positiivisuutta

kehiin----

Älkää nuoret miehet vaipuko synkkyyteen siksi jos vaikka te nuoruutenne ilman kunnon naista joutuisittekin elämään. Kyllä te aikanaan sitten saate vanhoja naisia jotka ovat vielä hyvn paljon parisuhde/seksi-kokeneitakin, joten nämäkin jutut siitä sitten hyvin lähtevät käyntiin. Niin ja älkää unohtako sitä mikä aarre teitä odottaa avautumistaan näiden upeiden naistemme korvien välissä. Juurikin näiden tällaisten naistemme korvien välistä te voitte ammntaa onnea lopun ikäänne.

75

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehta totuus

      Kyllä todellakin.

      Puhkinussittu löysä pussi odottaa teitä yhdistettynä ikiaikaiseen naiselliseen elämästä opittuu viisauteen miehistä, parisuhteista ja känttymäiseen tädilliseen ulkomuotoon.

      Olisi kuin menettäisitte poikuuteenne...äidillenne.

      • Mies1985

        Kunnon miehen empatia ja ihmisrakkaus. Ihme on että tuollaisella suhtautumisella naisiin jää ATM:ksi.


      • NiinpÄ !
        Mies1985 kirjoitti:

        Kunnon miehen empatia ja ihmisrakkaus. Ihme on että tuollaisella suhtautumisella naisiin jää ATM:ksi.

        Asioista voi puhua myös niiden oikeilla nimillä. Se nyt vain on niin, että ihminen jolla on takanaan useita suhteita on pikemminkin parisuhdeongelmainen. Kuka haluaa riesakseen tuollaisen, joka ei osaa päättää kenen kanssa on ? Sitä paitsi, ei vois vähempää kiinnostaa viidenkympin ja kuoleman välissä olevat eukot, tai oleminen itkumuurina, jolle voi nillittää kaikkien exsien pahuutta.


    • Älymies 23

      Sarkasmi on hauskaa ;-)

    • anonyymi atm

      On kerrassaan nasta ajatus, että aluksi opiskeluissa raadettuani on jonkinlainen mahdollisuus päästä töihin, ja parinkymmenen vuoden työmuurahaisena olemisen jälkeen saattaisin ehkä kelvata jollekin naiselle omana itsenäni, ainakin jos varallisuutta on kertynyt tarpeeksi. Tämä ajatus auttaa minua jaksamaan samalla kun poljen puoli metriä syvässä sohjossa kohti koulua, jossa olemassaoloani ei havaitse kukaan.

      • Näinjuu'uh

        Jos ainoa syy kouluttautimiselle yms on naisen saaminen, niin aika heikosti menee. Ainahan sä voit lopettaa sen koulusi ja tehdä satunnaisesti hanttihommia kuten Älymieskin. Ihan oma päätöksesi.

        Ei minua ainakaan haittaa pätkän vertaa vaikka joutuisin maksamaan muutaman centin enemmän veroja siksi että joku ei viitsi tehdä elämälleen mitään, vaan raapii ennemmin persettään kotona. Siitä vaan pojat!


      • Raha ei takaa kunnollista naista, se on todettu juttu.
        Kaikenlaisia rahanperässä juoksijoita tosin silloin tulee, jotka yrittävät esittää jotakin mitä eivät ole.


      • näyttäää---
        Näinjuu'uh kirjoitti:

        Jos ainoa syy kouluttautimiselle yms on naisen saaminen, niin aika heikosti menee. Ainahan sä voit lopettaa sen koulusi ja tehdä satunnaisesti hanttihommia kuten Älymieskin. Ihan oma päätöksesi.

        Ei minua ainakaan haittaa pätkän vertaa vaikka joutuisin maksamaan muutaman centin enemmän veroja siksi että joku ei viitsi tehdä elämälleen mitään, vaan raapii ennemmin persettään kotona. Siitä vaan pojat!

        Näyttää nuo arviosi menneen aika paljon pieleen minun osaltani joka siis olen tuo aloittaja.
        Kyllä minä olen ehtinyt opiskella ja harjoitella ensin yhden ammatin, ja jo siihen satsain paljon ja monta vuotta, jenkeissäkin pari vuotta. No sitten en kuitenkaan palattuani tuolta keikalta saanut tältä alalta alkuunkaan koulutustani vastaavaa työpaikkaa, mutta lupailivat siihen parin vuoden ammattikoulutuksen jälkeen eräältä ihan toiselta alata töitö. No minä vielä innokkaasti kävin tuon ammttikoulutuksen mutta en siitäkään vielä saanut ensimmäistäkään ammattia vastaavaa työpaikkaa, vaan hanttihommissa piti taas vaan senkin jälkeen jatkaa. Siinä vähän alta kolmekymppisenä onnistuin sentään saamaan vielä vakinaisen työpaikan joskin hanttihommista. Sitä pienipalkkaistakaan onnea ei kuitenkaan kestänyt kuin 17 vuotta jonka jälkeen ne hommat loppuivat ja jäin työttömäksi. Tuon jälkeen onkin pitänyt keksiä omat työt ja bisnekset ja pärjätä niillä. Onneksi sentään opiskelin privatisti omin päin sitä viimeistä koulutusalaani ja tein vapaa-aikanani sen alan töitäkin niin että en pudonnut ihan tyhjän päälle vaikkakin niin putosin virallisen urani kannalta.
        Viime vuosina olen ollut kuitenkin myös onnekaskin sijoituksissani ja bisneksissäni ja vielä perinytkin vähän olen verojenkin jälkeen ja nyt menee taloudellisesti aika hyvin. Mutta turha teidän on sitä ilkaoida että varallisuuteni teidän tai joidenkin rumien paskaisten äpärien suihin päätyisi siksi kun lapseton olen. Minä teen koko ajan järjestelyjä ja vien varojani pois täältä suomesta. Minä annan kaikki varani vaikka kauneille ulkomaisille huorille(näin vaikka en maksullisia naisia koskaan ole nussinut enkä nussi, mutta esim. kauneita strippareita kyllä katselen mielelläni) ennekuin näille sikamaisesti käyttäytyville inhottaville rumille suomalaisille jotka ovat ikävä kyllä oman kotimaani kansaa.


    • Ei noin

      No ei se korkkaaminen nyt niin ihmeellistä ole. Sottaistakin. Melkein ennemmin ottaa naisen joka tietää jotain siitä miten miestä miellytetään.

      • siksi vituttaa

        Ei kyse ole siitä korkkaamisesta itsessään vaan siitä että joku kokovartalomulkku on sen tehnyt minua aikaisemmin.


      • Ei noin
        siksi vituttaa kirjoitti:

        Ei kyse ole siitä korkkaamisesta itsessään vaan siitä että joku kokovartalomulkku on sen tehnyt minua aikaisemmin.

        Niin korkannut kenet aiemmin? Siis päässyt korkkaamaan nuorempana kun sinä vai päässyt korkkaamaan jonkun himoitsemasi naisen?

        Kasva aikuiseksi, jooko. Korkkaaminen kiinnostaa tasan niin kauan kun sen on päässyt tekemään. Vähän niinkun japanilaiset naiset ja ryhmäseksi teltassa.


      • siksi vituttaa
        Ei noin kirjoitti:

        Niin korkannut kenet aiemmin? Siis päässyt korkkaamaan nuorempana kun sinä vai päässyt korkkaamaan jonkun himoitsemasi naisen?

        Kasva aikuiseksi, jooko. Korkkaaminen kiinnostaa tasan niin kauan kun sen on päässyt tekemään. Vähän niinkun japanilaiset naiset ja ryhmäseksi teltassa.

        Et ilmeisesti ymmärtänyt joten sanotaan selvemmin. Ei se vituta etten pääse korkkaamaan vaan se että naisen on korkannut joku sellainen kuin sinä.


      • Ei noin
        siksi vituttaa kirjoitti:

        Et ilmeisesti ymmärtänyt joten sanotaan selvemmin. Ei se vituta etten pääse korkkaamaan vaan se että naisen on korkannut joku sellainen kuin sinä.

        ihme minussa on vikana?

        Enkä minä nyt puolta Helsinkiä ole korkannut, aika epätodennäköistä törmätä edes vahingossa naiseen jonka vaginan kanssa olen ollut ensi kertaa lähikontaktissa.


