Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lahtinen1
profiilit
lahtinen1
lahtinen1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomi posti toimii nyt toisi surkeasti, mutta odotan sen parantuvan, kun ohjelmat saadaan kunnolla toimimaan. Ilmeiseti alku kankeutta.
Kuitenkin jo nyt olen huomannut erää ikävän puutten, joka oli vielä vanhassa versiossa minulla todella käytössä eli kohta josta suoraan yhdellä klikkauksella voitiin valita epämiellyttävät lähetykset Tarkoitan siis TORJU VASTAANOTTAJA.
Tätä kaipaan kyllä kovasti.
Myös tuhotessa vanhoja posteja niin valinta on todella hidasta ja vaivanloista.
Myös siihen kaipaisin muutosta.
Oletan postin jatkossa toimivan nopeammin
Terveisin Lulutar
02.05.2014 04:44
Monissa kaupoissa myydään melko hyviä valmisruokia,joita voi ostaa ihan vain päivän tarpeeseen. Tiskillä punnitaan juuri se määrä,mitä kukin haluaa ja vaihtelua löytyy varmasti.Salaatiteja on myös valikoimissa.Leipänä kävisi näkkileivät varastossa ja pieni sämpylätaikina,kun haluaa tuoretta leipää. Tietysti on myös syötävä niitä itse tehtyjä ruokia,ettei tule liian kalliiksi.Makarooni- ja riisiruokien "pohjat" voi valmistaa jääkaappiin viikoksi etukäteen ja lisätä vain kalaa,lihaa,kanaa ja makkaraa mielen mukaan. Kauppahalleista ja lihatiskeiltä myydään ihan yksi pihvi tai 100g kerraallan joten ei ole mikään pakko ostaa kahdenhengen määriä kerrallaan.Pidemmän päälle pienien erien osto tulee halvemmaksi kuin ruuan roskiin heittäminen,vaikka ostettaessa olisikin kalliimpaa.
11.11.2009 14:22
No taitaa olla reviirin merkkausta tai rakkovika,muita vaihtoehtoja ei tule ainakaan heti mieleen.Pitäisin kyllä molempia vaihtoehtoja oikeina,sillä jos toinen koirista pissaa sisälle,on toisen peitettävä jälki niin kuin ulkonakin.Kuka korkeimmalle osuu on isoin ja mahtavin merkkailija.Tämä pätee sekä uroksiin ja narttuihin.Merkit peitetään omalla merkkauksella.Tällöin kun ensin pissaa toinen niin toinenkin pissaa,oli siten kumpi tahansa ekana.Ehkä on syytäkin mietiä, mitä pitää tehdä,kun kyseessä voi olla valtataistelukin.
02.05.2009 16:13
Yksi ja tosi ikävä vaiva on anaalirauhasten tulehtuminen.Silloin kyllä koira hankaa peräpäätään lattiaan siis vetää itseään jotain pitkin.Tämä vaiva voi olla väliaikainenkin.Mielestäni,jos koirassa on jotain kerran vialla,niin ensin ainakin soittaisin eläinlääkärille ja kysyisin,mitä pitää tehdä.Kyllä voi odottaa heidän vastaavan puhelimeessakin edes jotain.
02.05.2009 16:01
Vein meidän schipperken eläinlääkärille hammaskiven poistoon ja se on tepsinyt.Maksoi tasan 55e eli ei mikään ihan hirveä hinta.On pärjätty n.4-vuotta.Kohta ehkä uusittava.En pese koirieni hampaita,mutta puruluut on hyvä muistaa ainakin kerran viikkoon.
02.05.2009 15:54
Meidän mäyräkoiralle,jonka selkää särki, aikoinaan (1998) eläinlääkäri pitkäperjantaina antoi ohjeeksi kyypakkauksen kortisoonia ja kyllä silloin auttoi.Eli näin kahden päivän odottelussa itse kokeilisin sitä kilojen mukaan. Terveisin nykyisin saksanpaimenkoira ja schipperke (epileiptikko) omistaja.Hyvä jos apu kelpasi.Maanataina soitto lääkäriille.
02.05.2009 15:49
Kyllä toisia ihmisiä varmasti voi ihailla kauneuden, pätevyyden tai jonkin muun "jopa" "kadehdittavan" ominaisuuden vuoksi,mutta jos oikeasti rakastaa kumppaniaan niin eihän sitä vaihdeta vain hetken mieliteon takia.
16.02.2008 16:22
Olen todella iloinen Huomatessani että Jäättenmäki näin osoittaa olevansa turhamaisen arvostelun ulkopulella ja vastaa rehdisti vaikka onkin joutunut huonoon valoon Äänestän itse Tarja Halosta Mutta kunnoitan Jäättenmäen arvostelukykyä Sillä hän ei alennu muiden johdateltavaksi Kiitos hyvästä poliittisesta käytöksestä Näin pitäisi toimia rehdissä Suomen maassa Ei syytellen vaan ajatellen oikein
18.01.2006 15:24
1 / 1