Atesimin kiinteä osa on arvostella uskovaisten moraalia ja elämää, joten lienee paikallaan puhua myös ateistien elämäntavoista ja käytöksestä?
Ateistien enemmistö käyttää runsaasti alkoholia ja kiroilee paljon sekä käyttäytyy muutenkin huonosti tai epäkunnioittavasti muita ihmisiä ja erityisesti auktoriteetteja kohtaan (vähintään selän takana, jos eivät uskalla suoraan esimiehilleen ja päättäjille puhua).
Monet ateistit käyttävät kannabista ja hyväksyvät sen käytön vaatien sen laillistamista.
Suurin osa ateisteista hyväksyy erilaiset seksikokeilut etenkin nuoruudessa ja he pitävät seksin aloittamista toisen kanssa suositeltavana noin 13-15 vuoden iässä: homoseksuaalisia kokeiluja suositellaan kaikille ja oman sukupuolen kyseenalaistamista.
Ateistit pitävät valehtelua osoituksena älykkyydestä ja ovat omasta mielestään taitavia valehtelemaan (niin ovatkin). Valehtelun lisäksi ateisteilla on tapana vääristellä totuutta ja tulkita tarkoituksella virheellisesti tilastoja sekä dataa ja havaintoja.
Ateisteilla on tapana kiusata uskovaisia ihmisiä päiväkodeissa, kouluissa, oppilaitoksissa, työpaikoilla, vanhainkodissa ja vapaa-aikana missä tahansa.
Minä olen poikkeuksellinen ateisti, sillä en juopottele koskaan, en kiroile, kunnioitan muita ihmisiä ja alistun auktoriteettien valtaan (eipä niitä paljon itseni yläpuolella tosin ole). Käyttäydyn aina mallikelpoisesti ja hyvin. En tee pahaa kärpäsellekään enkä ole koskaan edes tehnyt. Täydellisen hyvä ihminen siis.
Ateistien elämäntapa
11
157
Vastaukset
"Ateistien enemmistö käyttää runsaasti alkoholia ja kiroilee paljon sekä käyttäytyy muutenkin huonosti tai epäkunnioittavasti muita ihmisiä ja erityisesti auktoriteetteja kohtaan (vähintään selän takana, jos eivät uskalla suoraan esimiehilleen ja päättäjille puhua). "
Niin en käytä alkoholia yhtään. Olen täysin absolutisti. Kannattaisiko uskovaisten miettiä kuinka he käyttäytyvät homoseksuaaleja ja muuta vähemmistöä kohtaan jotka eivät ole samaa mieltä uskovaisten kanssa. Uskovaiset tykkäävät uskonnottomien ihmisten tallomisesta.
"Ateistit pitävät valehtelua osoituksena älykkyydestä ja ovat omasta mielestään taitavia valehtelemaan (niin ovatkin). Valehtelun lisäksi ateisteilla on tapana vääristellä totuutta ja tulkita tarkoituksella virheellisesti tilastoja sekä dataa ja havaintoja. "
Kuinka kykenet valehtelemaan älykkyystesteissä? Kerroppa mulle! Sitä en usko millään että uskovainen valehtelisi älykkyytensä testeissä että tekisi sen testin tasoaan huonommin vaan ennemmin uskon siihen että uskovaisten älykkyys on se joka niistä testeistä yleensä uskovaisilta testeistä tulee eli "normaalin tason alle". Normaalitason älykkyys on 68% suomalaisilla (50% populaatiosta). Itselläni on testattu älykkyys elämäni aikana kahdesti ja tulos on ollut "normaalia korkeampi", jonka saa tulokseksi noin 16% populaatiosta.
Älykkyys ei ole kiinni esimerkiksi koulumenestyksestä tms., kun tyhmällä ihmiselläkin voi olla lääkärin paperit kuten Päivi Räsäsellä! Älykkyyteen ei voi itse vaikuttaa kuin ehkä luopumalla uskonnosta tms. teoilla, jotka siis huonontavat ihmisen älykkyystulosta!- minä-se-olen
Uskovsinen koulupudokas, reissutyötä tekevä pölynimurikauppias on aloittanut lauantain juopottelun jo aamupäivällä.
"Suurin osa ateisteista hyväksyy erilaiset seksikokeilut etenkin nuoruudessa ja he pitävät seksin aloittamista toisen kanssa suositeltavana noin 13-15 vuoden iässä: homoseksuaalisia kokeiluja suositellaan kaikille ja oman sukupuolen kyseenalaistamista. "
En ole koskaan suositellut kenellekään homoseksuaalisia kokeiluja ja ensimmäinen seksikokeilu minulla oli 17-18 -vuotiaana nykyisen vaimoni kanssa noin 20 vuotta sitten. En ole muiden naisten kanssa kaivannut seksikokemuksia. Ei se seksin määrä vaan sen laatu! :D
"Ateisteilla on tapana kiusata uskovaisia ihmisiä päiväkodeissa, kouluissa, oppilaitoksissa, työpaikoilla, vanhainkodissa ja vapaa-aikana missä tahansa. "
Uskovaisilla on tapana kiusata muita ihmisiä pitämällä noissa kaikissa paikoissa uskonnollisia riittejä enemmistön vastustuksesta huolimatta. Voisin sanoa ettei uskovaisia kiusata tässä suhteessa ollenkaan koska ovat muiden ihmisten kiusaajia. Uskovainen haluaa tekeytyä näiden kaikkien paikkojen marttyyriksi! Uskovainen harrastaa marttyyrin viittaan pukeutumista!"Minä olen poikkeuksellinen ateisti, sillä en juopottele koskaan, en kiroile, kunnioitan muita ihmisiä ja alistun auktoriteettien valtaan (eipä niitä paljon itseni yläpuolella tosin ole). Käyttäydyn aina mallikelpoisesti ja hyvin. En tee pahaa kärpäsellekään enkä ole koskaan edes tehnyt. Täydellisen hyvä ihminen siis."
Hyvin epäuskottavaa teksteistäsi päätellen on että sinä olet ateisti. Jos olisit ateisti et täällä soittaisi suutasi muille ateisteille!
Oletko kuullut sanontaa: "omakehu haisee"!- Trollaata
Toiset on kakkapäitä, minä olen fiksu ja järkevä. Keskustelkaamme, miksi kaikki muut ovat kakkapäitä? Ajatuksia?
Ihmisistä tulee kakkapäitä omien valintojen seurauksena. Tuskinpa kukaan on kakkapää syntyessään? Jos on, niin siitä ei ole kuitenkaan todisteita (kakkapäisyyden periytyvyydestä).
Kakkapäisyyteen johtavat valinnat tehdään jo lapsuudessa. Osa lapsista on äärettömän pahoja jo ennen kouluikää, osasta tulee pahoja koulussa ja jotkut vasta aikuisena. Hyvät ihmiset pysyvät yleensä hyvinä lapsuudesta asti ja se on heidän valintojensa seurausta.
Olipa taas typerä kirjoitus. Jos sinulla on ainoa harrastus tehdä tuollaisia niin taitaa elmä olla tyhjän päällä.
Mene vaikka kirjastoon lainaamaan ja tapaaman muita ihmisiä.Ei ne pysty menemään ainakaan Kaarinan kirjastoon kun sinne seinille on piirretty Touko Laaksosen nahkapukuisia miehiä! Niistä uskovaisille tulee paha olo...sama pahaolo joka tulee minulle esimerkiksi istuessani kirkossa!
ateisti1982 kirjoitti:
Ei ne pysty menemään ainakaan Kaarinan kirjastoon kun sinne seinille on piirretty Touko Laaksosen nahkapukuisia miehiä! Niistä uskovaisille tulee paha olo...sama pahaolo joka tulee minulle esimerkiksi istuessani kirkossa!
"Taiteellinen komentti" Taitaa Touko Laaksonen olla Suomen tunnetuin kuvataiteilija maailmalla.
Saattaa olla, että joillekin ei ole pipoa vaihdettu sitten syntymän jälkeen, siksi se kiristää heitä kunnes he pääsevät sinne paratiisiin.
"Atesimin kiinteä osa on arvostella uskovaisten moraalia ja elämää, joten lienee paikallaan puhua myös ateistien elämäntavoista ja käytöksestä?"
Koska vain marginaalinen osa ateisteista arvostelee erityisesti uskovaisten moraalia ja elämää, niin ei liene syytä pohtia aloitustasi sen pidemmälle.Koska ateismi ei käsittele edes kahvinjuontia niin puheesi on asiatonta ja turhaa lätinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090