      • siksi vituttaa
        Ei noin kirjoitti:

        ihme minussa on vikana?

        Enkä minä nyt puolta Helsinkiä ole korkannut, aika epätodennäköistä törmätä edes vahingossa naiseen jonka vaginan kanssa olen ollut ensi kertaa lähikontaktissa.

        Ihan sama millainen kusipää naisen on korkannut, vituttaa se silti. Tosi harva nainen ei ole jaellut kusipäille niin että voisi olla naiseen tyytyväinen.


      • SE VITUTTAA
        siksi vituttaa kirjoitti:

        Et ilmeisesti ymmärtänyt joten sanotaan selvemmin. Ei se vituta etten pääse korkkaamaan vaan se että naisen on korkannut joku sellainen kuin sinä.

        AINAKIN MINUA ETTÄ JOUTUU TYYTYMÄÄN " TOISTEN JÄMIIN"


      • laistaa---

        Yrität laistaa itse asian mistä kysymys on puhumalla korkkauksista ja neitsyistä. Ei tässä nyt siitä ole kyse vaan naisista tai paremminkin nussijamestareille jo kelpaamattomiksi tulleisa naisjätteistä joista ei kertakaikkiaan enää naisiksi ole ja joihin ei juuri kukaan mies enää voi ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena saati joku vähemmän parisuhde/seksi-kokenut lapseton sinkkumies.
        Luuletko sinä ettei minulla olisi olut tilaisuutta korkata montakin naista alta kaksikymppisenä, jätin vaan ne korkkaamatta. Olin nuorena naivi enkä tiennyt miten puskissa nussijalaumat väijyvät ja eivät jätä ainuttakaan tilaisuutta käyttämättä nussiakseen naisia ja varsinkin korkatakseen nuoren naisen.


      • Ei noin
        siksi vituttaa kirjoitti:

        Ihan sama millainen kusipää naisen on korkannut, vituttaa se silti. Tosi harva nainen ei ole jaellut kusipäille niin että voisi olla naiseen tyytyväinen.

        No en minä ainakaan myönnä olevani kusipää vaikka montaa muuta voin myöntää olevani, enkä koe suurta ahdistusta siitä onko joku naisen exä ollut.

        Itellekin sattunut lähikontaktiin muutama vähän erilainen nainen. Eikä millään hyvällä tavalla.

        Olisit korkannut nuorena pari naista niin et mystifioisi asiaa noin paljon. Mulla on ollut neljä neitsyttä, tai siis neljä naista jotka väittävät olleensa ja joita uskon. Yksi 17-18v tyttö jonka kansssa seurustelin kun olin 21v, yksi collegefuksi Jenkeissä, yksi 20v mimmi joka tarttui hihaan bileissä kun olin 22v ja sitten yksi 24v ja neitsyt mikä oli kokemuksena jo oikeasti aika erikoinen. Etenkin kun syy miksi halusi menettää neitsyytensä juuri minulle oli aika mielenkiintoinen. Noi muut olivat enemmän suhteenräpellyksiä, paitsi tietenkin se jenkkimimmi joka halusi vain nussia ekaa kertaa hommissa ollessaan pitkätukkaista ulkkaria ja sai siitä ne kicksinsä.


      • Ei noin
        laistaa--- kirjoitti:

        Yrität laistaa itse asian mistä kysymys on puhumalla korkkauksista ja neitsyistä. Ei tässä nyt siitä ole kyse vaan naisista tai paremminkin nussijamestareille jo kelpaamattomiksi tulleisa naisjätteistä joista ei kertakaikkiaan enää naisiksi ole ja joihin ei juuri kukaan mies enää voi ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena saati joku vähemmän parisuhde/seksi-kokenut lapseton sinkkumies.
        Luuletko sinä ettei minulla olisi olut tilaisuutta korkata montakin naista alta kaksikymppisenä, jätin vaan ne korkkaamatta. Olin nuorena naivi enkä tiennyt miten puskissa nussijalaumat väijyvät ja eivät jätä ainuttakaan tilaisuutta käyttämättä nussiakseen naisia ja varsinkin korkatakseen nuoren naisen.

        Ei mulla vaan ollut tilaisuutta korkata mitään tai ketään kun olin alle 20v. Vanhempana tullut hankittua kokemusta vasta.

        Enkä vain ymmärrä sitä miksi seksi tekee naisesta jotenkin epäkelvon. Oma suhtautuminen seksiin on tosin hyvin liberaali, joten ehkä siinä piilee ero mun ja patakonservatiivisen ATM-siiven välillä. Minulle seksi on puhdasta nautintoa jonkun naisen kanssa jota sillä hetkellä palvon. Voin kuitenkin palvoa naista vain hetkittäin, ei paneminen tarkoita minulle mitään suurta rakkautta vaan halua tarjota ja vastaanottaa nautintoa. Joskus se onnistuu paremmin, joskus huonommin.


      • Ei noin
        SE VITUTTAA kirjoitti:

        AINAKIN MINUA ETTÄ JOUTUU TYYTYMÄÄN " TOISTEN JÄMIIN"

        Auttaako jos nainen on jättänyt miehen joka korkkasi hänet?


      • SE VITUTTAA
        laistaa--- kirjoitti:

        Yrität laistaa itse asian mistä kysymys on puhumalla korkkauksista ja neitsyistä. Ei tässä nyt siitä ole kyse vaan naisista tai paremminkin nussijamestareille jo kelpaamattomiksi tulleisa naisjätteistä joista ei kertakaikkiaan enää naisiksi ole ja joihin ei juuri kukaan mies enää voi ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena saati joku vähemmän parisuhde/seksi-kokenut lapseton sinkkumies.
        Luuletko sinä ettei minulla olisi olut tilaisuutta korkata montakin naista alta kaksikymppisenä, jätin vaan ne korkkaamatta. Olin nuorena naivi enkä tiennyt miten puskissa nussijalaumat väijyvät ja eivät jätä ainuttakaan tilaisuutta käyttämättä nussiakseen naisia ja varsinkin korkatakseen nuoren naisen.

        ETTEN NUORENA TOIMINUT TOISIN. MINULLAKIN OLI PARIINKYMPPIIN ASTI "KORKKAUS" MAHDOLLISUUKSIA
        AIKA HYVIN, MUTTA LUONTEENI OLI NOIHIN AIKOIHIN "LIIAN KESY" JA JÄTIN NE TILAISUUDET
        KÄYTTÄMÄTTÄ, JOTKA TOISET JÄTKÄT SITTEN SURUTTA "HYÖDYNSIVÄT".
        OLEN NYT 40 VUOTIAS JA TÄMÄN IKÄISELLE EI ENÄÄ AVAUDU "KORKKAUS MAHDOLLISUUKSIA".
        ELÄN POIKAMIEHENÄ JA JOSKUS MINULLA ON DEITTI-ILMOITUKSIA NETISSÄ JA LEHDISSÄ.
        VASTAUKSIA TULEE HARVOIN JA NE OVAT YKSINHUOLTAJIEN JA ERONNEIDEN PUHKINUSSITTUJEN
        AKKOJEN YHTEYDENOTTOJA, SELLAISET AKAT EI MINUA KIINNOSTA.


      • Ei noin
        SE VITUTTAA kirjoitti:

        ETTEN NUORENA TOIMINUT TOISIN. MINULLAKIN OLI PARIINKYMPPIIN ASTI "KORKKAUS" MAHDOLLISUUKSIA
        AIKA HYVIN, MUTTA LUONTEENI OLI NOIHIN AIKOIHIN "LIIAN KESY" JA JÄTIN NE TILAISUUDET
        KÄYTTÄMÄTTÄ, JOTKA TOISET JÄTKÄT SITTEN SURUTTA "HYÖDYNSIVÄT".
        OLEN NYT 40 VUOTIAS JA TÄMÄN IKÄISELLE EI ENÄÄ AVAUDU "KORKKAUS MAHDOLLISUUKSIA".
        ELÄN POIKAMIEHENÄ JA JOSKUS MINULLA ON DEITTI-ILMOITUKSIA NETISSÄ JA LEHDISSÄ.
        VASTAUKSIA TULEE HARVOIN JA NE OVAT YKSINHUOLTAJIEN JA ERONNEIDEN PUHKINUSSITTUJEN
        AKKOJEN YHTEYDENOTTOJA, SELLAISET AKAT EI MINUA KIINNOSTA.

        Haluat nelikymppisenä korkkaamatoman? Häh?

        Mä olen 30v ja haluan aikuisen ihmisen jolla on myös sitä ihmissuhdekokemusta.


      • et n t----
        Ei noin kirjoitti:

        Ei mulla vaan ollut tilaisuutta korkata mitään tai ketään kun olin alle 20v. Vanhempana tullut hankittua kokemusta vasta.

        Enkä vain ymmärrä sitä miksi seksi tekee naisesta jotenkin epäkelvon. Oma suhtautuminen seksiin on tosin hyvin liberaali, joten ehkä siinä piilee ero mun ja patakonservatiivisen ATM-siiven välillä. Minulle seksi on puhdasta nautintoa jonkun naisen kanssa jota sillä hetkellä palvon. Voin kuitenkin palvoa naista vain hetkittäin, ei paneminen tarkoita minulle mitään suurta rakkautta vaan halua tarjota ja vastaanottaa nautintoa. Joskus se onnistuu paremmin, joskus huonommin.

        Et vieläkään ymmärrä tai et ilmeisesti halua ymmärtää mistä tässä kyse on. Puhut vaan jostain omista seksisnautinnoistasi ja siitä miten ei se haittaa jos nainen on ollut sitä tai tätä, ja minä sitten olen muka joku kenties vielä uskonnollinenkin konservatiivi. Tässä on siis kyse naisjätteistä joita totisesti meillä riittää, siis naisista jotka ovat tulleet paljon naisia nussivien miesten jättämiksi siksi kun ovat jo menettäneet kaiken nuoruuden kauneutensa ja jo naiseutensakin kaikilta osin.


      • Ei noin
        et n t---- kirjoitti:

        Et vieläkään ymmärrä tai et ilmeisesti halua ymmärtää mistä tässä kyse on. Puhut vaan jostain omista seksisnautinnoistasi ja siitä miten ei se haittaa jos nainen on ollut sitä tai tätä, ja minä sitten olen muka joku kenties vielä uskonnollinenkin konservatiivi. Tässä on siis kyse naisjätteistä joita totisesti meillä riittää, siis naisista jotka ovat tulleet paljon naisia nussivien miesten jättämiksi siksi kun ovat jo menettäneet kaiken nuoruuden kauneutensa ja jo naiseutensakin kaikilta osin.

        No en minä näe missään mitään naisjätettä. Se on arvomaailman ero, usko pois. Minulle nainen ei mene pilalle jos se harrastaa seksiä. Ainakin nuorempana olisin oikein toivonut että jokainen nainen olisi ollut ketarat leväällään kun kuljin ohi.

        Enkä nyt usko että ihan yksin olen ajatusteni kanssa, tai siis tiedän etten ole.


      • oontosissani
        SE VITUTTAA kirjoitti:

        ETTEN NUORENA TOIMINUT TOISIN. MINULLAKIN OLI PARIINKYMPPIIN ASTI "KORKKAUS" MAHDOLLISUUKSIA
        AIKA HYVIN, MUTTA LUONTEENI OLI NOIHIN AIKOIHIN "LIIAN KESY" JA JÄTIN NE TILAISUUDET
        KÄYTTÄMÄTTÄ, JOTKA TOISET JÄTKÄT SITTEN SURUTTA "HYÖDYNSIVÄT".
        OLEN NYT 40 VUOTIAS JA TÄMÄN IKÄISELLE EI ENÄÄ AVAUDU "KORKKAUS MAHDOLLISUUKSIA".
        ELÄN POIKAMIEHENÄ JA JOSKUS MINULLA ON DEITTI-ILMOITUKSIA NETISSÄ JA LEHDISSÄ.
        VASTAUKSIA TULEE HARVOIN JA NE OVAT YKSINHUOLTAJIEN JA ERONNEIDEN PUHKINUSSITTUJEN
        AKKOJEN YHTEYDENOTTOJA, SELLAISET AKAT EI MINUA KIINNOSTA.

        Ikipoika huutaa täällä keskellä yötä..
        Mä en tiedä pitäiskö tässä nyt nauraa vai ohjata kaveri hoitoon vai mitä..
        Kaikki neitsytfanaatikot vois tosin mennä jonnekin psykologille purkamaan tätä juttuaan, että mikä siinä seksissä pelottaa/inhottaa jne mikä siinä naisessa pelottaa/inhottaa jne.Vois aueta pari lukkoa sekä takaraivosta että muualta.


      • oontosissani
        et n t---- kirjoitti:

        Et vieläkään ymmärrä tai et ilmeisesti halua ymmärtää mistä tässä kyse on. Puhut vaan jostain omista seksisnautinnoistasi ja siitä miten ei se haittaa jos nainen on ollut sitä tai tätä, ja minä sitten olen muka joku kenties vielä uskonnollinenkin konservatiivi. Tässä on siis kyse naisjätteistä joita totisesti meillä riittää, siis naisista jotka ovat tulleet paljon naisia nussivien miesten jättämiksi siksi kun ovat jo menettäneet kaiken nuoruuden kauneutensa ja jo naiseutensakin kaikilta osin.

        en pidä ihmisiä jätteinä. Sulla on paljon ongelmia jos korotat ittes jumalalliseen arvoon ja pidät toisia, varsinkin vastakkaista sukupuolta jätteinä. Käy puhuun tosta, ihan oikeesti. Ei naisia tartte pelätä, eikä seksiäkään tartte pelätä. Jos kokematon "mokaa" seksissä, se on ihan ok, sit naidaan uudestaan, no big deal. Seksi on perusvietti, kun vähän sekstaa, paineet päässä(molemmissa) hellittää.


      • just----
        SE VITUTTAA kirjoitti:

        ETTEN NUORENA TOIMINUT TOISIN. MINULLAKIN OLI PARIINKYMPPIIN ASTI "KORKKAUS" MAHDOLLISUUKSIA
        AIKA HYVIN, MUTTA LUONTEENI OLI NOIHIN AIKOIHIN "LIIAN KESY" JA JÄTIN NE TILAISUUDET
        KÄYTTÄMÄTTÄ, JOTKA TOISET JÄTKÄT SITTEN SURUTTA "HYÖDYNSIVÄT".
        OLEN NYT 40 VUOTIAS JA TÄMÄN IKÄISELLE EI ENÄÄ AVAUDU "KORKKAUS MAHDOLLISUUKSIA".
        ELÄN POIKAMIEHENÄ JA JOSKUS MINULLA ON DEITTI-ILMOITUKSIA NETISSÄ JA LEHDISSÄ.
        VASTAUKSIA TULEE HARVOIN JA NE OVAT YKSINHUOLTAJIEN JA ERONNEIDEN PUHKINUSSITTUJEN
        AKKOJEN YHTEYDENOTTOJA, SELLAISET AKAT EI MINUA KIINNOSTA.

        Just tällainen se kyllä vituttaa. Asian voi kyllä unohtaakkin jos jättää koko naisten itselleen yrittämisen siksi jos katsoo että ei kuitenkaan mistään voi enää saada mitään asiallistakaan naista saati elämänsä naista sellaista jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja mahsollisesti lapsiakin hankkia. Niin, unohtaa pitkäksi aikaa keski-iästään, mutta kyllä ainakin se lapsettomuus sitten vanhemmitenkin taas joskus yli viisikymppisenä alkaa painostaa monellakin tapaa(riippuen miehestä ja hänen taloudellisestakin tilanteestaan) ja vähintäänkin niin kun kulttuurissamme perheetön yksinäinen mies sen kuin jatkaa vaan ajan kuluessa syrjäytymistään yhä vaan totaalisempaan syrjäytyneisyyden tilaan joka suhteessa paitsi taloudellisesti jos hänellä on niissä asioissa ollut onnea ja/tai hän on jaksanut kuitenkin niiden kanssa pelata.


      • yritä-----
        oontosissani kirjoitti:

        Ikipoika huutaa täällä keskellä yötä..
        Mä en tiedä pitäiskö tässä nyt nauraa vai ohjata kaveri hoitoon vai mitä..
        Kaikki neitsytfanaatikot vois tosin mennä jonnekin psykologille purkamaan tätä juttuaan, että mikä siinä seksissä pelottaa/inhottaa jne mikä siinä naisessa pelottaa/inhottaa jne.Vois aueta pari lukkoa sekä takaraivosta että muualta.

        Älä yritä vääntää tätä asiaa miksikään henkimaailman jutuksi ja neitsytfanaatikkoudeksi. Yksi hyvin keskeinen asia tässä on se, että naisillemme jotka varmasti ovat kaikki hyvin parisuhde/seksi-kokeneita jo hyvinkin nuoresta mies joka ei ole niin kokenut näissä asioissa on pelkästään tämän takia turn-off.
        Mitä taas minä takaa tässä ajan on jo jätteiksi muuttuneet naiset, eli naiset jotka ovat lakanneet jo kelpaamasta niille miehille jotka paljon naisia nussivat ja jotka naiset ovat siis jo menettäneet kaiken nuoruuden kauneutensa ja vielä naiseutensa muutenkin.


      • Ei noin kirjoitti:

        No en minä näe missään mitään naisjätettä. Se on arvomaailman ero, usko pois. Minulle nainen ei mene pilalle jos se harrastaa seksiä. Ainakin nuorempana olisin oikein toivonut että jokainen nainen olisi ollut ketarat leväällään kun kuljin ohi.

        Enkä nyt usko että ihan yksin olen ajatusteni kanssa, tai siis tiedän etten ole.

        "Minulle nainen ei mene pilalle jos se harrastaa seksiä."
        Samoin ei se mene minunkaan mielestä.

        "Enkä nyt usko että ihan yksin olen ajatusteni kanssa, tai siis tiedän etten ole."
        Olet oikeassa.


      • Älymies 23
        oontosissani kirjoitti:

        Ikipoika huutaa täällä keskellä yötä..
        Mä en tiedä pitäiskö tässä nyt nauraa vai ohjata kaveri hoitoon vai mitä..
        Kaikki neitsytfanaatikot vois tosin mennä jonnekin psykologille purkamaan tätä juttuaan, että mikä siinä seksissä pelottaa/inhottaa jne mikä siinä naisessa pelottaa/inhottaa jne.Vois aueta pari lukkoa sekä takaraivosta että muualta.

        Rumalla naisella ei tee mitään, olipa mies sitten kuinka säälittävä tahansa.


      • kyllä-----
        oontosissani kirjoitti:

        en pidä ihmisiä jätteinä. Sulla on paljon ongelmia jos korotat ittes jumalalliseen arvoon ja pidät toisia, varsinkin vastakkaista sukupuolta jätteinä. Käy puhuun tosta, ihan oikeesti. Ei naisia tartte pelätä, eikä seksiäkään tartte pelätä. Jos kokematon "mokaa" seksissä, se on ihan ok, sit naidaan uudestaan, no big deal. Seksi on perusvietti, kun vähän sekstaa, paineet päässä(molemmissa) hellittää.

        Kyllä minä sen nyt jumalauta tiedän että ihmiset nussii, ja ei siinä mitään erityistä ole eikä siitä tarvitse minulle tiedottaa ja vääntää sellaista että minä sitä jonain ihmeellisenä asiana pitäisin. Ilmeisesti jonain seksuaaliliberaalista vallankumousjuttua saarnaavana haluatte patsastella, mikä on jo pitkään ollut huvittavakin asia sikäli jos tällaista saarnaamista sellaisena juttuna pidetään. Satun muuten olemaan perillä myöskin siitäkin että seksuaalisuus on yksi perusvieteistä, se vaan tässä ihmetyttää jos tämäkään asia ei ole esim. jo aiemmista kommenteistanikin hyvin ilmi tullut vaikka en sitä erityisemmin ole näin maininnut.

        Vielä kerran. Tarkoitin siis niitä jo naisjätteiksi muuttuneita naisia ja siis sellaisia jotka useimmiten ovat jo liian vanhoja lapsenkin saamista ajatellen. Ovat siis sellaisia naisia joihin ei kukaan mies voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena. Se asia sitten miten paljon ja kuinka monien miesten kanssa he ovat nussineeet ja panoverkostoissa tai parisuhteissa olleet on oma juttunsa, mutta sillä ei näiden naisten osalta ole enää edes mitään merkitystä ajatellen heidän kiinnostavuuttaan koska he ovat jo kaikkienkin miesten silmissä kiinnostamattomiksi naisjätteiksi muuttuneet.

        Oma lukunsa on sitten se asia kun yhtäältä naisillemme mies joka ei ole riittävästi parisuhde/seksi-kokenut on turn-off jo pelkästään tästä syystä, ja toisaalta kaikki naisemme taasen ovat paljon parisuhde/seksi- kokeneita jo varsin varhaisesta iästä .


      • varmast----
        oontosissani kirjoitti:

        en pidä ihmisiä jätteinä. Sulla on paljon ongelmia jos korotat ittes jumalalliseen arvoon ja pidät toisia, varsinkin vastakkaista sukupuolta jätteinä. Käy puhuun tosta, ihan oikeesti. Ei naisia tartte pelätä, eikä seksiäkään tartte pelätä. Jos kokematon "mokaa" seksissä, se on ihan ok, sit naidaan uudestaan, no big deal. Seksi on perusvietti, kun vähän sekstaa, paineet päässä(molemmissa) hellittää.

        'Seksi on perusvietti, kun vähän sekstaa, paineet päässä(molemmissa) hellittää'

        Et varmasti ymmärrä sitä alkuunkaan että noine saarnoinesi vaikutat minusta ihan idioottimaiselta, vaikka et varmasti ainakaan ihan idiootti olekkaan.
        Juurikin seksi ja ehkä vielä enemmänkin myös oman elämänsä naisen/miehen löytäminen ja saaminen ja mahdollinen lapsienkin hankkiminen ovat ihan niitä keskeisempiä tarpeita ja viettejä ihan kaikilla miehillä ja naisilla. Kyllähän tämän tällaisen asian ihan jokainen tietää ei näistä saarnata ja julistaa tarvitse, ja jos näin ei tämä asia olisi niin ei tässä sitten tämän kanssa mitään ongelmia kellään olisikaan.

        " Sulla on paljon ongelmia jos korotat ittes jumalalliseen arvoon ja pidät toisia, varsinkin vastakkaista sukupuolta jätteinä. "

        Aivan päin helvettiä on sinun tulkintasi. Miehillä jotka ilman sitä elämänsä nasita ovat jääneet ei todellinen ongelma ole se, että he itsensä jumalaiseen arvoon ja asemaan nostavat vaan pikemminkin se että alkavat pitää itseään arvottomina ja nostaa naiset juumalaiseen asemaan. Meidän kulttuurissamme ilman naista eläviä miehiä syrjitään joka suhteessa ja he väistämättä syrjäytyvät myös sosiaalisestikkin. Ilman naisseuraa elävä mies voi esim. keskustella jonkun mukavan tyypin kanssa(vaikka siis tämä tyyppi ei olsikaan ilman naisseuraa elävä) kahdestaan, ja joskus näin kokea olvansa jopa tasvertainenkin hänen kanssaan. Mutta annas olla kun tulee joku kolmas tai enemmän henkilöitä siihen niin jo alkaa välittömästi sosiaalinen arvoihirarkiapeli ja nokittelu(mä haluan olla ton kaveri ja ton kaveruus taas vie minua alaspäin j.n.e)

        " Käy puhuun tosta, ihan oikeesti. Ei naisia tartte pelätä, eikä seksiäkään tartte pelätä. Jos kokematon "mokaa" seksissä, se on ihan ok, sit naidaan uudestaan, no big deal. "

        Joo ei tarvitse naisia pelätä mutta minkäs teet kun naiset demonisoivat miehiä jotka ovat vähän tai ei ollenkaan parisuhde/seksi-kokeneita, ja myös naisia nussivat miehet heitä tällaiseen hyvinkin vielä yllyttävät. Lisänä tähän tulee sitten vielä se kun parisuhde/seksi-markkinoilta syrjädyttyään mies ajutuu pihalle myös niistä käyttäytymistavoista ja trendeistä joita naiset odottavat heitä iskemään ja käsittelemään tulevilta miehiltä. Tämä on se vailla naisseuraa elävien miesten ongelma ja siksi ei heidän oikeastaan kannata ketään naisia alkuunkaan edes lähestyä.

