Vapaa kuvaus

Aloituksia

34

Kommenttia

45

1. Kokemuksia hirvijärvestä/savojärvestä? (Mynämäki)

Onko kelläkään kokemusta tuleeko kummastakaan järvestä kalaa ja mitä kalaa tulee jos joku saanut? Hirvijärvellä kävin kä
    Kalapaikat
    1
    2105
  2. volvo 960 suorakutonen

kertokaahan vinkkejä kaikki virittäjät varsinkin ne jotka on volvoista tietoisia.eli kertokaa miten tohon volvo 960 sais
    Tuning
    3
    1694
  3. Meneekö Am3+ am3 kantaan?

eli olis tarkoitus hankkia tehokkaampi prossu ja pohtisin että meneekö am3 kantaan am3 prossu? emolevy on crosshair iv
    Yleistä tietokoneista
    14
    825
  4. vuokrataan transporter 8 paikkainen

vuokrataan transporter 8 paikkainen.auto sijaitsee varsinais-suomen alueella hinnan kyselyt ja muut numerosta 0453104999
    Automatkailu
    0
    714
  5. vuokrataan Volkswagen Transporter T 5 1+8 paikkainen automaatti.

Vuokralla olisi turusta Volkswagen transporter T 5 diesel 1 8 paikkainen, vuosimallia 2007. Automaatti vaihteinen. Auto
    0
    482
  6. japanin akita pennut

eli olisin kiinnostunu akita pennustja olisin valmis hankkimaan sellaisen yritin googlen kautta etsiä mutta ei tunnu löy
    Koiranpennut
    1
    343
  7. Windows 8.1 (Näytönohjain ongelma)

Elikkäs onko muilla ollut kyseisen käyttöjärjestelmän kanssa ongelmia asentaa näytönohjaimen ajureita? Itselläni on Rad
    Näytönohjaimet
    4
    318
  8. Vuokrataan volvo 960 henkilöauto sedan

Vuokrataan volvo 960 sedan henkilöauto Vuokralla olisi turussa volvo 960 sedan henkilöauto bensiini ja manuaali vaihtein
    0
    310
  9. autokortti

eli itelläni on 2v myönnetty ajokortti ja kysyisin sellasta että voiko poliisi myöntää pidemmäksi aikaa ajokortin koska
    Autokoulu
    5
    306
  10. parisuhde,ero ja lopulta ymmärtäminen

moi tarvitsisin apua! seurustelin tosi mukavan naisen kanssa melkein 1v ja nyt haluan teidän kokemuksia ja mielipiteitä.
    Parisuhde
    1
    301
  11. lyhyt aikainen

voiko lyhyt aikaista auto kortti pidentää pidemmäksi kun 2v
    Autokoulu
    2
    282
  12. ostetaan/otetaan vastaan Aitaverkkoa

Eli ostetaan halvalla aitaverkkoa tai puutarha verkkoa tai no itseasiassa ihan mitä vain verkkoa kunhan pitäisi 40-60 kg
    Pihapiirin rakennukset
    0
    282
  13. meinasin tehä oman private servun runescapeen

eli tarvitsisin apua private servun tekoon jos jotain kiinnostaa lähteä mukaan nii lisätkää [email protected]
    Apua aloittelijalle
    3
    260
  14. kaveri-treffi seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaani

Moi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s
    Treffeillä
    0
    254
  15. ajan vietto seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaani

Moi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s
    Kajaani
    6
    244
  16. Etsitään Yhteistyöstä kiinnostunutta

Eli etsin yhteistyöstä kiinnostunutta. Sinulla ei tarvitse olla perjaatteessa mitään kokemusta koska olen itsekkin täysi
    Rap
    1
    228
  17. Valmiit/keskene eräiset riimit (mielipiteitä ja paranus ehdotuks

Vaikka luotani olet poissa , aina silti tulet olemaan ajatuksissani, sinua koskaan tule unohtaa , sielusi taivaalla tä
    Lyriikka
    0
    223
  18. Mankkari ongelma

Elikkäs mistä mahtaa johtua että joudun vääntämään mankkarista volumen 30-40 asteeseen ennen kun saan äänen kuulumaan ka
    Autohifistit
    5
    221
  19. Asus formula iv emolevy

Elikkäs törmäsin tälläseen ongelmaan ettei kyseinen emolevy tunnista kaikkia kampoja:/ Elikkäs muisti on ddr3 ja 12gigaa
    Apua aloittelijalle
    27
    209
  20. ajan vietto seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaani

Sinkut
    0
    205