Geeneihin vetoaminen

Naisasialooseri.

on naurettavaa toimintaa naisilta. Se, että retku aihuttaa naisessa panetusta, ei tarkoita että tällä olisi hyvät geenit. Oikeasti hyvät geenit on nössötiedemihehillä, insinööreillä ja vastaavilla, jotka pärjäävät hyvin yhteiskunnassa ja pystyvät elättämään jälkeläisensä. Ja monesti tuollaisten miesten jälkeläisistäkin tulee älykkäitä ja menestyviä. Minunkin suvussani on esimerkkejä: insinöörin pojasta on tullut tohtori, joka tekee kansainvälistä uraa, tietokonenörtin pojasta on tullut menestyvä pörssimeklari, rakennusyrittäjän pojasta yrityskonsultti jne jne. Retkulla ja duunaritason pelimiehellä ei ole hyviä geenejä ja monesti retkun lapsistakin tulee syrjäytyneitä ja varattomia. Naisten kuuluu siis lakata käyttäytymästä kuin elukat ja alkaa arvottaa miehessä muita ominaisuuksia kuin välitöntä panetusta.Joskus kivikaudella aggressiivinen ja lihaksikas mies saattoi olla paras valinta perheenisäksi, mutta ei todellakaan nykyaikana.

41

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se satu

      että puolet perimästä tulee äidiltä. Teidän suvussa ilmeisesti vain isältä.

      • <3

        Isältä pelimiesgeenit ja äidiltä lutkageenit :)


      • Naisasialooseri.

        jälkeläisikseen älykkäitä poikia vaikka äiti olisikin tyhjäpää.


      • q e d
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        jälkeläisikseen älykkäitä poikia vaikka äiti olisikin tyhjäpää.

        Onko äitisi tyhjäpää?


      • Ei noin
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        jälkeläisikseen älykkäitä poikia vaikka äiti olisikin tyhjäpää.

        Faija on sellainen älynlahjoiltaan maksimissaan keskinkertainen luolamies ja mutsi on oikeastaan omalla tavallaan ihan älykäs vaikkakin naiivi jota pidän syynä siihen että se on katsellut faijaa noinkin kauan. Mitäs veikkaat miten äly jakautuu sisarusten kesken perheessämme?


    • ennen oli paremmin

      Pissikset eivät osaa ajatella kahta vuorokautta pidemmälle, eivätkä omaa napaansa pidemmälle. Siitä nämä ongelmat johtuvat.

      • Ei noin

        Älä pane tai edes yritä panna pissiksiä. En minäkään pääsääntöisesti.


    • q e d

      Minkä takia niin monilla älykkäillä, fiksuilla ja korkeastikoulutetuilla miehillä on perhe ja lapsia? Renttujen olemassaolosta huolimatta... kenties eroat heistä tavalla, mille olet itse täysin sokea.

    • ihmetystä

      Onko ihan oikeasti yksinäisiä nössötiedemiehiä, insinöörejä ja vastaavia? Eikö tuo stereotypia kuulu MAT-teorian alkuhämäriin, kun muutama tamperelainen teekkaripoika enemmän tai vähemmän tosissaan ihmetteli, kun naisia ei tulvikaan ovista ja ikkunoista opiskelijaelämää sulostuttamaan (ja jotka tiettävästi kaikki ovat sittemmin pariutuneet)?

      Yksinäisen tiedemiehen stereotypia liittyy siihen, että ehkä monikin superlahjakas tiedemies oli homo. Homous taas oli ennen vanhan tiukasti kiellettyä. He elivät siis yksin, koska suhteet naisiin eivät kiinnostaneet. Alan Turing oli viimeisimpiä näistä.

      Tiedemiehiä en kovin montaa tunne, superlahjakkuuksia en yhtään. Mutta kaikki professorit, dosentit ja muut, joita tiedän, ovat perheellisiä. Samaten melkein kaikki tuntemani insinöörit.

      • tässä totuus

        Tottakai tuntemasi professorit, dosentit ym. ovat perheellisiä. He ovat kulkeneet joko kokonaan tai melkein kokonaan ilman naisia 25-35 -vuotiaiksi asti, jonka jälkeen ovat kelvanneet puhkinu...tuille naisille. Puhkinu...tut naiset haluavat usein vanhemmaksi tullessaan jonkun tylsän miehen elättämään.


      • Nössöinsinööri

        On tietysti esimerkiksi minä.


      • Naisasialooseri.

        itse tunnen kolme dippainssiä, tai yksi heistä on dippatyötä vaille valmis. Yksi on 25 vuotta, toiset 27 vuotiaita täysin kokemattomia seksuaalisesti, tuo nuorempi ei ole edes pitänyt naista kädestä. Eivätkä he ole mitään hikikomerofriikkejä vaan ihan sosiaalisia ja ihmisten ilmoilla pyöriviä kavereita.

        Sitten tunnen myös rentun, jolla on ulosotossa yli 100000 euroa ja pitkä rikosrekisteri, linnareissu takana ja toinen tulossa ja häneltä ei naisseruaa puutu ja lapsikin on tehty kauniin naisen kanssa.


      • 22
        tässä totuus kirjoitti:

        Tottakai tuntemasi professorit, dosentit ym. ovat perheellisiä. He ovat kulkeneet joko kokonaan tai melkein kokonaan ilman naisia 25-35 -vuotiaiksi asti, jonka jälkeen ovat kelvanneet puhkinu...tuille naisille. Puhkinu...tut naiset haluavat usein vanhemmaksi tullessaan jonkun tylsän miehen elättämään.

        Tuntemani hyvin koulutetut ihmiset ovat yleensä naimisissa hyvin koulutettujen kanssa. He ovat tavanneet opiskeluaikana, jolloin myös ensimmäinen lapsi on syntynyt. Jos ovat eronneet, niin uudet suhteet ovat jälleen hyvin koulutettuihin ihmisiin. Usein esim. lääkäri on naimisissa lääkärin, eikä suinkaan sairaanhoitajan kanssa. Opettajapariskunnat on hyvin tavallinen ilmiö. Yhtä lailla amislaiset seukkaavat keskenään. Vaikea ymmärtää, missä maailmassa tämä puhkinussittuja joka paikassa näkevä kirjoittaja oikeastaan elää.


      • totuus:
        22 kirjoitti:

        Tuntemani hyvin koulutetut ihmiset ovat yleensä naimisissa hyvin koulutettujen kanssa. He ovat tavanneet opiskeluaikana, jolloin myös ensimmäinen lapsi on syntynyt. Jos ovat eronneet, niin uudet suhteet ovat jälleen hyvin koulutettuihin ihmisiin. Usein esim. lääkäri on naimisissa lääkärin, eikä suinkaan sairaanhoitajan kanssa. Opettajapariskunnat on hyvin tavallinen ilmiö. Yhtä lailla amislaiset seukkaavat keskenään. Vaikea ymmärtää, missä maailmassa tämä puhkinussittuja joka paikassa näkevä kirjoittaja oikeastaan elää.

        Kotonaan se elää, näppikseltä/ruudulta oppii kaikenlaista, ulosmeneminen ja ihmisten kanssa seurusteleminen on täysin yliarvostettua näiden "piireissä".


      • Ei noin
        tässä totuus kirjoitti:

        Tottakai tuntemasi professorit, dosentit ym. ovat perheellisiä. He ovat kulkeneet joko kokonaan tai melkein kokonaan ilman naisia 25-35 -vuotiaiksi asti, jonka jälkeen ovat kelvanneet puhkinu...tuille naisille. Puhkinu...tut naiset haluavat usein vanhemmaksi tullessaan jonkun tylsän miehen elättämään.

        Omassa tuttavapiirissäni olin kyllä minä se viimeinen kokematon, siis se tyyppi jolle naisvartalo oli täysi mysteeri ja joka vähän ujostelikin tyttöjä. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin siitä ujosta pikkupojasta ei ole jäljellä enää mitään.

        Olen täysin varma että sekä intissä että opintojen alussa olin ainoa kokematon porukassa. Okei, oli mulla intin ja opiskelujen välisenä kesänä yksi pidempi naisjuttu, siis käytiin treffeillä muutaman kerran, mutta fyysisesti jäin siinäkin suhteessa täysin kokemattomaksi ellei yhtä kiihkeää halailutuokiota vaatteet päällä lasketa.

        Niillä tavallisilla kavereilla oli kyllä naisia jo intissä. Minä sain ekaa kertaa tutustua naisvartaloon ilman vaatteita 21-vuotiaana.


      • Naisasialooseri.
        Ei noin kirjoitti:

        Omassa tuttavapiirissäni olin kyllä minä se viimeinen kokematon, siis se tyyppi jolle naisvartalo oli täysi mysteeri ja joka vähän ujostelikin tyttöjä. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin siitä ujosta pikkupojasta ei ole jäljellä enää mitään.

        Olen täysin varma että sekä intissä että opintojen alussa olin ainoa kokematon porukassa. Okei, oli mulla intin ja opiskelujen välisenä kesänä yksi pidempi naisjuttu, siis käytiin treffeillä muutaman kerran, mutta fyysisesti jäin siinäkin suhteessa täysin kokemattomaksi ellei yhtä kiihkeää halailutuokiota vaatteet päällä lasketa.

        Niillä tavallisilla kavereilla oli kyllä naisia jo intissä. Minä sain ekaa kertaa tutustua naisvartaloon ilman vaatteita 21-vuotiaana.

        sanonut "vasta"21-vuotiaana. Itse sain ensimmäisen suudelman naiselta 22 vuotiaana. Kamunaisen kanssa pusuttelimme baari-illan jälkeen.


      • Ei noin
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        sanonut "vasta"21-vuotiaana. Itse sain ensimmäisen suudelman naiselta 22 vuotiaana. Kamunaisen kanssa pusuttelimme baari-illan jälkeen.

        Kyllä se siltä tuntui että vasta silloin. Toisaalta kokemus oli ihan mielettömän hyvä. En siis tarkoita että seksi olisi ollut kiimaisinta, perversseintä ja intohimoisinta ikinä mutta sen naisen suhtautuminen minuun ja täydelliseen osaamattomuuteeni ja mokailuihini oli jotenkin niin huippua. Ehkä siis ennemmin noin kun kännissä 17-vuotiaana jonkun kaverin vanhempien sängyssä missä tyttö olisi naureskellut sille kun tulin reisille enkä saanut sitä kunnolla sen jälkeen pystyyn kun alkoi jännittää niin helvetisti ja meni aikaa ennen kun rentouduin. Varmaan vaikutti että se nainen oli jonkun verran vanhempi. Ehkä tää mun puumafetissi on sieltä peräisin?

        Se sanoi että haluaa tehdä kokemuksesta minulle hyvän ja niin hän teki. Ja vielä pari kertaa sen jälkeenkin kun huoli käymään.

        Näin sen muijan joskus pari vuotta sitten kaupungilla. Oli pakko mennä moikkaamaan. Sillä on nykyään mies ja lapsia ja se on edelleen kaunis, sellainen hippi, vapaa sielu. Sekin oli kasvissyöjä.

        Ensisuudelmani sain 17-vuotiaana isosiskon kaverilta. Ne joivat meillä kaljaa. Menin mukaan ja sitten jossain välissä tupakalle. Yksi niistä tytöistä tuli siihen ulos ja pussasi minua. Se kokemus oli jännä sekin. Ujostutti ihan älyttömän paljon, ja vielä enemmän sitten jälkeenpäin kun näin sitä tyttöä. Tuntui kyllä mukavalta vaikkei se kauaa kestänytkään.


    • jossssssssssssssssss

      Tämä onkin mielenkiintoinen asia tämä että mitä tästä nyt sitten seuraa kun meidän kulttuurissamme naiset yksin valitsevat ja määräävät siitä ketkä miehet pääsevät sukua jatkamaan ja tekevät tämän valintansa lähes yksinomaan sen perusteella miten panettavan oloinen ja näköinen mies on. Tietenkin voidaan ajatella että tästä tälalisesta seuraa naisille yhä panettavamman näköisiä miehiä mutta ei välttämättä miehille panettavamman näköisiä naisia.

      Minusta arvio siitä että kivikautisella asteella nainen valitsi turvallisuussyistä jonkun isoilla lihasonnia muistuttavilla muskeleilla varustetun miehen antaa väärän mielikuvan kivikautisista parisuhde/seksi-markkinoista. Kivikauden oloissa nainen ei valinnut yhtään mitään eikä oikeastaan paljon vielä ennen viime vuosisadan toista puoliskoa aikaisemmissakaan oloissa. Noissa olissa naisia otettiin paljon sotasaaliiksikin ja tarpeettomat tai sellaiset naiset joilla ei miehille käyttöä ollut tapettiin pois.

      • rumat naiset

        hävitettiin.


      • rtta

        Ihan yhtä tasarvoisesti se elämänkumppani valitaan. Kauniilla naisilla on enemmän valinnanvaraa, mutta niin on myös komeilla miehillä. Ei nainen voi valita komeaa miestä, jos tämä ei halua häntä. Panomarkkinoilla naisilla voi tosin olla enemmän valtaa, koska naisista on suurempi kysyntä johtuen miesten suuremmasta seksinhalusta, mutta tämä ei päde elämänkumppania valitessa. Monasti kauniit naiset valitsevat lopulta sen tavallisen miehen kun ovat ensin seikkailleet komeiden miehien parissa.


      • ratkaisee
        rtta kirjoitti:

        Ihan yhtä tasarvoisesti se elämänkumppani valitaan. Kauniilla naisilla on enemmän valinnanvaraa, mutta niin on myös komeilla miehillä. Ei nainen voi valita komeaa miestä, jos tämä ei halua häntä. Panomarkkinoilla naisilla voi tosin olla enemmän valtaa, koska naisista on suurempi kysyntä johtuen miesten suuremmasta seksinhalusta, mutta tämä ei päde elämänkumppania valitessa. Monasti kauniit naiset valitsevat lopulta sen tavallisen miehen kun ovat ensin seikkailleet komeiden miehien parissa.

        raha ja status ja naisen ulkonäkö.


      • näin------
        rtta kirjoitti:

        Ihan yhtä tasarvoisesti se elämänkumppani valitaan. Kauniilla naisilla on enemmän valinnanvaraa, mutta niin on myös komeilla miehillä. Ei nainen voi valita komeaa miestä, jos tämä ei halua häntä. Panomarkkinoilla naisilla voi tosin olla enemmän valtaa, koska naisista on suurempi kysyntä johtuen miesten suuremmasta seksinhalusta, mutta tämä ei päde elämänkumppania valitessa. Monasti kauniit naiset valitsevat lopulta sen tavallisen miehen kun ovat ensin seikkailleet komeiden miehien parissa.

        " Monasti kauniit naiset valitsevat lopulta sen tavallisen miehen kun ovat ensin seikkailleet komeiden miehien parissa. "

        Just näin ne tekee suomilyylit. Lyylit jotka eivät kuitenkaan ole ainakaan mitään järin kauneita edes nuorena kauneimmillaan, eikä ole niin hyvän näköisiä ne miehetkään joidenka nussittaviksi nämä naisemme menevät, hyvin naisia iskemään ja käsittelemään tottuneita paniomihiä he kylläkin ovat.


    • Niin tuo on kyllä aika samantekevää, koska meissä miehissä ja naisissa on niin monenlaisia eri tyyppejä.
      Ei kuulu katsoa pelkästään yhtä tyyppiä kokonaisuutta katsottaessa, vaan silloin pitää ottaa huomioon kaikki. Eli ei ainoastaan niitä jotka pinnalla, vaan myös ne jotka eivät ilmoita olemassa olostaan.
      Joku voi arvostaa toista asiaa, kun toinen taas toista. Ei me kaikki olla samanlaisia lähellekkään.

      "nössötiedemihehillä, insinööreillä ja vastaavilla, jotka pärjäävät hyvin yhteiskunnassa ja pystyvät elättämään jälkeläisensä"
      Niin monesti näkee näillä jotka on hyvässä asemassa myös kumppanin, eli ei se mahdottomuus ole. Vaikka insinööri olen itsekin niin meissä on hyvin monenlaisia tyyppejä, vaikkakin tietty kaava toistuu. Niin minulla taitaa olla täysin erilaiset asiat mitä arvostan kuin jollain toisella, eli tämä on mielipiteestä kiinni.

      • Reipas Poikamies

        Olenko siis tuleva Hard-core inssi, kun minusta olisi parasta harrastaa s*ksiä naisen kanssa luonnossa motskarini päällä. Olen ja kuulostan rockilta en voice-nörtiltä.
        Tiedän mitä kuvaa maalaatte tästä inssi ryhmästä-niistä vässyköistä toki.
        Joskus tein ulkotöitä ja kesällä ilman paitaa hikisenä kyllähän sitä naiset vilkuilivat työmaiden ohi mennen...Naiset ovat kuulkaa ujoja tai lähes estyneitä aloitteissa, he vain koettavat houkutella sopivan miehen tulemaan iskemään. Ja sittenkin on kemian toimittava.
        Pääsenköhän joskus hottis sihteerikön kanssa Niihin hommiin (jakkupuku ja korkkarit ja pitkät blondit hiukset NAMS).

        En muuten ujostele naisia, minkäänlaisia- flirttailu onkin kivaa. Olen alkanut nauttia huomion saamiselta naisilta tarkoituksella. Aion olla sopisuhteinen ja urheilla varmasti niin pysyn kunnossa, aika ei ole löhöilijöille suosiollinen.

        naamalleni en paljoa voi mutta puitteilleni kyllä. Ja se on tuottanut tulosta vähitellen naisten kanssa.


      • Reipas Poikamies kirjoitti:

        Olenko siis tuleva Hard-core inssi, kun minusta olisi parasta harrastaa s*ksiä naisen kanssa luonnossa motskarini päällä. Olen ja kuulostan rockilta en voice-nörtiltä.
        Tiedän mitä kuvaa maalaatte tästä inssi ryhmästä-niistä vässyköistä toki.
        Joskus tein ulkotöitä ja kesällä ilman paitaa hikisenä kyllähän sitä naiset vilkuilivat työmaiden ohi mennen...Naiset ovat kuulkaa ujoja tai lähes estyneitä aloitteissa, he vain koettavat houkutella sopivan miehen tulemaan iskemään. Ja sittenkin on kemian toimittava.
        Pääsenköhän joskus hottis sihteerikön kanssa Niihin hommiin (jakkupuku ja korkkarit ja pitkät blondit hiukset NAMS).

        En muuten ujostele naisia, minkäänlaisia- flirttailu onkin kivaa. Olen alkanut nauttia huomion saamiselta naisilta tarkoituksella. Aion olla sopisuhteinen ja urheilla varmasti niin pysyn kunnossa, aika ei ole löhöilijöille suosiollinen.

        naamalleni en paljoa voi mutta puitteilleni kyllä. Ja se on tuottanut tulosta vähitellen naisten kanssa.

        Yllätyt kun huomaat kuinka paljon rock-tyyppejä on myös meissä insinööreissä.

        "Pääsenköhän joskus hottis sihteerikön kanssa Niihin hommiin (jakkupuku ja korkkarit ja pitkät blondit hiukset NAMS)."
        En ota tuohon kantaa, riippuu hyvin paljon myös toisesta osapuolesta.

        "En muuten ujostele naisia, minkäänlaisia- flirttailu onkin kivaa. Olen alkanut nauttia huomion saamiselta naisilta tarkoituksella."
        Hieno asia. En minäkään ujostele mutta silti olen yksin kun ei sopivaa ole tullut vastaan. Kyllä sitä huomiota saa kun käytös on hyvää... kokemusta on.

        "aika ei ole löhöilijöille suosiollinen"
        Ei todellakaan ole. Asian eteen pitää itse tehdä huomattavasti jos aikoo jotain saavuttaa.


    • pt.

      Tyhmille pissiksille tyhmiä lapsia. Näinhän sen pitääkin mennä.

      • oih.

        Juttu on se, että nuo jotkut "älykkäät" miehet haluais lapsia niiden pissisten kanssa, koska ne ovat niin panettavia.


      • totuus:
        oih. kirjoitti:

        Juttu on se, että nuo jotkut "älykkäät" miehet haluais lapsia niiden pissisten kanssa, koska ne ovat niin panettavia.

        just näin, siitähän tää jatkuva huuto tälläkin palstalla johtuu. Ei mitään uutta, eikä sympatiaa heru edelleenkään p*llunkipeille, teinifriikki-atmlle!


    • realismus

      Pitää ensin miettiä, mikä miehen funktio missäkin tilanteessa on. Mitä väliä millainen etku tai auervaara kaveri on, jos kyseessä "panetus", kuten ilmaisit asian. Mikäli taas lapsia tehdään, pitää tietysti ottaa jokin mainitsemasi tohtori tms., sillä jo ympäristö ja esimerkki kasvattavat lasta, geenien ja ympäristön vaikutuksia tutkitaan jatkuvasti.

      • panetusta.

        Eiköhän kyse ole ihan siitä että retkun seurassa nainen voi ottaa rennommin. Nainen tuntee kelpaavansa kaikkine puutteineen.Ei tarvitse pingottaa. Insinöörimiehelle ei taas ihan mikä tahansa kelpaakaan. Nainen tuntee itsensä vajavaiseksi.

        Ihan sama toimii päinvastoin. Miksi miehet pelkää koulutettuja, menestyviä naisia. Koska ne alitajuisesti tuntee että noille naisille täytyy olla jotain erikoista että kelpaa. Just tän takia paras vienti on vähemmän koulutetuilla naisilla.


    • just joo

      No joo, sittenhän tuon täytyy olla totta jos sinä tiedät tuollaista tapausta. :)

      Ensimmäinen esimerkki: Lukiossa oli eräs poika jolla oli molemmat vanhemmat menestyneitä, toinen lääkäri ja toinen pankinjohtaja. Poika ajoi kuluun urheiluautolla ja poltteli hamppua parin luuseri kaverinsa kanssa. Ei päässyt lukiota läpi edes neljässä vuodessa ja nykyään asuu kuulemma jossain hippikommuunissa kahden naisen kanssa (on ilmeisesti parisuhteessa molempien kanssa). Töitä ei ole tehnyt päivääkään, ilmeisesti odottelee vanhempiensa kuolemaa ja tulevaa perintöä (on ainoa lapsi).

      Toinen esimerkki: Yksinhuoltaja parturi-kampaajan ainoa lapsi meni lukioon, sieltä yliopistoon ja on nykyään nokia-siemensillä töissä, naista en ole koskaan nähnyt hänellä olevan, mutta ei hän homokaan ole.

      • 21

        Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.


    • tod ellinen

      Omassa elinpiirissäni olen havainnut, että vain typerät naiset (=huonoja geenejä omaavat?) retkahtelevat renttuihin, paapovat näitä ja jatkavat siinä sivussa idioottien sukuakin. Yhdenkään fiksun naisen en tiedä unelmoivan minkäänlaisesta kontaktista kusipäiseen mieheen.

      • ?

        kysymys kuuluukin, mikseivät aloittajan geenit vetoa fiksuihin naisiin?


      • mr. idiootti
        ? kirjoitti:

        kysymys kuuluukin, mikseivät aloittajan geenit vetoa fiksuihin naisiin?

        Aloittaja on idiootti, mutta hänelle ei kelpaa idiootti naiset.


      • voe voe
        mr. idiootti kirjoitti:

        Aloittaja on idiootti, mutta hänelle ei kelpaa idiootti naiset.

        ja/tai hän ei kelpaa idioottinaisille


      • näin on
        voe voe kirjoitti:

        ja/tai hän ei kelpaa idioottinaisille

        Joo, ja mitä on huomannut kyseisen miehen kirjoituksista niin ei tuota kyllä kukaan tervejärkinen ihminen voisi huolia kumppanikseen. Ehkä joku puoli/täys hullu nainen hänet voisi ottaa, mutta varmaan niilläkin on enemmän järkeä päässä ja löytyy parempiakin miehiä kuin tuo looseri.


      • Naisasialooseri.
        näin on kirjoitti:

        Joo, ja mitä on huomannut kyseisen miehen kirjoituksista niin ei tuota kyllä kukaan tervejärkinen ihminen voisi huolia kumppanikseen. Ehkä joku puoli/täys hullu nainen hänet voisi ottaa, mutta varmaan niilläkin on enemmän järkeä päässä ja löytyy parempiakin miehiä kuin tuo looseri.

        Nyt kyllä vaadin perusteluja.


      • tässä ois
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Nyt kyllä vaadin perusteluja.

        Koska.... lutka


    • totuusss

      Kun yhteiskunnan rakenteet romahtavat ja palataan alkutilaan, ei inssillä tee enää mitään. Tarvitaan luolamies joka pistelee vieraita uroksia turpiin ja jonka kanssa ruoanhaku toimii. Narukäsi-inssi nössöine tiedeuikutuksineen ei paljoa nyrkille pistele vastaan. Että silleen.

      • 11

        Ei ehkä järin perusteltu, mutta selvästikin sellainen, jota ap haluaa vaalia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe