Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+paljon+kristinuskossakin+kiellettyjä+asioita,+mutta+niitäkään+ei+kristityt+noudata.+En+ole+yhtäkään+kristittyä+kohdannut+joka+kaikin+puolin+noudattaisi+raamattua.+Niitä+vain+on+jotka+sanovat+noudattavansa,+mutta+todellisuudessa+eivät+noudata.
13.02.2019 07:27
Onpas+nyt+kun+on+joku+ylisuojeltu+ryhmittymä+"äärikristitty"+jota+ei+saa+kritisoida+heidän+toimiessaan+ihmiskuntaa+kohtaa+väärin+usko+edellä.+Tällöin+kritisoija+on+itse+paholaisessa+joka+haukkuu+äärikristittyjä.+Äärikristityt+itse+haukkuvat+homoseksuaaleja+ja+ryhtyvät+marttyyreiksi!+Ei+teidän+kannata+ihmetellä+miksi+kaikki+sympatia+on+homoseksuaalien+puolella+eikä+teidän+äärikristityiden+puolella!+
Jos+väitätte+sitä+jonkun+paholaisen+teoiksi+niin+kummikin+sellaista+ei+teitä+kritisoivilla+ihmisillä+ei+ole+vaan+se+on+teidän+omaa+harhaa.+Olen+ateisti+kaikille+jumalille,+saatanoille+ja+sille+teidän+kuvittelemallanne+paholaiselle+ja+kaikille+menninkäisille+ja+enkeleille,+mitä+nyt+sekopäisestä+päästä+satutte+kuvittelemaan!
Paholaisestanne+ei+ole+minkäänlaista+näyttöä.+Näytöksi+ei+riitä+teidän+satuilunne+tai+se+että+jotku+ihmiset+(enemmistö)+on+teitä+äärikristittyjä+vastaan!
13.02.2019 07:22
Sä+et+paljoakaan+arvosta+ihmisoikeuksia.+Kylmä+ihminen!+On+se+kamalaa+kun+ateisti+vihaa+vain+yhtä+ihmiskunnan+pohjasakkaa+eli+äärikristittyjä!+Marttyyrin+viittaa+puet+päällesi!
13.02.2019 07:12
Suurin+katastrofi+on+kylläkin+te+kristittyhihhulit!+Te+tässä+eniten+saastutatte+luontoa+ja+ihmisiä!!
12.02.2019 21:00
Mitä+hittoa+sä+täällä+teet?+Mee+sinne+taivaaseesi+vinkumaan!+Etkö+pysty!?
12.02.2019 20:59
Olen+ateisti+niille+paholaisillekin.+Miellän+teidät+kristityt+ja+muut+uskovaiset++paholaisiksi+enkä+muita+paholaisia+ole+koskaan+tavannut!!+Kyllä+te+olette+itse+niitä+oikein+saatanan+palvojia!+Inhimilliskyvyttömiä+paskoja!
12.02.2019 20:53
Hengellisesti+ei+voi+olla+kuollut,+jollei+ole+koskaan+ollut+hengellisesti+elossakaan!
12.02.2019 20:50
Omasta+mielestäni+elän+neutraalia+elämää.+Minun+elämästäni+puuttuu+vain+ihmiset+jotka+ovat+hihhuleita.
12.02.2019 20:49
Uskovaiset+sotkevat+yleensä+ateismin+ja+antiteismin+keskenään!+Ateismi+on+usein+myös+ainoa+jonka+uskovainen+tuntee+ja+jonka+siis+sotkee+antiteismiin!
12.02.2019 18:21
Aasinrattaat+pitäisi+olla+monet+kristitynkin+kulkuneuvona+eikä+mersu+ja+savumerkit+pitäisi+riittää+kristitylle+kommunikointiin+ihmisten+kanssa+eikä+netistä+tai+kännykästä+pitäisi+unelmoidakaan!+Niitähän+on+ollut+aina+"syntisiä+käyttää"+kun+teknologia+on+kehittynyt+ja+lopulta+on+tullut+ihmisten+käyttöön+ensimmäinen+mersu+tai+ensimmäinen+kännykkä!
12.02.2019 18:15
Ne+2+miljardia+muslimia+eivät+ole+alkaneet+rähjäämään+mistään+Suomen+tai+muiden+Pohjoismaiden+asioistayhtä+äänekkäästi+kuin+Suomessa+kristityt.+Niitä+ei+oikeesti+kiinnosta+mitä+suomalaiset+tekevät+makuuhuoneissaan+ja+kenen+kanssa!+Tänne+Suomeen+tulleet+haluavat+elää+rauhassa.+Sitä+rauhaa+rikkovat+usein+vain+suomalaiset+rasistit,+jotka+omasta+mielestä+toimii+niin+kuin+toimii+muka+kaikkien+suomalaisten+puolesta.+Minun+puolestani+ei+kannata+hakata+maahanmuuttajia+katuun+tai+pystyttää+hakaristilippuja!
12.02.2019 18:03
Islamista+ei+ole+ollut+minkäänlaista+haittaa+Suomelle,+paitsi+se+on+haitta+vain+kristityn+omassa+päässä!+Kerro+yksikin+muslimi+joka+on+Suomessa+yhteiskunnallisesti+vastustanut+esimerkiksi+tasa-arvoista+avioliittoa!+Varmasti+muslimit+tietävät+että+Suomessa+on+tasa-arvoinen+avioliitto.+Miksi+he+eivät+ole+ollut+koskaan+Aito+avioliitto+ry:n+kojussa+keräämässä+nimiä?!
12.02.2019 17:56
Miksi+uskovaiset+taas+vastustavat+kovaan+ääneen+kaikkea+muuta+kuin+raamattua+ja+kristinuskoa!?
12.02.2019 17:53
Ateistihumanisti:+Olenkin+miettinyt+että+jos+kumminkin+jostakin+syystä+(en+epäile+mahdollisuutta+että+jumala+olisi+olemassa+vaikka+kirjoitusasusta+voisi+päätellä)+olisikin+jokin+jumala+olemassa+niin+todennäköisesti+jokainen+teisti+alkaisi+antiteistiksi,+sillä+se+jumala+ei+takuuvarmasti+olisi+sellainen+jumala+jonka+heistä+jokainen+on+omassa+päässään+ja+mielikuvituksessaan+pitänyt+mahdollisena.+
Todisteena+ettei+jumalaa+ole+olemassa+on+ateismi.+Sillä+ateisteja+ei+olisi+jos+jumala+olisi+olemassa.+Tällöin+jokainen+ateistikin+olisi+ehkä+myöskin+antiteisti,+koska+ei+hyväksyisi+sellaista.+
Ateismi+on+"tiede"+siitä+ettei+jumalaa+ole+olemassa.+Mitään+muuta+näyttöä+ei+ole+ollut+olemassa+että+sellainen+olisi+olemassa!
12.02.2019 17:39
Uskovainen+taas+on+ensimmäisenä+pukemassa+uppoavasta+laivasta+pelastusliivejä+päälleen.+Uskovainen+ei+usko+silloin+uskonsa+tuomiin+pelastuksiin+vaan+turvautuu+tällöin+pelastusvälineisiin!+Varmaan+Estoniassakin+oli+uskovaisilla+ensimmäisinä+matkustajista+pelastusliivit+päällä!+Mä+ottaisin+niiltä+semmoiset+pois...ei+ne+niitä+tarvii!
12.02.2019 17:30
Taas+valehtelet,+sillä+yksikään+ateisti+ei+todennäköisesti+bakteereiden+olemassa+oloa+epäile.+Bakteerit+kykenee+havannoimaan,+mutta+siitä+jumalastanne+ei+ole+havaittu+bakteerin+kokoista+soluakaan!
12.02.2019 17:27
"Täällä+on+erittäin+oivallinen+maaperä+evankeliumille,+koska+täällä+on+paljon+ihmisiä,+jotka+ovat+menossa+iankaikkiseen+kadotukseen."
Mark:+ennemmin+mä+menen+sitten+vaikka+sinne+kadotukseen+kuin+kaltaisesi+uskovaisten+kanssa+samaan+paikkaan.+Mutta+kuitenkaan+ei+ole+onnistunut+se+yhdeltäkään+jumalaan+uskovalta+meneminen+taivaaseenkaan.+En+ole+moista+nähnyt+tai+siitäkään+ei+ole+minkäänlaista+näyttöä!+Ainoa+keino+millä+pääsee+taivaaseen+on+lentokone,+mutta+sekään+ei+pysty+olemaan+ilmassa+iankaikkisesti+vaikka+pilotti+tekisi+mitä..toki+lentokonetta+voidaan+tankata+ilmassa,+mutta+se+on+kai+toinen+juttu!+Muunlainen+taivaaseen+meno+on+hieman+fysiikan+lain+vastaista!
Liekö+ne+uskovaisetkin+menneet+kadotukseen,+kunnei+yhdestäkään+joka+uskoo+ole+päässyt+taivaaseen,+kun+siihen+liittyy+aina+sellainen+uskottelu+että+kuollut+kattoo+pilven+päältä+tai+tulee+tapaamaan+jälkeläisiään..en+ole+nähnyt+isoäitiänikään!+On+sekin+tainnut+mennä+kadotukseen,+vaikka+uskoi+kovin+siihen+taivaaseen+pääsyynkin!
12.02.2019 16:53
Ollaanko+me+ihmiset+jotakin+robotteja+sitten+jollei+me+olla+eläimiä?!+Mitä+sä+ajattelit+aloituksellasi!
Eläin+on+substantiivi+ja+"elää"+on+sen+verbi.+Ihmisestäkin+käytetään+verbiä+"elää",+eikä+esimerkiksi+"ihmisöi"!!+:D
12.02.2019 16:35
Eiks+tollainen+nyt+lue+jossakin+järjestelmässä+että+henkilö+on+eronnut+vai+tuleeko+se+monen+viikon+viiveellä?!+Olen+kuullut+että+ns.+"haamutyöntekijä"+on+vuorolistoissa+monta+viikkoa+muttei+sellasta+lasketa+enää+vuoroihin!
12.02.2019 16:31
Uskovaisille+paras+pelastautuminen+on+mennä+jollekin+psykiatrille+juttelemaan+joka+voi+määrätä+sopivat+lääkkeet.+Täällä+teidän+hihhuleiden+jutut+kuulostaa+pahasti+siltä+että+päivän+lääkkeet+on+unohdettu+ottaa+tai+sitten+ne+ovat+vielä+pskiatrilla+määrättävänä!
12.02.2019 16:09
68 / 815