Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Edelleenkään+minä+en+usko+tieteeseen!+Se+ei+ole+mulla+sen+tilalla+mitä+sun+käsitykselläsi+voidaan+valita+esimerkiksi+kristinuskon+tilalle+jos+sellainen+puuttuu.+Koita+nyt+jo+ymmärtää+ettei+uskon+tilalla+ole+mulla+mitään!+Minun+käsityksiini+ei+kuulu+mikään+usko!Otetaan+esimerkkinä+kalju+mies.+Sä+pakottaisit+sille+kaljun+tilalle+perukin+tai+hiusten+kasvuhoidon,+jotta+se+kalju+mies+olisi+sun+maailmankuvasi+mukainen.+Samoin+ajattelet+että+niillä+joilla+jumalan+usko+puuttuu+pitää+olla+tilalla+joku+usko+jonka+sä+selität+tieteeksi!+Sitä+uskovien+logiikkaa+en+ymmärrä+tai+sitä+että+jokaiseen+asiaan+pitää+olla+jokin+selitys+tai+sitten+sen+pitää+olla+vähintään+jokin+uskonnollinen!+Tieteellä+on+kumminkin+enemmän+todistearvo+suurempi+kuin+yhdelläkään+uskonnon+jumalalla,+joita+on+ihminen+keksinyt+tuhansia.+Mitä+sä+olet+keksinyt+niiden+uskontojen+jumalien+tilalle,+joille+sä+olet+ateisti!?
  2. Uskominen+on+psykoosi!
  3. Naurettavinta+on+se+että+vielä+vanhemmiltakin+kysytään:+"Saako+lapsi+osallistua+uskonnollisiin+tilaisuuksiin?".+Mitä+varten+ylipäätänsä+sellaista+kysytään,+jollei+koulussa+tule+pitää+mitään+tunnuksellista+uskonnon+opetusta+vai+onko+uskonnollisella+tilaisuudella+jotakin+eroa+uskonnollisella+opetuksella?!Nämä+kyselyt+tehdään+vielä+koulujen+alkamisen+aikaan+vaikka+ne+pitäisi+tehdä+mielestäni+myöskin+lähellä+kirkollisia+pyhiä,+jottei+opettajille+kävisi+niin+ettei+opettajat+vain+"unohtaisi"+sitä,+kuka+lapsista+saa+osallistua+ja+ketä+ei!+Jollei+tämä+toimi+ja+uskonnottomien+vanhempien+osalta+tullaan+näitä+kyselyjen+vastauksia+rikkomaan+tai+näiden+vanhempien+tahtoa+ei+oteta+vakavasti+niin+tällöin+olisi+suotavaa+lopettaa+tuollaiset+uskonnolliset+tilaisuudet+kouluista+kokonaan+ja+järjestää+muunlaisia+tilaisuuksia+joista+ei+tarvitse+tuollaisia+kyselyjä+lapsien+vanhemmille+toimittaa.Uskonnollisista+piireistä+enimmäkseen+tulee+että+Suomen+perinteitä+rikottaisi,+jos+poistettaisi+sieltä+uskonnolliset+tilaisuudet.+Itsekästä+moinen?!+Jokainen+saa+niitä+perinteitään+vaalia+sitten+vaikka+oman+perheensä+parissa+eikä+koululaitosta+enää+tule+niihin+sotkea.+Minulle+Suomen+perinteisiin+ei+kuulu+kristinusko+ja+ilman+sitäkin+voi+joulua+viettää.Ruotsissa+on+kielletty+koulussa+laulamasta+keväisin+Suvivirttä.+Täällä+Suomessa+koulussa+saa+laulaa+virsiä,+kunhan+ei+lauleta+"jumala"+-sanaa.+Virsi+on+itsessään+tunnustuksellinen+jo+ilman+jumala+-sanaa.+Kaikki+ne+tunnistaa+virsiksi+kun+ne+lauletaan+virsikirjasta.https://fi.wikipedia.org/wiki/Virsi
  4. Ihminen+elää,+eikä+esimerkiksi+"ihmisöi".+:)+Elää+on+verbi+substantiivista+eläin.+Tuossa+nyt+on+lähde+Wikipediasta:+https://fi.wikipedia.org/wiki/IhminenTieteellinen+luokitteluDomeeni:+ Aitotumaiset+EucaryaKunta:+ Eläinkunta+AnimaliaPääjakso:+ Selkäjänteiset+ChordataAlajakso:+ Selkärankaiset+VertebrataLuokka:+ Nisäkkäät+MammaliaAlaluokka:+ TheriaOsaluokka:+ Istukkanisäkkäät+EutheriaLahko:+ Kädelliset+PrimatesAlalahko:+ Haplorrhini+[2]Osalahko:+ Apinat+Simiiformes[2]Yläheimo:+ Ihmisapinat+HominoideaHeimo:+ Isot+ihmisapinat+HominidaeSuku:+ Ihmiset+HomoLaji:+ sapiensUskovainen+pitää+raamattuaan+ainoana+tieteellisenä+teoksena,+jota+se+todellisuudessa+ei+ole.+Se,+mitä+sanotaan+raamatussa+on+täyttä+paskaa.Uskovaisuudella+näytetään+toteen+se+kuinka+alas+ihminen+voi+vajota+näissä+asioissa!Se+mitä+pidät+"luonnollisena"+on+hyvin+paljonkin+luonnotonta+ja+joita+ongit+jostakin+raamatusta.+Ihminen+ei+voi+mitään+luonnollisille+asioille,+joita+nimität+lihallisuudeksi+tai+seksuaalisuudeksi.+Jos+ringastat+homoseksuaalisuuden+eläimiin+sekaantumiseksi+tai+homoseksuaalisuuden+yhtä+rikolliseksi+kuin+lapsiin+sekaantuminen+niin+olet+täysi+seko+päästäsi+etkä+ymmärrä+yhtään+mitään+asioista!