Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sipilää,+Orpoa+ja+Vartiaista+verrattuna+Niinistö+ja+Vapaavuori+ovat+todellakin+paljon+liberaalisempia+kuin+keskimäärin+nuo+alussa+mainitsemani+"täysin+valkoiset+oikeistolaiset".
Muistakaa+nyt+että+persut+kuuluu+oikeistoon+eikä+mihinkään+sellaiseen+minne+puolelle+persujen+kannattajat+itte+haluaisivat+ne+persunsa+sijoittaa.
Persut+tunnen+niiden+puolueeksi,+jotka+eivät+tunne+politiikkaa+hevonpaskaakaan+tai+muuten+olisivat+nukkuvia.+Persujen+kannattajat+eivät+kumminkaa+ole+saaneet+milloinkaan+Suomen+kokonaista+äänestysprosenttia+kasvuun.+Aina+se+on+jäänyt+sinne+60-70%+huitteille!
01.01.2019 15:20
Ei+ole+koko+kansan+presidentti+jos+käyttää+loppusanoina:+Jumalan+siunausta,+mutta+liekö+se+joiltakin+vanhuksilta+tuoma+paine,+josta+voisi+tulla+sanomista+jollei+loppuun+toivottelisi+moista!
01.01.2019 15:14
Voisit+kysyä+missä+sanotaan+ettei+maahanmuuttajia+saisi+hakata+ja+potkia+päähän+sen+vuoksi+että+sattuvat+olemaan+maahanmuuttajia?+Näitä+sääntöjä+noudatetaan+että+sinuun+ei+kohdistettaisi+vihapuheita.+Luultavammin+luulet+kuuluvasi+Suomessa+niihin+joilla+on+enemmistön+tuki.+Ihailet+silmittömästi+varmasti+vastarinnan+porukkaa+natsilipuin,+mutta+todellisuudessa+niitä+ryhmittymiä+nimenomaan+vihataan+ja+pidetään+sopimattomina+Suomessa+eikä+liioin+maahanmuuttajia.+Oletko+miettinyt+miksi+vastarinnan+liikkeitä+ei+Suomessa+suvaita?!
Ei+ihmisten+syrjiminen+ole+sinusta+vihapuhetta!?
Maahanmuuttajien+vastustajilla+on+vain+sairas+asennevamma.
Itse+olen+tekemisissä+lähes+päivittäin+maahanmuuttajien+kanssa+enkä+ole+havannut+heissä+mitään+sellaisia+vihan+sisältöisiä+tai+populismin+tuomia+merkkejä+joita+maahanmuuton+vastustajilta+kuulen+myöskin+miltein+päivittäin.++Maahamuuttajien+kanssa+voi+olla+tekemisissä+päivittäin+myöskin+niin+ettei+toimi+vastaanottokeskuksessa+tai+muuallakaan.
Taitaa+tämä+kotoinen+kristillisyys+ja+natsihenkisyys+kulkea+käsikädessä.+Siihen+en+ole+saanut+toista+kuvaa+vuosien+varrella.
01.01.2019 15:11
Monesti+asunnottomuus+ja+köyhyys+on+kylläkin+ihmisen+oma+aikaansaannos+ja+tyhmyys.+Tosin+työttömyys+YT-neuvotteluiden+osalta+ei,+mutta+siitäkin+pitää+jatkaa+elämäänsä+ja+pystyä+etsimään+uusi+työpaikka+eikä+alkaa+sossuksi+tai+ryyppää!
01.01.2019 14:59
Persut+ei+ole+ainakaan+köyhien+asialla+ollut+koskaan.+Sitä+kusetusta+ei+huomaa+persun+kannattajat+ja+maahanmuuttovastaiset+että+persut+kuuluvat+samaan+oikeistoporukkaan+kuin+kokoomus+ja+kepukin!
01.01.2019 14:56
eihän+niistä+lähteminen+mitään+Suomelle+maksa+sanoisi+persu!
01.01.2019 14:53
Viinarallimatkat+Latviaan+plus+viinat+taitaa+lopuksi+maksaa+saman+verran+kokonaisuudessaan+kuin+viinan+osto+Suomesta.+Kumpa+sen+suomalaiset+tajuisivat!+Suomalainen+tyhmänä+lähtee+vaikka+Japaniin+ostamaan+viinansa+kunhan+viinaa+saa+halvalla+laskematta+kokonaisuuksia.+Ennemmin+mä+lähtisin+vaikka+Latviaan+tai+Japaniin+naisen+perässä+kuin+viinan+perässä!!+:D
01.01.2019 14:48
Alkoholin+haittavaikutukset+ovat+suuret.+Kiellätkö+sen?+Siksi+on+hyväksi+että+alkoholin+tuomia+haittoja+verotetaan+ja+veroa+nostetaan,+koska+alkoholin+aiheuttamat+sairaukset+ovat+hyvin+laajoja.+Mieltäisin+että+alkoholin+ja+tupakan+myynnin+voisi+ihan+hyvin+siirtää+päivittäistavarakaupoista+Alkoon+tai+tupakkakauppoihin.
Alkoholivero+nousi,+mutta+eipä+ole+taaskaan+se+koskenut+kirkon+ehtoollisviiniä.+Kirkko+nauttii+yhä+näistä+erityisvapauksista+ja+puoltaa+ettei+niitä+ehtoollisviinien+latkijoitakaan+juurikaan+heillä+käy.+Noh,+oli+olemassa+kaljabaari+niin+silti+sen+pitää+hankkia+kalliit+anniskeluluvat+vaikkei+kävijöitä+ei+olisi+yhtään+ja+maksaa+alkoholiveron+jopa+niistä+alkoholittomista+tuotteista+jotka+kuuluvat+ryhmään+olut+tai+siideri+mutta+ovat+silti+alkoholittomia.
01.01.2019 14:43
Suomen+tulee+noudattaa+tehtyjä+kansallisia+sopimuksia.+Niitä+ei+voi+jättää+noudattamatta+yhdenkään+persun+mieltymyksen+vuoksi!
01.01.2019 14:35
"Miksi+pitäisi+palvoa+jotain?+Eikö+voi+vain+olla+palvomatta?"
Uskovilla+pitää+olla+jokin+kohde+jota+palvoa.+Vaikka+rotta+tai+torakka+muten+ei+voi+elää.+Uskovat+eivät+ota+sitä+vakavissaan+jos+henkilö+kertoo+ettei+ole+palvonut+mitään+tai+ketään+koko+elämässä+oloajan+syntymästään+tähän+päivään.+Tällöin+ei+voi+ihminen+elää,+jollei+ole+tällaistä+kohdetta.
Noh,+itse+olen+kumminkin+todiste+siitä+ateistina,+etten+ole+koskaan+palvonnut+ketään+tai+mitään.+Se+että+tiedostamatta+olisin+joskus+palvonnut/palvoisin+jotakin+on+täysin+mahdotonta.+Uskovien+mukaan+en+tiedä+millaista+on+siis+palvoa+jotakin+ja+minun+pitäisi+tietää+siitä+jotta+voisin+päätellä+etten+palvoisi+ketään+tai+mitään.+:D+Aika+vaikeata+ois+elää+uskovana+ja+etsiä+jotakin+selitystä+joka+asiaan,+johon+ei+ole+vastausta!+Älytöntä+on+ainakin+lähteä+keksimään+vastausta+jonkun+uskon+tai+raamatun+perusteella+ja+uskotella+että+oisin+löytänyt+oikean+vastauksen+jota+se+tällöin+tuskin+olisi!++Täysin+päätöntä+on+siis+palvoa+ketään+tai+mitään.
Esimerkiksi+omien+vanhempien+"palvomista"+kutsuisin+ennemminkin+kunnioittamisena+kuin+palvomisena!+Vaimon+"palvomista"+taas+rakastamisena+jne.
01.01.2019 14:32
Sulla+vaikuttaa+olevan+persoonallisuus+häiriö.+Teet+aloituksen+nimimerkkinä+"ei-kirj"+ja+vastaat+sitten+Aimo_kullinpoikana.
01.01.2019 14:17
Ei+koske+minua,+koska+olen+luopunut+alkoholin+käytöstä+3-4+vuotta+sitten+ja+nykyisin+olen+täysin+absolutisti.+Kummalta+tuntuu+toi+että+alkoholin+kulutus+olisi+lisääntynyt+entisestään+kun+taas+toisaalla+kerrotaan+että+alkoholittomien+juomien+myynti+olisi+lisääntynyt+verrattuna+alkoholijuomien+myyntiin!
Aivot+huonontuu+kun+uskoo+johonkin+jumalaan!+Riippuvaisuus+on+suurta+tällöinkin!+Uskonto+on+yhtä+suurta+myrkkyä+kuin+tupakka,+alkoholi+tai+huumeet.+Vaikutukset+yleisempiä+ympäristölle+ja+muita+ihmisiä+kohtaan.+THL:n+pitäisi+olla+huolissaan+uskonnollisuudesta+että+sitä+vielä+nykypäivänä+on+ja+vaatia+sitä+sairausluokitukseksi+kuin+puuttua+holhottavasti+yksittäisten+ihmisten+liikajuomiseen.
01.01.2019 14:10
Siis+viinahan+on+viisasten+juoma.+
Kristityt+kittaavat+ehtoollisviiniä+papin+kanssa+sakastissa+näin+minulle+on+kerrottu+että+avatut+ehtoollisviinipullot+tulee+juoda+(eikä+laskea+viemäriin)+pois+heti+jumalanpalveluksen+jälkeen.+Eikö+ois+kirkkojen+aika+maksaa+alkoholiveroa,+josta+on+vapautettuja?+Kalliiksi+koituu+Suomelle+pappien+repeytyneet+maksat+ja+maksakirroosien+hoitamiset+kun+heidän+pitää+jokaisen+ehtoollistilaisuuden+jälkeen+jäädä+kittaa+viinipullot+tyhjiksi.+Esimerkiksi+joulun+aikana+niitä+ehtoollisia+on+varmaankin+päivittäin+tai+monesti+päivässä?!
01.01.2019 14:02
Saattoi+olla+kun+oli/on+tasa-arvon+kannattaja.+Niinistö+vain+alkupuheessa+joka+taitaa+vain+toteuttamatta+jäädä+puheen+loppua+kohden:+"Jumalan+siunausta"+toivotellessaan.
01.01.2019 13:53
"Se+joka+tekee+töitä+pyhäisin,+surmattakoon".+Varsin+moni+kristittykin+tekee+töitä+pyhäisin,+eikä+toinen+kristitty+(tai+muu+raamatun+mukaan+elävä)+ei+surmaa+yhtäkään+sitä+kristittyä+tai+jotakin+muuta+joka+tekee+töitä+pyhäisin.+
Jehovat+eivät+syö+sianlihaa.+Eikö+ne+tällöin+voisi+tulkita+"oikeiksi+kristityiksi"+tai+noudatavat+sitä+"älä+tapa"+-kehotusta+kun+heillä+on+vapautus+asevelvollisuudestakin?+Toki+Sipilän+hallitus+on+ollut+halukas+palauttamaan+jehoville+asevelvollisuuden.+No,+lestadiolaisen+Sipilän+lahkohan+suosii+asevelvollisuutta+koskemaan+sairaitakin+ja+lähes+invalideja+laulaen:+"Kaunis+kuolla+joukkosi+eessä..."+:D
01.01.2019 13:50
Mä+olen+viettänyt+monia+jouluja+yksin+(tai+kissojemme+kanssa),+mutta+tänä+jouluna+en.+Kissoja+ei+voi+aina+jättää+yksikseen+koko+jouluksi+tai+kovinkaan+moneksi+päiväksi,+joten+jonkun+on+pitänyt+ruokkia+niitä+joulun+aikana+kun+vaimo+viettää+joulua+jossakin+toisaalla,+jonne+olisin+yhtä+tervetullut+jollei+meistä+toisella+olisi+näitä+"velvollisuuksia".
Viettäisin+joulun+mielummin+aina+yksin+kuin+muiden+ihmisten+kanssa.+Jouluvapaat+on+hyvä+hetki+relata+ja+ladata+hieman+akkuja.+Työkiireet+ovat+usein+jouluna+joka+paikassa+kiireisiä+ilman+eri+ihmisten+joulun+ajan+hössötystäkin.+Varsinkin+niille+suosittelen+yksinäistä+joulua,+jotka+tahtovat+joka+joulu+kovasti+stressata+ja+hössöttää.+Monet+sairastumiset+sattuu+nimenomaa+ennen+joulua+moisesta+turhuudesta,+kun+ihmiset+käyvät+suurilla+kierroksilla.+Noiden+terveysseikkojenkin+puolesta+joulut+pitäisi+kieltää+ihan+lääkäreidenkin+määräyksestä.
01.01.2019 13:38
Viranomaiset+nauraa+sulle.+Olet+niiden+puheenaiheena+munkkikahvilla+ainakin+seuraavat+5+vuotta!
01.01.2019 13:26
Ennemmin+sun+kannattaa+kumminkin+käydä+operoimassa+pääsi+kuntoo+lääkärissä.+
Täällä+pitäisi+keskustella+ateismista,+mutta+sä+et+osaa+keskustella+ateismista+tai+mistään+muustakaan.+Sua+pyydän+täältä+poistumaan+ja+siirtymään+vaikka+kristitty-palstalle.+Mitä+vittua+sä+täällä+teet+kuin+trollaamassa+muiden+keskusteluja!?
01.01.2019 13:25
Olen+katsonut+kymmeniä+vuosia+sen,+eikä+sitä+ole+jätetty+pois.+Toivon+mukaan+viimeistään+Pekka+Haavisto+jättää+sen+agnostikkona+pois+uudenvuoden+puheesta.+Melko+todennäköistä+on+että+Pekka+Haavistosta+tulee+seuraava+presidentti+jos+lähtee+ehdolle+presidentin+vaaleihin.+Niinistön+kaudet+on+luettu+jo+loppuun+eli+ei+voi+lähteä+enää+ehdolle.
Kokoomuksella+ei+taida+olla+enää+sopivaa+ehdokasta.
Ne+mummut+ja+papat+toreilta+on+varmaankin+kuolleet,+jotka+totesivat+vaalipäivän+jälkeen+toreilla:+"olisin+äänestänyt+Haavistoa,+mutta+kun+se+on+homo".
01.01.2019 13:14
Noh,+minulla+nyt+ei+koskaan+ole+ollut+mitään+teidän+uskonhapatuksen+mukaista+"sielua"+tai+en+tietoisestikaan+ole+sellaisesta+koskaan+luopunut.+Tuskin+on+sullakaan+mitään+sielua.+Sielusta+olisi+pitänyt+puhua+peruskoulussa+ihmisbiologian+tunneilla,+jos+sellainen+ihmisellä+olisi+ja+todellakin+arvostan+heidän+ammattitaitoa,+jota+sä+taidat+sieluillasi+eniten+pilkata.+Sitä+ei+ole+löytänyt+yksikään+patologi/oikeuslääkäri+miljoonien+ihmisten+ruumiinavauksessa+ja+sellaisen+kuin+sielu+olisi+varmasti+jo+tällöin+löydetty+siinä+missä+ko.+tieteen+ala+on+löytänyt+tutkimuksissa+ihmisen+toiset+aivot+suolistosta.+
Siitä+sielustanne+ei+ole+minkäänlaista+näyttöä!+Kyllä+osaatte+pilkata+eri+tieteenalojen+tutkijoita,+mutta+käsityksenne+mukaan+jotakin+jumalaa+ei+saa+pilkata,+josta+ei+ole+minkäänlaista+pienintäkään+hiukkasta+havaittu+kuin+korkeintaan+uskovien+omassa+päässä+joka+ei+riitä+miksikään+todisteelliseksi+havainnoksi+tai+näytöksi!!+Sellainen+riittää+havainnoksi+ja+näytöksi+vain+uskovaisen+tyhmyydestä!
01.01.2019 13:06
86 / 815