Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä+täällä+valehtelet+siitä+jeesuksesta+kaiken+aikaa+että+moinen+on+ollut+joskus+olemassa!+Millä+todistat+sen?+Siihen+ei+riitä+maininta+raamatussa+todisteeksi+tai+näytöksi!+Jos+jeesuksenne+olisi+ollut+olemassa+niin+takuuvarmasti+sen+haudalle+kristityt+tekisivät+"pyhiinvaellusmatkoja",+kuten+esimerkiksi+Elviksen+haudalle+Elviksen+fanit+ja+muut+ihmiset.+Mistään+jeesuksen+haudasta+ei+ole+havaintoa+eikä+minkäänlaista+näyttöä.+Ainoa+maininta+jeesuksestanne+on+vain+teidän+sekopäisessä+raamatussa+ja+yhtä+sekopäisessä++päässänne!
04.08.2018 21:50
Väitän+kumminkin,+että+suurin+osa+ateisteista+on+lukenut+raamatun+ja+siksi+juuri+ovatkin+ateisteja.
04.08.2018 21:45
ateismi+ei+ole+millään+tavoin+uskontoa!
04.08.2018 21:43
"+jumalattomathan+ne+hyppivät+tietääkseni+kukasta+kukkaan+,hyi+minulle+ei+kelpaa+yksikään+nainen+joka+hyppii+niin.+"
Olen+kumminkin+ollut+tämän+yhden+saman+kukan+kanssa+yhdessä+yli+16+vuotta,+enkä+ole+myöskään+kertaakaan+pettänyt+vaimoani.+Minuun+ei+se+sun+yleistämisesi+oikein+osu!
04.08.2018 21:41
Olen+naimisissa.+Kyllä+meillä+seksiä+riittää,+mutta+kysymys+ei+olekaan+minusta+vaan+siitä+että+uskovaisten+vaimot+ovat+useasti+olleet+miehensä+uhreja+eli+pelkkiä+panokoneita+ja+lastentekotehtaita!+Itse+en+voisi+millään+tavoin+pakottaa+vaimoani+moiseen.
04.08.2018 21:39
On+ollut+kautta+aikojen+kristittyjä,+jotka+ovat+tappaneet+vastoin+raamattua.+Oli+eräs+piispa+henrik+tai+pyhä+henrik+(sellainen+"oikea+kristitty")+Ruotsista+käymässä+Suomessa+pariinkin+otteeseen,+joka+tappoi+ja+mestautti+viattomia+suomalaisia+jotka+eivät+alkaneet+uskomaan+kristinuskoon.
Onneksi+oli+olemassa+Lalli,+joka+tappoi+tämän+ihmisten+mestaajan+Köyliönjärven+jäällä!
04.08.2018 11:16
En+ole+koskaan+varastanut+..enkä+piittaa+siitä+mitä+raamatussa+lukee+tai+kehotetaan+tekemään.+On+vain+olemassa+sellaisia+kristittyjä,+jotka+varastavat+silti+vaikka+raamatussa+käskyissä+kielletään+tekemästä+siten,+joten+tekopyhää+paskaa+on+koko+raamatun+täytteinen+elämäntapanne!
04.08.2018 11:11
Jos+uskot+jeesukseen+niin+valehtelet!
04.08.2018 11:06
Ei+hän+sitten+ollut+rehellinen+sillä+hänen+elämä+perustui+täysin+valheelle!
04.08.2018 11:05
Jumalaa+ei+ole+tarvittu+koskaan+mihinkään.+Ainoastaan+raamatun+kirjoittajan+(joku+rooman+keisareista)+kynästä+hallitsemaan+sen+aikaista+kansaa.+Moista+hallitsemista+ei+Suomessa+tarvita+demokratiassa+eikä+nykymonarkiassa+(muissa+Pohjoismaiden+valtioissa,+jotka+on+sekulaaria+valtioita).+Raamatun+kaltaista+jumalapelottelua+saatetaan+käyttää+jossakin+tyranniassa+tai+teokratiassa,+mutta+sellaisiksi+Suomi+koskaan+tule.+Joten+tuo+lässytyksenne+on+täysin+turhaa...uskovia+ei+tarvita+eikä+teidän+jumalaannekaan,+vaikka+itse+perustelisitte+sitä+kuinka+erityiseksi+tarpeeksi+ihmiselle.+
Elämä+olisi+parempi+kun+ihminen+ei+tietäisi+yhtään+mitään+mytologioista,+joista+olisi+mahdollisuus+tyhtyä+uskomaan+ja+sellaista+ei+ihminen+koskaan+tarvitse,+paitsi+tietenkin+teidän+kristityiden+mielestä+tai+muuten+islamusko+tulee+tilalle,+joka+on+yhtä+suuri+peloite+kuin+raamatun+kirjoittajalla+oli+kansaa+kohtaan+luoda+niitä+pelotteita!
04.08.2018 10:51
Se+jumala+ja+saatana+on+sama+olento,+mutta+eihän+kiihkokristitty+sitä+ymmärrä.+Ahneus+on+tyypillistä+kristillisissä+piireissä,+joten+tiettävästi+heidän+elämässään+on+suurimmaksi+osaksi+saatanakin.+Monet+testamenttaa+jatkuvan+aivopesun+tuloksena+omaisuutensa+kiihkokristillisille+lahkoille.+Eikö+se+ole+sitten+saatanasta!?+
"Köyhyys+siihenkin+on+oma+syynsä,+sitä+ei+valitettavasti+uskovaiset+teille+aiheuta."
Köyhillä+on+harvoin+mahdollisuutta+omaan+asuntoon,+kuten+mulla+joten+ei+pidä+yleistää+että+"jokainen+ateisti+on+köyhä".+Uskovaiset+eivät+aiheuta+minulle+kuin+mielipahaa+olemassa+olemisellaan.
"ihminen+voi+olla+köyhä+maanpäällisesti,+mutta+rikas+henkisesti.+"
Olen+rikas+henkisesti.+Vapaus+uskonnoista+tekee+elämän+rikkaaksi.+Kokeile!+Suosittelen!
04.08.2018 10:36
Rakkaus+on+ollut+ihmisellä+siinä+missä+moraalikin.+Mitään+ihminen+ei+ole+kumminkaan+saanut+miltään+jumalalta+jota+ei+ole+olemassa.+Avioliittoon+on+myöskin+vihitty+ihmisiä+ennen+kuin+raamattuun+on+kirjoitettu+riviäkään!
Entä+mistä+esimerkiksi+joutsenet+ovat+rakkautensa+saaneet+että+tiettävästi+ovat+toistensa+kanssa+koko+elämänsä+ajan.+Eivät+varmaankaan+tiedä+ihmisten+luomasta+jumalasta+mitään!
04.08.2018 10:28
Sitähän+te+jumalaan+uskovat+olette...ahneita.+Kuinka+moni+sellainen+"oikea+kristitty"+on+muka+köyhä!?
04.08.2018 10:16
Älä+viitti+siinä+kuolemassa+ei+uskova+löydä+enää+hänelle+varattua+taivaspaikkaa,+kun+on+menettänyt+sen+kunnei+ole+tarpeeksi+saanut+eläessään+ihmisiä+käännytetyksi+uskoon!+Mahtaa+olla+näky+siinä+uskovaisten+pyörimisessä+kuin+mustalaiset+anttilassa,+kunnei+löydä+enää+taivaspaikkaansa.
Vakavasti+sanottuna+se+kuolleen+ruumis+ja+uskon+kehittämä+"sielu"+on+yhtä+ja+menee+ihmisen+kuoltua+samaan+paikkaan+-tuhkattavaksi+tai+kokonaan+hautaan.
04.08.2018 10:11
Sinäkö+se+jumala+oletkin,+kun+olet+sanelemassa+sitä+miten+joku+jumala+toimii?!+Kannattaisi+jättää+nuo+ihmisten+tuomitsemiset+vaan+sille+jumalanne,+koska+sen+promillen+todennäköisyys+olla+olemassa+ontuu+pahasti+kun+uskova+tahtoo+toimia+itse+jumalana+mielensä+mukaan.
04.08.2018 10:06
Minua+ei+ärsytä+kuin+kaltaisesi+uskovan+aivottomat+uskonsaarnat!
04.08.2018 10:02
Älä+sä+sanele+ettei+rakkauteni+vaimoani+kohtaan+ole+aitoa+ja+se+minulle+riittää!!+Sä+varmaan+et+vaimoasi/miestäsi+edes+rakasta+kun+kohdistat+kaiken+rakkauden+siihen+joka+ei+ole+olemassa+nimittäin+jumalaasi+tai+jeesukseesi!
04.08.2018 10:00
Uskovaisten+vaimot+onkin+vain+pelkkiä+"lastentekotehtaita+ja+"panokoneita",+kun+uskovainen+mies+kohdistaa+sen+kaiken+rakkauden+vain+jumalaansa+kohtaan.+Onhan+se+monesti+nähty!
04.08.2018 09:58
Neitsyiltäkö+immenkalvo+puhkee+kirkossa!?+Mä+kyllä+luulen,+että+nykyisin+ei+neitsyitä+ole+kuin+enää+8-vuotiaat+tytöt!
04.08.2018 09:55
"Minä+olen+käynyt+kirkossa+ja+hengellisissä+tilaisuuksissa+kymmeniä+vuosia+ja+Jumala+on+aina+ollut+paikalla."
Missä+se+siellä+istuu+vai+liihottaako+se+siellä+ympäri+kirkkoa?!+Näet+jumalan,+joten+mitä+jos+kuitenkin+sairastat+psykoosia?!
04.08.2018 09:53
118 / 815