        Se kun puhuin tuossa naisjätteistä niin en tarkoittanut sillä suinkaan mitään välttämättä joka suhteessa totaalisia jätteitä, vaan nimenomaan miehille naisena jo kiinnostamattomiksi ja yhdentekeviksi tulleita naisia. Ehkä joku toinen sana kuin jäte olis tässä parempi siksi kun tässä tarkoitan jätettä vain naisena ja siis nimenomaan vielä uutena tuttavuutena ajatellen.


      • guppe haahuilee
        varmast---- kirjoitti:

        'Seksi on perusvietti, kun vähän sekstaa, paineet päässä(molemmissa) hellittää'

        Et varmasti ymmärrä sitä alkuunkaan että noine saarnoinesi vaikutat minusta ihan idioottimaiselta, vaikka et varmasti ainakaan ihan idiootti olekkaan.
        Juurikin seksi ja ehkä vielä enemmänkin myös oman elämänsä naisen/miehen löytäminen ja saaminen ja mahdollinen lapsienkin hankkiminen ovat ihan niitä keskeisempiä tarpeita ja viettejä ihan kaikilla miehillä ja naisilla. Kyllähän tämän tällaisen asian ihan jokainen tietää ei näistä saarnata ja julistaa tarvitse, ja jos näin ei tämä asia olisi niin ei tässä sitten tämän kanssa mitään ongelmia kellään olisikaan.

        " Sulla on paljon ongelmia jos korotat ittes jumalalliseen arvoon ja pidät toisia, varsinkin vastakkaista sukupuolta jätteinä. "

        Aivan päin helvettiä on sinun tulkintasi. Miehillä jotka ilman sitä elämänsä nasita ovat jääneet ei todellinen ongelma ole se, että he itsensä jumalaiseen arvoon ja asemaan nostavat vaan pikemminkin se että alkavat pitää itseään arvottomina ja nostaa naiset juumalaiseen asemaan. Meidän kulttuurissamme ilman naista eläviä miehiä syrjitään joka suhteessa ja he väistämättä syrjäytyvät myös sosiaalisestikkin. Ilman naisseuraa elävä mies voi esim. keskustella jonkun mukavan tyypin kanssa(vaikka siis tämä tyyppi ei olsikaan ilman naisseuraa elävä) kahdestaan, ja joskus näin kokea olvansa jopa tasvertainenkin hänen kanssaan. Mutta annas olla kun tulee joku kolmas tai enemmän henkilöitä siihen niin jo alkaa välittömästi sosiaalinen arvoihirarkiapeli ja nokittelu(mä haluan olla ton kaveri ja ton kaveruus taas vie minua alaspäin j.n.e)

        " Käy puhuun tosta, ihan oikeesti. Ei naisia tartte pelätä, eikä seksiäkään tartte pelätä. Jos kokematon "mokaa" seksissä, se on ihan ok, sit naidaan uudestaan, no big deal. "

        Joo ei tarvitse naisia pelätä mutta minkäs teet kun naiset demonisoivat miehiä jotka ovat vähän tai ei ollenkaan parisuhde/seksi-kokeneita, ja myös naisia nussivat miehet heitä tällaiseen hyvinkin vielä yllyttävät. Lisänä tähän tulee sitten vielä se kun parisuhde/seksi-markkinoilta syrjädyttyään mies ajutuu pihalle myös niistä käyttäytymistavoista ja trendeistä joita naiset odottavat heitä iskemään ja käsittelemään tulevilta miehiltä. Tämä on se vailla naisseuraa elävien miesten ongelma ja siksi ei heidän oikeastaan kannata ketään naisia alkuunkaan edes lähestyä.

        Se kun puhuin tuossa naisjätteistä niin en tarkoittanut sillä suinkaan mitään välttämättä joka suhteessa totaalisia jätteitä, vaan nimenomaan miehille naisena jo kiinnostamattomiksi ja yhdentekeviksi tulleita naisia. Ehkä joku toinen sana kuin jäte olis tässä parempi siksi kun tässä tarkoitan jätettä vain naisena ja siis nimenomaan vielä uutena tuttavuutena ajatellen.

        Kyllä on himmee tyyppi.


      • HÄN PUHUU
        guppe haahuilee kirjoitti:

        Kyllä on himmee tyyppi.

        ASIAA.TOTUUKSIA JA VIISAUKSIA.


      • Ei noin
        kyllä----- kirjoitti:

        Kyllä minä sen nyt jumalauta tiedän että ihmiset nussii, ja ei siinä mitään erityistä ole eikä siitä tarvitse minulle tiedottaa ja vääntää sellaista että minä sitä jonain ihmeellisenä asiana pitäisin. Ilmeisesti jonain seksuaaliliberaalista vallankumousjuttua saarnaavana haluatte patsastella, mikä on jo pitkään ollut huvittavakin asia sikäli jos tällaista saarnaamista sellaisena juttuna pidetään. Satun muuten olemaan perillä myöskin siitäkin että seksuaalisuus on yksi perusvieteistä, se vaan tässä ihmetyttää jos tämäkään asia ei ole esim. jo aiemmista kommenteistanikin hyvin ilmi tullut vaikka en sitä erityisemmin ole näin maininnut.

        Vielä kerran. Tarkoitin siis niitä jo naisjätteiksi muuttuneita naisia ja siis sellaisia jotka useimmiten ovat jo liian vanhoja lapsenkin saamista ajatellen. Ovat siis sellaisia naisia joihin ei kukaan mies voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena. Se asia sitten miten paljon ja kuinka monien miesten kanssa he ovat nussineeet ja panoverkostoissa tai parisuhteissa olleet on oma juttunsa, mutta sillä ei näiden naisten osalta ole enää edes mitään merkitystä ajatellen heidän kiinnostavuuttaan koska he ovat jo kaikkienkin miesten silmissä kiinnostamattomiksi naisjätteiksi muuttuneet.

        Oma lukunsa on sitten se asia kun yhtäältä naisillemme mies joka ei ole riittävästi parisuhde/seksi-kokenut on turn-off jo pelkästään tästä syystä, ja toisaalta kaikki naisemme taasen ovat paljon parisuhde/seksi- kokeneita jo varsin varhaisesta iästä .

        "Tarkoitin siis niitä jo naisjätteiksi muuttuneita naisia ja siis sellaisia jotka useimmiten ovat jo liian vanhoja lapsenkin saamista ajatellen. Ovat siis sellaisia naisia joihin ei kukaan mies voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena."

        Eli siis olet perheenperustamisiässä oleva mies, jonka mielestä nainen muuttuu ihmisjätteeksi vaihdevuosien myötä?

        Mä en ihan käyttäisi sanaa ihmisjäte mutta tottakai itselläkin on toiveissa puoliso jolla on toimintakuntoiset munasarjat. Sillä taas ei ole tekemistä seksikumppanien määrän kanssa ellei ole sairastanut jotain sukupuolitautia pitkään.

        Seksikumppanit tai bilenuoruus ei nyt tee ihmisestä vielä epäilyttävää tai ihmisjätettä tai kiinnostamatonta.

        Lopuksi totean että kyllä mä ainakin voin kiinnostua ikäisestäni naisesta ihan helposti. Ja monesti jos pitkän suhteen löytää niin kiinnostus ei lopu siihen kun vaihdevuodet alkavat. Eli ei tää sun teoria ihan toimi.

        "Oma lukunsa on sitten se asia kun yhtäältä naisillemme mies joka ei ole riittävästi parisuhde/seksi-kokenut on turn-off jo pelkästään tästä syystä, ja toisaalta kaikki naisemme taasen ovat paljon parisuhde/seksi- kokeneita jo varsin varhaisesta iästä ."

        Useimmat tutut tytöt ovat menettäneet neitsyytensä lukiossa kuten useimmat tutut pojatkin.


