Montako suhdetta saa olla takana?

siveyden sipuli

Sitä tikulla silmään joka vanhoja...
Kysynpähän nyt kumminkin kaksi kysymystä.
Jos tapaisit henkilön josta kiinnostuisit niin paljon että haluaisit aloittaa seurustelun hänen kanssaan
ja saisit tietää hänestä kaksi asiaa SUKUPUOLIKUMPPANIEN MÄÄRÄN ja SEURUSTELUSUHTEIDEN MÄÄRÄN

Kysymys a) Kuinka monen kanssa hyväksyisit hänen maanneen ?
Kysymys b) Kuinka monta seurustelu suhdetta saa mielestäsi olla takana?

39

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nollapollapuks

      Paras määrä olis se pyöreä lukema,eli 0.
      A) Ei yhtään pelkkää panoon perustuvaa,tulis heti mieleen hutahtava vosu.
      B) 1-2 suhdetta tai ainakin vähemmän kun itsellä.

    • kunnon Ihminen

      A) 0
      B) 0
      Vasta kun on virallistettu suhteemme tulee erotiikka mukaan.

      • Kunnon mies

        Seksiä ainoastaan naimisissa pelkästään lisääntymistarkoituksessa. Silloinkaan siitä ei tietenkään vahingossakaan saa nauttia.


    • A) Ei yhtään pelkkiä s-suhteita ja yhden yön juttuja, koska jos noita on ollut niin mieleen tulee sellainen että ei ole silloin itsehillintää juuri yhtään. Ja jos on ollut pelkkiä yhden yön juttuja niin tulee sellainen mieleen että ei tule olemaan uskollinen, koska kun kokemusta on jo niin siinä on hyvin helppo luisua sille tielle uudestaan. Ja kun en halua olla vain yksi monista.

      B) Ei ole niin väliä tämän suhteen, kunhan ei ikään verrattuna kovin montaa ole.

    • m30.

      Kuinka monen kanssa hyväksyisit hänen maanneen ?
      - yli 10 ärsyttää, yli 15 vituttaa, yli 20 en ota

      Kuinka monta seurustelu suhdetta saa mielestäsi olla takana?
      - Mikä on seurustelusuhde? 2kk yhdessä, yli puoli vuotta yhdessä, vai yhteinen asunto?

    • Ei se satu

      a) Ihan sama
      b) Ihan sama.

      Jos lapsia olisi monelle eri äidille niin sitten tyssäisi kiinnostus lyhyeen.

    • .

      Tämä päivä on tärkeintä ja seuraavaksi tärkeintä on tulevaisuus(ehkäpä juuri hänen kanssaan). Jokaisella aikuisella on ollut joskus joku tärkeä tai jotaikin sutinaa, ei siinä ole mitään ihmeellistä, päinvastoin.

      Komppaan edellistä siinä, että jos kumppanilla on lapsia ja vieläpä eri kumppaneiden kanssa, se epäilyttäisi ja aiheuttaisi ankaran harkitsemisen kyseiseen suhteeseen menemisestä.

    • Ei merkitystä

      a) Ei merkitystä
      b) Ei merkitystä

      Kiva olisi jos toisellekaan ei ole merkitystä kyseisillä asioilla

      • totuussattuu

        Ainahan lutkat sitä pelkäävät, että menneisyys saa heidät kiinni -- ja yleensä niin käy, ennemmin tai myöhemmin.
        Helpommalla pääsee, kun ei lutkaile.


      • Ei merkitystä
        totuussattuu kirjoitti:

        Ainahan lutkat sitä pelkäävät, että menneisyys saa heidät kiinni -- ja yleensä niin käy, ennemmin tai myöhemmin.
        Helpommalla pääsee, kun ei lutkaile.

        Mun on pakko tunnustaa, et mua jopa kiihottaa ajatus siit ett toisella olis takana vähän enemmänkin eri kumppanien kanssa. Mut ei asialla kuitenkaan merkitystä ole, siis vaikka ei olis yhtään.


      • realismus
        totuussattuu kirjoitti:

        Ainahan lutkat sitä pelkäävät, että menneisyys saa heidät kiinni -- ja yleensä niin käy, ennemmin tai myöhemmin.
        Helpommalla pääsee, kun ei lutkaile.

        Kuka haluaa helpolla päästä jos voi pitää hauskaakin? Varsinainen neropatti....


    • Mennyt kiinnostaa

      "Sitä tikulla silmään joka vanhoja..."

      Paskan marjat.
      Vanhat asiat määrittelevät ihmistä. Sillä on vaikutusta nykyisyyteen sekä tulevaisuuteen.

      A) Riippuu kenen kanssa ja riippuu iästä. Sanotaanko että mielellään 1-5 kumppania. Johtunee kai siitä että itsellä on ollut saman verran. Mutta jos on nuori ja 10 kumppania niin en usko että kiinnostaa.

      B) Riippuu taas kenen kanssa ja millaisia suhteita. Useampi avoliitto esimerkiksi olisi aika epäilyttävää varsinkin jos ne olisi sovittu pikapuoliiin.

      Jos ihminen ei määritellyt itseään menneisyydessä valinnoillaan suhtessa ja seksissä niin miten sitten?

      • kunnian mies

        Tottakai menneisyydellä on väliä.

        Minulle raittius ja kunniakkuus on tärkeintä!
        En hyväksyisi yhtäkään suhdetta-oltava täysin puhdas menneisyys, niin seksi- kun
        seurusteluasioissa.
        Näiden lisäksi vaadin myös täysraittiutta.
        Ja kerron vielä etten ole uskossa.


      • Ei se satu
        kunnian mies kirjoitti:

        Tottakai menneisyydellä on väliä.

        Minulle raittius ja kunniakkuus on tärkeintä!
        En hyväksyisi yhtäkään suhdetta-oltava täysin puhdas menneisyys, niin seksi- kun
        seurusteluasioissa.
        Näiden lisäksi vaadin myös täysraittiutta.
        Ja kerron vielä etten ole uskossa.

        Miksi ei saa olla seurustelukokemuksia? Entä jos suhteenne loppuu, silloinhan olette molemmat "pilalla". Pitääkö silloin elää loppuelämänsä yksin?

        Kuinka vanha olet?


      • shooshoo
        Ei se satu kirjoitti:

        Miksi ei saa olla seurustelukokemuksia? Entä jos suhteenne loppuu, silloinhan olette molemmat "pilalla". Pitääkö silloin elää loppuelämänsä yksin?

        Kuinka vanha olet?

        Palstan vanha horo kommentoi...


      • kunnian mies
        Ei se satu kirjoitti:

        Miksi ei saa olla seurustelukokemuksia? Entä jos suhteenne loppuu, silloinhan olette molemmat "pilalla". Pitääkö silloin elää loppuelämänsä yksin?

        Kuinka vanha olet?

        Mielestäni molempien on oltava "puhtaita".Ettäkö jos suhteemme loppuu. Suhteeseen ei
        sännätä " päätä pahkaa", vaan sitä edeltää pitkä tutustumisvaihe joka on enempikin kaverityyppinen
        suhde, johon ei liity seksiä eikä muutakaan fyysistä kanssa käymistä. Jos tämä
        tutustumisvaihe päättyy ennen suhteen virallistamista, niin eihän siinä pilalla olla.
        Kun suhde sitten on virallistettu, niin pienet ja suuremmatkaan vastoinkäymiset eivät sitä kaada, koska
        molemmat ovat valmiita tekemään kaikkensa suhteen eteen.
        Nykyisin ihmiset menevät liian pian yhteen jolloin tutustumisvaihe jää liian lyhyeksi ja
        ihmiset myös eroavat liian heppoisin perustein.
        "Ei se satu" ,en aio alkaa väittelemään kanssasi tästä aiheesta, koska tiedän sinun olevan täysin erimieltä tästä asiasta.
        Ikää minulla on 30


      • shooshoo
        shooshoo kirjoitti:

        Palstan vanha horo kommentoi...

        Palstan horot napsuttaa miinusta...ja plussaa muille horoille.


      • allmächt'ge jungfrau
        shooshoo kirjoitti:

        Palstan horot napsuttaa miinusta...ja plussaa muille horoille.

        Ite oot horo!


    • fdgbsgd

      En tahtoisi tietää noita asioita kumppanistani, koska jos kyselisin jokaiselta ikäiseltäni mieheltä, jäisin yksin jos kriteerini olisi että ei monta yhden yön juttuja eikä monta suhdetta. Itselläni on vain 3 suhdetta eikä mitään seikkailuja, mutta niin kuin totesin, jäisin yksin jos olisi samoja kriteerejä miehistä.

      Miehillä on puolet enemmän seksisuhteita mitä ikäisilläni naisilla ja siihen ei voi mitään että miehet ovat huoripukkeja.

    • Ei noin

      En voi olla tekopyhä.
      a) Ei väliä. Mielellään ei yli 500.
      b) Ihan sama. Tietty jos nyt viimeiset 15 vuotta on vaihtanut miestä lennossa niin ei se hirveän vakiintuvaa kuvaa anna.

      • Ei noin

        Naista ei saa kiinnostaa mun ex-panojen määrä. Tai ainakaan se ei saa haitata.

        Joitain haittaa.


    • UskisATM1977

      Uskovana kristittynä silti olen tätä mieltä:

      A) Ei väliä
      B) Ei väliä

      KUNHAN on terve kaikinpuolin ja haluaa minun kanssani olla tosissaan. Tottakai unelma olisi löytää uskova kokematon sinkkunainen. Mutta 33v miehenä samanikäiset naiset tai vähän nuoremmat, eivät taatusti ole kokemattomia olivatpa uskovia tai ei. Itsekään en ole kokematon vaikka vain yhden kanssa olen ollut sillai ja tämän saman kanssa lyhyesti seurustellutkin.

      Nyt tavoitteeni olisi löytää elämäni nainen eli se yksi avioliittoon johtava suhde. Mutta en ala kaivelemaan menneitä. Mitä väliä jos nainen on kaikin puolin terve? Miksi pitäisi vanhoja alkaa muistelemaan. Jos nainen on tosissaan sitoutumassa minuun ja molemmat rakastaa toisiaan. Miksi pitäisi muistella menneitä?

      Näin ajattelen minä. Uskova ATM vuosimallia 1977.

      • UskisATM1977

        Naisen kyllä pitää olla lapseton! YH-nainen ei kiinnosta. Valitettavasti.

        UskisATM1977


      • realismus

        Niinpä, kaikkihan tietävät miksi lohikäärmeet kuolivat sukupuuttoon ;)


    • realismus

      Harjoitus tekee mestarin. Viime kesän hoidolla olin nelisensataa, kesän 2007 hoidolla tuhatkunta. Enkä todellakaan protestoinut, he olivat hyviä ;)

      Itsestäni olen mennyt sekaisin laskuissa, kai jotain satasen luokkaa.

    • ei yksi monista

      Minusta ideaali olisi korkeintaan

      a) 3
      b) 2

      mutta useammankin nielen, jos kohdalle osuu ihana mies. Mutta ideaali olisi, että ei olisi ollut kovin monta ennen minua. Itselläni ollut vain 2 seksikumppania ja 1 vakava suhde, lisäksi 2 lyhyttä tapailusuhdetta lulkematon määrä treffejä, joilla ei tapahtunut mitään fyysistä.

    • turhaan, oi turhaan

      Jos ihminen on "normaaliälyinen" ilman mielenterveysongelmia, hänellä tuskin on liikaa suhteita. Järkevyys yleensä saa ajattelemaan esim. omaa terveyttä niin, ettei naiskentele typerästi ympäriinsä, tupakoi tai käytä huumeita.

      Näistä asioista suoraan kysyminen on tavallaan turhaa, koska jokainen osaa antaa siedettävän vastauksen, eikä mitään lukua voi todistaa oikeaksi tai vääräksi. Jos olisin ollut sängyssä jotain 50 eri miehen kanssa, en varmaan hennoisi kertoa kenellekään ihan koko totuutta. Tunnen kyllä tyyppejä, ihan aikuisia ihmisiä, jotka haluavat rehennellä seksikumppaneidensa määrällä eli pyöristävät sitä reippaasti ylöspäin. On sellaisiakin, jotka ylvästelevät puolisonsa suhdehistorialla tyyliin "..kaikista niistä 28 naisesta ja sitten valitsi juuri minut.."

    • Sillä sipuli

      Yhtään ei saa olla edessä eikä takana.

    • poise.(n)

      Miksi seksikumppaneilla ja seurustelusuhteiden määrällä on niin suuri merkitys? Siksikö, että epävarmat ihmiset pelkäävät kokevansa riittämättömyyden tunteita suuren luvun edessä? Pelkäävät että edelliset suhteet kertovat jotain ihmisestä itsestään? Naurettavaa. Tutustukaa ihmiseen itseensä ja miettikää sitten mahdollisia syitä kumppanimäärään.
      Jollakin naisella saattaa olla 25 kumppania. 1 kumppani oli lukiokulta, jonka kanssa mentiin nuorina naimisiin ja elettiin onnettomina 10 vuotta. Sitten, kun vapaus viimein koittaa, nainen kokeilee siipiänsä ja haluaa kokea, kokea, kokea... en ymmärrä mikä siinä on niin väärää. Pitäähän autoja testata monenlaisia ja tyylisiä, ennen ku tekee kaupat...

    • kolkyt vee

      mikäli onnistuu vaikuttamaan omanarvontuntoiselta, nykyaikaiselta maailmannaiselta niin ei mahdollisten entisten kumppanien määrä niin paljon vaikuta.

      jos taas on sellainen hyväksikäytetty panopuu - ajautuu sänkyyn kun "kaveri vaati lähteen sen ja joidenkin sen puolituttujen kaa jatkoille" ja "siinä vaan kävi niin kun oltiin kännissä" ja facebook on täynnä maakunnan säbäsankareita, hiihtoniiloja ja muita töyhtötukkia niin huhhuh...

      eli jos tavallaan ottaa vastuun tekemisistään, tai on ainakin rehellinen itselleen (täähän näkyy suoraselkäisyytenä ulospäin), niin useampikaan kumppani ei välttämättä haittaa. mut tollanen se ei merkannu/en voinut sille mitään - uhriksiheittäytyminen on sellasta käytöstä jota tuskin kukaan mies naiselta toivoo. osoittaa vaan ettei nainen arvosta itseään jos kerta ajautuu toistamiseen tilanteisiin joihin ei ehkä oikeasti haluaisikaan. tai ei uskalla myöntää että oikeasti haluaakin sitä...

      • kolkyt vee m

        "osoittaa vaan ettei nainen arvosta itseään jos kerta ajautuu toistamiseen tilanteisiin joihin ei ehkä oikeasti haluaisikaan."

        tai pikemmin: ei ole sinut itsensä kanssa, jos ajautuu tilanteisiin joihin ei oikeasti haluaisikaan

        --- ja kukapa sellaisen arvaamattoman epävakaan naisen kanssa haluais olla?!!


    • SagiaC

      Ei kovin montaa saa olla kumpaakaan. Jos nyt ajattelee jotain alle 33 vuotiasta, joka ois mun ikähaarukkaan sopiva, niin yksi tai kaksi seurustelusuhdetta saa olla takana, mutta ne eivät saa olla mitään äärettömän vakavia tai "suurta rakkautta", sillä en tahdo kuulla stooreja mistään existä. Eikä näiden exien kanssa saa olla missään tekemisissä enää! Ja seksikumppaneita saa olla enintään 5 mutta mielellään vähemmän.

      • No jää ilman

        sitten. turha tulla itkemään kun et saa ketään vaatimuksiasi (jotka ovat älyttömät) täyttävää


      • SagiaC
        No jää ilman kirjoitti:

        sitten. turha tulla itkemään kun et saa ketään vaatimuksiasi (jotka ovat älyttömät) täyttävää

        Voi kuule, mä en tarvitse miestä elämääni. Jos ei löydy ketään noita kriteerejä täyttävää, niin mä olen mielelläni yksin vaikka koko elämäni - ja aivan onnellisesti ja tyytyväisesti. Miksi mun tai kenenkään muun pitää alkaa laskemaan kriteerejään vain sen takia, että muut ei vastaa näitä vaateita. Ja sitä paitsi mä en vaadi keneltäkään, mitään sellaista, mitä itse en pysty myös täyttämään. Mulla ei ole avoliittoja tai kihlauksia takana, vain pari seurustelusuhdetta ja saman verran seksikumppaneita enkä roiku kenessäkään exässäni. Jos minä itsekin kerran vastaan näitä vaatimuksia niin sen toisenkin on paras vastata.


      • SagiaC kirjoitti:

        Voi kuule, mä en tarvitse miestä elämääni. Jos ei löydy ketään noita kriteerejä täyttävää, niin mä olen mielelläni yksin vaikka koko elämäni - ja aivan onnellisesti ja tyytyväisesti. Miksi mun tai kenenkään muun pitää alkaa laskemaan kriteerejään vain sen takia, että muut ei vastaa näitä vaateita. Ja sitä paitsi mä en vaadi keneltäkään, mitään sellaista, mitä itse en pysty myös täyttämään. Mulla ei ole avoliittoja tai kihlauksia takana, vain pari seurustelusuhdetta ja saman verran seksikumppaneita enkä roiku kenessäkään exässäni. Jos minä itsekin kerran vastaan näitä vaatimuksia niin sen toisenkin on paras vastata.

        "Jos ei löydy ketään noita kriteerejä täyttävää, niin mä olen mielelläni yksin vaikka koko elämäni - ja aivan onnellisesti ja tyytyväisesti."
        Kyllä noilla kriteereillä löytyy paljonkin, mutta se on sitten toinen kysymys onko kiinnostusta.


      • SagiaC
        itmies kirjoitti:

        "Jos ei löydy ketään noita kriteerejä täyttävää, niin mä olen mielelläni yksin vaikka koko elämäni - ja aivan onnellisesti ja tyytyväisesti."
        Kyllä noilla kriteereillä löytyy paljonkin, mutta se on sitten toinen kysymys onko kiinnostusta.

        Niinpä juuri. Miehellä kun pitää olla muutakin takataskussaan kuin entisiä suhteita ja seksikokemuksia.


    • 5464

      a) mieluummin määrä, jonka laskemiseen sormet riittävät, jos varpaatkaan eivät riitä, niin miettisin onko hänellä oikeasti intiimiä kykyä kohdata ihmisiä ihmisinä
      b) tähän saisivat yhden käden sormet riittää (aika, jolloin saatoin sanoa olevani nuori meni jo monta vuotta sitten)

    • 12+20

      itellä 34v 80 seksikumppania,kalpenee gigoloiden rinnalla mutta 169cm mieheksi ihan hyvin..piikkitukka joskus ja nykyään kalju selittää varmaan jotain..tai ei

      • . , . , .

        neitsyttä joka toimisi sängyssä kuin huora.

        Oikeasti ne neitseinä pysyneet saattavat olla niitä estyneitä pihtareita sitten avioliitossa.

        Suosittelen naimaan entisen prostituoidun, voi olla varma että miestä miellyttävät temput ovat hallussa silloinkin kun päätä särkee!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      223
      7179
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2482
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      38
      1883
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1691
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1674
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1529
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe