Vapaa kuvaus

Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.

Aloituksia

11

Kommenttia

2376

  1. "että tämän palstan miehet sanoisivat rakastavansa naisia"
    Uskallan sanoa asiassa vastaan. Kyllä rakastan mutta vain sitä oikeaa, kunhan ensin kohtaan hänet.

    "haukutaan lyttyyn joka toisessa viestissä Joka toisessa itketään kun ei ole naista."
    En ole kyllä haukkunut missään viestissä, enkä kyllä itkenytkään no mitä nyt kommentoinut muutamaa asiaa.

    "Rakkautta ei niissäkään viesteissä kaivata, vain pillua."
    Heh, juuri päinvastoin on minun kohdalla tilanne.
  2. Vaikka en tunnustakaan tasoja, niin vastaan silti.

    "Useimmat tässä tilanteessa jatkaa jotain vaikeaa yrittelemistä."
    Totta kai jonkinlaista yrittämistä on, mutta ei hirveän aktiivista.

    "Päätin alkaa elämäntapasinkuksi ja omistautua harrastuksille ja muille elämän nautinnoille."
    Tätä olen jo toteuttanut pitkän aikaa. On muuten helppoa elämä, ei tarvitse ajatella ketään muuta kuin itseään. Voi lähteä vaikka viikoksi extemporee matkalle ja kukaan ei kaipaa.

    "Sinkkuus on joka tapauksessa satojen tuhansien miesten kohtalo Suomessa tulevina vuosikymmeninä"
    Näin se tuntuu olevan johtuen meidän miesten yli-syntyvyydestä, joka vuosi syntyy enemmän poikia kuin tyttöjä. Siitäpä olenkin tullut siihen samaan johtopäätökseen, että meistä miehistä on ylijäämää aika paljon. Siis alle 50v on miesenemmistö, yli 50v on naisenemmistö.
    Ratkaisuksi siihen on moni meistä (alle 50v) miehistä suhteessa ulkomaalaisen naisen kanssa. EU:ssa kun ollaan niin kuka sen kieltää, koska on vapaa liikkuvuus alueella. Minä en enää omalta kohdaltani pidä ollenkaan epätodennäköisenä sitä että olisin vaikka englantilaisen naisen kanssa, jos sattuu sellainen tilanne. Itseasiassa puolalaisiin olen jo tutustunut vajaa 3 vuotta sitten, hyvinkin mukavaa porukkaa on :)
    Minä en enää pidä sitä että EU:n kansalainen on ulkomaalainen, vaan ihan reilusti mukavana eurooppalaisena kuin me muutkin. Joku voi olla toista mieltä mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
    Tietysti suomalainen menee aina edelle, mutta jos tulee sellainen tilanne että kolahtaa jonkun toisen eurooppalaisen kanssa niin se on sitten menoa.

    "Jos useamman vuoden yrittäminen ei tuo tulosta niin luovuttakaa parisuhdemarkkinoilta"
    Ikinä en luovuta totaalisesti. Sitä paitsi voi sitä tehdä paljon muitakin asioita siinä sivussa, kun ei koskaan tiedä milloin sattuu kohdalle se oikeakin.
  3. Aikalailla osui oikeaan.
  4. Osittain meni pieleen.
  5. Niin tuo on kyllä aika samantekevää, koska meissä miehissä ja naisissa on niin monenlaisia eri tyyppejä.
    Ei kuulu katsoa pelkästään yhtä tyyppiä kokonaisuutta katsottaessa, vaan silloin pitää ottaa huomioon kaikki. Eli ei ainoastaan niitä jotka pinnalla, vaan myös ne jotka eivät ilmoita olemassa olostaan.
    Joku voi arvostaa toista asiaa, kun toinen taas toista. Ei me kaikki olla samanlaisia lähellekkään.

    "nössötiedemihehillä, insinööreillä ja vastaavilla, jotka pärjäävät hyvin yhteiskunnassa ja pystyvät elättämään jälkeläisensä"
    Niin monesti näkee näillä jotka on hyvässä asemassa myös kumppanin, eli ei se mahdottomuus ole. Vaikka insinööri olen itsekin niin meissä on hyvin monenlaisia tyyppejä, vaikkakin tietty kaava toistuu. Niin minulla taitaa olla täysin erilaiset asiat mitä arvostan kuin jollain toisella, eli tämä on mielipiteestä kiinni.