      • Ei noin
        varmast---- kirjoitti:

        'Seksi on perusvietti, kun vähän sekstaa, paineet päässä(molemmissa) hellittää'

        Et varmasti ymmärrä sitä alkuunkaan että noine saarnoinesi vaikutat minusta ihan idioottimaiselta, vaikka et varmasti ainakaan ihan idiootti olekkaan.
        Juurikin seksi ja ehkä vielä enemmänkin myös oman elämänsä naisen/miehen löytäminen ja saaminen ja mahdollinen lapsienkin hankkiminen ovat ihan niitä keskeisempiä tarpeita ja viettejä ihan kaikilla miehillä ja naisilla. Kyllähän tämän tällaisen asian ihan jokainen tietää ei näistä saarnata ja julistaa tarvitse, ja jos näin ei tämä asia olisi niin ei tässä sitten tämän kanssa mitään ongelmia kellään olisikaan.

        " Sulla on paljon ongelmia jos korotat ittes jumalalliseen arvoon ja pidät toisia, varsinkin vastakkaista sukupuolta jätteinä. "

        Aivan päin helvettiä on sinun tulkintasi. Miehillä jotka ilman sitä elämänsä nasita ovat jääneet ei todellinen ongelma ole se, että he itsensä jumalaiseen arvoon ja asemaan nostavat vaan pikemminkin se että alkavat pitää itseään arvottomina ja nostaa naiset juumalaiseen asemaan. Meidän kulttuurissamme ilman naista eläviä miehiä syrjitään joka suhteessa ja he väistämättä syrjäytyvät myös sosiaalisestikkin. Ilman naisseuraa elävä mies voi esim. keskustella jonkun mukavan tyypin kanssa(vaikka siis tämä tyyppi ei olsikaan ilman naisseuraa elävä) kahdestaan, ja joskus näin kokea olvansa jopa tasvertainenkin hänen kanssaan. Mutta annas olla kun tulee joku kolmas tai enemmän henkilöitä siihen niin jo alkaa välittömästi sosiaalinen arvoihirarkiapeli ja nokittelu(mä haluan olla ton kaveri ja ton kaveruus taas vie minua alaspäin j.n.e)

        " Käy puhuun tosta, ihan oikeesti. Ei naisia tartte pelätä, eikä seksiäkään tartte pelätä. Jos kokematon "mokaa" seksissä, se on ihan ok, sit naidaan uudestaan, no big deal. "

        Joo ei tarvitse naisia pelätä mutta minkäs teet kun naiset demonisoivat miehiä jotka ovat vähän tai ei ollenkaan parisuhde/seksi-kokeneita, ja myös naisia nussivat miehet heitä tällaiseen hyvinkin vielä yllyttävät. Lisänä tähän tulee sitten vielä se kun parisuhde/seksi-markkinoilta syrjädyttyään mies ajutuu pihalle myös niistä käyttäytymistavoista ja trendeistä joita naiset odottavat heitä iskemään ja käsittelemään tulevilta miehiltä. Tämä on se vailla naisseuraa elävien miesten ongelma ja siksi ei heidän oikeastaan kannata ketään naisia alkuunkaan edes lähestyä.

        Se kun puhuin tuossa naisjätteistä niin en tarkoittanut sillä suinkaan mitään välttämättä joka suhteessa totaalisia jätteitä, vaan nimenomaan miehille naisena jo kiinnostamattomiksi ja yhdentekeviksi tulleita naisia. Ehkä joku toinen sana kuin jäte olis tässä parempi siksi kun tässä tarkoitan jätettä vain naisena ja siis nimenomaan vielä uutena tuttavuutena ajatellen.

        "Joo ei tarvitse naisia pelätä mutta minkäs teet kun naiset demonisoivat miehiä jotka ovat vähän tai ei ollenkaan parisuhde/seksi-kokeneita, ja myös naisia nussivat miehet heitä tällaiseen hyvinkin vielä yllyttävät."

        Joo, ehkä kannattaisi jutella joskus jonkun naisen kanssa. Minä olin kokematon 21-vuotias jonka ensimmäinen kumppani tiesi tasan tarkkaan siitä että aiempi kokemus naisten kanssa oli jäänyt pussailuasteelle. Naisella oli kokemusta. Eikä hän siitä suuttunut tai heittänyt pihalle, vaan hänestä oli kiihottavaa olla opettajana. Plus että olin hänen mielestään söpö.


      • megatabu?
        kyllä----- kirjoitti:

        Kyllä minä sen nyt jumalauta tiedän että ihmiset nussii, ja ei siinä mitään erityistä ole eikä siitä tarvitse minulle tiedottaa ja vääntää sellaista että minä sitä jonain ihmeellisenä asiana pitäisin. Ilmeisesti jonain seksuaaliliberaalista vallankumousjuttua saarnaavana haluatte patsastella, mikä on jo pitkään ollut huvittavakin asia sikäli jos tällaista saarnaamista sellaisena juttuna pidetään. Satun muuten olemaan perillä myöskin siitäkin että seksuaalisuus on yksi perusvieteistä, se vaan tässä ihmetyttää jos tämäkään asia ei ole esim. jo aiemmista kommenteistanikin hyvin ilmi tullut vaikka en sitä erityisemmin ole näin maininnut.

        Vielä kerran. Tarkoitin siis niitä jo naisjätteiksi muuttuneita naisia ja siis sellaisia jotka useimmiten ovat jo liian vanhoja lapsenkin saamista ajatellen. Ovat siis sellaisia naisia joihin ei kukaan mies voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena. Se asia sitten miten paljon ja kuinka monien miesten kanssa he ovat nussineeet ja panoverkostoissa tai parisuhteissa olleet on oma juttunsa, mutta sillä ei näiden naisten osalta ole enää edes mitään merkitystä ajatellen heidän kiinnostavuuttaan koska he ovat jo kaikkienkin miesten silmissä kiinnostamattomiksi naisjätteiksi muuttuneet.

        Oma lukunsa on sitten se asia kun yhtäältä naisillemme mies joka ei ole riittävästi parisuhde/seksi-kokenut on turn-off jo pelkästään tästä syystä, ja toisaalta kaikki naisemme taasen ovat paljon parisuhde/seksi- kokeneita jo varsin varhaisesta iästä .

        että "jää ilman" miestä joka ajattelee naisesta tuolla tavalla. Todennäköisesti sinäkin heräät joskus tuosta sairaasta ajatusmaailmastasi, mutta liian myöhään, sitten harmittelet kun koko elämä meni ihan yksin maristessa.

        En tunne yhtäkään naista joka olisi katunut elettyä elämää ja kokemuksiaan(sekä seksikokemuksia että kaikkia muita elämyksiä) eikä heistä kukaan ole jäänyt vastentahtoisesti yksin, päin vastoin heillä on vientiä.

        Kaikki naiset eivät edes halua lapsia, eivätkä kaikki miehet tahdo lapsia.
        Yleisesti ottaen kouluttautunut väestö on tajunnut väestöräjähdyksen ja liikakansoituksen ongelmat ja jotkut heistä jättäytyvät kokonaan pois oman biologisen lapsen hankinnasta, mielummin adoptoivat kolmannesta maailmasta lapsen hyvätuloiseen perheeseensä. Seuraan tällaisia projekteja läheltä, muutamalla tuttavapariskunnalla on adoptioasia vireillä.

        Tämä nyt on umpimieliselle junttipalstalle kai jo liikaa dataa, mutta tulipahan nyt tässä joutessani kirjoitettua. Haukkuja odotellessa :)


      • taas-----
        Ei noin kirjoitti:

        "Tarkoitin siis niitä jo naisjätteiksi muuttuneita naisia ja siis sellaisia jotka useimmiten ovat jo liian vanhoja lapsenkin saamista ajatellen. Ovat siis sellaisia naisia joihin ei kukaan mies voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena."

        Eli siis olet perheenperustamisiässä oleva mies, jonka mielestä nainen muuttuu ihmisjätteeksi vaihdevuosien myötä?

        Mä en ihan käyttäisi sanaa ihmisjäte mutta tottakai itselläkin on toiveissa puoliso jolla on toimintakuntoiset munasarjat. Sillä taas ei ole tekemistä seksikumppanien määrän kanssa ellei ole sairastanut jotain sukupuolitautia pitkään.

        Seksikumppanit tai bilenuoruus ei nyt tee ihmisestä vielä epäilyttävää tai ihmisjätettä tai kiinnostamatonta.

        Lopuksi totean että kyllä mä ainakin voin kiinnostua ikäisestäni naisesta ihan helposti. Ja monesti jos pitkän suhteen löytää niin kiinnostus ei lopu siihen kun vaihdevuodet alkavat. Eli ei tää sun teoria ihan toimi.

        "Oma lukunsa on sitten se asia kun yhtäältä naisillemme mies joka ei ole riittävästi parisuhde/seksi-kokenut on turn-off jo pelkästään tästä syystä, ja toisaalta kaikki naisemme taasen ovat paljon parisuhde/seksi- kokeneita jo varsin varhaisesta iästä ."

        Useimmat tutut tytöt ovat menettäneet neitsyytensä lukiossa kuten useimmat tutut pojatkin.

        Taas jauhatte niitä neitsyyksiä ja jotain nuoruuden aikaisia biletyksiä ja tulkitsette minua ikäänkuin niiden vuoksi katsoisin naisen olevan jäte. Tätä tulkintaa olen niin helvetin monta kertaa jo oikaissut että se todellakin alkaa jo tympiä. Siksi tuon sanankin naisjäte tähän laitoin kuvamaan tarkoittamiani jo kaiken kauneutensa naisena ja yleensä naiseutensa menettäneitä naisia, että en taas tulisi tulkituksi niin kuin pitäisin jo jotain neitsyytensä menettänyttä ja nuorena vähän bilettänyttä naista siksi kelvottomana parisuhteeseen.
        Turha tällaista paskaa on kyllä jatkaa kun sieltä ei kuitenkaan koskaaan muunlaisia tulkintoja tule kirjoitti sitten miten hyvänsä.

        Sinä tuossa sanot nussineesi naista ensimmäisen kerran 21 vuotiaana ja että et ollut naiselle turn-off vaikka nainen oli sinua paljon kokeneempi näisssä asioissa. Tämä on ihan hyvin uskottava asia.
        Mutta jos mies on vaikkapa jo 25 tai sen yli puhumattakaan yli kolmikymppisistä ja ei vielä silloinkaan ole paljon nussinut naisia niin kyllä tällainen mies on silloin naiselle turn-off pelkästään siksi että ei hänellä ole kokemusta näissä nussimisjutuissa.



        " Eli siis olet perheenperustamisiässä oleva mies, jonka mielestä nainen muuttuu ihmisjätteeksi vaihdevuosien myötä? "

        Nuo varsinaiset perheen perustamisiät elämässä ajoittuvat tietenkin sinne parikymppisyyteen ja vielä vähän päältä kolmen kympin, mutta en tässä nyt sellaista elämän vaihetta tarkoita vaan jotain nelikymppistä ja viisikymppistäkin perheetöntä lapsetonta miestä.
        Niin se on että jostain tällaisesta naisesta ei siis enää ole siihenkään että hänen kanssaan lapsen voisi saada, ja jos ei häneen voi ihastua muutenkaan enää naisena eikä ole vielä mitään yhteisiä taustojakaan jotta muutenkaan seuraksi sopisi niin eipä se juuri enää kannata tällaisten naisten kanssa ruveta alkuunkaan olemaan.




        "Lopuksi totean että kyllä mä ainakin voin kiinnostua ikäisestäni naisesta ihan helposti. Ja monesti jos pitkän suhteen löytää niin kiinnostus ei lopu siihen kun vaihdevuodet alkavat. Eli ei tää sun teoria ihan toimi."

        Tätä asiaa olen yrittänyt selittää sillä kun sanon 'ei voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena'


      • ...
        laistaa--- kirjoitti:

        Yrität laistaa itse asian mistä kysymys on puhumalla korkkauksista ja neitsyistä. Ei tässä nyt siitä ole kyse vaan naisista tai paremminkin nussijamestareille jo kelpaamattomiksi tulleisa naisjätteistä joista ei kertakaikkiaan enää naisiksi ole ja joihin ei juuri kukaan mies enää voi ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena saati joku vähemmän parisuhde/seksi-kokenut lapseton sinkkumies.
        Luuletko sinä ettei minulla olisi olut tilaisuutta korkata montakin naista alta kaksikymppisenä, jätin vaan ne korkkaamatta. Olin nuorena naivi enkä tiennyt miten puskissa nussijalaumat väijyvät ja eivät jätä ainuttakaan tilaisuutta käyttämättä nussiakseen naisia ja varsinkin korkatakseen nuoren naisen.

        Mä en aina tiedä, että itkisinkö vai naurasinko lukiessani sun juttujasi (en muuten edes tajua että miksi luen)..Nykyisin olen päätynyt jälkimmäiseen, koska sulla on pahasti levy jäänyt päälle. Sama jutut ja ilmaisut olet jo monet kerrat tänne suoltanut. Noista puskissa väijyvistä nussijalaumoista en ole kyllä tainnut ennen lukea..


      • ...
        guppe haahuilee kirjoitti:

        Kyllä on himmee tyyppi.

        "Kyllä on himmee tyyppi."

        Totta..Jopa Älymieskin vaikuttaa inhimilliseltä tuohon verrattuna..Ehkä..Älymies tod.näk. jankuttaa samaan tyyliin kuin hra47 vielä viiskymppisenäkin tällä palstalla..


      • mitenkä niin
        ... kirjoitti:

        "Kyllä on himmee tyyppi."

        Totta..Jopa Älymieskin vaikuttaa inhimilliseltä tuohon verrattuna..Ehkä..Älymies tod.näk. jankuttaa samaan tyyliin kuin hra47 vielä viiskymppisenäkin tällä palstalla..

        ei ole himmee!!!
        tää on parasta mitä s24 palstoilla on aikoihin ollut.
        toivon että herra jaksaa vielä kertoa panomestareista, nussijalaumoista yms.


      • ROFLMAO!!!
        mitenkä niin kirjoitti:

        ei ole himmee!!!
        tää on parasta mitä s24 palstoilla on aikoihin ollut.
        toivon että herra jaksaa vielä kertoa panomestareista, nussijalaumoista yms.

        tarkoittaakohan ne nussijalaumat jotakin orgioiden tyyppistä ryhmäseksihommaa yksityistiloissa? Ei oo itsellä kiinnostusta ilmoittautua moiseen mukaan tai edes katselemaan. Herralla saattaa olla tämmöisistä kekkereistä jotain insidetietoo..kyllä kai semmoinen nussijalauma jää vähäksi aikaa takaraivoon kummittelemaan :D luulen että sellaiseen nussijalaumaan ei ulkosalla meidän leveyksillä noin vain törmää,tosin olihan meillä tosi lämmin tämä viimeisin kesä..
        Edelleen olisin pitkään sinkkuna olleena naisena kiinnostunut näistä panomestareista,mistä tällaisen voisi tavata ja miten sen pätevyyden voisi päällepäin todeta..tuskin niillä mitään tutkintotodistuksia on,vai? XD


      • ...
        mitenkä niin kirjoitti:

        ei ole himmee!!!
        tää on parasta mitä s24 palstoilla on aikoihin ollut.
        toivon että herra jaksaa vielä kertoa panomestareista, nussijalaumoista yms.

        "toivon että herra jaksaa vielä kertoa panomestareista, nussijalaumoista yms"

        Voit uskoa, että jaksaa kyllä..Mut sitten kun olet jo samat jutut lukenut sataan kertaan niin kyllä säkin alat pitää tyyppiä himmeenä.

        Mulle ei vaan mene jakeluun, että miten nainen "menettää nuoruuden kauneutensa ja naiseutensa" siinä kun "nussijamiehet on nussineet ja nainen on ollut nussijamiesten panoverkostossa (hitto mikä sana :D). Kyllä ne on muut elämän tavat huonot geenit jos kauneus häviää.


      • ROFLMAO!!!
        ... kirjoitti:

        "toivon että herra jaksaa vielä kertoa panomestareista, nussijalaumoista yms"

        Voit uskoa, että jaksaa kyllä..Mut sitten kun olet jo samat jutut lukenut sataan kertaan niin kyllä säkin alat pitää tyyppiä himmeenä.

        Mulle ei vaan mene jakeluun, että miten nainen "menettää nuoruuden kauneutensa ja naiseutensa" siinä kun "nussijamiehet on nussineet ja nainen on ollut nussijamiesten panoverkostossa (hitto mikä sana :D). Kyllä ne on muut elämän tavat huonot geenit jos kauneus häviää.

