rasmus005
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
45
Mankkari ongelma
Elikkäs mistä mahtaa johtua että joudun vääntämään mankkarista volumen 30-40 asteeseen ennen kun saan äänen kuulumaan ka580Etsitään Yhteistyöstä kiinnostunutta
Eli etsin yhteistyöstä kiinnostunutta. Sinulla ei tarvitse olla perjaatteessa mitään kokemusta koska olen itsekkin täysi174age of empires the asian dynasties ongelma apua
Moi mistä johtuu että kun asennan pelin jä käynnistän sen,niin nään alku valikossa vain pelkät tekstit ja kun siirryn mu573Hopes of finland etsii dota 2 pelaajia
Moro kaikille jotka tänne vaivautui lukemaan tätä mutta nyt suoraan asiaan. Elikkäs Hopes of finland lyhenteeltään H.O.F073ajan vietto seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaani
Moi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s072Etsitään jälleenmyyjiä kannawaylle.
Moi laita viestiä jos verkkomarkkinoisti kiinnostaa ja haluat tietää alasta enempi. Jos kannawayn tuotteet taas kiinnost069Ostetaan/otetaan vastaan eläviä rapuja/ahvenia
Eli ostetaan eläviä rapuja tai otetaan vastaan ja sekä myös ahvenia:) Itse asun nousiaisissa joten olisi hyvä jos haku p067Kannabis lailliseksi
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/703 eli tuolta vaan kannattamaan!! kaikki tiedot löytyvät sieltä...057Elämänkumppani/treffiseuraa 23 v miehelle:)
Tässä on vielä profiili sivulle linkki josta löytää kuvan,ihannekumppanin jne http://treffit.suomi24.fi/profile/245694048Treffi/tyttöystävä hakusessa
Kuulostaahan tää vähän tyhmältä mutta mitäs tässä menettää joten tässä joitakin tietoja:) Jaahas sitten tämän täyttö j046kansanedustajan erottamisäänestys kerran vuodessa?
Elikkäs olen tossa pohtinut että kerran vuodessa olisi kansanedustajan erottamisäänestys,vaikka joka puolueesta koska ny045moi minulla oisi idea mutta tarvitsen tiimin
moi eli kerron jo että en paljon osaa tehdä netin kanssa mutta olen hyvä keksimään lisäominaisuuksia.eli en kerro ideani044css palvelin
eli olen tekemässä css palvelinta ja olen jumittanu kohtaan et pitäis avata portti minun modeemin merkki on elisa ja val243- 034