moi eli kerron jo että en paljon osaa tehdä netin kanssa mutta olen hyvä keksimään lisäominaisuuksia.eli en kerro ideani nimeä koska muuten ei oisi järkeä tehdä tätä kerron vain tiimille jos joku lähtee mukaan.eli sain idean teh sivunä facebook tapaisen sivun koska kaikkihan tietää että facebook on menossa huonompaan suuntaa ja facebook nimi ei ole kauhen järkevä siksi minulla onkin parempi nimi keksitty sivulle ja uskon että päihittäisi facebook vähän ajan päästä tarvitsen osaavia ihmisiä tämän tekoon ja koska en itse osaa auttaa paljon tarjoan ison osan tuloista niille ketkä parantavat sivua sanotaan et 80 prosenttia eli itelleni jää 20 mainostaminen onnistuu minun iskäni kautta koska isällä olla isotaksi firma eli ne ketkä on innostuneita ja mahdollisesti lähtemässä mukaan kertokaa tänne niin annan minun sähköposti osoitteen niin jutellaan enempi olen sta varma että tästä tulisi yksi isoimmista jutuista voin melkein luvata sen
moi minulla oisi idea mutta tarvitsen tiimin
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822