moi eli kerron jo että en paljon osaa tehdä netin kanssa mutta olen hyvä keksimään lisäominaisuuksia.eli en kerro ideani nimeä koska muuten ei oisi järkeä tehdä tätä kerron vain tiimille jos joku lähtee mukaan.eli sain idean teh sivunä facebook tapaisen sivun koska kaikkihan tietää että facebook on menossa huonompaan suuntaa ja facebook nimi ei ole kauhen järkevä siksi minulla onkin parempi nimi keksitty sivulle ja uskon että päihittäisi facebook vähän ajan päästä tarvitsen osaavia ihmisiä tämän tekoon ja koska en itse osaa auttaa paljon tarjoan ison osan tuloista niille ketkä parantavat sivua sanotaan et 80 prosenttia eli itelleni jää 20 mainostaminen onnistuu minun iskäni kautta koska isällä olla isotaksi firma eli ne ketkä on innostuneita ja mahdollisesti lähtemässä mukaan kertokaa tänne niin annan minun sähköposti osoitteen niin jutellaan enempi olen sta varma että tästä tulisi yksi isoimmista jutuista voin melkein luvata sen
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561