Vapaa kuvaus

Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.

Aloituksia

11

Kommenttia

2376

  1. "hmm... ehkä voisi sanoa, että naisia vahditaan näissä asioissa huomattavasti enemmän. Mies saa olla se "ikuinen pikkupoika" ja ikuisesti nuori, mutta naisen odotetaan jostain syystä tiettyyn ikään mennessä alkavan käyttäytymään ja pukeutumaan "tylsästi" ja "aikuismaisesti". "
    Ai niinkö, kyllä minä olen nähnyt joitakin tämän tuttavani seurassa olevia yli 50v naisia jotka pukeutuvat oikein mallikkaasti, kuin 20 vuotiaat. Eiköhän nyt ole kyse vain siitä minkälaiset on omat mieltymykset pukeutumiseen. Lisäksi uskallusta pitää olla jotta voi olla erilainen. Käyttäytyminen on kyllä erilaista ja tasokkaampaa, mutta tämäkin on yksilöstä kiinni.

    Mutta tuohon asiaan miksi monella katoaa elämänilo iän mittaan niin en osaa sanoa. Yhtenä veikkauksena on se että kun ikää tulee lisää ja on suhteessa jonkun kanssa niin silloin tällaista tapahtuu. Eli siihen tilanteeseen kyllästyy tavallaan. Itse en osaa tämän paremmin sanoa. Pitää kysyä viisaammalta joka on vanhempi.