Konsertista Aktin Ylistys (Pahojen poikien lauluja)

Oli sitä hauskaa katsojilla ja varmasti monet uskovaisetkin olivat mukana yleisössä katsomassa ja nauramassa Junnu Vainion pormolauluille, mutta sitten yleisesti paheksuu seksistä ja siitä ei saa puhea:

https://www.youtube.com/watch?v=cje8Pit-Mik

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/05/02/35-teeman-elava-arkisto-taas-pornolaulut-raikaa-junnu-vainio-riimitteli

Tuota ahdistavampaa on virsien veisaaminen. Pornolaulut eivät ole tosikoille!

Vapaa-ajattelijoiden kanssa tuolla konsertilla ei ollut mitään tekemistä!

13

2366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuzak

      Junnu Vainio nuoruudessaan hakkasi kännipäissään lastensa äitiä ja huorasi - keski-iän sietämättömissä nyyhkynostalgiajollotuksissaan hän kaipasi aina takaisin nuoruuteensa... mutta pornolaulut ovat toki eri asia. Julkkistakiaispoikansa mukaan puhumme luonnollisesti ”maailman parhaasta isistä”.

    • Beatrix

      Miksi ovat niin totisen näköisiä nuo pornolaulujen laulajat, aivankuin seipään nielleitä.

      Tietysti kun ateismi ja jumalattomuus ei anna elämään sisältöä ja tarkoitusta, niin sitä voi yrittää repiä vaikka pornosta ja pornolauluista (siinä kuitenkaan onnistumatta).

      >>>>>Vapaa-ajattelijoiden kanssa tuolla konsertilla ei ollut mitään tekemistä!<<<<<

      Voithan sinä kuolintestamentissasi määrätä, että vapaa-ajattelijoiden suorittamissa protu-hautajaisissasi on typerät puheet jätettävä vähemmälle, ja sen sijaan laulettava railakkaita pornolauluja.

      Ja ruumistasi hautaan laskiessa pitää pornolaulun raikaa - ja kovaa!

      • allahadbar

        Itse konsertissa istuneena voin kertoa että taiteilijoiden tyylilajina oli esittää kappaleet vailla turhaa pantomiimia tai hytkymistä.
        Jos tahtoo kuulla änkytystä huonoa suomen kieltä tai nähdä omituisia pakkoliikkeitä kannattaa katsella Cheekin videoita


      • "Tietysti kun ateismi ja jumalattomuus ei anna elämään sisältöä ja tarkoitusta, niin sitä voi yrittää repiä vaikka pornosta ja pornolauluista (siinä kuitenkaan onnistumatta)."

        Niin pornolauluja ei teitystikään lauleskele kuin ateistit, väittää kristitty ihan jumalattomasti! Mikä se olikaan kristittyjen ja uskovien osuus suomalaisista? Jokainen uskovainen väittää että enemmistö suomalaisista on hartaita kristittyjä, mutta silti lauletaan pornolauluja. Ei kai nyt noista näyttelijälaulajista nyt kaikki voi olla ateisteja tai uskonnottomia sen mukaan että kristitty väittää enemmistön olevan uskovaisia! :D Epäloogista ajattelua taas uskovaisilta!

        Ei kai Junnu nyt aina ollut kännissä kirjoittaessaan noita lauluja, kuten myöskin tässä uskovaiset väittää. Olihan se Matti Nykänenkin idiootti kun viinaa joi, mutta sitten kuoltuaan olikin äärimmäisen hienotunteinen muita ihmsiä kohtaan! Monen uskovaisen pitäisi ottaa Matista ja Junnusta mallia! Uskovaiset kyseenalaistavat ettei Junnu ollut lapsilleen tosi isä. Kaikkihan hakkaa omia vaimojaan (paitsi mä) uskovaiset varsinkin. Uskovainenhan pitää vaimoaan hellan ja nyrkin välissä ja käy itte huoraamassa!


      • En kylläkään näe että joku kristinusko tai joku uskonto antaisi elämälle jotakin sisältöä. Hanki sä uskovainen elämä ja ala elämään niin kuin muut terveet ihmiset!

        "Voithan sinä kuolintestamentissasi määrätä, että vapaa-ajattelijoiden suorittamissa protu-hautajaisissasi on typerät puheet jätettävä vähemmälle, ja sen sijaan laulettava railakkaita pornolauluja."

        En toivo että siellä laulettaisi edes pornolauluja. Olen alkanut miettimään että jos en haluaisikaan että minulle ei järjestettäisi edes niitä siviilihautajaisia. Siitä on hyvä keskustella hyvissä ajoin! Suomalaiset eivät sellaisista asioista keskenään puhu! Olen sitä mieltä että ihminen on eläin eikä sitä ihminen lemmikkiäkään "siunaa" paitsi tietenkin joku omasta mielestään todella oikeaoppinen uskovainen koiransa. Samat uskovaiset kieltävät, ettei homoseksuaaleja tule siunata mutta pyytävät pappia siunaamaan koiransa. Heidän koiransa on paljon arvokkaampi kuin ihminen joka on seksuaalisesti suuntautunut samaan sukupuoleen. Ristiriitaistako?!


      • "Ja ruumistasi hautaan laskiessa pitää pornolaulun raikaa - ja kovaa! "

        Laita sä vaan ruumiisi kuoltuasi matojen ruuaksi! Vitun ajattelematon torvi! Ruumiin laskeminen hautaan pitäisi Suomessa lailla kieltää ja luonto kiittäisi. Siitä on vain haittaa monestakin syystä joita uskovaiset eivät ymmärrä. On täysin sama kun heille joku vitun mielikuvituksellinen sielu on jokin tärkeämpi! Minun ruumistani ei hautaan lasketa, vaikka tuhkaaminen on sulle vieras käsite! Uurnaa ei tarvitse olla...maatuva kännykkälaatikko riittää hyvin, jollei kukaan ala sitten tuhkia sirottelemaan jonnekin maanomistajan luvalla!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        "Ja ruumistasi hautaan laskiessa pitää pornolaulun raikaa - ja kovaa! "

        Laita sä vaan ruumiisi kuoltuasi matojen ruuaksi! Vitun ajattelematon torvi! Ruumiin laskeminen hautaan pitäisi Suomessa lailla kieltää ja luonto kiittäisi. Siitä on vain haittaa monestakin syystä joita uskovaiset eivät ymmärrä. On täysin sama kun heille joku vitun mielikuvituksellinen sielu on jokin tärkeämpi! Minun ruumistani ei hautaan lasketa, vaikka tuhkaaminen on sulle vieras käsite! Uurnaa ei tarvitse olla...maatuva kännykkälaatikko riittää hyvin, jollei kukaan ala sitten tuhkia sirottelemaan jonnekin maanomistajan luvalla!

        Lisäksi on käsittämätöntä että Yhdysvalloissa saa sirotella tuhkaa eri paikkoihin (osa vaikkapa johonkin koruun ja osa luontoon), mutta täällä Suomessa niin ei saa tehdä vaan tuhkan pitää olla yhdessä paikassa, vaikka vainajalla olisi 5 kesämökkiä ja kaikkiin haluaisi jakaa osan tuhkansa. Jokin uskonnollisuus varmaankin senkin estää, kun ei sitä muuten voi käsittää. Ei sitä tuhkan sirottelua kukaan valvo, mutta tämä on niitä Suomen kestämättömiä lakeja. Sitä sanotaan, että Yhdysvallat olisin maailman kristinuskoisin maa, mutta kyllä monessa suhteessa se on kohdannut voittajansa Suomen mitä liittyy esimerkiksi krematoriosta jäävään tuhkaan! Se on vain kumminkin tuhkaa. Sitä samaa tuhkaa mitä tulee jokaisesta uunin, takan, nuotion tai puulämmitteisen saunan kiukaan pesästä, joka kaadetaan lopulta jonnekin nokkospuskaan jonkun saunan taakse!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Lisäksi on käsittämätöntä että Yhdysvalloissa saa sirotella tuhkaa eri paikkoihin (osa vaikkapa johonkin koruun ja osa luontoon), mutta täällä Suomessa niin ei saa tehdä vaan tuhkan pitää olla yhdessä paikassa, vaikka vainajalla olisi 5 kesämökkiä ja kaikkiin haluaisi jakaa osan tuhkansa. Jokin uskonnollisuus varmaankin senkin estää, kun ei sitä muuten voi käsittää. Ei sitä tuhkan sirottelua kukaan valvo, mutta tämä on niitä Suomen kestämättömiä lakeja. Sitä sanotaan, että Yhdysvallat olisin maailman kristinuskoisin maa, mutta kyllä monessa suhteessa se on kohdannut voittajansa Suomen mitä liittyy esimerkiksi krematoriosta jäävään tuhkaan! Se on vain kumminkin tuhkaa. Sitä samaa tuhkaa mitä tulee jokaisesta uunin, takan, nuotion tai puulämmitteisen saunan kiukaan pesästä, joka kaadetaan lopulta jonnekin nokkospuskaan jonkun saunan taakse!

        Ihan varmasti jokaisessa tuhkauurnassakin on edellisen vainajan tuhkaa. Ei sitä krematoriosta saa niin puhtaaksi harjatuksi.


    • Vaihda.jo.kanavaa

      Kehtaatkin katsella tuollaista aktinylistystä.....mutta ehkä olet jo niin nuutunut ettei edes nettiporno sytytä. Sinnehän tämä touhu on siirtynyt.

      • Kehtaat itse kuunnella jotakin virsien veisaamista etkä tunne oloasi yhtään ahdistuneeksi tai vaivaantuneeksi jossakin kirkon penkillä!


    • Konserttiin varmaan sopisi oikein mainiosti kunniavieras hoilaamaan hoonosoomella lastenraiskauslauluja. Sikäli kun vankilasta paha poika ennättää.

      • Ei ole Junnu sanoittanut lastenraiskauslauluja. Niitä voitte laulaa sitten yhdessä persujen konsertissa kuten niitä "deutsland deutsland..." ja heil Hitler! :D Niistähän riiteistä te kristillisdemoktian ja kansallissosialistin ystävät pidätte!


    • naurislaatikko

      Juha Vainio oli suomalaisen musiikin suuri mies. Räsäselle ja kumppaneille tekisi hyvää kuunnella tätä junnun tuotantoa :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe