Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rooseweltista,+Lincolnista,+Hitleristä+ja+Stalinista+jne.+satutaan+kertomaan+muualla+kuin+raamatussa+ja+näistä+henkilöistä+on+paikka+tiedossa+johon+heidät+on+haudattu.Jeesuksestasi+ei+kerrota+missään+muualla+raamatun+ulkopuolella+eikä+tiedetä+jeesuksenne+haudastakaan+mitään+(lienee+kuollut+vai+voiko+joku+elää+2019-vuotiaaksi?!),+joten+mikähän+siinä+mahtaa+olla+syy+miksi+jeesus+ei+ole+kovinkaan+uskottava+taho!?+Johtuu+varmaan+siitä+että+on+satukirjan+nimeltä+raamatun+hahmo!
10.04.2019 19:45
Kyllä+ihmisellä+pitää+olla+oikeus+vaihtaa+sukupuolensa+jos+on+miettinyt+sitä+pitkään+ja+vakavissaan.+Ei+ainakaan+hihhuleilta+tarvitse+kysyä+siihen+lupaa!
10.04.2019 19:37
Nyt+oli+viestisi+taas+sellaista+hihhulipuuroa+ettei+kukaan+varmastikaan+ymmärtänyt+mitä+koitit+tarkoittaa.+Hihhulin+viestejä+ei+ole+koskaan+tarkoitettukaan+ymmärrettäväksi!?
10.04.2019 08:35
Psykiatri+voisi+avata+sulle+sitä+mikä+on+totuus.++Voisit+olla+hänelle+kiinnostavakin+tapaus!+Tosin+sulle+ei+se+totuus+avautuisi+vieläkään+kun+se+on+määrännyt+sulle+psykoosilääkityksen.
10.04.2019 08:32
Et+saa+anteeksi!+Mä+en+armoa+tunne!
10.04.2019 08:30
"Luonnossa+eivät+eläimetkään+käyttäydy,+noin+sokeasti.+"
Voi+vittu+kun+ihminen+voi+olla+noin+tyhmä!
Sulle+on+selvitetty+tällä+palstalla+jo+tuhannet+kerrat+mutta+sulle+ei+näytä+uppoavan+kaaliin+biologiasta+edes+perusasiat+että+eläimet+luonnossa+nimenomaa+käyttäytyvät+toisin+kuin+sä+väität,+nimittäin+esimerkiksi+kaksi+uroskarhua+panee+toisiaan,+kunnes+jollakin+naaraskarhulla+on+kiima+ja+tappelevat+siitä+naaraasta+jolla+on+kiima,+mutta+kun+naaraalla+on+kiima+ohi+urokset+keskittyvät+taas+toisiinsa.+Vain+naaraan+kiima-aika+saa+urokset+ajattelemaan+naarasta.+Mikä+siinä+on+niin+vaikeata+sun+ymmärtää?!
Vain+joutsenet+kykenevät+elämään+ihmisten+kaltaista+heterollista+parisuhdeharmoniaa+saman+kumppanin+kanssa+koko+elämänsä+ajan,+mutta+siellä+joukosta+löytyy+silti+joutsenia+jotka+on+kiinnostunut+samasta+sukupuolesta.
10.04.2019 08:29
"Avioliitot+ovat+miehen+ja+naisen+välisiä,+mikäli+ne+olisivat+olleet+samaasukupuolta+olevien,+niin+maailma+olisi+jo+kuollut+jo+sukupuuttoon.+"
Maailmassa+on+runsaasti+avioliiton+ulkopuolella+syntyneitä+ihmisten+jälkeläisiä,+joten+avioliitto+ei+ole+sellainen+kuin+hihhulit+ajattelevat+että+ihmisillä+kasvaa+vasta+sitten+lapsenteko+vehkeet+kun+pappi+on+sanonut+aamen+vihkiessä+heidät+avioliittoon..!+Vain+hihhulit+ajattelevat+että+vasta+avioliittoon+kuuluu+seksi+ja+lasten+hankkiminen!+Mitä+tulisi+tehdä+aviopareille+jotka+eivät+saa+omia+lapsia!?
Niin+kapeakatseinen+ihminen+hihhuli+on+uskonsa+kanssa+että+ajattelee+vain+oman+maun+mukaan+esimerkiksi+lasten+hankintaakin,+eikä+ota+huomioon+muita+vaihtoehtoja+joita+on+olemassa+ja+todettu+olevan+kautta+aikain!
"+Homot+eivät+pysty+luonnollisesti+naisten+kanssa+parisuhteeseen.+"
Keinohedelmöitys+ei+ole+sinusta+luonnollista.+Niinpä,+mutta+monet+heteropariskunnatkin+hankkivat+lapsia+keinohedelmöityksellä.+sä+et+sellaista+tunne+luonnollisena,+koska+olet+täyspäiväinen+hihhuli.+On+paljon+asioita+joita+sinun+on+vain+hyväksyttävä+vaikka+et+pitäisi+niitä+asioita+oikeana,+kuten+sen+että+avioliitto+on+myöskin+kahden+miehen+ja+kahden+naisen+parisuhdeinstituutio+siinä+missä+miehen+ja+naisen+välinen+parissuhdeinstituutio!+Sinulta+ei+tarvitse+kysyä+mitään,+koska+on+paljon+asioita+joista+sä+et+pidä!+On+vain+yksi+asia+joista+mä+en+pidä...hihhuleista+ja+hihhuleiden+mielipiteistä!+Kaikesta+muusta+mä+ihan+oikeesti+pidän!
10.04.2019 08:12
Kaikki+on+ateisteja+ennen+kuin+joku+aivopesee+uskon+jonkun+pääkaaliin.+Uskoitko+muka+äitisi+kohdussa+jumalaan?!
09.04.2019 17:33
"Ihminen+on+tehty+maan+tomusta+alunperin"
Ehkä+sinut+mitä+luultavammin,+mutta+ei+muita+ihmisiä!+Oletko+sä+edes+ihminen?!
09.04.2019 17:32
"Avioliitot+ovat+miehen+ja+naisen+välisiä.+"
Ei+ole!+Avioliitot+ovat+miehen+ja+naisen+välisiä+sekä+miehen+ja+miehen+välisiä+ja+sen+lisäksi+naisen+ja+naisen+välisiä.+Mikä+sulla+jäi+epäselväksi?!+älä+plaraa+sitä+raamattua+kunnei+sieltä+löydy+perunan+keitto-ohjettakaan+eikä+myöskään+mitään+sellaista+joka+voisi+liittyä+vielä+nykypäivään!
09.04.2019 17:31
Totuus+ei+löydy+mistään+raamatun+kohdasta,+joten+sun+on+turha+sitä+tyrkyttää!
09.04.2019 17:27
Oliko+sun+ihan+oikeesti+pakko+laittaa+tuo+raamatun+kohta,+kun+ei+mua+vois+vähempää+se+kiinnostaa!?+Miksi+tyrkytät+tuollaista+kun+ei+kiinnosta!?
09.04.2019 17:26
"Kouluissa+tulee+opettaa+lisäksi+sitä,+että+jokaisen+lapsen+tulee+kyseenalaistaa+oma+sukupuolensa+ja+harjoittaa+seksiä+samaa+sukupuolta+olevan+kanssa+heti,+kun+puberteetti+alkaa."
Nuo+eivät+liity+ateismiin+lainkaan.+Ateismi+on+vain+jumalauskon+puutetta,+eikä+mitään+muuta.+On+todennäköistä,+että+enemmistö+150+000+kannattajasta+Tahdon+2013+aloitteessa+olivat+muita+kuin+homoseksuaaleja+tai+ateisteja,+kun+taas+aito+avioliitto+ry:n+vasta-aloitteessa+n.+70+000+-+80+000+kannattajaa+oli+pelkästään+hihhuleita+tai+muita+jyrkkämielisiä+konservatiiveja,+jotka+eivät+hyväksy+naispappeuttakaan+vielä+tänä+päivän+Suomessa.+Lienee+että+ovat+kiinnostuneita+enempi+sukupuolestakin+tai+haluavat+kyseenalaistaa+sukupuolineutraalin+kasvatuksen.+
Onhan+se+nyt+oikeesti+mielenvikaista+että+tapellaan+siitä+ihan+alusta+asti,+että+pojalla+pitää+olla+siniset+potkuhousut+ja+tytöllä+pitää+olla+punainen.+Se+nyt+on+ihan+vitun+samantekevää...meillä+ainakin+kuulemma+olisi+siniset+potkuhousut+oli+sitten+poika+tai+tyttö!++Se+on+ihan+hullua+kuinka+jyrkkämielisiä+jotkut+on+jonkun+pukeutumisessa+ihan+vauvasta+lähtien.+Kummankin+väriset++potkuhousut+voi+olla+hetkeä+myöhemmin+sinapin+ruskeita!
Ei+tässä+ole+kukaan+muu+jättänyt+omaa+erinnoimaista++heteroseksuaalisuuttansa+kuin+uskovainen+mies+joka+elää+päivittäin+jeesuksen+kyrvän+puutteessa.
09.04.2019 16:06
Luultavammin+homoseksuaalit+ovat+syntyneet+homoseksuaaleiksi+samoin+kuin+on+olemassa+joillakin+ihmisillä+geeniperimä,+joka+määrittelee+että+ihminen+tulee+uskoon+helpommin+kuin+toinen.
itse+en+ole+koskaan+luopunut+uskonnosta+tai+uskosta,+kunnen+ole+koskaan+uskonut.+Samoin+en+ole+koskaan+luopunut+tupakasta,+kunnen+ole+koskaan+polttanut+tupakkaa.+Aika+hölmöä+tuo+väitteesi+kaikessa+mikä+liittyy+luopumiseen!+Homoseksuaalien+luopumiseen+heteroseksuaalisuudesta,+jota+ne+eivät+välttämättä+ole+koskaan+ollut!
Koitappa+sä+sekopää+luopua+vaan+siitä+uskonnosta+ja+uskosta.+Se+on+ainoa+keino+jolla+pääset+terveiden+kirjoihin!
"Naisia+on+myöskin+Jeesukseen+uskovia+ja+sieltä+löytyy+myöskin+se+oikea+nainen,+minulla+on+ollut+aivan+tarpeeksi+näitä+naisia,+jotka+perustavat+kaiken+tähän+maailmaan+ja+katoavaan+ja+saldoon.+"
Sen+mä+ymmärrän+hyvin+että+naiset+haluavat+jeesukselta+kyrpää+kun+sulla+on+liian+pieni,+mutta+sitä+mä+en+ymmärrä+että+sä+haluat+kanssa+jeesukselta+kyrpää+ja+tahdot+pilkata+homoja+kun+itte+olet+samanlainen!
Enpä+sanoisi+että+ovat+kovinkaan+oikeita+naisia.+Pihtaavat+liikaa+itteensä!
09.04.2019 15:47
En+mene+lukemaan+raamattua,+enkä+halua+tietää+mitä+siellä+lukee.+Eikä+sellaista+mulla+ole!+Mene+sinä+itse+lukemaan+jotakin+semmoista,+joka+tuntuu+susta++vastenmieliseltä+kuten+esimerkiksi+koraania!
09.04.2019 15:38
"No+Kiveksikö+muutut,+kun+sinut+kuopataan?"
Luultavammin+maadun,+mutta+nyt+olikin+kysymys+siitä+että+ihminen+olisi+tullut+jostakin+maasta+(esimerkiksi+hiekasta)+ja+niin+ei+todellakaan+ole.+En+ole+havainnut+kehostani+hiekanjyviä+kuin+maatessani+uimarannalla.
Olet+tainnut+kattoa+liikaa+Spider+Mania.+Siinähän+on+yhdessä+elokuvassa++"sandman"!+:D
"Eikös+ateistit+ole+olleet+sitä+mieltä,+että+te+olette+tulleet+tyhjästä+ja+apinoista,+mites+sinä+nyt+tulet+jo+äitisi+kohdusta,+ai+sekin+on+apina."
Kaikki+me+ihmiset+ollaan+aluksi+kehittyneet+ihmisapinoista,+eikä+vain+ateistit.+Äitini+esi-ihminen+on+ollut+ihmisapina+samoin+kuin+sinunkin+äitisi+jne.
09.04.2019 15:34
Mä+olen+Jack+Reacher+ja+sä+varmaankin+se+jumala.+Jack+Reacher+voittaa+jumalan+6-0!
09.04.2019 15:26
Joo,+kuten+äidinkielen+tunneilla+käydään+läpi+Kalevalaa,+joten+kai+siellä+jokunen+rivi+raamattuakin+voisi+lukea,+muttei+enempää!+:)
09.04.2019 15:24
Luultavammin+tahtomasi+ei+koskaan+tule+toteutumaan...ehkä+jossakin+ihannoimassasi+teokratiassa,+mutta+nyt+olisikin+kyse+Suomen+demokratiasta,+jota+sä+et+osaa+tai+tahdo+ymmärtää!
09.04.2019 15:22
"Uskonnot+tulee+kieltää+lailla+ja+tehdä+ateismin+opetus+pakolliseksi+kouluissa+sekä+oppilaitoksissa.+"
Jaahas,+miten+sä+opettaisit+ateismia?!+Mä+en+halua+että+kouluissa+opetetaan+mitään+uskontoa+tai+edes+ateismia.+Ilman+uskonnon+opetusta+ei+tarkoita+että+koulu+olisi+vain+ateistinen+vaan+uskonnoton+ja+neutraali!+On+kummaa+että+jotkut+viitsivät+kääntää+asian+niin+että+jolle+koulussa+ole+kristinuskontoa+niin+tilalle+tulee+sitten+islaminuskonto,+eikä+ajattele+ollenkaan+sitä+niin+että+koulu+voisi+olla+täysin+uskonnoton+ympäristö!
On+vain+uskovainen+hihhuli+joka+ei+pystyisi+käymään+kouluaan+sellaisessa+koulussa+jossa+ei+olisi+uskontoa.+Pitäisi+tällöin+vähintään+kumartaa+mekkaan+päin,+kun+tulisi+tilalle+islam?!+Miksi+just+islam+niistä+1000+eri+uskonnoista?!+Tyhjiö+täytyy+täyttää+toisella+uskonnolla..heh!+:D+Te+uskovat+olette+täysin+hakoteillä,+jos+luulette+että+ilman+uskontoa+ei+voi+elää+tai+koulua+käydä!+
Monet+valtiot+ovat+täysin+uskonnottomia,+mitenkä+siellä+käydään+koulua+kun+ei+ole+minkäänlaista+uskontoa,+kuten+Ranskassa,+USA:ssa,+Japanissa+tai+muissa+Pohjoismaissa+paitsi+Suomessa!?
09.04.2019 15:17
50 / 815