Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+eli+joulu+on+täyttä+kusetusta,+kun+sitä+juhlitaankin+väärään+aikaan+vuodesta.+Joulu+pitäisi+muuttaa+takaisin+pakanajuhlaksi+jota+se+on+alunperinkin+ollut+ilman+mitään+jouluevankeliumia+tai+muuta+kristillisiä+seremonioita!
17.12.2018 09:56
Ateisti+on+sulle+mitättömämpi+ja+eriarvoinen+kuin+kristitty+joiden+perseitä+sä+täällä+kaiken+aikaa+nuolet!
17.12.2018 09:53
Ainakin+maistraatissa+vihkimistilaisuudessa+sanotaan+että+mies+ja+vaimo+ovat+tasavertaisia+toisilleen,+eikä+niin+että+mies+olisi+perheen+pää+tai+ylempänä+kuin+vaimo!
17.12.2018 09:51
Harvoin+ateisti+alkaa+puhumaan+työpaikalla+ateismistaan.+Toisin+kuin+uskovainen+taas+uskostaan.+Entinen+työkaverini+oli+kreationisti+joka+otti+puheeksi+evoluution+ja+kielsi+dinosaurusten+olemassa+olon+ja+kertoi+olleensa+joskus+mielisairaalassa+ja+keskeyttäneensä+siksi+opintonsa.+Siellä+työpaikkalla+ihmeteltiin+mihin+hän+oli+kadonnut+moneksi+kuukaudeksi,+mutta+sitten+ilmeni+ettei+ollut+saanut+työpaikallaan+ketään+uskoon+ja+oli+siitä+pahoittanut+mielensä.+Luultavammin+varhais-+tai+työkyvyttömyyseläkkeellä.+Uskonto+saa+ihmiselle+pahaa+aikaan.
Kerran+tultiin+maastosta+takaisin+toimistolle,+kun+bensamittari+alkoi+näyttämään+punasta.+Jätkä+laittoi+kädet+ristiin+ja+silmät+kiinni+ja+alkoi+rukoilemaan+että+bensa+riittäisi+(nopeutena+oli+80km/h+eli+auto+oli+liikkeellä)+että+bensa+riittäisi+sille+Nesteen+asemalle+jossa+hän+normaalistikin+tankkaa.+Hitto+mä+huusin+sille+että+hullu+nyt+ne+kädet+rattiin!+Hänellähän+ei+varmaankaan+ollut+mitään+menetettävää+kun+hänen+elämänsä+jatkuu+toisaalla+törmätessämme+rekkaan.+Liikenteen+vaarantaminen+on+hyvin+itsekästä.+Kaikenlaisia+hulluja.+Tuon+jälkeen+olen+todennut+olevani+oikeassa,+että+usko+on+silkkaa+hulluutta+ja+se+aiheuttaa+vahinkoa+uskovalle+itselleen+niin+myöskin+muille+ihmisille+ja+yhteiskunnalle!+Kummallista+on+ettei+uskomista+jumalaan+kielletä,+mutta+sitten+kielletään+kaikenlaisia+pienempiä+asioita+mitä+ei+ihmisen+pidä+tehdä+kun+niistä+on+haittaa!
17.12.2018 09:45
Vaikka+isäpuoleni+oli+ateisti+niin+olin+jo+paljon+aikaisemmin+ateisti+kun+hän+alkoi+olemaan+äitini+kanssa.+Olin+tuolloin+3-vuotias!+Olen+syntymästäni+asti+ollut+ateisti.+Ei+minulle+ole+mitään+uskontoa+koskaan+paasattu.
17.12.2018 09:29
Harvoin+avioliiton+ulkopuolisesta+seksistä+tulee+hiv-tartunta,+vaikka+se+riski+on+suojamattomana+olemassa.+Seksi+edistää+terveyttä+ja+se+on+todistettu+monet+kerrat.
17.12.2018 09:22
Toisilla+uskominen+on+geeniperimässä.+On+sukuja+joissa+on+taipumusta+muita+helpommin+tulla+uskoon+ja+on+sukuja+joissa+ei+koskaan+tulla+uskoon.+
Siis+yhdenkään+ihmisen+elämä+ei+tule+yhtään+paremmaksi+vaikka+ihminen+olisi+koko+elämänsä+ajan+tietämätön+mikä+on+raamattu+tai+jumala+tai+mitä+siinä+raamatussa+sattuu+lukemaan.+Se+on+totuus!+Ihminen+ei+sitä+tietoisuutta+päivittäisessä+elämässä+tarvitse+ollenkaan.+Ihminen+tarvitsee+päivittäin+luonnontieteitä.+Esimerkiksi+ilman+matematiikkaa+ei+selviä+arkielämästä.+En+tiedä+millaista+se+oli+silloin+kun+maksettiin+"oravannahoilla"?+Nykypäivänä+on+vähän+eri+asia.+Pitää+osata+laskea+vähän+enemmän+mitä+on+1+1.+pitää+osata+päätelläkin+monia+asioita+ja+niistä+päätelmistä+ei+selviä+varsinkaan+raamatun+sisällöllä.+On+hyvin+säälittävää+että+joku+"tietää"+vain+raamatun+sisällöstä,+mutta+ei+juurikaan+mistään+muusta!
16.12.2018 20:42
Ei+ateismi+ole+myöskään+halumisesta+kiinni.
16.12.2018 20:35
Älä+pidä+sellaisia+asioita+itsestäänselvyytenä+muille+joita+pidät+itsestäänselvyytenä+itselläsi!
16.12.2018 20:34
Vastasyntyneellä+on+läheisyyden+ja+rakkauden+kaipuu,+mutta+se+ei+tarkoita+että+se+olisi+uskossa+tai+sillä+olisi+tarve+uskoa.+Usko+nyt+on+kaikkea+muuta+kuin+rakkautta+ja+läheisyyden+kaipuuta!+Ihmisten+kusettaminen+ja+valehtelu+tulee+ensimmäisenä+mieleen+uskomisesta!
16.12.2018 20:33
Hitler+oli+kiihkokristitty+joten+ateisti+ei+voi+olla+natsi,+paitsi+poikkeuksena+on+Olavi+Mäenpää+ja+Jussi+Halla-Aho+ja+yleensä+persut!
16.12.2018 20:28
Kristityt+ovat+ainoita+joilla+seksi+alkaa+vasta+avioliitossa+kun+muilla+taas+kun+alapäätä+alkaa+15-vuotiaana+kutisee.+Selibaatti+on+luonnotonta+ihmiselle+oli+sitten+parissuhteessa+tai+ei+ja+mikä+sen+parisuhteen+instituutio+sattuu+olemaan!+Seksi+on+terveyttä+edistävää...mitä+se+seksi+on+sitten+vasta+avioliitossa+jos+sellaiseen+pääsee+nykypäivänä+selibaatti!?
Kristityiden+mielestä+avioliiton+ulkopuolinen+seksi+tarkoittaa+hiv-tartuntaa+tai+oikeastaan+krisitityt+puhuu+aids:sta+eli+jättää+välin+hiv-tartunnan.
Avioliitto+on+kristityllä+sama+kuin+sukupuolitaudin+ehkäisy,+vaikka+on+todistettu+että+monia+kertoja+että+aviopuoliso+on+saanut+hiv-tartunnan+puolisoltaan!
16.12.2018 20:26
Ottaisin+kristityiltä+erityisoikeudet+pois+kuten+aluksi+kirkolta+ehtoollisviinien+verovapauden!
16.12.2018 20:18
mulla+on+muuta+tekemistä+kuin+roikkua+ristillä+kakkosnelosilla.+Eikö+se+ole+uskovaisten+hommaa+(k)ristillä+roikkuminen!?
16.12.2018 20:17
Ei+ollut+kyse+siitä+vaan+siitä+että+et+ole+ateisti+vaikka+väität+olevasi!+Mua+ei+kiinnosta+vaikka+olisit+sutenööri+ja+työkyvyttömyyseläkkeellä!
16.12.2018 20:15
Harry+Potter+on+totta+mutta+jeesus+ei!+:D
16.12.2018 20:13
ei+ollut+kysymys+siitä+vaan+siitä+että+ateismi+on+jokin+valinta+ja+sitähän+se+ei+ole!+En+ole+valinnut+ateismia+vaan+se+on!
16.12.2018 20:13
Mä+uskon+kuitenkin+vahvasti+että+Jeesuksen+äiti+kävi+vieraissa!
16.12.2018 17:04
Jumala+onkin+eläin...!
16.12.2018 17:03
Uskovaiset+vaimot+eivät+päätä+mitään+sen+enempää+kuin+ei+uskonnoton+mieskään.+Monet+puolisot+ovat+toisilleen+nykyisin+tasa-arvoisia,+eikä+raamatun+mukaisia!
Tasa-arvoinen+avioliitto+on+ollut+voimassa+1.3.2017+alkaen.+Mekin+menimme+vaimon+kanssa+avioliittoon+tuon+ajatuksen+mukaan+vaikka+olemmekin+heteroita.+Minä+en+päätä+meidän+asioista+yksin+eikä+myöskään+vaimoni+päätä+mistään+yksin.+Me+päätämme+yhteisistä+asioista+kahdestaan+ja+sen+lisäksi+on+myöskin+omia+asioita.+Niin+uskovainen+yhdistää+hapettuneilla+aivoillaan+sen+varmaan+ns.+"vapaaksi+avioliitoksi",+mutta+mitään+sellaista+en+tarkoittanut.
16.12.2018 17:01
91 / 815