Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Kyllä+tässä+uskovaiset+nyhtää+rahoja+kaikenlaisiin+järjettömiin+asioihin.+Olin+viimeksi+kirkossa+vaimoni+sikon+pojan+rippiäisissä+kun+tuli+kolehdin+keruun+aika+piti+se+kolehdin+kerääjä+ensin+puheen,+jossa+kertoi+mihin+kolehti+menee.+Olen+aina+ymmärtänyt+että+kolehti+kerätään+"heikommassa+asemassa+olleiden+auttamiseksi"+kuten+joidenkin+afrikkalaisten+kaivoon+(jokao+n+mielestäni+hyväkin+asia),+mutta+tämä+keräsi+varoja+täysin+turhuuteen+eli+siihen+että+jokaiseen+suomalaiseen+hotellihuoneeseen+saataisi+hankituksi+raamattu.+Voitte+kuvitella+että+kolehtihaavi+meni+ainakin+kohdallani+ohi+ja+mieleni+teki+tyhjentää+se+haavi+tai+lyödä+se+haavi+sen+kerääjän+päähän.+Hotellihuoneista+tehdään+jotain+uskontemppeleitä.+Luulisi+niiden+lukuisten+kirkkojen+Suomessa+riittävän+uskovaisillekin.+Uskovainen+lukee+koko+lomamatkan+sitä+raamattua+siellä+hotellihuoneessa.+Mä+luulen+että+lomamatkalla+uskovakin+on+muualla+kuin+siellä+hotellihuoneessa+viettämässä+aikaansa!+Hotellihuone+on+käsittääkseni+vain+nukkumista,+peseytymistä+ja+panemista+varten,+eikä+raamatun+lukemista+varten.+Miksi+hotellihuoneeseen+pitäisi+saada+raamattu+tmv.?+Luulisi,+että+hihhulillakin+olisi+lomamatkalla+oma+raamattu+mukanaan...siinä+missä+meillämuilla+"normaaleilla+ihmisillä"+on+mukana+lomamatkalla+ainakin+hampaiden+pesuvälineet+ja+vaihtovaatteet+jne.
  2. Älä+sä+puhu+mitään+muiden+itsekkyydestä+tai+omaien+etujen+tavoittelusta.+Sitä+te+uskovaiset+teette+päivittäin+sotkemalla+siihen+muita+ihmisiä!"Avioliitto+on+nimittäin+kahden+vastakkaista+sukupuolta+olevien+liitto,+ollut+näin+aina,+sen+ovat+vain+aivan+viime+päivinä+itsellensä+yrittäneet+omia+itsekkäät+oman+edun+tavoittelijat."Miten+homoseksuaaleilta+ei+ole+evätty+avioliittoon+menemistä,+jos+teiltä+ehtona+on+kahden+vastaakkaisen+sukupuolen+oleva+liitto?+Mikä+on+aina+ollut+jotakin+niin+sekin+kuuluu+kehitykseen+että+asiat+muuttuu.+Niihin+muutoksiin+on+vain+hyvä+ennalta+sovittaa+elämänsä.+Ei+mikään+mene+niin+kuin+AINA+on+mennyt+tai+ei+ainakaan+niin+kuin+uskovainen+haluasi+että+jokainen+kulkisi+vain+aasin+rattailla,+kuten+varmaan+raamatun+kirjoittamisen+aikaan+on+kuljettu+tai+enää+ei+makseta+oravan+nahoilla!+Mitähän+etuja+ovat+omineet+itsekkäät+uskovaiset+kautta+aikojen.+Ainakin+avioliiton,+joka+on+ollut+olemassa+jo+ennen+kuin+raamattuun+tai+mihinkään+muuhunkaan+vastaavaan+kirjaan+on+kirjoitettu+riviäkään.+Kieltäneet+tai+vastustaneet+teknologian+kehitystä+aina+autosta+lähtien.+Nyt+täällä+uskovaiset+roikkuvat+netissä+kirjoittamalla+paskaansa.+Kaikkea+mitä+uskovainen+on+ensin+vastustanut+niin+lopulta+on+ominut+ne+itsekkäästi+omakseen.+Kyllä+kai+tekin+vielä+avioidutte+samaa+sukupuolta+olevan+kanssa+kun+olette+sitä+ensin+vastustanut+ja+omitte+senkin.+"En+kuulu+mihinkään+kirkkoon.+"Eihän+uskovat+yleensä+kuulukaan,+kunhan+huutelevat+kuinka+esimerkiksi+ev.lut.-kirkon+sitten+pitäisi+toimia+ja+tehdä.+Ei+ainakaan+vihkiä+homoseksuaaleja+avioliittoon.Teoillaan+ja+vastustamisillaan+Räsänen+on+tuonut+itsestään+Suomi-pellen!"Nolaat+vain+itsesi,+ja+ajatusmaailmasi+totaalisesti."Sinä+se+tässä+nolaat+itsesi+konservatiivisilla+käsityksillä+ettei+maailman+pitäisi+muuttua+näin+2020-luvulla+verrattaessa+kivikautta!