Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sielun veljet on hyviä.
Ne vastas Kaija Koon kysymykseen Kuka keksi Rakkauden?:
http://www.youtube.com/watch?v=tqI8MDpW_D0
05.04.2012 19:45
Suruaikana helpottaa musiikki.
Toukokuu lähenee, tämä veljelleni:
Moody Blues: Melancholy man:
http://www.youtube.com/watch?v=TXJpgqhWvNY
Helmikuusta toukokuuhun on monta surupäivää.
05.04.2012 19:38
NO kun....
He ei saa mun sieluani soimaan.
Sen enempää en vaadi.
En mieti näköä en kokoa, niillä ei oo merkitystä, jos mun sielua osaa soittaa se riittää:))
Jukka Poika: Älä tyri nyt.
Tykkään tään kappaleen musiikista:
http://www.youtube.com/watch?v=WfzYXN_MuwI&feature=related
05.04.2012 19:25
Onko varma että olet ollut raittiina tähän asti jos tiedät että kaljaröyhtäys tuntuu kivalta?
Heräsi kysymys, mistä on kysymys?
05.04.2012 19:17
Samoin sinulle, kiitos :))
Täytynee mennä systerille, kun sitä murusta ei vielä ole vastaan kävellyt.
http://www.youtube.com/watch?v=EO0p_U1w89A&feature=relmfu
05.04.2012 19:09
Ai, on vai?
No en nyt jaksa tänään niin todesta ottaa mitään, enkä myöskään tosissani vastata :)
05.04.2012 18:57
Ja tuon minä muistan, vai idiotismista ja hölmöydestä :)
05.04.2012 18:00
Tärkeässä aloituksessa on minusta tärkeää tuoda oma mielipide vaikka sitten olisi jo muidenkin samoja mielipiteitä.
Mutta niinkun kirjoitat jokainen toimii tavallaan.
Vähemmän mielenkiintoseen aloitukseen ei tarviikaan.
Ja tämäkin keskustelu menee nyt ihan ohi aloittajan.
Olisin voinutkin vastata hänelle jos ei tuota Wallinia olisi niin tuotu esiin.
05.04.2012 17:06
Jos on mielenkiintoinen aloitus niin varsinkaan silloin en lue muiden komennttetja etukäteen.
Silloinhan juuri voi käydä niin ettei mun tarvii omaa laittakaan kun se jo on. Enkä silloin halua laittaa vastausta että olen samaa mieltä kun se on tylsä viesti ja toisaalta sitten jää mun mielipiteeni kokonaa laittamatta.
Ja minähän olen minulle tärkeä, ja minun ajatukseni myöskin :)
05.04.2012 16:47
Tiedätkös että esim. minä en aina lue kaikkia muiden kommentteja vastatessani ihan omilla aivoillani tehdyn ajatuksen Aloittajalle.
Ehkäpä juuri siksi kun tiedän muidenkin, jopa hunksin, ajattelevan asioista samoin kun minä, ainakin joskus.
Jossain kohtaa pitkässä ketjussa se kuitenkin on, samankaltainen ajatus, toisin sanoin kirjoitettuna.
Mutta koska se on juuri minun ajatukseni niin kirjoitan sen. Mitä välii jos vaikka joku hunksi onkin sen jo ennen minua kirjoittanut.
Jos on jo pitempikin ketju niin vastaan itse ensin aloittajalle ja alan vasta sitten lukemaan muiden kirjoituksia.
05.04.2012 16:37
Tiedätkös Sophia, kaikki suhteet on erilaisia.
Tai ainakin niiden minusta pitäisi olla.
Itse en ole koskaan kokenut kahta samanlaista, silti on ollut kaikki Rakkaita aikansa.
Sillä hetkellä kun ollut ihastunut/ rakastunut, tuntuu ettei koskaan voi kokea mitään vastavaa.
Ei ehkä vastaavaa mutta kyllä yhtä vahvaa.
05.04.2012 16:23
Niinhän se taas on hunksi on sanansa sanonut, mitäpä muilla enää asiaa olisikaan :)
05.04.2012 16:15
Sanoisinko että suvusta on moneksi.
Tässä samassa kaupungissa elävät mutta yhteistä ei juurikaan ole.
Yhden serkun luona käyn kylässä ja muiden kanssa tervehditään kun vastakkain tullaan, ehkä pari sanaa kohteliaisuudeta vaihdetaan.
Luulen että molempiin suuntiin ollaan tyytyväisiä ihan näin.
05.04.2012 15:42
Moi vaan Leijanna.
Olen minäkin joskus kylässä saanut ihan itsetehtyä.
Onneksi on pieni tuo kaupasta saatava purkki, ei niin makeaa voisi enempää syödäkään.
Muutenkin olen nyt vähentänyt huiman paljon makean syömistä. Suklaan ja jäätelön.
Ja lisännyt oikea oppista syömistä.
05.04.2012 15:37
Maitohyllyltä kävin tänään ostamassa "Lieksan perinteistä rahkaherkkua"
90 g oikein makeaa pashaa.
Huomenna meinaan ensin syödä Lemin särää, (lammaspaistia) ja jälkkäriksi vetäsen tuon pashan.
Pääsiäsenä sitten olenkin reissussa, systerin luona.
05.04.2012 15:33
Meillä päin noi virpojat olikin kohteliaita.
Kaikki kysyivät saako virpoa?
Ja minä mieluusti annoin.
Onkin upeita nuo vitsat tuolla maljakossa, tuli heti sunnuntaina pääsiäisen tunne.
05.04.2012 15:28
Mulle ei sovi nälkä eikä väsymys kun tapaan ikäviä ihmisiä tai muuten joudun paikkoihin missä joudun koville. Siksi pyrin menemään nukkumaan ajoissa jos aamu vuoro tai muuten katson että saan lepoa riittävästi jos muista vuoroista kysymys.
Töihin mennessä tsemppaan itseäni. Koska kaikki omat tunteet on minussa ei niisä ulkopuolisissa ihmisissä.
Usein sanon itselleni että kaikki on hyvin omassa elämässä ja mikään ei saa rauhaani järkkymään jos en itse anna siihen lupaa.
On kaikenlaisiaa energiasyöppöjä olemassa ja jos tiedän joutuvani kohtaaamaan tälläisen ihmisen niin taas se itseni rauhoitus on paikoillaan.
Maanantaina olin oikea malliesimerkki itselleni, väsynyt ,vihainen ja nälkäinen. Ei minkäänlaista itsesuojeluvaistoa olisi ollut jos olisin joutunut johonkin pahaan tilanteeseen.
Sellaisina päivinä pääsee sammakkoja suustani, ja voin joutua vielä anteeksipyynnön tilaan, jos en ole varovainen.
04.04.2012 17:58
No en todellakaan sääli.
Heillä on valinnan vapaus, härillä sitä taas ei ole.
Tyhmää touhua koko "taistelu"
04.04.2012 17:01
Onnea sinulle, kevään lapsi, syksyn lapselta :)
Mulla alkoi paras aika elämässä kun täytin 50.
Jostain syystä tuli erittäin helppo olo, ja eikun helpponee vaan.
Nuoruutta en kaipaa, sinne ei jäänyt mitään ihmeellistä.
Eletään vaan tätä päivää, ja nautitaan kaikesta.
04.04.2012 15:39
Toi oli kyllä niin hyvä flirtti että äänen ääntä ei kuulunut?
Just hain uuden koneen huollosta, ja väitivät siellä kuunnelleensa tuubia paljonkin tällä koneella eilen.
Ja nyt hiljaisuus vain soi.
Hoh hoijaa näiden vekottimien kanssa.
04.04.2012 15:24
81 / 183