Veikkaa palstalaisten ulkonäköä

mölömölömölö

Veikkaa miltä näyttävät IRL seuraavat sinkkupalstalla seikkailevat nimimerkit:

a) arasville/ älymies/ työtön ATM
b) Ei se satu
c) Lord Boredom
d) Hämärän Rajoilta
e) Ei noin
f) eATMe
g) superneitsyt
h) m30
i) it-mies
j) Mies 1985

102

2832

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mölmölömölö

      k) Vauhti
      l) ATM4EVA

    • lsdfjäas

      a) arasville/ älymies/ työtön ATM
      mattinykäs-farkut ja räikeä toppatakki

      b) Ei se satu
      mustaksi värjätty tukka, imagolasit, 4 korvista toisessa korvassa ja 1 toisessa, toimistotädin housupuku tai joku muu miehinen juttu


      c) Lord Boredom
      insinöörityyli: liian lyhyet lahkeet housuissa ja vääränkokoinen kauluspaita ylös asti napitettuna. Liian läski tai liian hoikka.


      d) Hämärän Rajoilta
      Pitkätukkainen hippi, joka kulkee matrix tyyppisessä pitkässä nahkatakissa

      e) Ei noin
      Lihaksiaan pullisteleva pinnallinen renttu, joka virittää hiustöyhtönsä liimalla just samalla tavalla kuin se yks stara suosikin viimeisessä numerossa. Siis samalla tavalla kuin se stara, jonka tytöt tietää.


      f) eATMe
      Näyttää varmaankin yliopistolta dropanneelta humanistiopiskelijalta.

      g) superneitsyt
      Kaunis nainen, joka on tyylistään tarkka. Epäinhimmillisen oloinen ilmestys, jonka miehetkin kiertävät huomaavat etteivät saa kontaktia.

      h) m30
      Sellainen vähän yksinäisen suden näköinen tyyppi. Insinöörityyliä coolimpi, mutta kuitenkin aina vähän väärään paikkaan eksyneen näköinen.

      i) it-mies
      Isokokoinen insinöörityylin vannoutunut suosija (kts. Lord boredom)

      j) Mies 1985
      Erikoisen näköinen tyyppi. Itse asiassa vähän pelottavan näköinen tyyppi. Tyylistään tarkka, mutta ei kuitenkaan aivan mahdottoman paljoa mainstreamista ulos tyylillisesti. Saattaa katsella poissaolevasti tai vihjailevasti. Naisten kanssa katse harhailee usein laskemaan naisen hiuksia (niiden määrää) kuin naista itseään.

      k) Vauhti
      Silmälasipäinen, todella heiveröinen ja poikamainen tyyppi. Arvioiva katse, paitsi ettei uskalla katsoa juuri ketään silmiin.

      l) ATM4EVA
      Ei tule kyllä mitään mieleen...

      • työtön ATM

        Väärin meni.


      • Ei noin

        "e) Ei noin
        Lihaksiaan pullisteleva pinnallinen renttu, joka virittää hiustöyhtönsä liimalla just samalla tavalla kuin se yks stara suosikin viimeisessä numerossa. Siis samalla tavalla kuin se stara, jonka tytöt tietää."

        Reps. No en mä mikään bodari kuitenkaan ole. 175/74 taisi olla aamulla. Pitäisi olla 10kg lisää pelkkää lihasta niin voisi vähän pullistella.

        Mutta toi wannaberockstaravertaus on varmaan aika osuva kuvaus mun ulkonäöstä noin muuten. Ja tietenkin se että pyrin muuttamaan ulkonäköäni siten että tytöt tykkää.


      • Osittain meni pieleen.


    • Ei noin

      a) arasville/ älymies/ työtön ATM
      - Narukäsi. Naama kun Mika Häkkisellä ja lisäksi silmälasit. Käyttää äidin ostamia vaatteita boksereita myöten.

      b) Ei se satu
      - Eteerinen mutta kuuma täti joka saisi mut tulemaan pöksyihini koska näyttäisi siltä että haluaisi vähän sitoa ja piiskata minua.

      c) Lord Boredom
      - Vieras nimimerkki, sori.

      d) Hämärän Rajoilta
      - Kts a).

      e) Ei noin
      - Äh, tän jätkän näkee peilistä ainakin aamulla kun pesee hampaat ja katsoo partaa sillä silmällä että kyllä se vielä yhden päivän menee ajamatta.

      f) eATMe
      - Läski hevari. Värjää tukkansa mustaksi muttei muista huolehtia juurikasvusta. Musta on myös väärä väri punakalle iholle.

      g) superneitsyt
      - Sexy, vähän metalli tai gootti mutta lihava. Silti sexy. Punainen tukka, ihan varmasti.

      h) m30
      - Perusinssi. Hinttilippari ja kauluspaita. Tavallisen näköinen kaveri kaikin puolin.

      i) it-mies
      - En osaa sanoa. Sanoi olevansa jossain ketjussa pitkä niin kai se sitten on pitkä. Varmaan mukavan ja ystävällisen näköinen kundi.

      j) Mies 1985
      - Helvetin isokokoinen, lihava kaveri joka näyttää etäisesti Boy Georgelta. Siis nykyään, ei kasarilla.

      • työtön ATM

        Taas täysin pieleen. Olen 170 senttinen, 70 kg, en IHAN narukäsi, pitkä selkä, lyhyet jalat, tummat piirteet, korkeat poskipäät jne.


      • hahaa tiedänpäs½
        työtön ATM kirjoitti:

        Taas täysin pieleen. Olen 170 senttinen, 70 kg, en IHAN narukäsi, pitkä selkä, lyhyet jalat, tummat piirteet, korkeat poskipäät jne.

        a) arasville/ älymies/ työtön ATM

        Hän näyttää Keanu Reevesiltä!
        MENIKS OIKEIN???


      • työtön ATM
        hahaa tiedänpäs½ kirjoitti:

        a) arasville/ älymies/ työtön ATM

        Hän näyttää Keanu Reevesiltä!
        MENIKS OIKEIN???

        Vähän on samaa näköä joo :-))) No ei vaineskaan.


      • Ei noin
        työtön ATM kirjoitti:

        Taas täysin pieleen. Olen 170 senttinen, 70 kg, en IHAN narukäsi, pitkä selkä, lyhyet jalat, tummat piirteet, korkeat poskipäät jne.

        Olet siis vielä minua lyhyempi kaveri? Otan osaa. Vilpittömästi.


      • Vauhti

        jungfraun/superneitsyen kohdalla puhutaan enemmänkin hoikasta n. vajaasta 170cm:stä ja 50kg:sta.


      • Entäs itse?
        Vauhti kirjoitti:

        jungfraun/superneitsyen kohdalla puhutaan enemmänkin hoikasta n. vajaasta 170cm:stä ja 50kg:sta.

        No oletko sinä Vauhti hentorakenteinen silmälasipäinen, jolla tutkiva katse? Kuten täällä joku ehdotti.


      • Vauhti
        Entäs itse? kirjoitti:

        No oletko sinä Vauhti hentorakenteinen silmälasipäinen, jolla tutkiva katse? Kuten täällä joku ehdotti.

        vain jungfrau tietää minun ulkonäköni. eli kysykää siltä mutta ette saa kuvaa kuitenkaan, koska voin kiristää neitsykkää vastaan eräillä pikku jutuilla...


      • allmächt'ge jungfrau
        Entäs itse? kirjoitti:

        No oletko sinä Vauhti hentorakenteinen silmälasipäinen, jolla tutkiva katse? Kuten täällä joku ehdotti.

        Minä voin tosiaan sanoa! Ei näytä kovin hentorakenteiselta eikä silmälasejakaan näy. Pitkä ja hoikka, vaaleahko muttei mikään blondi vaan sellainen ruskeahiuksinen. Erittäin kaunis suu ja kauniinmuotoiset siniharmaat silmät, joissa (yllättäen?) lempeä ja avoin katse. Kasvojen muoto erinomainen ja mittasuhteet hyvät; nenää ei voi täysin arvioida, koska ei ole profiilikuvaa. Nähdäkseni hyvin pitkäsorminen ja muutenkin pitkäraajainen.


      • WikileaksTaskForce
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Minä voin tosiaan sanoa! Ei näytä kovin hentorakenteiselta eikä silmälasejakaan näy. Pitkä ja hoikka, vaaleahko muttei mikään blondi vaan sellainen ruskeahiuksinen. Erittäin kaunis suu ja kauniinmuotoiset siniharmaat silmät, joissa (yllättäen?) lempeä ja avoin katse. Kasvojen muoto erinomainen ja mittasuhteet hyvät; nenää ei voi täysin arvioida, koska ei ole profiilikuvaa. Nähdäkseni hyvin pitkäsorminen ja muutenkin pitkäraajainen.

        Kuvaat vauhdin niin hyvännäköiseksi mieheksi, että miten vitussa se muka olisi jäänyt kokonaan naisetta. WTF


      • allmächt'ge jungfrau
        WikileaksTaskForce kirjoitti:

        Kuvaat vauhdin niin hyvännäköiseksi mieheksi, että miten vitussa se muka olisi jäänyt kokonaan naisetta. WTF

        No helvetistäkö minä tiedän miksi?? Tuolta Vauhti kuitenkin näytti, ellei se lähettänyt naapurinpojasta kuvaa...

        Mitä negatiivista keksisi, jotta olisin mahdollisimman tasapuolinen. Ehdottaisin parempaa hiustyyliä ja räväkämpää pukeutumista. Mies on myöskin ikäisensä (eli vielä nuoren) näköinen, mikä voi aiheuttaa tietyllä tavalla epämiehekkään vaikutelman jollekin segmentille naispopulaatiosta.


    • Ei se satu

      ne jakaudu nolliin ja ykkösiin.

      Bitit, siis.

    • allmächt'ge jungfrau

      Tähän peliin en kyllä mene. Kerran yksi myyjänainen pakotti arvioimaan ikänsä ("Olen käyttänyt koko ikäni näitä kosmetiikkatuotteita, ja arvaa minkä ikäinen olen nyt? ARVAA NYT!") ja sen naisen tyrmistynyt ilme jätti niin syvät arvet, etten arvaa enää koskaan mitään.

      Vinkkinä kuitenkin, että tietääkseni ainakin it-miehestä ja eATMe:stä on ihan kuvat olemassa. Lord Boredomistakin muistan joskus nähneesi. Ei noinkin sanoi olevansa Adrien Brodyn ja Jared Leton näköinen, mikä on toisaalta aika ristiriitaista, sillä ensimmäinen on hottis ja toinen on lähinnä hämmentävä. Ja arvailupoolia kaventaa entisestään se, että esim. Vauhdin mukaan minä olen myös eATMe, Hämärän rajoilta ja Ei se satu.

      • Ei noin

        Mulla oli aika vahvat kajalit silloin naamassa ja letti roikkui silmillä, lisäksi paljon mustaa kynsilakkaa.

        Ja sanoja oli vähintään lievässä siiderihumalassa.

        Adrieniksi mua sanoi exä ja siitäkin olen eri mieltä. En näytä siltä yhtään. Muuten mua on sanottu esimerkiksi Enrique Iglesiasin (?) näköiseksi kun leikkasin tukan ihan lyhyeksi. Sanoja oli (tietenkin) tukkihumalassa.

        Joitain rockstaravertauksia tuli kun oli pitkä tukka. Kesällä mulla oli taaksepäin kammattu fiftariletti, pilottiaurinkolasit, tiukat farkut ja hihaton paita melkein joka päivä. En muista keneltä silloin kuulin näyttäväni. Joltain rokkarilta.

        Eli joo, ristiriitaista tulee. Joiltain naisilta olen kuullut olevani mm. hyvin komea, joiltain lähinnä vastenmielinen.

        Omasta mielestäni näytän ihan itseltäni, en keneltäkään julkkikselta. Sehän on vaan läppää mitä mimmit heittää. Samaa teen itsekin ja se voi perustua ihan vaikka hiuksiin tai vaatteisiin.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Mulla oli aika vahvat kajalit silloin naamassa ja letti roikkui silmillä, lisäksi paljon mustaa kynsilakkaa.

        Ja sanoja oli vähintään lievässä siiderihumalassa.

        Adrieniksi mua sanoi exä ja siitäkin olen eri mieltä. En näytä siltä yhtään. Muuten mua on sanottu esimerkiksi Enrique Iglesiasin (?) näköiseksi kun leikkasin tukan ihan lyhyeksi. Sanoja oli (tietenkin) tukkihumalassa.

        Joitain rockstaravertauksia tuli kun oli pitkä tukka. Kesällä mulla oli taaksepäin kammattu fiftariletti, pilottiaurinkolasit, tiukat farkut ja hihaton paita melkein joka päivä. En muista keneltä silloin kuulin näyttäväni. Joltain rokkarilta.

        Eli joo, ristiriitaista tulee. Joiltain naisilta olen kuullut olevani mm. hyvin komea, joiltain lähinnä vastenmielinen.

        Omasta mielestäni näytän ihan itseltäni, en keneltäkään julkkikselta. Sehän on vaan läppää mitä mimmit heittää. Samaa teen itsekin ja se voi perustua ihan vaikka hiuksiin tai vaatteisiin.

        ota sitten siinä selvää siitä mitä naisenemmistö on minusta mieltä.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Mulla oli aika vahvat kajalit silloin naamassa ja letti roikkui silmillä, lisäksi paljon mustaa kynsilakkaa.

        Ja sanoja oli vähintään lievässä siiderihumalassa.

        Adrieniksi mua sanoi exä ja siitäkin olen eri mieltä. En näytä siltä yhtään. Muuten mua on sanottu esimerkiksi Enrique Iglesiasin (?) näköiseksi kun leikkasin tukan ihan lyhyeksi. Sanoja oli (tietenkin) tukkihumalassa.

        Joitain rockstaravertauksia tuli kun oli pitkä tukka. Kesällä mulla oli taaksepäin kammattu fiftariletti, pilottiaurinkolasit, tiukat farkut ja hihaton paita melkein joka päivä. En muista keneltä silloin kuulin näyttäväni. Joltain rokkarilta.

        Eli joo, ristiriitaista tulee. Joiltain naisilta olen kuullut olevani mm. hyvin komea, joiltain lähinnä vastenmielinen.

        Omasta mielestäni näytän ihan itseltäni, en keneltäkään julkkikselta. Sehän on vaan läppää mitä mimmit heittää. Samaa teen itsekin ja se voi perustua ihan vaikka hiuksiin tai vaatteisiin.

        Minulta paloi sulake päästä, kun yritin kuvitella Enrique Iglesiaksen goottiversion...

        Mutta siis nenähän on mieskauneuden perusta. Jos on vahva nenä, niin se on tärkeintä. Ei vaatteet, ei hiukset, ei lihakset... vaan nenä.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Minulta paloi sulake päästä, kun yritin kuvitella Enrique Iglesiaksen goottiversion...

        Mutta siis nenähän on mieskauneuden perusta. Jos on vahva nenä, niin se on tärkeintä. Ei vaatteet, ei hiukset, ei lihakset... vaan nenä.

        Mullakin palo kun se nainen tuli selittämään sitä. Teki mieli kysyä että oletsä hei sokea, en näytä siltä pätkääkään. Ainoa yhdistävä tekijä meissä on tumma ja lyhyt tukka, tosin ei tää letti enää edes ole erityisen lyhyt kun olen antanut sen taas kasvaa.

        No okei, tapahtui baarissa ja siellähän oli pimeää.

        Jos olisin täyssika niin siitä olisi kyllä lähtenyt muija kainaloon saman tien. Mutten ole.


      • allmächt'ge jungfrau
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Minulta paloi sulake päästä, kun yritin kuvitella Enrique Iglesiaksen goottiversion...

        Mutta siis nenähän on mieskauneuden perusta. Jos on vahva nenä, niin se on tärkeintä. Ei vaatteet, ei hiukset, ei lihakset... vaan nenä.

        MIINUSTELIJALLA ON SITTEN VISSIIN RUMA NENÄ, VAI?


      • huijuiui
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Minulta paloi sulake päästä, kun yritin kuvitella Enrique Iglesiaksen goottiversion...

        Mutta siis nenähän on mieskauneuden perusta. Jos on vahva nenä, niin se on tärkeintä. Ei vaatteet, ei hiukset, ei lihakset... vaan nenä.

        entäs muna


      • allmächtl'ge jungfra
        Ei noin kirjoitti:

        Mullakin palo kun se nainen tuli selittämään sitä. Teki mieli kysyä että oletsä hei sokea, en näytä siltä pätkääkään. Ainoa yhdistävä tekijä meissä on tumma ja lyhyt tukka, tosin ei tää letti enää edes ole erityisen lyhyt kun olen antanut sen taas kasvaa.

        No okei, tapahtui baarissa ja siellähän oli pimeää.

        Jos olisin täyssika niin siitä olisi kyllä lähtenyt muija kainaloon saman tien. Mutten ole.

        Niin, nuo julkkisvertaukset ovat aina vähän hämmentäviä. Mitä itsekin on kuullut.

        Mutta entä se nenä??


      • allmächtl'ge jungfra
        huijuiui kirjoitti:

        entäs muna

        Ei kai se keskellä naamaa useimmilla ole.


      • Ei noin
        allmächtl'ge jungfra kirjoitti:

        Niin, nuo julkkisvertaukset ovat aina vähän hämmentäviä. Mitä itsekin on kuullut.

        Mutta entä se nenä??

        Aika karsee. Murtui joskus kun otin turpiini teininä joten siinä on ainakin... karismaa?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Aika karsee. Murtui joskus kun otin turpiini teininä joten siinä on ainakin... karismaa?

        Mutta siinähän tapauksessa Daniel Day-Lewisilläkin olisi "karsee" nenä, mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Karisma it is!


      • Ruma nenäinen(-kö?)
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        MIINUSTELIJALLA ON SITTEN VISSIIN RUMA NENÄ, VAI?

        Millainen on ruma nenä? Laita kuvia että tietää.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Mutta siinähän tapauksessa Daniel Day-Lewisilläkin olisi "karsee" nenä, mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Karisma it is!

        Mua oikeestaan vituttaa se, että mulla on kai joku ontelo siellä painunut jotenkin kasaan ja hengittäminen on joskus vähän outoa.

        Silloin joskus pienenä heiveröisenä teininä yritin puolustaa itseäni isompaa koulukiusaajaa vastaan ja tässä lopputulos, näkyy edelleen peilistä. Voi helvetti. Nykyään ehkä pystyisinkin pistämään takaisin mutta olin ihan kauhean pienikokoinen yläasteella. Lyhyt ja laiha.


      • En keksi nimimerkkiä
        allmächtl'ge jungfra kirjoitti:

        Ei kai se keskellä naamaa useimmilla ole.

        Muodostuuko mieskauneus vaan naamasta?


      • allmächt'ge jungfrau
        En keksi nimimerkkiä kirjoitti:

        Muodostuuko mieskauneus vaan naamasta?

        Kyllä.


      • En keksi nimimerkkiä
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Kyllä.

        vai niin...no isonenäisillähän pitäisi olla iso...vai mitenkäs se nyt meni...


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Mua oikeestaan vituttaa se, että mulla on kai joku ontelo siellä painunut jotenkin kasaan ja hengittäminen on joskus vähän outoa.

        Silloin joskus pienenä heiveröisenä teininä yritin puolustaa itseäni isompaa koulukiusaajaa vastaan ja tässä lopputulos, näkyy edelleen peilistä. Voi helvetti. Nykyään ehkä pystyisinkin pistämään takaisin mutta olin ihan kauhean pienikokoinen yläasteella. Lyhyt ja laiha.

        Olen erittäin pahoillani kokemuksistasi :-/ Taisit joskus aiemmin kirjoittaa niistä laajemmin, ja todella kurjalta kuulosti.

        Minun suuri ihastukseni oli lukiossa todella lyhyt, heiveröinen ja laiha, ja yhtä lyhyt ja laiha se näytti olevan vieläkin. Ja minusta se oli ja on äärettömän kaunis... vaikkakaan se tieto ei varmaan olisi sitäkään auttanut kiusaajia vastaan.


      • Ei noin
        En keksi nimimerkkiä kirjoitti:

        vai niin...no isonenäisillähän pitäisi olla iso...vai mitenkäs se nyt meni...

        Mulla piteni ja paksuni reippaasti nenämurtuman jälkeen.

        Ihan oikeasti muuten! Tosin asialla taisi olla enemmän tekemistä sen kanssa että mulla on murrosikä vähän myöhässä.


      • En keksi nimimerkkiä
        Ei noin kirjoitti:

        Mulla piteni ja paksuni reippaasti nenämurtuman jälkeen.

        Ihan oikeasti muuten! Tosin asialla taisi olla enemmän tekemistä sen kanssa että mulla on murrosikä vähän myöhässä.

        Ootsä ei noin saanu ikinä tosin hyvännäkösiä naisia niiden lihavien yhoiden lisäks?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ruma nenäinen(-kö?) kirjoitti:

        Millainen on ruma nenä? Laita kuvia että tietää.

        Jaa-a. Minusta kaunis nenä on mahdollisimman lähellä klassista ihannetta mittasuhteiltaan, joskaan ei välttämättä muodoltaan (esim. tuo murtumiskeskustelu). Eli sellainen "aatelisnenä". Ruma taas on täysin makuasia.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Olen erittäin pahoillani kokemuksistasi :-/ Taisit joskus aiemmin kirjoittaa niistä laajemmin, ja todella kurjalta kuulosti.

        Minun suuri ihastukseni oli lukiossa todella lyhyt, heiveröinen ja laiha, ja yhtä lyhyt ja laiha se näytti olevan vieläkin. Ja minusta se oli ja on äärettömän kaunis... vaikkakaan se tieto ei varmaan olisi sitäkään auttanut kiusaajia vastaan.

        Kuulin minäkin myöhemmin olleeni koulun outcast-tytön mielestä söpö. Me oltaisiin voitu olla mielenkiintoinen pari jos tyttö olisi väkisin iskenyt minut. Lukiossa mulla oli jotain ujoa ja orastavaa romanssia isosiskon kaverin kanssa. Siis niin orastavaa että sain peräti esimerkiksi yhden pusun jonka jälkeen välttelin sitä varmaan viikon. Supernaistenmies vauhdissa. :D

        Mutta ei toi nenä mua oikeastaan haittaa. Onhan se tavallaan hienoa kun voi sanoa että se on murtunut, ja sen ulkonäköönkin olen enimmäkseen tottunut. Ja koulukiusaamisestakin olen päässyt yli. En ole bipo koulukiusaamisen takia vaan olen tainnut olla koulukiusattu siksi että olin masentunut bipo jo ala-asteella. Unohtamatta tietenkään pienikokoisuutta ja myöhästynyttä murrosikää. Nämä liittyivät yhteen ja johtuivat varmaan siitä että aloin kuudennella vegetaristiksi ja söin siihen aikaan tosi huonosti. Munhan pitäisi olla pitempi, siis ihan reippaasti pitempi.

        Isä oli jotenkin ylpeä siitä että mursin nenäni. Ainoa edes puoliksi miehinen asia minkä tein koulussa. Tappelin kerran. Muuten olin lähinnä tyttöjen kanssa kun pelkäsin poikia koska niiltä tuli turpiin. Mulla on vieläkin osittain todella outo suhde omaan sukupuoleen. En oikein tiedä miten suhtautua tietynlaisiin miehiin kun en ymmärrä sitä macho-kulttuuria.


      • yksi koulukiusattu
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Olen erittäin pahoillani kokemuksistasi :-/ Taisit joskus aiemmin kirjoittaa niistä laajemmin, ja todella kurjalta kuulosti.

        Minun suuri ihastukseni oli lukiossa todella lyhyt, heiveröinen ja laiha, ja yhtä lyhyt ja laiha se näytti olevan vieläkin. Ja minusta se oli ja on äärettömän kaunis... vaikkakaan se tieto ei varmaan olisi sitäkään auttanut kiusaajia vastaan.

        Mielenkiintoista, että kun Ei Noin kertoo joutuneensa kiusatuksi, niin olet oikein empaattinen, mutta kun palstan ATM:t ovat kertoneet joutuneensa kiusatuiksi, niin olet pilkannut.


      • Ei noin
        En keksi nimimerkkiä kirjoitti:

        Ootsä ei noin saanu ikinä tosin hyvännäkösiä naisia niiden lihavien yhoiden lisäks?

        Olen. Olen jopa seurustellut kahden sellaisen naisen kanssa jotka ovat kaikkien mittapuiden mukaan hyvännäköisiä.

        Vaihtelu kato virkistää.


      • allmächt'ge jungfrau
        yksi koulukiusattu kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että kun Ei Noin kertoo joutuneensa kiusatuksi, niin olet oikein empaattinen, mutta kun palstan ATM:t ovat kertoneet joutuneensa kiusatuiksi, niin olet pilkannut.

        WTF??? Nimeä yksikin kerta, kun olen pilkannut jotain kiusattua, ja minä näytän sinulle jonkin feikki-superneitsyen.

        Täysin kylmä ja epäempaattinen paska voin muuten olla, mutta koskaan en ole maassamakaavia potkinut enkä edes naisvihakommenttienkaan keskellä "ATM":iä mistään saamattomuudesta tai nörttiydestä pilkannut. (Mitä varaa minulla olisi ollut sellaistakin tehdä?!) Yleensä eksyn lähinnä joihinkin feminismi-väittelyihin joissa kumpikaan osapuoli ei kuuntele sanaakaan, ja omaksi puolustuksekseni yritän aina pysyä täysin teorian tasolla, kun taas minua (kuten muitakin naisia) yleensä aletaan nälviä henkilökohtaisesti aika nopeasti.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Olen. Olen jopa seurustellut kahden sellaisen naisen kanssa jotka ovat kaikkien mittapuiden mukaan hyvännäköisiä.

        Vaihtelu kato virkistää.

        Tatuoidut hevi/goottipojat saa aina. Joskus jopa ihan hyvännäköisiltä naisilta. Etenkin jos on vähän yltiöromanttinen, urheillut ja sillain vähän emoboy kuten teinit sanoo.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Kuulin minäkin myöhemmin olleeni koulun outcast-tytön mielestä söpö. Me oltaisiin voitu olla mielenkiintoinen pari jos tyttö olisi väkisin iskenyt minut. Lukiossa mulla oli jotain ujoa ja orastavaa romanssia isosiskon kaverin kanssa. Siis niin orastavaa että sain peräti esimerkiksi yhden pusun jonka jälkeen välttelin sitä varmaan viikon. Supernaistenmies vauhdissa. :D

        Mutta ei toi nenä mua oikeastaan haittaa. Onhan se tavallaan hienoa kun voi sanoa että se on murtunut, ja sen ulkonäköönkin olen enimmäkseen tottunut. Ja koulukiusaamisestakin olen päässyt yli. En ole bipo koulukiusaamisen takia vaan olen tainnut olla koulukiusattu siksi että olin masentunut bipo jo ala-asteella. Unohtamatta tietenkään pienikokoisuutta ja myöhästynyttä murrosikää. Nämä liittyivät yhteen ja johtuivat varmaan siitä että aloin kuudennella vegetaristiksi ja söin siihen aikaan tosi huonosti. Munhan pitäisi olla pitempi, siis ihan reippaasti pitempi.

        Isä oli jotenkin ylpeä siitä että mursin nenäni. Ainoa edes puoliksi miehinen asia minkä tein koulussa. Tappelin kerran. Muuten olin lähinnä tyttöjen kanssa kun pelkäsin poikia koska niiltä tuli turpiin. Mulla on vieläkin osittain todella outo suhde omaan sukupuoleen. En oikein tiedä miten suhtautua tietynlaisiin miehiin kun en ymmärrä sitä macho-kulttuuria.

        "Nämä liittyivät yhteen ja johtuivat varmaan siitä että aloin kuudennella vegetaristiksi ja söin siihen aikaan tosi huonosti. Munhan pitäisi olla pitempi, siis ihan reippaasti pitempi."

        Sama juttu - tosin minä jäin pieneksi ja laihaksi jo aiemmin, joidenkin sairauksien takia, ja sitten ne itseväsätyt vegetaristidieetit olivat viimeinen naula arkkuun. Olin katkera kun minusta "luvattiin" 173-senttistä ja jäinkin 167-senttiseksi...

        "En oikein tiedä miten suhtautua tietynlaisiin miehiin kun en ymmärrä sitä macho-kulttuuria."

        Hmm. Sellaiseksi, joka ei ymmärrä, kuulostat kyllä osaavan esittää aikamoista macho-roolia... toisaalta eihän se mikään mahdoton yhtälö ole, ovathan ihmiset ristiriitoja täynnä.


      • En keksi nimimerkkiä
        Ei noin kirjoitti:

        Olen. Olen jopa seurustellut kahden sellaisen naisen kanssa jotka ovat kaikkien mittapuiden mukaan hyvännäköisiä.

        Vaihtelu kato virkistää.

        hyvä


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        "Nämä liittyivät yhteen ja johtuivat varmaan siitä että aloin kuudennella vegetaristiksi ja söin siihen aikaan tosi huonosti. Munhan pitäisi olla pitempi, siis ihan reippaasti pitempi."

        Sama juttu - tosin minä jäin pieneksi ja laihaksi jo aiemmin, joidenkin sairauksien takia, ja sitten ne itseväsätyt vegetaristidieetit olivat viimeinen naula arkkuun. Olin katkera kun minusta "luvattiin" 173-senttistä ja jäinkin 167-senttiseksi...

        "En oikein tiedä miten suhtautua tietynlaisiin miehiin kun en ymmärrä sitä macho-kulttuuria."

        Hmm. Sellaiseksi, joka ei ymmärrä, kuulostat kyllä osaavan esittää aikamoista macho-roolia... toisaalta eihän se mikään mahdoton yhtälö ole, ovathan ihmiset ristiriitoja täynnä.

        "Sama juttu - tosin minä jäin pieneksi ja laihaksi jo aiemmin, joidenkin sairauksien takia, ja sitten ne itseväsätyt vegetaristidieetit olivat viimeinen naula arkkuun. Olin katkera kun minusta "luvattiin" 173-senttistä ja jäinkin 167-senttiseksi..."

        Joo, se ei oikein toiminut. Musta piti tulla 185cm, jäipä 10cm puuttumaan johonkin matkalle. Painoa on onneksi tullut lisää, olisi hirveää olla 175cm pitkä ja laiha. Tosi miesmäinen ulkokuori...

        "Hmm. Sellaiseksi, joka ei ymmärrä, kuulostat kyllä osaavan esittää aikamoista macho-roolia... toisaalta eihän se mikään mahdoton yhtälö ole, ovathan ihmiset ristiriitoja täynnä."

        En kyllä nyt ihan tajua. Siis tarkoitan tätä hirvimetsällä käymistä ja kaljapullon kanssa lätkän vahtaamista. Autonrassaamista. Mopoilua. Mitä se nyt meillä päin tarkoitti. Siitä olen niin kaukana sekä ulkonäöllisesti että luonteen puolesta ja faijaa rassaa se aika pahasti kun olen ainoa poika.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        "Sama juttu - tosin minä jäin pieneksi ja laihaksi jo aiemmin, joidenkin sairauksien takia, ja sitten ne itseväsätyt vegetaristidieetit olivat viimeinen naula arkkuun. Olin katkera kun minusta "luvattiin" 173-senttistä ja jäinkin 167-senttiseksi..."

        Joo, se ei oikein toiminut. Musta piti tulla 185cm, jäipä 10cm puuttumaan johonkin matkalle. Painoa on onneksi tullut lisää, olisi hirveää olla 175cm pitkä ja laiha. Tosi miesmäinen ulkokuori...

        "Hmm. Sellaiseksi, joka ei ymmärrä, kuulostat kyllä osaavan esittää aikamoista macho-roolia... toisaalta eihän se mikään mahdoton yhtälö ole, ovathan ihmiset ristiriitoja täynnä."

        En kyllä nyt ihan tajua. Siis tarkoitan tätä hirvimetsällä käymistä ja kaljapullon kanssa lätkän vahtaamista. Autonrassaamista. Mopoilua. Mitä se nyt meillä päin tarkoitti. Siitä olen niin kaukana sekä ulkonäöllisesti että luonteen puolesta ja faijaa rassaa se aika pahasti kun olen ainoa poika.

        "Painoa on onneksi tullut lisää, olisi hirveää olla 175cm pitkä ja laiha."

        Äläs sano. Minun mielestäni goottipojan kuulu olla laiha...

        Re: machokulttuuri - enpä osaa nyt kovin tarkasti selittää, kun päätä särkee niin että aivot höyryää, eikä paracetamolia löydy mistään. Mutta siis eihän metsälläkäynti, lätkä ja autonrassaus ole ainoita miehisyyskulttuurin saarekkeita, vaikka ne isän mielestä olisivatkin - miehisyyskulttuuria se on alternative-miehisyyskulttuurikin. Joku Nummirock haisee niin testosteronilta että pyörryttää, vaikka varmaan valtaosa yleisöstä on ollut jossain vaiheessa elämäänsä Nörttilän pormestari. Ja siis kyllähän noista seksijutuistakin tuleva testosteronipölähdys kutittaa silmiä.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        "Painoa on onneksi tullut lisää, olisi hirveää olla 175cm pitkä ja laiha."

        Äläs sano. Minun mielestäni goottipojan kuulu olla laiha...

        Re: machokulttuuri - enpä osaa nyt kovin tarkasti selittää, kun päätä särkee niin että aivot höyryää, eikä paracetamolia löydy mistään. Mutta siis eihän metsälläkäynti, lätkä ja autonrassaus ole ainoita miehisyyskulttuurin saarekkeita, vaikka ne isän mielestä olisivatkin - miehisyyskulttuuria se on alternative-miehisyyskulttuurikin. Joku Nummirock haisee niin testosteronilta että pyörryttää, vaikka varmaan valtaosa yleisöstä on ollut jossain vaiheessa elämäänsä Nörttilän pormestari. Ja siis kyllähän noista seksijutuistakin tuleva testosteronipölähdys kutittaa silmiä.

        No oma tyyli on jotain perushevarin rokkarin ja gootin välimaastosta. On mulla ihan rehellisiä pvc-kuteita ja lisäksi meikkaan ja käytän kynsilakkaa välillä mutta aika usein vedän vaan esim. kesällä jonkun hihattoman bändipaidan ja tiukat mustat farkut ja buutsit päälle. Nahkaa tietenkin käytän vaikka se on tekopyhää kun en suostu syömään eläimiä juurikaan koska lihansyönnistä tulee morkkis. Paitsi välilihan.

        "Mutta siis eihän metsälläkäynti, lätkä ja autonrassaus ole ainoita miehisyyskulttuurin saarekkeita, vaikka ne isän mielestä olisivatkin - miehisyyskulttuuria se on alternative-miehisyyskulttuurikin. Joku Nummirock haisee niin testosteronilta että pyörryttää, vaikka varmaan valtaosa yleisöstä on ollut jossain vaiheessa elämäänsä Nörttilän pormestari. Ja siis kyllähän noista seksijutuistakin tuleva testosteronipölähdys kutittaa silmiä."

        Ah, ymmärrän. Sillä tapaa saatan sitten olla aika macho, koska kyllähän mulla on tietty suhde naisiin ja seksiin aika usein päällä. Ja sitten tuo metalli, onhan se kai aika miehistä musiikkia. Naisia on ihan liian vähän metallipiireissä jos multa kysytään, saisi olla paljon enemmän.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        No oma tyyli on jotain perushevarin rokkarin ja gootin välimaastosta. On mulla ihan rehellisiä pvc-kuteita ja lisäksi meikkaan ja käytän kynsilakkaa välillä mutta aika usein vedän vaan esim. kesällä jonkun hihattoman bändipaidan ja tiukat mustat farkut ja buutsit päälle. Nahkaa tietenkin käytän vaikka se on tekopyhää kun en suostu syömään eläimiä juurikaan koska lihansyönnistä tulee morkkis. Paitsi välilihan.

        "Mutta siis eihän metsälläkäynti, lätkä ja autonrassaus ole ainoita miehisyyskulttuurin saarekkeita, vaikka ne isän mielestä olisivatkin - miehisyyskulttuuria se on alternative-miehisyyskulttuurikin. Joku Nummirock haisee niin testosteronilta että pyörryttää, vaikka varmaan valtaosa yleisöstä on ollut jossain vaiheessa elämäänsä Nörttilän pormestari. Ja siis kyllähän noista seksijutuistakin tuleva testosteronipölähdys kutittaa silmiä."

        Ah, ymmärrän. Sillä tapaa saatan sitten olla aika macho, koska kyllähän mulla on tietty suhde naisiin ja seksiin aika usein päällä. Ja sitten tuo metalli, onhan se kai aika miehistä musiikkia. Naisia on ihan liian vähän metallipiireissä jos multa kysytään, saisi olla paljon enemmän.

        "Nahkaa tietenkin käytän vaikka se on tekopyhää kun en suostu syömään eläimiä juurikaan koska lihansyönnistä tulee morkkis."

        Osta käytettyä tai vintage-nahkaa? Niin minä teen, eikä tule morkkis, kun ei tue nahkateollisuutta.

        "Sillä tapaa saatan sitten olla aika macho, koska kyllähän mulla on tietty suhde naisiin ja seksiin aika usein päällä."

        Älä ny.

        "Naisia on ihan liian vähän metallipiireissä jos multa kysytään, saisi olla paljon enemmän."

        Niin kai. Mutta se, ettei ole piireissä, ei tarkoita etteikö kuuntele... "piireihin" ei oikein pääse ilman tiettyä asennetta, ja naisihmisillä siihen "asenteeseen" vissiin pitäisi kuulua jokin "sexy metal girl" -rooli joka puetaan päälle niinkuin Halloween-asu. (Siis kuten aina ne "sexy sitä tai tätä" -asut. "Sexy bumblebee" ja mitä niitä on.)

        Siis naisilla on liian usein se "sexy" siinä oleellisena määreenä. Aika puuduttavaa.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        "Nahkaa tietenkin käytän vaikka se on tekopyhää kun en suostu syömään eläimiä juurikaan koska lihansyönnistä tulee morkkis."

        Osta käytettyä tai vintage-nahkaa? Niin minä teen, eikä tule morkkis, kun ei tue nahkateollisuutta.

        "Sillä tapaa saatan sitten olla aika macho, koska kyllähän mulla on tietty suhde naisiin ja seksiin aika usein päällä."

        Älä ny.

        "Naisia on ihan liian vähän metallipiireissä jos multa kysytään, saisi olla paljon enemmän."

        Niin kai. Mutta se, ettei ole piireissä, ei tarkoita etteikö kuuntele... "piireihin" ei oikein pääse ilman tiettyä asennetta, ja naisihmisillä siihen "asenteeseen" vissiin pitäisi kuulua jokin "sexy metal girl" -rooli joka puetaan päälle niinkuin Halloween-asu. (Siis kuten aina ne "sexy sitä tai tätä" -asut. "Sexy bumblebee" ja mitä niitä on.)

        Siis naisilla on liian usein se "sexy" siinä oleellisena määreenä. Aika puuduttavaa.

        "Osta käytettyä tai vintage-nahkaa? Niin minä teen, eikä tule morkkis, kun ei tue nahkateollisuutta."

        Juu, näin usein teenkin. Paitsi kengät. Ja nytkin syksyllä löysin tosi makeet nahkafarkut, ne oli vain pakko ostaa. Makutuomarina olleen tytön mukaan mun perse näytti niissä hyvältä.

        ""Sillä tapaa saatan sitten olla aika macho, koska kyllähän mulla on tietty suhde naisiin ja seksiin aika usein päällä."

        Älä ny."

        En. :D

        "Niin kai. Mutta se, ettei ole piireissä, ei tarkoita etteikö kuuntele... "piireihin" ei oikein pääse ilman tiettyä asennetta, ja naisihmisillä siihen "asenteeseen" vissiin pitäisi kuulua jokin "sexy metal girl" -rooli joka puetaan päälle niinkuin Halloween-asu. (Siis kuten aina ne "sexy sitä tai tätä" -asut. "Sexy bumblebee" ja mitä niitä on.)

        Siis naisilla on liian usein se "sexy" siinä oleellisena määreenä. Aika puuduttavaa."

        *spruit*

        Eikun siis joo, siis tottakai ei tarvitse pukeutua nahkaan eikä pvc:hen eikä...


      • Ei noin
        yksi koulukiusattu kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että kun Ei Noin kertoo joutuneensa kiusatuksi, niin olet oikein empaattinen, mutta kun palstan ATM:t ovat kertoneet joutuneensa kiusatuiksi, niin olet pilkannut.

        Vaikkei viesti mulle ollutkaan.

        Näin myös entisenä koulukiusattuna ja naisasioissa kokemattomana mua lähinnä nyppii teidän ns. AT-miesten asenne. Kaikki on koulukiusaajien vikaa, niille pitää kostaa. Parisuhdeasioissa kaikki on naisten vikaa. Niille pitää kostaa. Eikä pidä.

        Paskaa sitä sataa kaikkien niskaan mutta ei se maailma siitä parane että alkaa vihaamaan koko naissukupuolta kun tuli pakit tai kaikkia miehiä kun tuli turpiin. Ei se mitään auta. Se nainen joka antoi pakit ei välitä eikä se mies joka löi nenän poskelle. Joo, olen itkenyt sen takia kun olen saanut selkään koulussa ja sen takia kun olen saanut pakit tai tullut jätetyksi mutta ei se viha mitään ratkaise parempaan suuntaan.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        "Osta käytettyä tai vintage-nahkaa? Niin minä teen, eikä tule morkkis, kun ei tue nahkateollisuutta."

        Juu, näin usein teenkin. Paitsi kengät. Ja nytkin syksyllä löysin tosi makeet nahkafarkut, ne oli vain pakko ostaa. Makutuomarina olleen tytön mukaan mun perse näytti niissä hyvältä.

        ""Sillä tapaa saatan sitten olla aika macho, koska kyllähän mulla on tietty suhde naisiin ja seksiin aika usein päällä."

        Älä ny."

        En. :D

        "Niin kai. Mutta se, ettei ole piireissä, ei tarkoita etteikö kuuntele... "piireihin" ei oikein pääse ilman tiettyä asennetta, ja naisihmisillä siihen "asenteeseen" vissiin pitäisi kuulua jokin "sexy metal girl" -rooli joka puetaan päälle niinkuin Halloween-asu. (Siis kuten aina ne "sexy sitä tai tätä" -asut. "Sexy bumblebee" ja mitä niitä on.)

        Siis naisilla on liian usein se "sexy" siinä oleellisena määreenä. Aika puuduttavaa."

        *spruit*

        Eikun siis joo, siis tottakai ei tarvitse pukeutua nahkaan eikä pvc:hen eikä...

        "Paitsi kengät."

        Minäpä ostan yleensä nekin, joten voitan. HA.

        "Makutuomarina olleen tytön mukaan mun perse näytti niissä hyvältä."

        No sinä voitat tämän erän. Ei minulla sentään ole kirpparilla persetuomaria mukana.

        "Eikun siis joo, siis tottakai ei tarvitse pukeutua nahkaan eikä pvc:hen eikä..."

        Niin mutta kun sinulle se tarkoittaa, että vedät nahkafarkut tai nahkatakin päälle. Naispuoliselle vastineellesi se tarkoittaa nahkakorsettia ja jotain stripparisaappaita. Pieni ero??

        Eikä sikäli ettäkö rooleissa ei olisi hauskatkin puolensa - kyllä minäkin vielä joskus uskaltaudun Gothic Lolita -vermeissä kadulle kulkemaan. Mutta siis... joo, ei tule järkeviä lauseita enää kun tuntuu siltä kuin silmä yrittäisi kaivautua ohimon kautta ulos.


      • ???
        Ei noin kirjoitti:

        Vaikkei viesti mulle ollutkaan.

        Näin myös entisenä koulukiusattuna ja naisasioissa kokemattomana mua lähinnä nyppii teidän ns. AT-miesten asenne. Kaikki on koulukiusaajien vikaa, niille pitää kostaa. Parisuhdeasioissa kaikki on naisten vikaa. Niille pitää kostaa. Eikä pidä.

        Paskaa sitä sataa kaikkien niskaan mutta ei se maailma siitä parane että alkaa vihaamaan koko naissukupuolta kun tuli pakit tai kaikkia miehiä kun tuli turpiin. Ei se mitään auta. Se nainen joka antoi pakit ei välitä eikä se mies joka löi nenän poskelle. Joo, olen itkenyt sen takia kun olen saanut selkään koulussa ja sen takia kun olen saanut pakit tai tullut jätetyksi mutta ei se viha mitään ratkaise parempaan suuntaan.

        naisasioissa kokemattomana


      • Ei noin
        ??? kirjoitti:

        naisasioissa kokemattomana

        Entisenä kokemattomana. Olin 21v saakka. On se nyt jonkinlainen saavutus. Keskimäärin kundit taitaa päästä puuhiin 3-4v aiemmin. Kun minä olin lukiossa minulla oli kaksi kättä ja pornolehti.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        "Paitsi kengät."

        Minäpä ostan yleensä nekin, joten voitan. HA.

        "Makutuomarina olleen tytön mukaan mun perse näytti niissä hyvältä."

        No sinä voitat tämän erän. Ei minulla sentään ole kirpparilla persetuomaria mukana.

        "Eikun siis joo, siis tottakai ei tarvitse pukeutua nahkaan eikä pvc:hen eikä..."

        Niin mutta kun sinulle se tarkoittaa, että vedät nahkafarkut tai nahkatakin päälle. Naispuoliselle vastineellesi se tarkoittaa nahkakorsettia ja jotain stripparisaappaita. Pieni ero??

        Eikä sikäli ettäkö rooleissa ei olisi hauskatkin puolensa - kyllä minäkin vielä joskus uskaltaudun Gothic Lolita -vermeissä kadulle kulkemaan. Mutta siis... joo, ei tule järkeviä lauseita enää kun tuntuu siltä kuin silmä yrittäisi kaivautua ohimon kautta ulos.

        ""Paitsi kengät."

        Minäpä ostan yleensä nekin, joten voitan. HA."

        En vain pysty käyttämään käytettyjä kenkiä. Sori.

        "No sinä voitat tämän erän. Ei minulla sentään ole kirpparilla persetuomaria mukana."

        Naisilta saa hyviä vinkkejä siihen mikä näyttää hyvältä.

        "Niin mutta kun sinulle se tarkoittaa, että vedät nahkafarkut tai nahkatakin päälle. Naispuoliselle vastineellesi se tarkoittaa nahkakorsettia ja jotain stripparisaappaita. Pieni ero??"

        *kuolaus*

        Joo.

        *spruit*


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        ""Paitsi kengät."

        Minäpä ostan yleensä nekin, joten voitan. HA."

        En vain pysty käyttämään käytettyjä kenkiä. Sori.

        "No sinä voitat tämän erän. Ei minulla sentään ole kirpparilla persetuomaria mukana."

        Naisilta saa hyviä vinkkejä siihen mikä näyttää hyvältä.

        "Niin mutta kun sinulle se tarkoittaa, että vedät nahkafarkut tai nahkatakin päälle. Naispuoliselle vastineellesi se tarkoittaa nahkakorsettia ja jotain stripparisaappaita. Pieni ero??"

        *kuolaus*

        Joo.

        *spruit*

        Okei okei, mutta sitä minä vaan, että turha sitten pohtia miksei ole enemmän naisia piireissä, jos niiden pitäisi olla tietynlaisia naisia.

        Nyt tuo minun silmäni meni omia teitään sänkyyn, joten seuraan sitä.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Okei okei, mutta sitä minä vaan, että turha sitten pohtia miksei ole enemmän naisia piireissä, jos niiden pitäisi olla tietynlaisia naisia.

        Nyt tuo minun silmäni meni omia teitään sänkyyn, joten seuraan sitä.

        Mutta korsetti.


      • ketä-------
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        MIINUSTELIJALLA ON SITTEN VISSIIN RUMA NENÄ, VAI?

        Ketä tarkoitetaan miinnustelijalla ? Minulla ei kyllä ole koskaan ollut ainakaan mitään komplekseja naamatauluni suhteen, enkä olisi koskaan halunnut sitä miltään osin vähääkään toisenlaiseksi muuttaa. Minulla on vähän kuvia niiltä ajoilta jolloin olin paarikymppinen. Tuossa kuitenkin vanhasta jenkkiaikojen passista bongasin yhden kuvan, ja kyllä se vähän masentaa kun vertaan sitä nykyiseen kuvaani. Olen niin paljon vanhenhentunut noista ajoista ja se kyllä näkyy kasvoistani, hyvä jos samaksi mieheksi enää tunnistaa. Painoni ja pituuteni on nyt itse asiassa aika tarkkaan samoissa lukemissa kuin mitä pariikymppisenäkin jotain 182 ja 80kg.


    • ...

      A. Älymies: Trollista on hankalaa saada minkäänlaista kuvaa.

      C. LordBoredom: Tylsän näköinen rillit ja lyhyet hiukset omaava ylipainoinen mies, joka ei herätä naisissa minkäänlaisia tuntemuksia.

      D. Hämärän rajoilta: Täysin samaa mieltä aikaisemman vastaajan kanssa, joka sanoi , että pitkät hiukset ja matrix vaatteet.

      F. eATMe: Omaa irvihampaat, pitkät sotkuiset hiukset, silmälasit ja on lievästi ylipainoinen.

      H. M30: Sellainen perus tavallinen/komeahko mies.

      I. IT-mies: Lyhyt hiuksinen siisti inssimies, joka on hieman tukevahko ja omaa jämäkän olemuksen.

      J. Mies 1985: Hän joko omaa jonkun erikoisen tyylin tai sitten hän on wnb fruittari.

      Noiden muiden kommentteja en oo niin kauheesti lukenut.

      Listalta muuten unohtui naisasialooseri. Itse kuvittelen, että hän on komea 175cm tumma ja lihaksikas mies.

      • .............

        Kuvaile "mattinykästyyli".


      • Reipas Poikamies

        Mä muistan tarkasti viime joululta miten Nöösipoika kuvaili tarkasti lookkiaan... yksi unohdus teiltä...

        Mä näytän ihan siltä Jason Stathamin Handsom Robilta otsa ja leukakin ihan samat, noi pulisongitkin kasvatin ihan just for fun, kaipa se look jossain päin maailmaa hottis blondin antaisi rolf. Tosin noista schimanski-takeista luovuin, on niitä kaapissani jos tarvii....JEBOU ;) feel good, ja pretty lady faki faki!


      • mölömölömölö
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Mä muistan tarkasti viime joululta miten Nöösipoika kuvaili tarkasti lookkiaan... yksi unohdus teiltä...

        Mä näytän ihan siltä Jason Stathamin Handsom Robilta otsa ja leukakin ihan samat, noi pulisongitkin kasvatin ihan just for fun, kaipa se look jossain päin maailmaa hottis blondin antaisi rolf. Tosin noista schimanski-takeista luovuin, on niitä kaapissani jos tarvii....JEBOU ;) feel good, ja pretty lady faki faki!

        Sori, unohdin tosiaan sinut ja nöösipojan. Ei ollut tarkoituksellista.


      • Ei noin

        Sulla on täällä kuva?

        Itse asiassa näytät aika paljon siltä miltä luulinkin.


      • :DD
        Ei noin kirjoitti:

        Sulla on täällä kuva?

        Itse asiassa näytät aika paljon siltä miltä luulinkin.

        :DD :DD
        Elä hauku mallipoikaa, sillon varaa valita ja haukkua yh-pullukoita ja l*tkia..NOT! :DD


      • Ei noin

        ei ollut haukkua sua. Näytät aika tavalliselta nörttihevarilta. Olen nähnyt naisia sua rumempien miesten kainalossa.

        Mutta toi sun ATM-usko on naurettavaa. Jos minäkin olisin käyttänyt viimeiset 15v sen hokemiseen että ei lohkea koska ATM ja ei lohkea koska ATM on pysyvä tila olisin aivan varmasti 30v ja täysin kokematon.

        No ehkä sen pusun olisin saanut lukiossa.


      • 11+1

        Kumppania ei ikinä löydy aggressiiviselle väkivaltafantasioissaan elävälle tyypille. Sä voit syytellä muita naisettomuudestasi vaikka vielä pappaikäisenäkin, se ei poista sitä totuutta että ainut syyllinen sun valintoihisi ja elettyyn elämääsi olet sinä itse.


      • 15+15

        myös rumille ja ylipainoisille naisille, eikö niin?


      • 19+10

        toki haukkua naisia, jotka eivät laihduta. Hauku ihan sydämesi kyllyydestä.

        Omat speksisi ovat:

        "27-vuotias helsinkiläisinkkupoika. Ikityötön luuseri, mielenterveysongelmineen."

        Älä siis valita, jos muut haukkuvat työttömiä, rumia, lihavia, mielenterveysongelmaisia ikisinkkuja jotka haaveilevat hoikasta, kauniista, terveestä naisesta.


      • Ei noin

        se ikä sinun silmissäsi naisen kiinnostavuutta lisää. Ja minä taas en voi sille mitään että naiset vanhenee. Tai sille että joku syö liikaa. Ei, en hetkeäkään usko että muutama meikäläisen kanssa vietetty hetki saa naisen syömään suruunsa niin paljon että 40 kiloa paukahtaa lisää.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        se ikä sinun silmissäsi naisen kiinnostavuutta lisää. Ja minä taas en voi sille mitään että naiset vanhenee. Tai sille että joku syö liikaa. Ei, en hetkeäkään usko että muutama meikäläisen kanssa vietetty hetki saa naisen syömään suruunsa niin paljon että 40 kiloa paukahtaa lisää.

        Enkä edelleenkään ymmärrä mitä lisäarvoa selibaatti toisi elämääni. Kun nyt seksiä kuitenkin joskus saa niin miksei? Eikä ne suhteetkaan ala yrittämättä.


      • Aikalailla osui oikeaan.


      • "C. LordBoredom: Tylsän näköinen rillit ja lyhyet hiukset omaava ylipainoinen mies, joka ei herätä naisissa minkäänlaisia tuntemuksia."

        Rillejä ei ole, ja hiukset eivät ole ainakaan sellaiset, jotka itse mieltäisin lyhyiksi (siis tyyliin siilikampaus), mutta muuten nappiin. Tylsännäköinen, ylipainoinen, ei minkäänlaisia tuntemuksia. Tai ainakaan mitään romanttisia tai seksuaalisia tuntemuksia, sen sijaan joku voisi pitää "pikkuveljenä", ja yksi mieltääkin minut vähän samanlaiseksi kuin omat lapsensa - eli olen jonkinlainen neutri, jota ei vihata, tai josta jotkut ehkä pitävätkin, mutta täysin kaverillisella tasolla, eikä tipan vertaa enempää.


      • Taitaa olla

        naisasialooserin oma postaus. Olet hauska.


    • mölömölömölö

      mukaan arvioitaviin vielä Reipas Poikamies sekä Nöösipoika.

      Täydellisen arviointilistan voit kopioida tästä:

      a) arasville/ älymies/ työtön ATM
      b) Ei se satu
      c) Lord Boredom
      d) Hämärän Rajoilta
      e) Ei noin
      f) eATMe
      g) superneitsyt
      h) m30
      i) it-mies
      j) Mies 1985
      k) Vauhti
      l) ATM4EVA
      m) Reipas Poikamies
      n) Nöösipoika

    • Ei se satu
      • allmächt'ge jungfrau

        En saa linkkiä auki, mutta plussaan periaatteesta.


      • työtön ATM

        Taas meni väärin. Minulla ei ole rillejä ja olen hoikempi.


    • Hämärän rajoilta

      Aika moni olettaa minulle pitkät hiukset. Todellisuudessa minulla ei ole koskaan ollut pitkiä hiuksia. Syykin on selvä: en ole koskaan hoitanut tai laittanut hiuksiani millään lailla ja parturissakin käynyt viimeksi noin 20 vuotta sitten (isä leikkaa, ja hänestä olisi tullut hyvä parturi - armeijaan, osaahan hän peräti yhden "kampauksen"). Miten siis edes voisin antaa hiusteni kasvaa kovin pitkiksi?

      Silmälasejakin tunnutaan tarjoavan useammin muille kuin minulle, mikä on melko hassua, enhän nelisilmäisyyttäni ole salaillut.

      Sitä vastoin tuossa Matrix-pukeutumisessa on yllättäen jotakin perääkin. Pidän etenkin talvisaikaan mustista vaatteista ja omistan nahkatakinkin, joskaan se ei ole täyspitkä malli (ei kuitenkaan mikään rokkiversiokaan). Käytännössä kuitenkin on sanottava, ettei pukeutumiseni noudata mitään tyyliä: en ole vuosiin ostanut vaatteita, joten "tyylini" muodostuu kahden muuttujan, puhtauden ja ehjyyden mukaan. Ihan vielä Matrix ei kuitenkaan ole muuttunut The Roadiksi.

      Naamahan on ruma, epäsymmetrinen ja alakuloinen, ja pituutta on vain vähän yli 170. Ruumiinrakenne on normaali, olen melko laiha mutta luustoni on sellainen, etten silti ihan Coca-Cola-pulloa muistuta. Narukätisyys on toki tosiasia.

    • tietotoimisto*
      • Reipas Poikamies

        Juu mutkun minulla on M-koon housut ja paita on L ?? Olen 178cm ja painan siinä 81 kg. Ja aikanaan tehdystä kovasta työstä ei tullut pihvisonnin lihakset vaan tiukkaa tavaraa :D


      • Hah, meni täysin pieleen.


      • Ei noin

        Nää... En ole ollut noin babyface pitkiin aikoihin, tukka on lyhyempi ja ainoa lävistys mikä mulla on ollut on ollut kielessä. Täysin suuseksin takia. En oo tohon lävistysjuttuun lämmennyt. Muilla ok, mulla ei.


      • Vauhti

      • Ei noin
        Vauhti kirjoitti:

        Joskus mietityttää, että onkohan sillä isot tissit ja muhkea perse.

        Harrastan kyllä illalla seksiä Ditan kanssa. Ainakin päässäni. Ditan korvikkeena voi toimia oikea käteni.

        Päivä ilman ja tekee ihan helvetisti mieli.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Harrastan kyllä illalla seksiä Ditan kanssa. Ainakin päässäni. Ditan korvikkeena voi toimia oikea käteni.

        Päivä ilman ja tekee ihan helvetisti mieli.

        Panen kohta vaikka reikää patjassa.

        Mitä helvettiä tälle voi tehdä? Seksistä on hyötyä ehkä alle vuorokaudeksi kun on taas sellainen olo ettei ole saanut pillua 20 vuoteen.


      • Noin...
        Ei noin kirjoitti:

        Panen kohta vaikka reikää patjassa.

        Mitä helvettiä tälle voi tehdä? Seksistä on hyötyä ehkä alle vuorokaudeksi kun on taas sellainen olo ettei ole saanut pillua 20 vuoteen.

        http://www.youtube.com/watch?v=MOIb3r5UyVw


      • Ei noin

      • allmächt'ge jungfrau

        Jännä juttu, että moni luulee minua blondiksi. Pitäisiköhän värjätä.


    • en veikkaa

      mitä väliä? Tylsän näköisiä nörttiapinoita ne on kaikki.

    • Jätkä 25

      Te paskiaiset! Vai onko se kun nykyään kirjoittelen tänne niin harvoin? :)

    • hab a

      Suomijuntti mies=Kalju Pujoparta, levinaan kova jätkä, pelkkää pullaa.
      Suomijuntti nainen= Mustaksi värjätty tukka, näyttää kalpealta narkkarilta, hiukset näyttävät ohuilta juurikasvua tunkee

    • mölöarkeologi

      Onko tämä ES:n aloitus?

      • ex-ES

        Ei ole, en noihin aikoihin vielä pyörinyt palstalla.


    • reywryewry

      Veikkaan että kaikki palstalaiset nimimerkistä riippumatta ovat rumia ja läskejä. Paitsi tietysti minä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe