Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole päästänyt kun ei ole ollut tarvetta uuteen silloin.
Kerran lähti yksi perääni ulkona. Sanoin etten tarvi uutta. Hän kulki perässäni ovelleni asti, mäen ylös kaikkine tavaroineen. Vaikka monesti sanoin etten tarvi uutta niin selitti ja selitti tuli ovelleni asti toiseen kerrokseen. En laskenut sisään, koska olin sanonut jo hänen autollaan etten tarvi. Minusta oli ihan oma vika jos ei uskonut.
04.05.2012 11:52
Aikoinaan kävin yhden taideseuran kanssa pitkin eteläsuomea näyttelyissä.
Siihen porukkaan kuului monenlaista taiteidentuntijaa.
En muista mitään erityistä taide-elämystä, mutta kyllä aika usein mulle selitettiin mikä jossain aivan ihmeellisessä teoksessa oli niin "hienoa".
Noh, minä katselin ja ihmettelin.
Retretissä sitten kerran oli se mun näyttely, se vei sydämen ja sielun.
Se oli Aivazovskin näyttely.
Ne purjelaivat ja meri. Kaikki se värimaailma ja uskottavuus.
No kirja sieltä oli ostettava ja aina välillä sen kirjan kanssa menen sinne näyttelyyn.
Joskus haluaisin vielä uudestaan nähdä sen, onhan ne tauluina kuitenkin mahtavampia kun kirjan sivuilta.
03.05.2012 14:01
Meiän porukalla on tapa että jos jotain sellaista lahjaksi saa mitä ei ite tarvi mutta joku muu voi siitä hyötyä niin kiertoon vaan.
Jos säilyttäisin kaikki lahjat mitä olen saanut niin muuta ei sitten paljon mahtuiskaan asuntoon ja esille.
Mutta sitten säilytän kun on sellainen mikä oikein osuu kohdalle, tai on itse tehty,, ne säilyy kyllä.
02.05.2012 21:39
Tervetuloa kotimaahan :)
Sen olen huomannut että kun pienesti palkkaa nostetaan, niin heti perässä nousee kaikki muukin.
Joten tappiolle siinä jää tavan työntekijä.
Ravintoloissa en ole käynytkään pitkään aikaan.
Jos meikä lähtee "ulos" syömään niin laitan eväät ja menen metsään tai rantaan.
02.05.2012 20:51
Ihan hyvä.
Joskus nuorena tyttönä mun yksi tyttökaveri teki hartiahuivin mulle noilla kukilla.
Mulle tuli mieleen kun olen pohtinut millä katkaisen mun huoneeni niin noihan oliskin ihan kivoja siihenkin. Sais ton telkan takaosan piiloon kun nyt on keskellä huonetta.
Tai siis tässä on joskus ollut kaksi huonetta joiden välistä on seinä pois.
01.05.2012 19:55
Kun miettii sitäkin että nykyään voi rauhassa elää omansalaista elämää suhteellisen helposti.
Ainahan joku on joka ihmettelee kuinka sä nyt noin....mutta periaatteessa voi itse valita elämäntapansa. Luulis että on helppo tehdä ratkaisuja jotka ei niin pahasti saaa muiden elämää sekaisin.
Maailma on ihmeellinen, mitä helpompaa siitä tulee niin sitä kovempaa tavallaan kuitenkin.
En minäkään missään vappuriennoissa ollut. Kun en tykkää olla suurissa joukoissa niin nää juhlat on mulla aina kotona oloa.
01.05.2012 19:24
Hoitoon vaan koko kansa!
Miettinyt usein tota samaa, mutta kunläheskään kaikessa ei syynä ole viina tai lääkkeet.
Koko ajan kasvavat vaatimukset, elämässä on mentävä aina kovempaa ja korkemmalle.
Sitä en vaan ymmärrä miksi mukana pitää viedä koko perhe, miksi ei pelkkä itsemurha enää riitä. Onko narsismilla jotain tekoa näiden miesten kanssa.
Naisethan ei ole näiden perhekuolemiaen takana.
01.05.2012 19:05
Kun muut ovat tuolla vappumarsseilla, ilmeisesti nekin jotka normaalisti samassa metsässä kulkevat kun minä niin sain todella upean hetken.
Seisoin metsässä polun vieressä ja oravat kolmekappaletta kiersivät ympärilläni niin että jalkojen välistäkin vilinä kävi.
Onneksi eivät lahjetta pitkin lähteneet kulkemaan, koska en ole varma olisinko kyennyt sen hetken paikoillani olemaan.
Ehkä kuitenkin nekin tottuvat samoihin ihmisiin kun läpi talven olen siellä kulkenut.
01.05.2012 12:17
Käyn kaupassa noin kolme tai neljä kertaa viikossa. Joten voisivat olla mun puolesta kiinni vaikka kolmena päivänä.
Jotkut siwat on auki läpi vuoden kaikkina pyhinä. Ainakin systerin luona oleva siwa..
01.05.2012 09:06
Kiitos ystävä.
Ei mulla nyt ole mitään ihmettä, kunhan vastailen omin ajatuksin välillä viesteihin.
Hyvä että siekin hengähtää sait..
30.04.2012 16:13
Hunksi.
Mun vastaukseni oli vaan tuohon ikuiseen yksinelämän väittämään että yksin on niiiiiiin hyvä kun ei tartte sitä eikä tätä.
Kun sitten vaan halusin huomauttaa vain siitä toisesta puolesta.
Sun kysymyksiin retorisiinkaan ei mulla ole vastauksia.
Jokainen elää tavallaan.
30.04.2012 16:11
Toisaalta perheellisellä on ihmisiä ympärillä, voiman antajana ja tukena kun on vaikeaa.
Yksin eläjä joutuu kaiken yksin miettimään ja päättämään. Jos ei voimia ole niin senkin joudut yksin kestämään, ei ole tukijaa vieressä.
Siis näinhän pitäisi oikeassa perheessä olla, ja siellä pitäisi olla myös tilaa hengähtää yksin, kun sitä haluaa.
Jokainenhan on kuitenkin menneiden raktaisujen kautta, joko yksin tai sitten ei.
30.04.2012 15:04
Aina silloin tällöin tulee kuljettua kamera mukana.
Joskus on patsaita kuvauksen alla. Välillä erilaisia siltoja ja vettä niiden alla.
Luontoa aina kun on tilaisuus.
Ihmisiä eri paikoissa ja tilanteissa.
Varjojakin olen kuvaillut jonkun verran. Keväällä kun aurinko nousee korkelle niin seinillä on vaikka minkälaista varjoa.
Niettä vähän kaikkea.
30.04.2012 14:54
Yhtä kamala ellei vielä kamalampi ajatus että ihmisellä on perhe ja jotuu siellä teeskentelemään.
Tiedän että näin on mutta silloin pitää jo miettiä mun mielestä eron mahdollisuutta.
Paitsi jos nauttii teeskentelystä.
Meille on annettu vain yksi elämä, ja jokainen päivä lyhentää sitä.
Siitä pitäis yrittää tehdä mahdollisimman hyvä.
30.04.2012 14:47
Hunksi!
No rankkaa on sunkin elämäs en voi muuta sanoa.
Kohtahan on sun syntymäpäiväs ja silloin tulee maailmanloppu että toi sun pelkos "maailmankansalaisuudesta" taitaa olla vallan turhaa.
Vappuja sullekin.
30.04.2012 14:43
Miten voi elämää ja elämistä teeskennellä.
Tuota jäin miettimään.
Olen ihan teeskentelemättä asunut monenlaisissa asunnoissa.
Elämästä tulis kamalaa jos joutuis kotonaan teeskentelemään
30.04.2012 11:41
Empäs muistakaan tätä juurikaan kuulleeni vaikka Eput on mun suosikkeja.
Viides toukokuuta:
http://www.youtube.com/watch?v=-tVjx4tTsIM
27.04.2012 21:49
Ja sitten on kyllä tämäkin laitettava tänne.
Odotellaan mikä tulee tänä vuonna voittolauluksi:
http://www.youtube.com/watch?v=uayOq_iCS6k
27.04.2012 21:37
No sieltäpä sivulta löytyikin yksi aika ja yksi rakkaus.
Tässä Bonnie Tyleriä
http://www.youtube.com/watch?v=V0CG4eN8SUQ&feature=related
27.04.2012 21:18
K-Kaupan yks mainosmusiikki tuo mulle mieleen yhen elokuvan.
Se tuli taas ja tässä on elokuvasta pätkä:
http://www.youtube.com/watch?v=Uzae_SqbmDE
27.04.2012 20:55
73 / 183