..ja vanhempi antaa sitä itteensä mitä olet hakemassa...kokeilu kääntää sinunkin mielipiteet..mulla montakin ja moni alle 30..

        Paljonkos maksoit/laaki? Kukaan itseään kunnioittava nuori nainen ei hae vanhan äijän seuraa. Se on tosi. Hyväksy nyt vanhuutesi äijäpaha. Viagra ei auta päävaivoihin


    • raha ratkaisee

      nuoremmat naiset näkevät sinussa ensimmäiseksi paksun , kävelevän lompakon, jota nuoremmilla miehillä on harvemmin..
      näin se vain nykymaailmassa on...

    • perk

      Kyllä se loppuu kun loppu tulee..meinaan kaikki toiminta.

    • elina1984

      Hih no mä oon 30 vuotias ja olen kiinnostunut vanhemmista... mikäs siinä jos oot kuuma kaveri niin juu kyl mahkuja on sit

    • ikä on vaan numero

      Missä mulle nuorempia naisia?? olen kalju tai no lyhyt hiuksinen kun ajan pääni välillä on partaa ja välillä ei..Ikää on sen 28.v joudunko jo luopumaan toivosta että vois saada alle 20.v? sniff...

      • kentaurih

        toki voit,,,niitähän on valtava määrä alle 20-vuotiaita "liikkuvia lihapullia" jotka eivät saa oman ikäistä kundia, ottavat sinut taatusti =)


    • Dressman 50 v.

      Kyllähän miehet yleisesti ajattelee noin. Mutta selvää on se, että vain sellaiset charmantit, todella komeat (ja vähän varakkaatkin) herrasmiehet on ainoita joilla on mahdollisuus toimia himojensa vallassa, "tavispapparaiset" yleensä tajuaa tasonsa ja siirtyy omanikäisiin, kukkamekossa kulkeviin tanttoihin. Sellaiset Dressman-mainosten hopeaketut tai tuo aloituksen S24-bulkkikuva "vanhemmasta" miehestä ovat siis poikkeuksia.

      Kyllä niillä riittää 30-kymppisten naisten kanssa vientiä, mutta ne miehet on harvassa.

    • 25isbest

      Olet täysin normaali. Itsekin viihdyn 20-30 v naisten seurassa ja on turha huolehtia siitä, kyllä naisetkin nauttivat meistä vanhemmista miehistä. Rahan valtaa ei voi koskaan aliarvioida. Seurustelen nyt 25 v mallin kanssa, jota ajattelin pitää viisi vuotta ja vaihtaa uuteen 25 v malliin. Itse olen 55 v, ja elämästä voi tosiaan nauttia.
      Ex muija seisoo hurstin leipäjonossa, muistetaan mallin kanssa aina töräyttää avoauton torvee, toivottavasti ex ei saa sydäriä, viimeksi nähtiin exää kun oltiin menossa Farangiin syömään.

      • 17+20

        No, siinä vaiheessa kun sinut vaihdetaan siihen nuorempaan ja itse olet vanha ja sairas eikä sinulla ole ketään läheistä (lapsiahan harvemmin noissa sinun harrastamissasi kertakäyttösuhteissa hankitaan) niin voi tulla sellainenkin hetki että teikäläinenkin miettii uudelleen niitä oman elämänsä valintoja. Siinä vaiheessa se vain on myöhäistä.

        Vaikka rikas olisitkin niin ei sinua enää sängyssä makaavana vaippoja käyttävänä raihnaisena ukonreppanana 25v mallit huoli.


      • hohhoijaa...

        Ja sitten sinäkin heräsit päiväuniltasi takaisin todellisuuteen.....


    • Nainen Marsista

      Mikäs siinä, jos miehenä kiinnostuu paljon nuoremmista naisista, itsehän sitä aina vastuun kantaa. Naisena kiinnostun myös paljon nuoremmista miehistä, mutta myös vanhemmista. Eihän se pointti tietenkään ole iässä, vaan ihmisessä.

    • Oman ikäinen paras

      Miehillä on ongelma päässä, koska eivät hyväksy omaa ikääntymistään. Oman ikäisen kanssa on parempi olla.

      Me kaikki ikäännymme, mutta myös miesten on hyväksyttävä se tosiasia. Nuorempi nainen ei jaksa katsella kauaa paljon vanhempaa miestä Itse olen vähän 35v., jonka perään ovat monet paljonkin vanhemmat miehet haikailleet. En vain huoli...

      Jos ottaisin vanhemman miehen, niin vain sen vuoksi, että hän on mahdollisesti vakavarainen tai oikeasti varakas. Tosin, koska en ole rahan perään, en myöskään itseäni vanhempaa miestä huolisi.

      • NUOREKAS

        MITÄ NIILLÄ VANHOILLA KÄNTTYRÖILLÄ TEKEE, LETKUMULKKUJA, EI NIILLÄ EDES SEISO KALU NIIN TERHAKKAASTI, KUIN SAMANIKÄISET. JA IHANAT HARRASTUKSET SAMANIKÄISILLÄ. VANHAT ON KIUKKUISIA JA ÄRTYISÄT JOKA ASIASSA. VANHAT PYSYKÖÖT VAIMOJENSA JA LAPSIENSA LUONA, TURHA VOKOTELLA NUOREMPIA HERKKUJA. SITTEN KUN HE TULEVAT VANHOIKSI KUKA HEITÄ HOITAA NUORI VAIMOKO MUKA JA PYH!!!!!! EI VARMAAN. ON MENNYT MAAILMA MALLILLEEN, MITEN HE MARJAMETSÄSSÄ PYSYVÄT NUORIKKOJENSA PERÄSSÄ. VANHAT SAAPASJALKAKOLLIT. HAKEKAA ITSENNETASOISIA JA IKÄISIÄNNE. MINÄ EN HUOLISI VANHAA ÄIJÄN KÄPPYRÄÄ, EN PITKÄÄ EN PIENTÄ EN SILTÄ VÄLILTÄKÄÄN.


    • Nainen Marsista

      Mikäs siinä, jos miehenä kiinnostuu paljon nuoremmista naisista, itsehän sitä vastuun kantaa. Kiinnostun naisena nuoremmista, mutta myös vanhemmista. Eihän se pointti tietenkään ole iässä, vaan ihmisessä.

    • Ei vanhoja ukkoja

      Kyllä minäkin ottaisin 50 naisena mielummin n.38-40 vuotiaan miehen kuin jonkun 60 vuotiaan ukonruppanan.

    • tyttönen

      Veljeni on toukokuussa 60-vuotias ja on erittäin nuorekas, hoikka ja hyvännäköinen! Ei voisi uskoa kuusikymppiseksi! Eli en voi suoraan sanoa, ettei suhde nuoremman kanssa olisi ok tai ei. Se riippuu täysin ihmisestä ja ihmismielestä!

      • hihhaaaaaa

        Ikinä en oo nähny miestä joka olisi 60v nuorekkaan näkönen, miehet usein vain kuvittelee:D


      • KALLE KELLO

        Tyttönen, kehuskelet veljeäsi. Tiedätkö miksi? Sinä näet hänet eri silmin kun vieras.


      • .................
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Tyttönen, kehuskelet veljeäsi. Tiedätkö miksi? Sinä näet hänet eri silmin kun vieras.

        Minä epäilen, että hän kehuskeli itseään. 60-v veljen sisko on itsekin keski-ikäinen, ellei mummoikäinen. Hän ei siis käyttäisi itsestään nimmaria "tyttönen".


    • hakupäällä60v

      erityisesti kultuuriessa missä miestä on tarvittu sillä on aina nuori nainen :D

    • Suhteesta vapaana

      Kuka helvetti haluaa seurustella. Vapaana on mahtava olla ja mennä miten haluaa. Ei ole mitään riippakiveä eikä ole kenellekään tilivelvollinen.

    • elina1984

      niin ja miten mä muuten saan vanhemman miehen 30?

    • luonnonlaki

      Mut kun naiset vaihtaa nykyään yhä useammin nuorempaan mieheen ja yksi merkittävä syy on se että miehillä kyvykkyys ja seksuaalinen halu hiipuu 30 iän jälkeen.
      Jos haluaa kunnon seksiä suhteessa niin nuorempi mies on silloin paras juttu:)
      Vanhemmat miehet väittää usein että seksi on laadukkaampaa, mutta siitä ei ole paljon iloa kun usein penis löpsähtää ja seksiä on niin harvoin. Koettu on nimittäin:)
      Eroni jälkeen olenkin tyytynyt vain itseäni nuorempiin miehiin, en edes katsele niitä vanhempia.
      Järkevä luonnon laki on että nainen tarvitsee aina nuoremman miehen.

      • Terv. sairaanhoitaja

        Juuri näin! Miehet vanhenevat huomattavasti nopeammin kuin naiset - muutamia harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta.
        Vanhenemisella tarkoitan myös seksuaalista kykyä! Miehillä kyky hiipuu ja halut vähenevät ikääntymisen myötä. Erektion saaminen on huomattavasti hitaampaa kuin nuoremmalla miehellä, ja erektion kesto on todella lyhyt, joten eipä siitä todellisuudessa ole minkään ikäiselle naiselle iloa.
        Tässä useimmiten syy näiden lapsen tasolle jääneiden vanhojen miesten halu nuorten naisten perään. Nuori tyttö ei tiedä vielä seksuaalisuudesta mitään, ei tiedä, mitä on orgasmi (lukekaa mitä tahansa seksuaalisuutta käsittelevää sivustoa netistä, missä nuoret naiset, alle 30, kyselevät, mikä on orgasmi!) eli hänelle riittää miehen paksu lompakko ja "sisään-ulos ja tuff" toiminta.

        20-vuotias mies ja 40-vuotias nainen olisi seksuaalisuutensa mukaan parhaat kumppanit petipuuhissa. Tämä tieto perustuu ihmisen fysiologiaan.


    • Voi Jaska,Jaska

      Jaska,Jaska voi Sinua! Kysyn Sinulta myös !
      Miksi minua kiinnostaa vain älykkäät miehet ???
      Vastaus löytyy rivien välistä.
      Nyt on rakas "poikakaverini" 77 vuotias, vasta" mennäviikolla" vietettiin synttäreitä.
      Elämänkokemusta löytyy meiltä molemmilta, ja se tuo näkökulmaa elämään ,
      ja yhteisiä asioita.
      Hän on minua 10 vuotta vanhempi, en kysele sitä keneltäkään , että miksi minä olen kiinnostunut hänestä.
      Miksi Sinä et saisi olla kiinnostunut sellaisista/sen ikäisistä naisista kun olet kiinnostunut ?
      Jollakin tasolla et ole löytänyt itseäsi!! Sitä pikku Jaskaa joka siellä jossakin läskin välissä lymyää... Itse ihmettelet itseäsi! Onko aihetta??

    • Mummeli 63

      Juu,parempi on katsella nuorempia naisia.Onnea etsintään.

    • Aikansa kutakin

      Ihan tavallista. Itse olen nelikymppinen nainen ja nuoret miehet vaan tuntuvat kiinnostavan. Normaalia, vaikkei ehkä fiksua.
      Jotenkin sitä pitäisi hyväksyä oma ikänsä ja todeta, että on nelikymppinen/kuusikymppinen.
      On jotenkin surkuhupaisaa, että katselee itseään parikymmentä vuotta nuorempia miehiä/naisia. Itse olen lähinnä vaivautunut, jos joku pappaikäinen yrittää flirttailla. En itsekän flirttaile parikymppisille miehille, koska tiedän, että se on nauretaavaa. On tietysti olemassa nuoria naisia, joita vanhemmat miehet kiinnostavat, etenkin, jos miehellä on paksu lompakko. Meitä riittää moneen junaan.

    • freesiä elämää

      No, samat on ongelmat. Olen 59 v nainen ja ikäiseni miehet ovat ihan setiä. Naama on uurteita täynnä ja keskivartaloa on kasvatettu kiitettävästi. Housuissa saattaa löytyä jarrutusjäljet. Hammaslääkärissä käynnistä on vuosia puhumattakaan vaatetuksen uudistamisesta. Harrastukset metsästys ja kalastus ja koiran hoito.

      Treffeille tullaa suoraan metsäkämpältä, savisissa kengissä ja tuulitakissa, koira peräkontissa.

      Joskus toivoisi löytävänsä nuorekkaana pysyneen edes nelikymppisen, nekin tahtoo olla korkeaotsaisia, monella ongelmalla varustettu ja monen lapsen ruokkomaksuja maksavia. Jotta eipä tämä ole helppoa naisellakaan joka ei ole kaljalla ja tupakalla mausettu eikä läskillä kuorrutettu.

      Mutta eipä tässä voi valittaakkaan, joskus löytyy joitain namupaloja ja työ vie lopun ajan ja täytyyhän hotolassa käydä ja lenkillä. Jotta onhan meillä ongelmat itse kullakin ja miten sen nyt ottaa. Täytyy valita rusinat pullasta

      Hauskaa kevättä vain meille kaikille.

    • en ole katkera

      Vanhat miehet luulee itsestää liikoja, ja nuoret naiset ei tiedä, mitä vanhat miehet on.Ulkonäkö voi pettää ja usein raha kiinnostaa nuorempaa naista ei itse mies.

    • ....................

      Mies on mies, oli hän sitten 15 tai 95-vuotias. Tietysti nuori nainen on kaunis ja viehättävä. Ajatukset, tavoitteet ja elämäntyyli voivat sitten olla erilaiset. Miehen hormonitoiminta ei lopu vaihdevuosiin. Sen vuoksi on luonnollista, että nuori lisääntymisikäinen nainen vetää puoleensa.

      Nuorilla on tietysti omat tavoitteensa. Naisille lapset ovat usein kaikki kaikessa siinä, missä miehelle ne voivat olla täysin yhdentekeviä. Jos otat nuoren naisen, niin sinun pitää ottaa huomioon myös hänen toiveensa perheestä.

      • ,,..,,..,,..,,..

        Miehen hormonitoiminta ei lopu niin "kerralla" kuin naisella, mutta tottakai sekin hiipuu, vähän pidemmällä aikavälillä vain. Lisääntymisiän ylittänyt nainen tutkimusten mukaan nauttii seksistä siinä missä samanikäinen mieskin. luonnollista ja normaalia on, että ihminen haluaa harrastaa seksiä ikäisensä kanssa.


      • Järki käteen
        ,,..,,..,,..,,.. kirjoitti:

        Miehen hormonitoiminta ei lopu niin "kerralla" kuin naisella, mutta tottakai sekin hiipuu, vähän pidemmällä aikavälillä vain. Lisääntymisiän ylittänyt nainen tutkimusten mukaan nauttii seksistä siinä missä samanikäinen mieskin. luonnollista ja normaalia on, että ihminen haluaa harrastaa seksiä ikäisensä kanssa.

        Harvalla naisella "loppuu" hormonitoiminta, sillä valtaosa naisista käyttää hormonikorvaus hoitoja. Joten..... Ainoa ero on ikääntyvän naisen ja miehen kohdalla se, että mies voi - jos kykenee - siittämään lapsia, joskin vanhojen miesten lapset ovat valitettavasti usein kehitysvammaisia (samainen riski on toki myös jo 35-vuotiaiden synnyttäjien lapsilla).

        En suosittele 60:lle miehille lasten tekemistä! Miten selviää mies 75v 15-vuotiaan teinin kanssa? Siinäpä kysymys!


    • KALLE KELLO

      Uskoisin näin, että jos jonkun lankaan saisit, niin se loppuu viimeistään 2-5 vuoden sisällä ja muija lähtee nuorempien perään. Hyvin harva, jos kukaan haluaa omaishoitajaksi, kun itse pystyy vielä menemään

    • KURPPA OLET

      Sääliksihän sinä käyt. Kuusikymppinen mies, ja tekee itsestään ihan pellen. Kukaan täyspäinen nainen ei vanhaa lahoa pas'kaa tosissaan katsele. (raha poikkeus)

      Omat lapses halveksuvat, varsinkin tytöt.

      Sairaushan tuo on. Mutta niin vastenmielinen, että yök, pysy kaukana.

      Vai vielä elämäsi rakkauden????????????????????AIVAN VARMASTI ET LÖYDÄ

    • yksnainen2

      Jos on rahaa riittävästi, niin miksikäs ei vielä vanhanakin saa nuorta naista rinnalleen. Muuten epäilen vahvasti. Suhteeseen oman ikäisen kanssa ei kannata ryhtyä, koske ei tule onnistumaan noilla tuntemuksilla. Eikä naiset kauan katsele kun ukko kuolaa nuorempien perään, vaan vaihtavat toiseen,

    • ei pappoja

      Miehet on lyhyempi-ikäisiä kun naiset, eikä naisilla seksuaalinen halu katoa iän myötä!
      Mikään ei ole ällöttävämpää kun se että parikymmentävuotta vanhempi rähjänen mies katselee sillä sillä silmällä.
      60v mies on jo lahoukko, harva mies elää edes 80 vuotiaaksi.
      Kukaan nainen ei halua rähjäistä pappaa edes katsella.

      • dfsdfd

        ja rähjäisiä mummojahan haluaa kaikki nuoret mielet katella


    • 4654:

      Jaskalle Hesasta: Jos olet kuusikymppinen,niin varmasti olet vähintäänkin ikäisesi näköinen,ellet vanhemmankin,riippuen siitä,kuinka olet hoitanut itseäsi. Siis olet samanlainen kuin ikäisesi "mummoilta" näyttävät naiset. Itse en voisi vastaavasti minkään isoisän näköisen kanssa seurustella.

    • 60v nainen

      ei katoa seksuaalinen halu vaikka ikää,vaan kiinnostava mies puuttuu..

    • (90)

      Naurettavaahan se on. Saa nauraa makeat naurut,kun kuusikymppinen vaari tulee vastaan kadulla parikymppisen kauniin tytön kanssa. Siinä luulee,että on vaari liikkeellä lapsenlapsen kanssa. Heheheh!

    • 4+0

      Hei näkeehän sen iän miehestä jokainen, sitä vaan itse kuvittelee olevansa nuorekas ja nuorekkaan näkönen:D
      Kantsii ottaa itestä kuva uikkareissa ja oikeesti kattoo, eikö muka näe jokakohdasta että ikä painaa jo!!!

    • 999

      Pissille haiseva vanha ukko...
      Eturauhasvaivat on hyvin yleisiä miehillä iän mukana tuomia vaivoja.
      Pissi haisee pöksyissä ja pippeli on välillä velttona.
      Erektiovaivat ovat myös nykyään erittäin yleisiä miehillä. Potenssi ei säily kenelläkään samana kun nuorena.

      Miksiköhän naiset nykyään etsivät nuorempia miehiä:)

      • :DDDDD

        "Pissi haisee pöksyissä ja pippeli on välillä velttona."

        Kusi haisee vanhan akankin pöksyissä. Ja olisi muuten aika ikävä elää jos pippeli ei olis koskaan velttona: kestoerektio


    • Aada.

      Ihan normaalilta tuo kuulostaa. :)

      Hyväksy itsesi sellaisena kun olet.

    • KaunisSinkkuäiti

      Täällä ilmoittautuu 30 kahden lapsen äiti. Vartaloni on täsmälleen samoissa mitoissa kuin 16 vuotiaana, paitsi rinnat ehkä 1cm alempana ja hieman tyhjempänä. En koskisi pitkällä tikullakaan 40 kulahtaneeseen mieheen. MItä olen seurannut, niin naiset pysyvät todellakin paremmassa kuosissa iän myötä kuin miehet, useat 50v naiset ovat todella kauniita ja sensuelleja mielestäni.
      Olen käyttänyt nettitreffi palveluja kokeeksi, ja huomannut, että monet vanhemmat miehet pitävät täysin realistisena ajatusta, että kiinnostuisin heistä. Olen todella pöyristynyt, tämä on aivan uskomatonta. Tässä taas miehen logiikka nähtiin. Erosin vuosi sitten oman ikäisestä urheilijamiehestäni, nytkö pitäisi yksinhuoltajana kiinnostua jostain 40v maireasta "seikkailijasta" jolle "ikä on vain numero"? Sallikaa mun nauraa. HYI. Voehan turkkilainen, sanon minä. Kaikkea te miehet kuvittelettekin. Mielummin vaikka otan ikäisenne hyvänä pysyneen, itsestään huolehtivan naisen, jos en yksin jaksa olla.

      • KALLE KELLO

        Kiitos nauruista ja tuosta fraasista "ikä on vain numero". Itse asiassa mietiskelen, edelleen, että mikä isä/äitikompleksi on, jos hankkiutuu 20-30 vuotta vanhemman ihmisen kanssa yksiin ajattelematta yhtään kauaskantoisemmin. Ajattelen omalle kohdalleni, niin ei kiitos. En halua omaishoitajaksi enkä halua että minä olisi rasite jollekin. Ehei. Kunnioittakaa toisia.


    • 60+20

      Noinkin se voisi olla kivaa, mutta 60 menee 20:neen harvakseltaan ja 20 menee 60:neen useammin... Parasta vain sopeutua.

    • NUOREKAS 50 yli

      Tätä se on juurikin. Mies unohtaa katsoa itseään peiliin ja luulee, että muut vain vanhenee, en minä. Justiin erosin miehestä, jolla oli tukka takana ja aikamoiset pussit naamalla. Nuorena ehkäpä komeakin, mutta ei enään. Etenkin, kun oli elänyt nuorena viinan vietävänä. Hän on 58 v. ja siis minua 4v vanhempi. Jatkuva tiirailu nuoria naisia kohtaan, vaikka hän tykkäsikin minun ulkonäöstä.En itsekkään koe olevani "mummottunut" ja lihonnut ylisuureksi en koskaan.Myös ikinä ennen en ole kostunut niin paljon sexin aikana, kun vasta 50v ikäisenä...joten se riippuu siis miehestä. Tällä ex miehellä kyllä se paikka pelas, mutta ehkä liikaakin. Hänellä oli mielestäni turhan usein mielessä vain sexi ja katseli aina yksin ollessa pornoa. Eli ikä ei takaa sitä, ettei pelit toimis, mutta enpähän ole tuon miehen kanssa,koska en luota häneen.(omat syyt).Jos olisin nainen, jolla nuoria tyttäriä (on mullakin) niin varoisinpa jättämästä heitä aloittajan kanssa keskenään. Saisi hävetä silmät päästään, jos tyttäret kertoisi,että pappa flirttaili tai tiiras sillä silmällä.Yök! Kasva aikuiseksi jo!

    • yyääkk

      Ikä ei todellakaan ole vain numeroita. Mies vanhenee huimasti nopeammin kun nainen,vähän nuorempi mies paras valinta minun mielestäni tai sitten max samanikäinen.
      Papat menkööt eläkeläisten tansseihin mummoja katselemaan tai olkoot ilman naista, minä en koske niihin pitkällä tikullakaan, yäkkä, tosiaan ne housut saattaa olla kusenpolttamat:(

    • TavallinenHerrasmies

      Suosittelen hakemaan ULKOMAILTA. Aasia, Venäjä, Ukraina jne. hyviä maita. Itse olen ollut onnellisesti aviossa jo muutaman vuoden itseäni noin 25 vuotta nuoremman naisen kanssa. Suomesta et saa, jos et ole todella rikas, julkkis jne.
      Ulkomailtakaan et, jos täysin p.a. olet.

      t. Mies 55 V.

      • KALLE KELLO

        Ja naamakin käytöksen lisäksi on kun petolinnun persus. Lykkä till vaan, pidähän rouvaa silmällä, nuorempaa ja viriilimpää on varmasti tarjolla. Siinä taas yksi ukonrähjä on mennyt lankaan, että humpsahti.


      • TavallinenHerrasmies
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Ja naamakin käytöksen lisäksi on kun petolinnun persus. Lykkä till vaan, pidähän rouvaa silmällä, nuorempaa ja viriilimpää on varmasti tarjolla. Siinä taas yksi ukonrähjä on mennyt lankaan, että humpsahti.

        Meillä on noin viisi hienoa yhteistä vuotta takana. Voi tietysti olla että tämä ei ole ikuista. Jos rakas vaimoni löytää paremman kumppanin, suon sen ilon hänelle. Minä tietysti vanhenen nopeammin kuin hän, mutta ainakin vielä olen suhteellisen hyvässä kunnossa. Cooperin testissäkin menee se 2500 m, mihin keskiverto varusmies nykyään pystyy. Ja mitä siihen käytökseen tulee, niin meidän perheessä käyttäydytään paljon sivistyneemmin kuin esim. tällä palstalla :)

        t. Mies 55 V


    • 50v mummo

      Kuuskymppinen äijä on jo HURU- UKKO.

    • Shark Mac

      Johtuisiko siitä, että yli 50-vuotiaat naiset OVAT MUMMOJA! Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä.

      Itse aion ainakin hankkia sen verran mammonaa, että kuusikymppisenä on vielä mahdollisuus alle 40v naisiin.

      Tykkäsit 18-vuotiaista naisista, kun olit 16. Tykkäsit 18-vuotiaista naisista kun olit 18. Tykkäsit 18-vuotiaista naisista kun olit 20, 25, 30 ja sitten 40. Ja kas kummaa edelleen pidät nuorista naisista!

      En käsitä miksi niin monet naiset pitävät tätä ihmeellisenä. Anteeksi vain, naiset, mutta te ette 40-vuotiaina ole juurikaan fiksumpia ja kypsempiä kuin 25-vuotiaina olitte. Se on jo huomattu. Itse hengaan ja deittailen myös yli 40-vuotiaita harvakseltaan silloin kun sattuu kolmekymppisen näköinen tapaus kohdalle. Ja he ovat edelleen naivia prinsessoja..ainoa parempi puoli vanhemmissa naisissa on se, että he ovat helpompia ja epätoivoisempia ja suorempia seksin suhteen.

      Ainoa poikkeavuutesi varmaan on, että libidosi on vielä korkea tuossa iässä mutta ei sekään tavatonta ole.

      Ja se ei todellakaan ole väärin kumppania kohtaan, jollet innostu lapsien hankkimisesta. Vaikka tekisit vasektomian etkä kertoisi siitä kumppanillesi niin sinulla on siihen täysi oikeus kuten myös naisella on oikeus isyyshuijauksiin tässä maassa ja oikeus jättää pillerit pois kertomatta kumppanilleen.

      • 11+9

        Kun ei itse ole kasvanut henkisesti yhtään niistä teinivuosista niin eihän sitä silloin muidenkaan ihmisten kasvamista huomaa.

        En tunne ketään aikuista naista joka ei olisi kypsynyt siitä kun on parikymppinen. Itsekin huomaa selvästi sen että ei enää ole naiivi ja viaton vaan näkee ne ikävätkin tosiasiat hyvinkin selvästi.n Miehet taas...tuntuu että miehet ovat kertakaikkiaan vain jollain lailla naisia alkeellisemmalla henkisellä tasolla eikä eri-ikäisissä miehissä siksi ole niin suurta eroa kuin naisissa.

        Ja toisekseenhan, ethän sinä muita halua kuin niitä mahdollisimman lapsenomaisena pysyneitä naisia, tuskin edes kiinnostut kypsästä aikuisesta joten eihän sinulla silloin sellaisesta kokemusta olekaan.

        Ja se "epätoivoisuus" seksin suhteen: Oletko koskaan kuullut siitä että naisen seksuaaliset halut syttyvät kunnolla vasta kypsemmällä iällä. Parikymppiset eivät niinkään paljon halua itse seksiä, nelikymppinen taas haluaa. Se minkä sinä tulkitset helppoudeksi ja epätoivoisuudeksi onkin vain sitä samaa mitä sinä itse tunnet: selvää seksuaalista halua. Monet miehet eivät ollenkaan käsitä että nainenkin haluaa seksiä ihan siksi että haluaa seksiä ja näinollen tulkitsevat naisen seksuaalisen halun epätoivoiseksi hyväksynnän hakemiseksi miehiltä.


      • Shark Mac
        11+9 kirjoitti:

        Kun ei itse ole kasvanut henkisesti yhtään niistä teinivuosista niin eihän sitä silloin muidenkaan ihmisten kasvamista huomaa.

        En tunne ketään aikuista naista joka ei olisi kypsynyt siitä kun on parikymppinen. Itsekin huomaa selvästi sen että ei enää ole naiivi ja viaton vaan näkee ne ikävätkin tosiasiat hyvinkin selvästi.n Miehet taas...tuntuu että miehet ovat kertakaikkiaan vain jollain lailla naisia alkeellisemmalla henkisellä tasolla eikä eri-ikäisissä miehissä siksi ole niin suurta eroa kuin naisissa.

        Ja toisekseenhan, ethän sinä muita halua kuin niitä mahdollisimman lapsenomaisena pysyneitä naisia, tuskin edes kiinnostut kypsästä aikuisesta joten eihän sinulla silloin sellaisesta kokemusta olekaan.

        Ja se "epätoivoisuus" seksin suhteen: Oletko koskaan kuullut siitä että naisen seksuaaliset halut syttyvät kunnolla vasta kypsemmällä iällä. Parikymppiset eivät niinkään paljon halua itse seksiä, nelikymppinen taas haluaa. Se minkä sinä tulkitset helppoudeksi ja epätoivoisuudeksi onkin vain sitä samaa mitä sinä itse tunnet: selvää seksuaalista halua. Monet miehet eivät ollenkaan käsitä että nainenkin haluaa seksiä ihan siksi että haluaa seksiä ja näinollen tulkitsevat naisen seksuaalisen halun epätoivoiseksi hyväksynnän hakemiseksi miehiltä.

        Olin joskus kiinnostunut naisen psyykestä ja löysinkin sieltä kiinnostavia asioita mutta ne on jo nähty. Mitään ihmeellistä en löytänyt.

        "Kun ei itse ole kasvanut henkisesti yhtään niistä teinivuosista niin eihän sitä silloin muidenkaan ihmisten kasvamista huomaa."

        Hieno häpäisytaktiikka. Valitettavasti ei pure minuun. Olen kyllä aika introspektiivinen ihminen ja huomaan kasvaneeni paljonkin teinivuosista. Yksi tärkeimmistä kasvuni pisteistä oli se, kun tajusin lopettaa naisten ohjeiden mukaan elämisen.

        "En tunne ketään aikuista naista joka ei olisi kypsynyt siitä kun on parikymppinen."

        Varmasti jotain kasvua tapahtuu. En sitä kiellä.

        " Itsekin huomaa selvästi sen että ei enää ole naiivi ja viaton vaan näkee ne ikävätkin tosiasiat hyvinkin selvästi."

        Kuten esimerkiksi sen, että arvo miesten silmissä laskee. Ja vanhemmat naiset alkavat etsiä sitä elättäjää. Enää ei rokkaripoika kiinnostakaan niin paljoa. Mutta entä jos yhdistää pahan pojan ominaisuudet menestyvän miehen ominaisuuksiin. Kuule,,, minä tiedän kaiken kunnollisena miehenä olemisesta. Monenko naisen kanssa sinä olet seurustellut kun tiedät noin paljon?

        "Miehet taas...tuntuu että miehet ovat kertakaikkiaan vain jollain lailla naisia alkeellisemmalla henkisellä tasolla eikä eri-ikäisissä miehissä siksi ole niin suurta eroa kuin naisissa."

        Voisiko syy olla siinä, että naiset kuten sinä viehättyvät nimenomaan niistä. Et edes huomaa jo varhaisella iällä "kypsyneitä" miehiä. Tää on niin nähty!

        "Ja toisekseenhan, ethän sinä muita halua kuin niitä mahdollisimman lapsenomaisena pysyneitä naisia, tuskin edes kiinnostut kypsästä aikuisesta "

        Riippuu vähän siitä, mitä se kypsä aikuinen nainen tarkoittaa. Sellaista ei ole vielä tullut vastaan. Ehkä mummoni oli sellainen mutta se oli mummoni ja on nyt jo hautuumaalla.

        "joten eihän sinulla silloin sellaisesta kokemusta olekaan."

        Enkä jaksakaan etsiä neulaa heinäsuovasta. On parempaa tekemistä.


        "Ja se "epätoivoisuus" seksin suhteen: Oletko koskaan kuullut siitä että naisen seksuaaliset halut syttyvät kunnolla vasta kypsemmällä iällä. "

        Olen. Minua ei suoraan sanoen kiinnosta naisen nautinto ja olen huomannut, että paremman tyydytyksen saa nuoren naisen kanssa. Se, että vanhemmat naiset osaisivat enemmän temppuja sängyssä on pelkkää legendaa. 17-vuotias nainenkin on osannut temppuja sängyssä kanssani (olin silloin 18 itse). Yksi yli 40v nainen on osunut kohdalle, joka on ollut suorastaan nymfo mutta hän on ollut sitä jo nuorenakin. Olen edelleen toki avoin myös kokemuksille vanhempien naisten kanssa. Mutta en koske yli 50v.

        "Parikymppiset eivät niinkään paljon halua itse seksiä, "

        Paskapuhetta. Kysy vaikka parikymppisiltä naisilta jos et minua usko! Kommenttisi on seksistinen ja anti-feministinen!

        "Se minkä sinä tulkitset helppoudeksi ja epätoivoisuudeksi onkin vain sitä samaa mitä sinä itse tunnet: selvää seksuaalista halua. "

        Tämä on osittain totta. Mutta minua ei kiinnosta tulkintani oikeellisuus vaan sen tulokset.

        "Monet miehet eivät ollenkaan käsitä että nainenkin haluaa seksiä ihan siksi että haluaa seksiä "

        Totta. Siksi monet miehet kärsivätkin kiltin miehen syndroomasta.

        "ja näinollen tulkitsevat naisen seksuaalisen halun epätoivoiseksi hyväksynnän hakemiseksi miehiltä. "

        Eiköhän tuo ole enemmänkin naistenlehtien juttuja ja tarkoituksena edelleen pahan patriarkaatin toimesta estää etenkin NUORIA naisia elämästä seksuaalisia toiveitaan todeksi.. kun pitää olla se kiltti tyttö. Jokainen toki omassa tahdissaan. En sano että olisi väärin kehittyä omaa tahtiaan. Ikävää toki jos joku nainen menee sänkyyn 16-vuotiaana sen takia, että saisi hyväksyntää isäsuhteen rikkonaisuuden takia. Mutta monenko 40-vuotiaan naisen kanssa olet harrastanut seksiä? Minä olen useankin. Osalla (ei suinkaan kaikilla enkä väitä, että edes suurimmalla osalla) on kuitenkin motiivina halu saada kokea olevansa naisellinen ja haluttu. Jos et usko, niin lue naistensa itsensä kirjoittamia juttuja vaikka uskottomuus-palstalta.


      • voi voi
        Shark Mac kirjoitti:

        Olin joskus kiinnostunut naisen psyykestä ja löysinkin sieltä kiinnostavia asioita mutta ne on jo nähty. Mitään ihmeellistä en löytänyt.

        "Kun ei itse ole kasvanut henkisesti yhtään niistä teinivuosista niin eihän sitä silloin muidenkaan ihmisten kasvamista huomaa."

        Hieno häpäisytaktiikka. Valitettavasti ei pure minuun. Olen kyllä aika introspektiivinen ihminen ja huomaan kasvaneeni paljonkin teinivuosista. Yksi tärkeimmistä kasvuni pisteistä oli se, kun tajusin lopettaa naisten ohjeiden mukaan elämisen.

        "En tunne ketään aikuista naista joka ei olisi kypsynyt siitä kun on parikymppinen."

        Varmasti jotain kasvua tapahtuu. En sitä kiellä.

        " Itsekin huomaa selvästi sen että ei enää ole naiivi ja viaton vaan näkee ne ikävätkin tosiasiat hyvinkin selvästi."

        Kuten esimerkiksi sen, että arvo miesten silmissä laskee. Ja vanhemmat naiset alkavat etsiä sitä elättäjää. Enää ei rokkaripoika kiinnostakaan niin paljoa. Mutta entä jos yhdistää pahan pojan ominaisuudet menestyvän miehen ominaisuuksiin. Kuule,,, minä tiedän kaiken kunnollisena miehenä olemisesta. Monenko naisen kanssa sinä olet seurustellut kun tiedät noin paljon?

        "Miehet taas...tuntuu että miehet ovat kertakaikkiaan vain jollain lailla naisia alkeellisemmalla henkisellä tasolla eikä eri-ikäisissä miehissä siksi ole niin suurta eroa kuin naisissa."

        Voisiko syy olla siinä, että naiset kuten sinä viehättyvät nimenomaan niistä. Et edes huomaa jo varhaisella iällä "kypsyneitä" miehiä. Tää on niin nähty!

        "Ja toisekseenhan, ethän sinä muita halua kuin niitä mahdollisimman lapsenomaisena pysyneitä naisia, tuskin edes kiinnostut kypsästä aikuisesta "

        Riippuu vähän siitä, mitä se kypsä aikuinen nainen tarkoittaa. Sellaista ei ole vielä tullut vastaan. Ehkä mummoni oli sellainen mutta se oli mummoni ja on nyt jo hautuumaalla.

        "joten eihän sinulla silloin sellaisesta kokemusta olekaan."

        Enkä jaksakaan etsiä neulaa heinäsuovasta. On parempaa tekemistä.


        "Ja se "epätoivoisuus" seksin suhteen: Oletko koskaan kuullut siitä että naisen seksuaaliset halut syttyvät kunnolla vasta kypsemmällä iällä. "

        Olen. Minua ei suoraan sanoen kiinnosta naisen nautinto ja olen huomannut, että paremman tyydytyksen saa nuoren naisen kanssa. Se, että vanhemmat naiset osaisivat enemmän temppuja sängyssä on pelkkää legendaa. 17-vuotias nainenkin on osannut temppuja sängyssä kanssani (olin silloin 18 itse). Yksi yli 40v nainen on osunut kohdalle, joka on ollut suorastaan nymfo mutta hän on ollut sitä jo nuorenakin. Olen edelleen toki avoin myös kokemuksille vanhempien naisten kanssa. Mutta en koske yli 50v.

        "Parikymppiset eivät niinkään paljon halua itse seksiä, "

        Paskapuhetta. Kysy vaikka parikymppisiltä naisilta jos et minua usko! Kommenttisi on seksistinen ja anti-feministinen!

        "Se minkä sinä tulkitset helppoudeksi ja epätoivoisuudeksi onkin vain sitä samaa mitä sinä itse tunnet: selvää seksuaalista halua. "

        Tämä on osittain totta. Mutta minua ei kiinnosta tulkintani oikeellisuus vaan sen tulokset.

        "Monet miehet eivät ollenkaan käsitä että nainenkin haluaa seksiä ihan siksi että haluaa seksiä "

        Totta. Siksi monet miehet kärsivätkin kiltin miehen syndroomasta.

        "ja näinollen tulkitsevat naisen seksuaalisen halun epätoivoiseksi hyväksynnän hakemiseksi miehiltä. "

        Eiköhän tuo ole enemmänkin naistenlehtien juttuja ja tarkoituksena edelleen pahan patriarkaatin toimesta estää etenkin NUORIA naisia elämästä seksuaalisia toiveitaan todeksi.. kun pitää olla se kiltti tyttö. Jokainen toki omassa tahdissaan. En sano että olisi väärin kehittyä omaa tahtiaan. Ikävää toki jos joku nainen menee sänkyyn 16-vuotiaana sen takia, että saisi hyväksyntää isäsuhteen rikkonaisuuden takia. Mutta monenko 40-vuotiaan naisen kanssa olet harrastanut seksiä? Minä olen useankin. Osalla (ei suinkaan kaikilla enkä väitä, että edes suurimmalla osalla) on kuitenkin motiivina halu saada kokea olevansa naisellinen ja haluttu. Jos et usko, niin lue naistensa itsensä kirjoittamia juttuja vaikka uskottomuus-palstalta.

        Jollekin osui ja upposi.

        "huomaan kasvaneeni paljonkin teinivuosista"

        Kyllähän sitä toki itse itsensä näkee noin. Jos kysyttäisiin sinut tuntevilta ihmisiltä niin vastaus voisi olla toinen.

        "Voisiko syy olla siinä, että naiset kuten sinä viehättyvät nimenomaan niistä. Et edes huomaa jo varhaisella iällä "kypsyneitä" miehiä. Tää on niin nähty!"

        Ei niistä tarvitse itse viehättyä, näkeehän sen muutenkin. Esimerkiksi tämmöisistä nettikirjoituksista. Nettikirjoitukset muuten ovatkin mainio tapa saada selville mitä siellä ihmisten päässä oikeasti liikkuu kun anonyymisti kirjoittaen ei joudu ongelmiin oikeassa elämässä. Voi päästää ilmoille ne ihan todelliset ajatuksensa. Ja valitettavasti minun on todettava että miesten kohdalla ne todelliset ajatukset eivät kerro teikäläisistä paljon mitään positiivista.

        "Kuten esimerkiksi sen, että arvo miesten silmissä laskee. Ja vanhemmat naiset alkavat etsiä sitä elättäjää. Enää ei rokkaripoika kiinnostakaan niin paljoa. "

        Tottakai nainen huomaa että oma arvo miesten silmissä laskee. Ja sitä kautta tajuaa sen että mies ei halua tasaveroista kumppania jota rakastaa vaan seksiobjektin. Sehän se on juuri se iän tuoma viisaus että huomaa etteivät miehet ole kykeneviä oikeaan rakkauteen ja kumppanuuteen kun he ovat valmiita heittämään kumppaninsa pois kuin käytetyn esineen ja hankkivat uuden tilalle. Että miehillä ei vain ole sellaisia tunteita eikä henkistä tasoa kuin naisilla. Ja siinä vaiheessa kaduttaa kamalasti että on viettänyt parhaat nuoruusvuotensa miesten kanssa jotka ovat etsineet vain seksiobjektia.

        Ja kun mies ei itse kykene rakastamaan eikä todelliseen kumppanuuteen, ei hän tietenkään tajua naistenkaan motiiveja suhteelle. Mies, koska itse näkee suhteen kaupankäyntinä eikä kykene muuhun, ei pysty kuvittelemaan että nainenkaan näkisi suhteen muuna kuin kaupankäyntinä eli sinun sanojesi mukaan elättäjän hankkimisen. Oikeasti naiset haluavat sen elämänkumppanin. Mutta joutuvat aina pettymään kun huomaavat että mies ei halua samaa.

        "Minua ei suoraan sanoen kiinnosta naisen nautinto ja olen huomannut, että paremman tyydytyksen saa nuoren naisen kanssa. Se, että vanhemmat naiset osaisivat enemmän temppuja sängyssä on pelkkää legendaa."

        Eihän asiassa olekaan kyse temppujen osaamisesta vaan naisen seksuaalisen halun syttymisestä vasta oikeasti aikuisena. Tuo kommenttisi kertoo juuri siitä että koet seksin pornoelokuvamaisena mekaanisena toimintana jossa ainoa päämäärä on miehen tyydytys. Nainen voi toki suorittaa vaikka mitä "temppuja" joita on oppinut pornomateriaalista mutta olla itse nauttimatta seksistä yhtään.

        Ja se ettei sinua kiinnosta naisen nautinto yhtään eli seksi on sinulle pelkkää itsetyydytystä toisen ihmisen keholla, kertookin jo takuuvarmasti sen mitä aiemminkin olen sanonut: olet kovin alkeellinen ja myös täysin itsekäs ihminen. Eikä sellainen kasva henkisesti iän myötä, päinvastoin tulee usein vain entistä röyhkeämmäksi.

        "Paskapuhetta. Kysy vaikka parikymppisiltä naisilta jos et minua usko!"

        Eiväthän he sitä sinulle kerro, sanovat sinua miellyttääkseen että kyllä on ihanaa. Minä olen kuullut tästä vaikka kuinka monen naisen ajatuksia ja juuri noin se menee. Että ihan nuorena se vain ei vielä tunnu hyvältä ja nuorena keskittyy vain kumppanin miellyttämiseen. Tästä on muuten tehty tutkimuksiakin, eräässä kun naisilta oli kysytty onko seksi heistä yksi parhaista ajanviettotavoista niin kaksikymppisistä ei juuri kukaan ollut samaa mieltä. Aikuisista naisista suurin osa. Lisäksi on huomattu asiaa tutkittaessa että nuorin ikäryhmä naisista kokee kaikista ikäryhmistä useimmin seksin kivuliaana.


      • Arvostelija
        voi voi kirjoitti:

        Jollekin osui ja upposi.

        "huomaan kasvaneeni paljonkin teinivuosista"

        Kyllähän sitä toki itse itsensä näkee noin. Jos kysyttäisiin sinut tuntevilta ihmisiltä niin vastaus voisi olla toinen.

        "Voisiko syy olla siinä, että naiset kuten sinä viehättyvät nimenomaan niistä. Et edes huomaa jo varhaisella iällä "kypsyneitä" miehiä. Tää on niin nähty!"

        Ei niistä tarvitse itse viehättyä, näkeehän sen muutenkin. Esimerkiksi tämmöisistä nettikirjoituksista. Nettikirjoitukset muuten ovatkin mainio tapa saada selville mitä siellä ihmisten päässä oikeasti liikkuu kun anonyymisti kirjoittaen ei joudu ongelmiin oikeassa elämässä. Voi päästää ilmoille ne ihan todelliset ajatuksensa. Ja valitettavasti minun on todettava että miesten kohdalla ne todelliset ajatukset eivät kerro teikäläisistä paljon mitään positiivista.

        "Kuten esimerkiksi sen, että arvo miesten silmissä laskee. Ja vanhemmat naiset alkavat etsiä sitä elättäjää. Enää ei rokkaripoika kiinnostakaan niin paljoa. "

        Tottakai nainen huomaa että oma arvo miesten silmissä laskee. Ja sitä kautta tajuaa sen että mies ei halua tasaveroista kumppania jota rakastaa vaan seksiobjektin. Sehän se on juuri se iän tuoma viisaus että huomaa etteivät miehet ole kykeneviä oikeaan rakkauteen ja kumppanuuteen kun he ovat valmiita heittämään kumppaninsa pois kuin käytetyn esineen ja hankkivat uuden tilalle. Että miehillä ei vain ole sellaisia tunteita eikä henkistä tasoa kuin naisilla. Ja siinä vaiheessa kaduttaa kamalasti että on viettänyt parhaat nuoruusvuotensa miesten kanssa jotka ovat etsineet vain seksiobjektia.

        Ja kun mies ei itse kykene rakastamaan eikä todelliseen kumppanuuteen, ei hän tietenkään tajua naistenkaan motiiveja suhteelle. Mies, koska itse näkee suhteen kaupankäyntinä eikä kykene muuhun, ei pysty kuvittelemaan että nainenkaan näkisi suhteen muuna kuin kaupankäyntinä eli sinun sanojesi mukaan elättäjän hankkimisen. Oikeasti naiset haluavat sen elämänkumppanin. Mutta joutuvat aina pettymään kun huomaavat että mies ei halua samaa.

        "Minua ei suoraan sanoen kiinnosta naisen nautinto ja olen huomannut, että paremman tyydytyksen saa nuoren naisen kanssa. Se, että vanhemmat naiset osaisivat enemmän temppuja sängyssä on pelkkää legendaa."

        Eihän asiassa olekaan kyse temppujen osaamisesta vaan naisen seksuaalisen halun syttymisestä vasta oikeasti aikuisena. Tuo kommenttisi kertoo juuri siitä että koet seksin pornoelokuvamaisena mekaanisena toimintana jossa ainoa päämäärä on miehen tyydytys. Nainen voi toki suorittaa vaikka mitä "temppuja" joita on oppinut pornomateriaalista mutta olla itse nauttimatta seksistä yhtään.

        Ja se ettei sinua kiinnosta naisen nautinto yhtään eli seksi on sinulle pelkkää itsetyydytystä toisen ihmisen keholla, kertookin jo takuuvarmasti sen mitä aiemminkin olen sanonut: olet kovin alkeellinen ja myös täysin itsekäs ihminen. Eikä sellainen kasva henkisesti iän myötä, päinvastoin tulee usein vain entistä röyhkeämmäksi.

        "Paskapuhetta. Kysy vaikka parikymppisiltä naisilta jos et minua usko!"

        Eiväthän he sitä sinulle kerro, sanovat sinua miellyttääkseen että kyllä on ihanaa. Minä olen kuullut tästä vaikka kuinka monen naisen ajatuksia ja juuri noin se menee. Että ihan nuorena se vain ei vielä tunnu hyvältä ja nuorena keskittyy vain kumppanin miellyttämiseen. Tästä on muuten tehty tutkimuksiakin, eräässä kun naisilta oli kysytty onko seksi heistä yksi parhaista ajanviettotavoista niin kaksikymppisistä ei juuri kukaan ollut samaa mieltä. Aikuisista naisista suurin osa. Lisäksi on huomattu asiaa tutkittaessa että nuorin ikäryhmä naisista kokee kaikista ikäryhmistä useimmin seksin kivuliaana.

        "Tottakai nainen huomaa että oma arvo miesten silmissä laskee. Ja sitä kautta tajuaa sen että mies ei halua tasaveroista kumppania jota rakastaa vaan seksiobjektin. Sehän se on juuri se iän tuoma viisaus että huomaa etteivät miehet ole kykeneviä oikeaan rakkauteen ja kumppanuuteen kun he ovat valmiita heittämään kumppaninsa pois kuin käytetyn esineen ja hankkivat uuden tilalle. Että miehillä ei vain ole sellaisia tunteita eikä henkistä tasoa kuin naisilla. Ja siinä vaiheessa kaduttaa kamalasti että on viettänyt parhaat nuoruusvuotensa miesten kanssa jotka ovat etsineet vain seksiobjektia."

        Vai miehet tässä suhteessa alempia elämänmuotoja. Nyt kyllä tulee paksua juttua. Naiset pettävät ihan yhtä paljon isompi osa suhteista päättyy naisten aloitteesta. Näistä on ihan tilastojakin. Ei tarvitse kuin lukea naistenlehtien nettipalstoja, niin näkee miten naiset itse kertovat kuinka kipinä hävisi ajan myötä suhteesta, vaikka miehessä ei ollut vikaa.

        Sukupuolet eivät eroa tässä missään suhteessa. Naiset ottavat täyden hyödyn irti nuorena saamastaan huomiostaan. Se on monelle näköjään karvas pala, kun keski-ikäisenä homma ei enää toimi niin.

        Jos keski-ikäisten miesten naispreferenssit eivät saisi vanhemmissa naisissa aikaan negatiivista tunnelatausta, niin näille miehille toivottaisi vain menestystä ja kirjoitettaisiin positiiviseen sävyyn. Ensimmäistäkään keski-ikäisen naisen kirjoittamaa positiivista kommenttia en ole tästä kuitenkaan nähnyt. Niissä ilkutaan ja rivien välistä haisee katkeruus ja harmi. Jos nainen on vielä niin viehättävä, että onnistuu saamaan nuoren miehen sänkyyn, niin sillä rehvastellaan. Oman ikäisiä on kuitenkin vaikea saada parisuhteeseen.

        Tajuatteko, että kommenttinne ovat ihan samaa sarjaa kuin palstalla esiintyvä nuorten naisten kovasanainen arvostelu? Siis nuoret miehet valittavat nuorten naisten preferensseistä.


    • onko muuta?

      libidolla ei pitkälle pötkitä

    • 66v. elämä alkaa!

      Olen viehättävä älykäs 64-vuotias ylpeä, onnellinen nainen. Jäin 3 vuotta sitten leskeksi (samanikäinen mieheni oli molemminpuolin se SUURI rakkaus). Valikoin kyllä tarkasti, millainen mies tulisi kysymykseen: en huoli tyhmistä, rumista enkä itseäni vanhemmista, en ole niin hullu että rupeaisin ketään ukkoa hoitamaan ja passaamaan, itsenäisyyteni on ihanaa. Ja saan valita nuorempia miehiä mielen mukaan, jotka todella ovat kiinnostuneita. Kysymys on vain siitä huolinko vai en.

    • amalia-neiti

      Kun ihmisestä pitää niin näkee kauneutta ryppyisessäkin naamassa, kaljussa päässä ja nuhruisessa paidassa. Hurahdin hetkeksi 60 mieheen ja läheisyys oli hyvä kokemus. Sänkyyn ei menty mutta tuskinpa sielläkään olisin mistään pettynyt. Pidin tuon "papan" naurusta, siitä että häntä kiinnostivat samat asiat , ja että hän kertoi ajoista joita en ole kokenut. Surujakin saattoi jakaa. onhan se suurta rikkautta kun voi katsoa auringonpaistetta, kuunnella musiikkia ja kokea läheisyyttä ikäerosta huolimatta. Kumpikin on naimissa tahoillaan joten mitään ei siitä tullut. Mutta ... voi ihastua ja rakastua paljon venhempaan, jopa papparaiseen. Paras "ase" vanhemmalla miehellä naisenvalloitukseen on sydän paikallaan ja huumorintaju.

      Surullista sinänsä että joka töötistä tunkee sellainen asenne seksiin, että se on vain suorittamista. Seksi jossa kaiken voi laskea ja mitata, ennakolta tilata ja suorittaa kympillä tai nelosella ei kiinnosta.

      Suuremman ikäeron hyvä puoli on siinäkin että jaksaa kuunnella aidosti toisen ongelmia kun itsellä on erilaiset huolet. Tämä pätee ystävyyteenkin. Kyllä sydämessäni on edelleen paikka 60 papparaiselle. Ystävänä tietty.

    • Mixu Stadista

      Kysyt, että onko yleistä. Joo, voi olla yleistäkin, vaikee sanoo; jotkut miehet vain ovat koko ikänsä pervoja; lastenlasten ikäiset tytöt kiinnostavat eniten.

      Ja onko yleistä, että 20-vuotias haluaa perustaa perheen 60-vuotiaan kanssa? Juu, ei ole. Pelkosi on siis turha.

    • läheltä nähnyt

      Ymmärrän kyllä että löydät sen nuoren naisen itsellesi, varsinkin kun se tajuu että sulla on varallisuutta ja hyvä liksa. Ennen kuin huomaatkaan, niin kuinkas ollakaan se on raskaana ihan vaan vahingossa, kun on tajunnut löytäneensä susta hyvän elättäjän. Mulla on näitä lähipiirissä ihan vaan useampiakin tapauksia. Voithan sä sen kanssa jotain alkaa, mutta pyydän, älä valita jälkeenpäin. Mikään ei olöe sen naurettavampi kuin tyhmä mies...

    • susi jo syntyessään2

      tää on vedätystä ! miten luulisit pärjääväsi nuoren naisen vauhdissa.
      Palaa todellisuuteen olet jo aika vanha mies ja out not in.
      '

    • mies vm 86

      Ei siinä ole mitään väärää että nuoret naiset kiinnostavat. Nuo 20-30vuotiaat ovat selvästi jo aikuisia eikä mitään teinejä. Sanokoot feministit mitä tahansa niin se on miehen biologiassa ja syvällä että tuon ikäisen naisen kanssa on paras hetki tehdä jälkeläisiä.

      Mies on lisääntymisen kannalta huomattavasti naista tehokkaampi, eräs niistä harvooista miehen eduista. Naisen lisääntyminen laskee voimakkaasti 40 ikävuoden jälkeen ja nainen voi tehdä yleensä korkeintaan yhden lapsen vuodessa. Mies voi siittää teoriassa satoja naisia raskaaksi vuoden sisällä. Toki tämänkaltainen lisääntyminen ei ole itsetarkoitus enää nykyyhteiskunnassa mutta biologiassa se on.

      Joten ei se ole sairasta että vanhempi mies haluaa sänkyyn pari-kolmekymppisen kanssa. Ihan hyvin voi kyllä lohjetakin jos oot pitänyt itsestäs huolta ja lompakko on ainakin jollakin tasolla kunnossa.

      Tosin jos itse olen sinkkuna 60 vuotiaana eikä mulla ole lapsia niin lähden eläkepäivien alkaessa ensimmäisellä lennolla Thaimaahan ja otan sieltä vaimon ja jään asumaan lämpimään ja kosteaan (hehe:) kunnes kuolo minut korjaa.

      • sivusta seurannut

        Juu, kannattaa sinne Thaimaahan mennä ja ottaa sieltä nuori vaimo.....samalla saa sitten koko suvun elätettäväksi, mutta jos sulla on paljon rahaa tällähetkellä, niin kai se muutaman vuoden riittää, kunnes Thaimaassakin hintataso nousee, niin naisen suku ei enää elä pienellä rahalla !!!


    • mies ss

      En ihmettele. Naiset yleensä rupsahtavat ikääntyeessän, mutta miehille käy toisin. Miehille tulee karismaa iän myötä ja hyvinkin 60 vuotias mies voi olla hyvinkin karismaattinen jo osittain harmaantuneena. Toki tämä vaatii sitten sitäkin että on pitänyt itsensä hyvässä kunnossa aikuisiällä. Kaljamaha ei tee kenestäkään karismaattista. Tosin aika harva nuori nainen etsii 60 vuotiasta miestä, valtaosa nuorista naisista kuitenkin haluaa perheen ja se on aika mahdotonta 60 vuotiaan kanssa pidemmän päälle.

      • 14+20

        Eihän sitä omaa rupsahtamista tietysti haluaisi huomata. Mutta kyllä se näkyy, viimeistään siinä vaiheessa kun vaatteet lähtevät päältä. Ihan meillä jokaisella. Ihan tasan myös teillä miehillä.

        Miehet vain ovat tottuneet katsomaan itseään ihan eri kriteereillä kuin naisia.

        Ja kuinka paljon niitä itsestään hyvää huolta pitäviä miehiä on? Huomattavasti vähemmän kuin samanikäisiä tyylikkäitä ja timmejä naisia. Kyllä ne kaljamahat ovat paljon tavallisempia, se tolkuton kaljan kittaaminen, roskaruoka ja yleinen rähjäisyys näkyy jo monen alle kolmekymppisen miehen ihossa ja vartalossa.


      • kiitos!!!

        "mutta miehille käy toisin" - päivän naurut, kiitos!


      • Tuo ei ole totta

        "Naiset yleensä rupsahtavat ikääntyeessän, mutta miehille käy toisin"

        Väärin, mm. tilastojen mukaan on suomalaisilla miehillä on naisia enemmän ylipainoa ja alko-ongelmaa. Naiset myös elävät pidempään, sekin kertoo elämäntavoista.


    • raekuuro

      Asennekysymys, pitää kasvaa aikuiseksi, ei ikuisesti voi olla nuori mies tai ainakaan omaksua itsensä olevan nuorempi kuin onkaan, sehän on itsepetosta. Minä olen oikein nuorekas nainen, enkä kyllä ajattele noin, olen onnellinen siitä, että olen säilynyt nuorekkaana kaikin puolin, onhan siinä luonteella paljon tekemistä, että pystyy olemaan ajatuksiltaankin nuorekas. Ikäistäni seuraa koitan katella mutta ne ovat joko löpsähtäneet tai sitten ovat viellä vauhdissa kuvitellen olevansa nuoria jeppejä jotka iskee kapakoissa joka ilta uuden naikkosen. Kyllä vanheneminen on viisautta kuitenkin, ettei heittäydy siihen jälkijunaan, vaan uskaltaa elää tätä päivää.

      • Hyvännäköinen petett

        Juu , viidenkympin villitys ja kuudenkympin kullitus. Mikä ihme teitä miehiä vaivaa , kun tulee henkinen takapakki , vai määrääkö alapää ajattelua ? Hävetkää, ensin olette eläneet mahdollisesti vaimonne kanssa elämänne ja sitten pitäisi alkaa kaikki alusta. Kypsymätöntä ! Kyllä me viiskymppisetkin naiset osataan ja halutaan , vaikkei ollakaan enää nuorten mimmien näköisiä. Outos , miehet taitaa olla sikoja.


      • Shark mac
        Hyvännäköinen petett kirjoitti:

        Juu , viidenkympin villitys ja kuudenkympin kullitus. Mikä ihme teitä miehiä vaivaa , kun tulee henkinen takapakki , vai määrääkö alapää ajattelua ? Hävetkää, ensin olette eläneet mahdollisesti vaimonne kanssa elämänne ja sitten pitäisi alkaa kaikki alusta. Kypsymätöntä ! Kyllä me viiskymppisetkin naiset osataan ja halutaan , vaikkei ollakaan enää nuorten mimmien näköisiä. Outos , miehet taitaa olla sikoja.

        Miehillä on varaa olla sikoja vanhempana (osalla miehistä myös nuorempana valitettavasti) ja naiset taas ovat sikoja nuorena elikkä panevat hyvännäköisiä miehiä, rokkarimiehiä, bisnesmiehiä ja sitten alkavat esittää viatonta vaimoa, syyllistyvät isyyshuijauksiin ja lopulta etsivät itselleen sen "Kunnon miehen" kun eivät sitä muka "löytäneet" aikaisemmin (ei kiinnostaneet). Sitten voivatkin ihmeissään katsoa sivusta kun tämä mammonaa hankkinut "kunnon mies" saakin nuorempia naisia.

        Hahhaha. se parhaiten nauraa ja niin edelleen...


    • vastaaja.

      "Voinko löytää elämäni rakkauden?"

      Voit.

    • :)))))))))))))))))))

      Hi-hi-hi:))))))))))))))))))))))))))))))

      Vanhaa pieru halua nuoren naisen rakastavan hänet :DDDDDDD

      Sain päivän naurut :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Tyhmää ukkeli :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Voi sentään

      Jokainen mies tylsistyy ja dementoituu ja menettää kosketuksen todellisuuteen naisia paljon nuorempana. Naisilla säilyy yleensä arviointikyky. Tämä lienee luonnonvalinta ettei maailma tyhjene ihmisistä.
      No, nuoret naiset ei myöskään ymmärrä vielä omaa tilannettaan. Luonnonvalinta sekin lienee. Todella surkea kimppajuttu siis.
      Vain iäkäs mies voi sanoa mitä tahansa. Vai oletteko kuulleet naisten puhuvan ja tekevän tosi typeriä temppuja?

    • Mmmm...xxx

      Tilanteesi on aika harhauttava, tunnet varmasti itsesi sopivaksi niillä monilla elämän alueilla, joilla toimitte arkipäivinä. Se tekee sokeaksi totuudelle.

      Mutta mistä sitten löytää vertaistaan seuraa, jos on itse mieleltään nuori? Se on vaikea kysymys. Löytyykö siihen oikeaa ihmistä. Sen toteutuminen tuskin onnistuu helposti Hesassakaan.

      Jos itsellä on rahaa ja tyttöystävä haluaa hetken olla huoleton taloudellisesti se auttaa. Tyttöystävä kasvaa kyllä suhteessa muttei pysty toteuttamaan kasvuaan luonnollisella tavalla ja kokeilemaan siipiään laajalla sektorilla. Itse vanhenet nopeasti, ajatellaan kymmenen vuoden jälkeen mitä muutoksia on itsessäsi tapahtunut?

      Teidän elämä on verrattavissa muutamilla elämäntaitojen ja sosiaalisuustaitojen alueilla nuorempiin ikäluokkiin, mutta monessa asiassa alat jäämään pakosti jälkeen. Ihmisen taitojen ylläpitokyky ei riitä laajalle alueelle ja juuri näissä arkipäivän muutamissa asioissa se tulee ilmi.

      Kysytte, loppuuko tämä hormonitoiminta ikinä? EI! Ei, se on tutkittu juttu. Kun olet jo täysin menettänyt otteesi tähän maailmaan, niin sukupuolivietti jatkuu ja jatkuu vain yhtä kiihkeänä. Harmi, että silloin kun et enää tunnista seksikumppaniasi, voit vaikka harhoja näkevänä pahoinpidellä hänet. Kysyä kannattaa tuolta vanhusten palvelun työntekijöiltä, miten karmeaa on kun ihminen ei tunnista edes tuttujaan mutta sukupuolisuus jyllää.

      Entä nämä nuoret naiset sitten? Tunnen muutaman naisen, jotka ovat olleet naimisissa itseään paljon vanhemman miehen kanssa, mies on sittemmin kuollut. Heidät jotenkin erottaa muista. Heidän elämänsä on ulkonaisesti tavanomaista pukeutuvampaa. Heille on siis tärkeää pukeutuminen ja meikkaus. Kaikki ovat hyvin raihnaisia, vaikka yrittävät käydä töissä, osa-aikatyössä tai olla välillä sairaslomalla. Miessuhteet olisivat heille tärkeitä tukipilareita, muutoin ei jakseta edes laittaa ruokaa, huolehtia kodista tai olla reippaita. Myös omat lapset ovat tärkeitä. Osa naisista on vähällä koulutuksella, osalla on laaja koulutus. He vaikuttavat toisaalta melko järkeviltä ja sosiaalisesti älykkäiltä, mutta jotenkin oudolla tai tunteettomalla tavalla. Osa on hyväksynyt paljon nuoremman miehen, joka on vähän tuuliajolla oleva. Osa elää yksin ja selviää arkisista askareista jotenkin. En tiedä, sopisiko tällainen kuvaus muihinkin yksin jääneisiin naisiin, mutta jotain eroa heidän suhtautumisessa muihin ihmisiin on. En kyllä tiedä kumpaan naisryhmään luottaisin tuttavana, jotenkin naimisissa oleva nainen vaikuttaa luotettavammalta tuttavana. Ehkä tämä johtuu siitä, että kuvitellaan, että jos on naimisissa on onnellinen ja toivoo muillekin elämässä hyvää.

      • ....................

        "En kyllä tiedä kumpaan naisryhmään luottaisin tuttavana, jotenkin naimisissa oleva nainen vaikuttaa luotettavammalta tuttavana. Ehkä tämä johtuu siitä, että kuvitellaan, että jos on naimisissa on onnellinen ja toivoo muillekin elämässä hyvää."

        Kirjoituksesi alku oli lupaava kunnes sitten läväytit tämän tekstin. Et ollutkaan ihan niin fiksu mitä luulin tuon hyvin analyyttisen alun jälkeen. Elämme kuitenkin 2000-lukua ja on ihan normaalia elää yksin. Se on nykyisin lähinnä valinta kysymys. Aivan kuin jotkut valitsevat olla perustamatta perhettä. Kuinka moni naimissa elävä elää kulissia? Ulkoiset puitteet voi olla hyvät ja ihminen rauhallisempi ja ns. luotettavampi kun ei käy illanvietoissa, mutta onko hän onnellisempi sillä ne ovat kaksi täysin eri asiaa. Miksei naimattomaan voisi luottaa..jotenkin kuulostaa oudolta, koska ihmisen luonne ei sinällään muutu avioon astuessa.


    • ...

      Pedo, Pedo, Super Fever Night =)

    • kuoleman pelkoa

      mies pelkää vanhenemista ja siksi haluaa nuoren naisen, oma vaimo näyttää vanhalta jo 40v ja mies ei huomaa, et itsekkin vanhenee...

    • kokemusta on läheltä

      Jos sulla on rahaa paljon, niin senkun siitä vaan nuori kakskymmpinen. Niille pitää ola ylellinen elämä nykyään, jos semmosen satut haaviin saamaan. Mutta kai sulla senverran on yläpäässäkin järkeä, ettet lastenlastesi perintöjä siihen nuoreen naikkoseen tuhlaa ? Vai onko se "järk"i vaan alapäässä ?

    • ajatuksia...........

      Tiedän yhden tuollaisen miehen. Hän oli ensimmäinen poikaystäväni. Aina ollut todella nuoria tyttöystäviä hällä. Jonkinlainen seksiriippuvuus tuntui ainakin olevan ja se oli yksi syy miksi halusin erota, mutta ei hän mitenkään paha ihminen ollut. Ihmiset, jotka valitsee aina tietynlaisen kumppanin on kai jonkinlaisessa kierteessä. Varsinkin jos kumppani vaihtuu usein niin ehkä sinä et ole käynyt elämässäsi joitakin aikuistumis- tai kehitysvaiheita läpi ja on siksi jäänyt päälle tuo viehtymys nuoriin naisiin. Ehkä oman sisimmän tutkiminen voisi auttaa. Kenties ammattiavun puoleen kääntyminen? Loppujen lopuksi suhteista toisiin pomppiminen voi näännyttää ihmisen vaikka se tapahtuisi ihan oman ikäistenkin kanssa. Osaatko nauttia elämän pienistä iloista vai haetko onnea näistä nuorista naisista. Onni tulee ihmisestä sisältäpäin ja kun sen oivaltaa, pystyy myös sitoutumaan yhteen ihmiseen.

    • eikka3

      "Pääni kääntyy kuin magneetti kauniiden ja nuorien naisten perään ja en voi olla hymyilemättä vastaantullessa tai latelematta sukkeluuksia hississä jne."

      Mulla työpaikalla juuri näitä 60-v. miehiä. On tosi kiusallista yrittää vastata näihin sukkeluuksiin, kun ovat omasta mielestään niin hauskoja ja viehättäviä.

      Ei vaan jaksa katsella näitä miehiä, jotka omasta mielestään ovat tosi saaliita, mutta oikeasti kaikkea muuta.

    • 40+ puuma

      Maailma on muuttunut, papparaiset. Uusi maailma on itseään huolta pitäneiden 40 50 naisten. Perään kuolaavat vanhoilliset 60 miehet , mutta myös 30 v nuoret miehet haluavat ihaillen seuraamme. Nuorille miehille naisen ikä ei enää ole kynnyskysymys, nuoret miehet esiintyvät ylpeinä itseään vanhempien, fiksujen ja näyttävien daamien seurassa.

      http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/susanna_penttila_ja_ronnie_roos_ikaeromme_hiertaa_keski_ikaisia_miehia

      Me valitsemme itse, kokeneena paremmin kuin ennen, näimme jo oman ikäluokkamme miesten maailman, monille se tarkoittaa viinaa, hameiden perään tuijottelua, naisten esineellistämistä ja halveksuntaa.

      Haluamme nyt miehistä tasa-arvoisemman, sen joka näkee sielumme, ihmisen, ei pelkästään esinettä ja ulkonäköämme. On todettava, nuorissa miehissä on aitoa tasa-arvoa, naisen ymmärrystä ihmisenä, ja silti miehekkyyttä. Viriiliys ja nuoren miehen komea ulkonäkö tulee lisäbonuksena. Siksikin pidämme itsestämme huolta, että olisimme itseämme nuoremman miehen arvoisia, vastavuoroisesti.

      Avaa silmäsi kaupungilla, papparainen. Huomaat laajan määrän uuspareja, joissa mies on 5-15v naista nuorempi. Baareissa nuoret miehet jonottavat samassa jonossa kuin sinä, sen komean, perään vihellettävän aikuisikäisen naisen edessä.

      Tv:kaiken ikäisiä puumanmetsästäjiä nähnyt

    • marjut2

      Kysymys ei ole hormooneista , vaan sinun egostasi .
      Tilanteesi ei ole hyvä hyvä , kasva aikuiseksi.

    • Nuori nainen jättää

      Itseään selvästi nuoremman naisen naineilla miehillä on uusi ongelma, yksinäinen vanhuus jätettynä. Vnahan ukon yhä nuoren naisen menojalkaa vipattaa vielä,naiset eivät enää jää vanhan ukon hoitajaksi tai rauhallista kotielämää viettämään, he eroavat, sillä he haluavat elää aktiivista elämää ja löytävät monesti myös "uuden rakkauden". Lukuisia esimerkkejä julkisuudessakin, mm. kirjailija Meret Mazzarella jätti itseään selvästi vanhemman, vakavasti sairastuneen miehensä ja Seppo Hovin nuori vaimo petti ja jätti.

    • 1Toimittaja

      Ymmärrän kejun aloittajaa. Minua ei kiinnosta VANHAT miehet pätkääkään. Olen upeakroppainen ja seksikäs aikuinen nainen, jolla on jo kolme vuotta ollut itseäni 18 vuotta nuorempi rakastaja. Ikäiseni (48v.) miehet ovat ukkoja, joilla alkaa olla jo kaikenlaisia ongelmia. Ja vaikkei olisikaan, nuori viriili mies on valmis seksiin missä vain ja milloin vain aina kun tapaamme. ( Olemme molemmat tahoillamme varattuja.)

      Siskot. SUOSITTELEN!!!

      • uggeli

        tsempiä vaan, torialla tavataan! :)


    • Toisinpäin

      Olen 55 nainen ja nuorempia miehiä löytyy kyllä rakastajiksi, parikymppisiäkin on tarjolla, mutta en alle kolmekymppisiin viitsi koskea, tuntuu lapseen sekaantumiselta, kun on omien lasten ikäisiä. Mutta elämänkumppaniksi en niin nuorta haluaisi, kyllä suunnilleen viisikymppinen täytyy olla, ja jos on nuorekas, ei haittaa, vaikka olisi kuusikymppinenkin.

    • brit

      En kyllä näe mitään väärää isossa ikäerossa, kuusikymppinen mies voi olla nuorekas ja hyvässä kunnossa ja täysin kykeneväinen parisuhteeseen nuoremman kanssa. Itse olen nyt 36, nuorempana olen ollut vuosia suhteessa 23 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa eikä ollut makuuhuoneen puolella ongelmia, päinvastoin, olen nauttinut tämän miehen kanssa enemmän kuin ikinä nuorempien. Kokemus ei koskaan ole pahitteeksi ja on nautinto olla miehen kanssa joka on jo kasvanut aikuiseksi eikä ajattele ainoastaan seksiä ja omaa napaansa.

      • Realiteetteja

        Vanhuus yhteinen kaikille. 6-kymppisenä otetaan kandeis ymmärtää että terveys lienee enää lyhytaikaista. Hyvä kunto on hieno asia, mutta ikäsairauksilta, solut vanhenevat luonnollisesti kaikilla samoin, paraskaan kunto ei suojaa.

        Miehet kuolevat keskimäärin 77 vuotiaina, naiset 80-vuotiaina. Kuolemaa edeltää monesti vuosien sairastelu.


    • Puuma? ..50v

      Kuulkaas, minä erosin 3 v sitten ja ikää on 50v. Miesmarkkinoilla olen huomannut että suomimiehet vanhenevat tosi nopeasti, maha kasvaa, leuat roikkuu , henki haisee, kunto on niin huono etteivät jaksa rakastella ja jutut sahaa samaa tylsää rataa. 42- v ja 38 v kumppanin hylkäsin em syistä ja perään jäivät ruikuttamaan. MIehet ovat luonnostaan laiskoja eivätkä jaksa huolehtia itsestään niin kuin me naiset. Nuorten miesten 25-35 ehdotuksille en ole lämmennyt. Tämä osuus oli se yleistys. Sitten tulee todellisuus , meitä naisia ja miehiä on moneksi. Nykyinen mieheni on 48v ja erinomaisessa kunnossa kaikin puolin, urheilullinen, nuorekas ja fiksu. Meillä ei käytetä lääkkeitä eikä liukasteita ja seksiä on enemmän kuin koskaan. Kyllä se ei iästä ole kiinni, vaan persoonasta.

      • 40, vituttaaks

        Hei puumaämmä, ne jäi ruikuttaan sun unissas. Mitä otit semmosia, joista tiedät, ettet pidä. Oma mokas ja nyt sä mahtailet täällä, että minäpäs olenkin niin hyvä, että kukaan ei kelpaa mulle. Oikeesti kasva isoks pelle


    • Miksi näistä ikäeroista pitää vouhottaa silloin kun kyseessä ovat aikuiset osapuolet?

      Jos 60v mies on kiinnostunut 30 kymppisestä niin siinä on kyse normaalista lisääntymisbiologiasta. Mies on kiinnostunut naisesta, joka on hedelmällisessä iässä.

      Jos nuori nainen taas tuntee vetoa vanhempaan mieheen on siinäkin kyse lisääntymisbiologiaan pohjaavasta vietistä. Korkea ikähän on luonnossa ollut merkki hyvistä geeneistä joiden toivotaan vaistomaisesti periytyvän myös jälkeläiselle.

      Ap on täysin normaali, minusta hänen ei kannattaisi ihmetellä mitään.

    • jepjepjkep

      99% miehista on hengenheimolaisia ja parikymppiset muijat pelaa sillä.

    • +++äiti+++

      En todella toivoisi 18 v. tytölleni ikäistäsi pappaa. Siitähän tulisi pelkkä hoitosuhde ennenpitkää...
      Älkää hyvät nuoret ja kauniit naiset langetko näihin himoissaan kieriskeleviin ukon kutaleisiin! Teidät on tarkoitettu nuorille komeille miehille, joideen vartalo on kaunis katsella ja kosketella eikä näille lettuper...lle.

    • Minun mielipiteeni

      Minua lähinnä naurattaa nuo vanhat ukot eli ikäiseni n. 55-65 ja siitäkin vanhemmat, jotka kuolaavat nuorten 25-35 vuotiaiden naisten perään :). Hassut ukot luulevat olevansa nuoria kun pukeutuvat nuorekkaasti ja ovat niin urheilullisia että... He eivät luo katsettakaan ikäistensä naisten perään kun ajattelevat heidän olevan vanhoja ja ryppyisiä mummoja. Toisaalta ikäiseni naiset eivät enää kelpuuttaisikaan noin pinnallisia ukkoja elämäänsä. Siksi moni ikäiseni nainen haluaa elää yksin ja itsenäistä elämää kun tarpeeksi fiksua miestä ei löydy edes etsimällä.
      Mitä tulee tilanteeseen nuorempi mies ja vanhempi nainen. Harvoin sekään tulee onnistumaan. Silloin kun mies on n. 25-30 ja hän on henkisesti ikäistään kypsempi ja nainen n. 40-45 niin suhde voi kestää jonkun aikaa, mutta päättyy siinä vaiheessa kun nainen alkaa vanheta fyysisesti yli viisikymmenvuotiaana. Silloin mies on vielä hyvässä fyysisessä kunnossa ja alkaa katsella nuorempien naisten markkinoita. Ja se heille suotakoon. Toki poikkeuksiakin on ja suuren ikäeron liitot voivat kestää. Tosin monesti raha on niissäkin tapauksissa se ratkaiseva tekijä.

      • Suu kiinni

        Puhut täyttä paskaa! Ei ole kaikissa ikäeron liitoissa tekijänä raha, omat vanhempani ovat ihan tavallisia ihmisiä mutta heillä on ikäeroa lähes 30 vuotta ja heidän suhde on toiminut jo vuosikymmeniä. Tiedän monia muitakin pareja joilla on ikäeroa. Ja on myös turha vedota mihinkään huonoon isäsuhteeseen, se ei ole läheskään aina syynä ha sellaiset ihmiset jotka eivät ole kykeneviä ymmärtämään muiden rakkautta ei ole mikään oikeus kyseenalaistaa näiden parien tunteiden aitoutta.


    • jotain rajaa

      Kyse ei ole hormonitoiminnastasi, vaan siitä, että et miellä itseäsi 6-kymppiseksi. Itselläni on kaveri 5-kymppinen, eikä voi sietää edes 4-kymppisiä miehiä. Deittaa vaan 2-3 kymppisiä, mutta eipä ole heistä vielä elämänkumppania saanut. Kokemus kiehtoo, mutta suhdetta sille harvoin rakennetaan, koska elämäntilanteet on vaan monesti erilaiset.

      Olen itse 37 ja jostain inhasta syystä kerään juuri ympärilleni teitä ikäloppuja, omasta mielestään niin charmantteja miehiä. Jos raha olisi itselle houkutin, olisin voinut joskus tilanteesta hyötyä, mutta hei... mikään raha ei auta pappojen kanssa oleiluun. Ällötää ajatuskin, että deittaisi isänsä ikäisiä miehiä. Onneksi oma isä-suhteeni on kunnossa, eikä tarvitse hakea sitä tuota kautta.

    • SetähMies

      Tiukka naaras on kiva, kuka sitä vanhaa luuskaa haluaisi?

      • NUOREKAS

        TASA-RVON AIKANA SAMA TAKASIN. KUKA VANHAA KINTTUPOLVEA HALUAA VAIVOIKSENSA, EI KUULE KUNNOLLA. HARMAAPÄÄ JA VANHALUUSKAÄIJÄ OLET ITE. KATSO ETEESI VIELÄKÖ VIPATTAA VAIKO LETKUILEE. MOKOMAKIN ORHI. VANHALÄRVI. LETKUMULKKU TIUKASSA PIMPASSA.


    • kerran kesällä

      Itselläni sama "persoonallisuushäiriö". Nyt 50 ja olen aina ollut kiinnostunut itseäni huomattavasti nuoremmista naisista. Miksi 35 - 45 vuotiaana nuoret naiset eivät olleet ollenkaan kiinnostuneita, vaikka kuinka yritti???

      Nelivitosen rajapyykin jälkeen alkoi asiat luistaa ja nuoret naiset alkoivat todella kiinnostua. Ensimmäinen (22 v nuorempi) pidempiaikainen oli H, jonka kanssa suhde kesti 5 vuotta täysin avoimesti.

      Älkää irvailko, että vain lompakon vuoksi, tyttö lopetteli juuri opiskeluaan ja valmistui oikeustieteiden maisteriksi, kun suhteemme alkoi. Sai heti koulutustaan vastaavan työpaikan ja palkka sen mukainen, ei tarvinnut taloudellista apua ja oli vielä suhteellisen varakkaasta perheestä. Lapsen hankkimiseen se suhteemme sitten loppui, siihen olin kyllä jo ehtinyt varautunut. Lapseni olen aikoinaan jo tehnyt, enkä lisää enää halua.

      Tietysti voidaan ajatella, että maksoin kulut ulkona ravintoloissa ollessamme, mutta niin olisin tehnyt myös vanhemman seuralaisen kanssa, koska "vanhan koulun" kasvatteja olen. Ei siis mitään eroa, oli seuralaiseni minkäikäinen hyvänsä. Maksoin toki myös yhteiset matkamme, mutta lomakohteissa hän maksoi itse kulunsa, matkamuistot, vaatteet jne. koskaan ei edes pyytänyt minulta rahallista apua. Syömiset ja juomiset tietysti maksoin myös matkoilla.

      Hänen lähtönsä jälkeen minulla on ollut kaksi toinen 25- vuotta nuorempi, jonka kanssa olimme n. vuoden yhdessä. Toisen 21 vuotta nuoremman kanssa olemme olleet nyt 2 kk yhdessä ja mukavaa on.

      Monet ikätoverini kysyvät, että ostatko niitä, vai miten se on mahdollista, vastaan että en, mutta uskovat tai ei, aivan sama minulle???

      Olen tietysti joskus miettinyt, että mitä nämä "tytöt" minusta hakevat. Olen miettinyt, että onko heillä jonkinlainen isyyskompleksi, vai hakevatko he kokemusta, vakautta, estotonta seksiä, vai turvallisuutta???

      Niin se vain näyttää olevan, että vaikka lapsia en enää halua, mahdollisimman lisääntymiskykyisen seuraan pitää hakeutua. Ilmeisesti tätä toimintaa ohjaa jokin alitajuisista vieteistämme.

    • TheTruth00

      Nuoret tytöt eivät vielä osaa asettaa odotuksia sille millainen miehen tulisi olla ja sen vuoksi tunnet itsesi erinomaiseksi heidän kanssaan. Tiedostat, ettet olisi enää yhtä suosittu ja tavoiteltu ikäistesi tai itseäsi hieman nuorempien naisten keskuudessa, koska he osaavat vaatia ja asettaa odotuksia miehelle.

    • Pyha yrjo

      Olen myös seurustellut huomattavasti itseäni nuorempien naisten kanssa, olen reilu viisikymppinen..mielestäni meillä on aina synkannyt ajatukset yhteen. Tietenkin molemmat tienneet ettei suhde tule kestään ja meille ventovieraat ihmiset, varsinkin naiset ovat aina katsoneet pahalla silmällä suurta ikäeroa. Jossain juhlissa tai ravintolassa tulleet suoraan huomauttamaankin asiasta, naisten wc on aika julma paikka mistä tullaan itku silmässä. Tietty mun kaverit naljailee asiasta et oot sä uskomaton tolla saralla mut minkäs itelle voi, itekki kyl ihmettelee et kuis kauan mä jaksan..no mennään näin niinkauan kun virtaa riittää ja lisävirtaa saa.

    • hellyys on ...

      65v olen ja rahaa on. 40v olen ollut yhden kanssa. Kaikin puolin onnellinen olen. Tulisiko minun vaihtaa nuoreen? Nykyinen saisi kokea uuden onnen(on 10v nuorempi). Tuskin saan muutoin kun rahalla nuorta. Ennen ei puhuttu mitään vaikka alaikäinen hakeutui seuraani. Pitkään ovat muistaneet hyväilyni ja suuren huipentuman jonka kokivat kanssani. Kokemus on tärkeintä ja lopputulos tajunnan rajoilla antaa muiston joka ei unohdu.

    • Itsellä kolminelosena uudelleenkouluttautujana opiskeluympäristössä tuppaa kanssanaisopiskelijat olemaan 19-25. Näistä ihan omana observaationa, ihan tietty henkilöstä riippuu, 22 alkaen alkavat olemaan, noh, aikuisia. Laki sanoo, notta 18 on se rajapyykki, mutta monesti nämä vaan tuntuvat yli-ikäisiltä pissisteineiltä... Tietystikin, ei ole vielä iskenyt omalle kohdalle se harmaahapsinen herrasmies, jotenka eivät hirveenä innostu, ehem, yli-ikäisestä mopojonnesta. :p

      • Tämä noinniinkun, miten sanois, henkisempää kiinnostusta ajatellen, näpsäkän näköisiä naisia löytyy niin 18 kesäsistä kuin päälle viiskymppisistäkin. Geenit on ihmeellinen asia.


    • Enpäs usko

      Ap, enpä ole moista koskaan nähnyt, että vanhoilla papparasillako vientiä parikymppisten parissa?????

    • Dirty Old Man

      Olet Dirty Old Man, vanha likainen mies kuten minäkin.

      Parempi katsoa pornoa kuin ostaa seksiä, ainakin, jos huora on mahdollinen ihmiskaupan uhri. Itse kävin joskus 90-luvulla Virossa huorissa, mutta Sofi Oksasen lukeminen sai tuntemaan katumusta, kun en jälkikäteen ollut ihan täysin varma (kännissähän siellä liikuttiin, eikä ajatusta paljoa ollut), oliko nainen siellä ihan vapaaehtoisesti ja oliko bordelli laillinen. Paljon niissä silloin suomalaisia kyllä ravasti. Itsekin olin porukalla, jossa varakkaitakin herroja mukana, ettekä uskoisi, jos sanoisin, millaisissa viroissa nämä minua silloin vanhemmat herrat täällä kotomaassa olivat... Vanhoja likaisia miehiä. Vitsailivat silloin minulle nuoremmalle -- silloin sain vielä nuorta pillua yrittämällä ihan ilmaiseksikin --, että tälllainen vanha irstaileva sika minustakin oli tulossa, ja taitavat olla oikeassa, kun pornon kulutustani ajattelen. Viagraa en ole koskaan tarvinnut, ja muna nousee kerkästi, vaikka ikää on minulla jo päälle 60.

      Noista flirteistä varottaisin, että seksuaalisesta häirinnästä syytetään helposti, jos vähääkään menee flirtti pidemmälle. Tiedän kokemuksesta. Työnantaja otti puhutteluun, ja asia saatiin sovittua. Anteeksi pyysin, eikä mennyt sen pidemmälle. Hyvä niin.

      Mutta onhan niitä naisia, joita vanha muna vetää puoleensa, ainakin jos miehellä on rahaa ja hyvässä kunnossa ja komea. Minulla ei rahaa paljoa ole ja kaljamahankin olen kasvattanut, joten tosiasiat on hyväksyttävä.

      Se on joko mummo tai porno. Eli minun tapauksessani se on porno. Mummostani olen onnellisesti eronnut, ja yksin aion eläkkeeni käyttää kun pian nämä työt jätän. Kavereita on, joiden kanssa saunoa, juopotella ja kalastaa, ja olen aina ollut sitä tyyppiä, joka ei naisilta muuta kaipaa kuin sitä piparia, siihen taisi se avioliittokin kariutua joskus 90-luvulla. Poika sanoo äijäksi. Lapset silti käyt joskus katsomassa, kun olin rento faija, pojankin kanssa juttelin naisista avoimesti ja ollaan yhdessä juopoteltukin. Mutta ei poika ja vanhempi tytär (toiselta naiselta kuin vaimo, vahinkolaukauksesta alkunsa saanut) varsinkaan kyllä kestäisi, jos tietäisivät, miten isä tuijottaa netissä ties mitä teinipornoa.

    • Ikä ja hormonit

      Se on ihan luonnollista, että nuoremmat naiset kiinnostavat.
      Kyllä minuakin keski-ikäisenä naisena nuoret miehet kiinnostavat.
      Nuoret naiset/miehet ovat kauniita ja seksuaalisesti viehättäviä.
      Biologiaahan se on.
      Toisekseen, kun ihminen vanhenee, ei hän ymmärrä, että itsekin vanhenee.
      Olet kuusikymppinen pappa, vaikka et sitä itse ehkä tiedostakaan.
      Minä olen keski-ikäinen nainen, en siis enää mikään ruusunnuppu.
      Ei vain tulisi mieleenikään mennä joatin nuorille miehille ehdottelemaan, koska tietäisin käyttäytyväni naurettavasti. Ketä nuorta miestä oikeasti kiinnostaisi vanhempi nainen?
      Muistan, kun olin itse nuori tyttö ja pari-kolmekymmentä vuotta vanhemmat miehet yrittivät iskeä. Se oli lähinnä kuvottavaa.
      Aika harvaa normaalia naista kiinnostaa pari-kolmekymmentä vuotta vanhempi mies.
      Ehkä joku saattaa olla kiinnostunut vanhemmasta miehestä, ainakin , jos tällä on paljon omaisuutta.
      Pieneksi neuvoksi sinulle mies; katso peiliin ja mieti, mitä näet.

      • PientäFaktaa

        Kuuluu biologiaan että miehet viehättyvät itseään nuoremmista naisista, syynä on se että nuoret naiset ovat hedelmällisiä. Naiset taas ovat tutkimustenkin mukaan viehättyneitä itseään vanhemmista miehistä. Tämä vanhojen naisten nuorten miesten perään haikailu on vain vastaisku ja lapsellinen kosto siitä että miehet eivät heistä viehäty. Naisella ei ole yhtäkään luonnollista syytä olla viehättyneitä itseään nuoremmista miehistä. Se on vain jonkinlainen fetissi.


    • Anonyymi

      Ällö

    • Anonyymi

      Vieras ja nuori on kullin herkku.Tämä oon tiedetty jo antiikin aikana.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe