Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Niin+ateismi+ei+ole+ollut+koskaan+uskonto+vaikka+kaljulla+on+saattanut+olla+jonakin+päivänä+hiukset.+Kalju+on+sinusta+hiusten+väri?!
  2. Vaikka+avioliittoihin+mahdollistettaisi+moniavioituminen+niin+silti+on+ihmisiä,+jotka+eivät+moniavioituisi.+Sama+pätee+siihen+kun+annettiin+homoseksuaalisille+mahdollisuus+avioitua+samaa+sukupuolta+olevan+kanssa+niin+ei+tällöinkään+toteutunut+se+uskovaisten+pelkotila+että+sitten+kaikki+ryntäisi+suoralta+kädeltä+samaa+sukupuolta+olevan+kanssa+vihille+ja+ottaisi+eron+nykyisestä+aviopuolisostaan.+Heteroiden+välinen+avioituminen+on+selkeesti+lisääntynyt+1.3.2017+jälkeen.+Myöskin+monet+pitkäaikaiset+avoparit+ovat+menneet+avioliittoon,+enkä+tiedä+mistä+se+trendi+johtuu.Uskovaiset+kuvittelee+myöskin+että+avoparit+elävät+avoliitossaan+sen+takia,+kunnei+rakasta+toisiaan+tai+miettivät+sitä+aikooko+mennä+samaa+sukupuolta+olevan+kanssa+naimisiin+tai+lähteä+suhteesta+vaikka+avioliitostakin+voi+yhtälailla+lähteä.+Itse+sanoisin+niin+etten+itse+olisi+asunut+vuottakaan+avoliitossa+jollen+olisi+vaimoani+rakastanut,+mutta+kun+se+rakkaus+ei+ole+parisuhteessa+se+kaikkein+oleellisin+tai+se+mitä+mä+parisuhteessa+eniten+arvostan+ja+puolisossani.+Se+rakkaus+on+uskovaisille+se+tärkein+tai+se+uskooko+se+puoliso+myöskin+johonkin+mielikuvitukselliseen+jumalaan...se+on+niin+höpöhöpöä,+kun+on+todistettu+että++avioparit+voivat+olla+eriparia,+että+toinen+saattaa+uskoa+ja+toinen+ei!!+Kaiken+muunkin+pitää+toimia+siinä+puolisossa+yksi+yhteen+kuin+että+rakastaa+sitä.+Kun+tulee+pienikin+perheriita+niin+siihen+se+parisuhde+jää,+jos+vain+rakkaus+pitää+sitä+parisuhdetta+yllä+eikä+siinä+suhteessa+muuta+ole!