Vapaa kuvaus

Aloituksia

34

Kommenttia

45

  1. Kokemuksia hirvijärvestä/savojärvestä? (Mynämäki)

    Onko kelläkään kokemusta tuleeko kummastakaan järvestä kalaa ja mitä kalaa tulee jos joku saanut? Hirvijärvellä kävin kä
    Kalapaikat
    0
    1328
  2. volvo 960 suorakutonen

    kertokaahan vinkkejä kaikki virittäjät varsinkin ne jotka on volvoista tietoisia.eli kertokaa miten tohon volvo 960 sais
    Tuning
    3
    1292
  3. vuokrataan transporter 8 paikkainen

    vuokrataan transporter 8 paikkainen.auto sijaitsee varsinais-suomen alueella hinnan kyselyt ja muut numerosta 0453104999
    Automatkailu
    0
    642
  4. Meneekö Am3+ am3 kantaan?

    eli olis tarkoitus hankkia tehokkaampi prossu ja pohtisin että meneekö am3 kantaan am3 prossu? emolevy on crosshair iv
    Yleistä tietokoneista
    14
    444
  5. vuokrataan Volkswagen Transporter T 5 1+8 paikkainen automaatti.

    Vuokralla olisi turusta Volkswagen transporter T 5 diesel 1 8 paikkainen, vuosimallia 2007. Automaatti vaihteinen. Auto
    0
    381
  6. japanin akita pennut

    eli olisin kiinnostunu akita pennustja olisin valmis hankkimaan sellaisen yritin googlen kautta etsiä mutta ei tunnu löy
    Koiranpennut
    1
    309
  7. autokortti

    eli itelläni on 2v myönnetty ajokortti ja kysyisin sellasta että voiko poliisi myöntää pidemmäksi aikaa ajokortin koska
    Autokoulu
    5
    251
  8. lyhyt aikainen

    voiko lyhyt aikaista auto kortti pidentää pidemmäksi kun 2v
    Autokoulu
    2
    241
  9. meinasin tehä oman private servun runescapeen

    eli tarvitsisin apua private servun tekoon jos jotain kiinnostaa lähteä mukaan nii lisätkää [email protected]
    Apua aloittelijalle
    3
    206
  10. parisuhde,ero ja lopulta ymmärtäminen

    moi tarvitsisin apua! seurustelin tosi mukavan naisen kanssa melkein 1v ja nyt haluan teidän kokemuksia ja mielipiteitä.
    Parisuhde
    1
    175
  11. runescape tehtävä heroes tehtävä

    eli haen pelaajaa joka suorittaisit ton Black Arm-jengi osuuden tehtävästä eli se ketä on halukas tekemään mun kans sen
    Yleistä peleistä
    0
    146
  12. kaveri-treffi seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaani

    Moi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s
    Treffeillä
    0
    141
  13. Windows 8.1 (Näytönohjain ongelma)

    Elikkäs onko muilla ollut kyseisen käyttöjärjestelmän kanssa ongelmia asentaa näytönohjaimen ajureita? Itselläni on Rad
    Näytönohjaimet
    4
    133
  14. Vuokrataan volvo 960 henkilöauto sedan

    Vuokrataan volvo 960 sedan henkilöauto Vuokralla olisi turussa volvo 960 sedan henkilöauto bensiini ja manuaali vaihtein
    0
    116
  15. ajan vietto seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaani

    Moi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s
    Kajaani
    6
    105
  16. Valmiit/keskene eräiset riimit (mielipiteitä ja paranus ehdotuks

    Vaikka luotani olet poissa , aina silti tulet olemaan ajatuksissani, sinua koskaan tule unohtaa , sielusi taivaalla tä
    Lyriikka
    0
    92
  17. Vuokrataan volvo 960 henkilöauto sedan

    Vuokralla olisi turussa volvo 960 sedan henkilöauto bensiini ja manuaali.autosta löytyy automaatti ilmastointi,sähköiset
    0
    72
  18. Asus formula iv emolevy

    Elikkäs törmäsin tälläseen ongelmaan ettei kyseinen emolevy tunnista kaikkia kampoja:/ Elikkäs muisti on ddr3 ja 12gigaa
    Apua aloittelijalle
    27
    68
  19. ostetaan/otetaan vastaan Aitaverkkoa

    Eli ostetaan halvalla aitaverkkoa tai puutarha verkkoa tai no itseasiassa ihan mitä vain verkkoa kunhan pitäisi 40-60 kg
    Pihapiirin rakennukset
    0
    61
  20. ebook

    menkää tilaa mun uusi ebook 21 Meet to earn money aivan salee paras juttu mukana tulee 2 bonusta ja saat kirjan sähköpos
    Rakas päiväkirja
    1
    58