        Komppaan sua! Panoverkoston mä olin unohtaa :DD
        Onko mun isikin nussijamies? Vaari? Setä? Veli?
        Ketä ne nussijamiehet on? Palomiehiä? Hitsaajia? Kaupankassoja vai opettajia?
        :DD


      • se nyt-----
        ... kirjoitti:

        Mä en aina tiedä, että itkisinkö vai naurasinko lukiessani sun juttujasi (en muuten edes tajua että miksi luen)..Nykyisin olen päätynyt jälkimmäiseen, koska sulla on pahasti levy jäänyt päälle. Sama jutut ja ilmaisut olet jo monet kerrat tänne suoltanut. Noista puskissa väijyvistä nussijalaumoista en ole kyllä tainnut ennen lukea..

        Se nyt ainakin on selvä asia että jos suominainen tulkitsee miehen parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneeksi niin automaattisesti hän tällaisen miehen demonisoi ja kelvottomaksi luuseriksi leimaa eikä hänellä ole edes mitään haluakaan tällaista miestä ymmärtää. No ei nyt minulle tämän takia sikäli suru puseroon tule kun yhtäältä tiedän minkä näköistä ja olista tavaraa tavallinen suominainen aines on, ja kun toisaalta minulla on onneksi vielä sentään mahdollisuus ainakin aika pitkälle vetäytyäkkin tästä maasta.


      • näin---
        ROFLMAO!!! kirjoitti:

        tarkoittaakohan ne nussijalaumat jotakin orgioiden tyyppistä ryhmäseksihommaa yksityistiloissa? Ei oo itsellä kiinnostusta ilmoittautua moiseen mukaan tai edes katselemaan. Herralla saattaa olla tämmöisistä kekkereistä jotain insidetietoo..kyllä kai semmoinen nussijalauma jää vähäksi aikaa takaraivoon kummittelemaan :D luulen että sellaiseen nussijalaumaan ei ulkosalla meidän leveyksillä noin vain törmää,tosin olihan meillä tosi lämmin tämä viimeisin kesä..
        Edelleen olisin pitkään sinkkuna olleena naisena kiinnostunut näistä panomestareista,mistä tällaisen voisi tavata ja miten sen pätevyyden voisi päällepäin todeta..tuskin niillä mitään tutkintotodistuksia on,vai? XD

        Näin se menee tämä tulkinta jos vähänkin runollisemmin asioita pyrkii ilmaisemaan. Jos taas yrittää ilmaista asioita viimeisen päälle suorasti niin sitten syytetään typeräksi jaarittelijaksi jota ei kukaan jaksa edes lukea. Siis tuo ilmaisu puskissa väijyvät nussijalaumat oli runollinen, ja kyllä sen tiedät mitä sillä tässä yhteydessä tarkoitin lähdit vaan saivartelemaan ihan tarkoitushakuisesti.


      • ...
        ROFLMAO!!! kirjoitti:

        Komppaan sua! Panoverkoston mä olin unohtaa :DD
        Onko mun isikin nussijamies? Vaari? Setä? Veli?
        Ketä ne nussijamiehet on? Palomiehiä? Hitsaajia? Kaupankassoja vai opettajia?
        :DD

        Kyllä sun isi on varmaan nussijamies tai ainakin kerran on päässyt nussimaan :)..Mua kans kiinnostais tietää, että ketä ne paljon puhutut nussijamiehet (joilla on panoverkosto) oikein on. Jos ne on esim. palomiehiä niin sit kun menis paloasemalle, niin siellä ois nussijalauma väijymässä :DD.


      • ...
        näin--- kirjoitti:

        Näin se menee tämä tulkinta jos vähänkin runollisemmin asioita pyrkii ilmaisemaan. Jos taas yrittää ilmaista asioita viimeisen päälle suorasti niin sitten syytetään typeräksi jaarittelijaksi jota ei kukaan jaksa edes lukea. Siis tuo ilmaisu puskissa väijyvät nussijalaumat oli runollinen, ja kyllä sen tiedät mitä sillä tässä yhteydessä tarkoitin lähdit vaan saivartelemaan ihan tarkoitushakuisesti.

        "jos vähänkin runollisemmin asioita pyrkii ilmaisemaan."

        Anteeksi nyt vaan mutta mulla on vähän eri käsitys runoudesta. Tai ehkä sun suuntaus on inhorealismi. Ainakin sana "naisjäte" kuulostaa siltä. Mutta kyllä mun mielestä ainakin sun kirjoituksesi on nimenomaan sitä jaarittelua, enkä tosiaan ymmärrä, että miksi edes niitä luen.


      • etkö-----
        ... kirjoitti:

        "toivon että herra jaksaa vielä kertoa panomestareista, nussijalaumoista yms"

        Voit uskoa, että jaksaa kyllä..Mut sitten kun olet jo samat jutut lukenut sataan kertaan niin kyllä säkin alat pitää tyyppiä himmeenä.

        Mulle ei vaan mene jakeluun, että miten nainen "menettää nuoruuden kauneutensa ja naiseutensa" siinä kun "nussijamiehet on nussineet ja nainen on ollut nussijamiesten panoverkostossa (hitto mikä sana :D). Kyllä ne on muut elämän tavat huonot geenit jos kauneus häviää.

        Etkö osaa katsoa omaa kuvaasi ilmeinesi peilistä. Luuletko että ei ilmeeseesi vaikutta eletty elämä kokemuksineen. nämä naisen kasvonilmeet taas ovat yksi hyvin keskeinen osa hänen kauneuttaan. Kauneus naisessa taas on miehelle se kaikkein tärkein asia.


      • ROFLMAO!!!
        ... kirjoitti:

        Kyllä sun isi on varmaan nussijamies tai ainakin kerran on päässyt nussimaan :)..Mua kans kiinnostais tietää, että ketä ne paljon puhutut nussijamiehet (joilla on panoverkosto) oikein on. Jos ne on esim. palomiehiä niin sit kun menis paloasemalle, niin siellä ois nussijalauma väijymässä :DD.

        Sit kyllä pitäis olla ehdottomasti myös kovaääninen nussijahälytin jolla palavan puutteen yllättäessä saisi nussijamiehet 20 minuutin kuluessa paikalle :DD

        öitä:)


      • ROFLMAO!!!
        näin--- kirjoitti:

        Näin se menee tämä tulkinta jos vähänkin runollisemmin asioita pyrkii ilmaisemaan. Jos taas yrittää ilmaista asioita viimeisen päälle suorasti niin sitten syytetään typeräksi jaarittelijaksi jota ei kukaan jaksa edes lukea. Siis tuo ilmaisu puskissa väijyvät nussijalaumat oli runollinen, ja kyllä sen tiedät mitä sillä tässä yhteydessä tarkoitin lähdit vaan saivartelemaan ihan tarkoitushakuisesti.

        Ei helvetti..runollisempaa on viikatemiehen vierailukin alatyyliseen kirjoitteluusi verrattuna:DD


      • ...
        etkö----- kirjoitti:

        Etkö osaa katsoa omaa kuvaasi ilmeinesi peilistä. Luuletko että ei ilmeeseesi vaikutta eletty elämä kokemuksineen. nämä naisen kasvonilmeet taas ovat yksi hyvin keskeinen osa hänen kauneuttaan. Kauneus naisessa taas on miehelle se kaikkein tärkein asia.

        Toki joka aamu ainakin katson peiliin..Ilme on kyl aika hapan, koska en ole ollut nussijamiesten panoverkostossa suuremmin. Pienimuotoisesti kyllä kauan sitten. Sanontahan menee, että sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta..


      • ROFLMAO!!!
        ... kirjoitti:

        Toki joka aamu ainakin katson peiliin..Ilme on kyl aika hapan, koska en ole ollut nussijamiesten panoverkostossa suuremmin. Pienimuotoisesti kyllä kauan sitten. Sanontahan menee, että sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta..

        Keksin uuden tittelin: Ylipanija :DD sairaalassakin on ylilääkäri ja ylihoitaja :DD Haluan oman ylipanijan..

        nojoo,nyt nukkumaan!:)


      • jätä-----
        ... kirjoitti:

        "jos vähänkin runollisemmin asioita pyrkii ilmaisemaan."

        Anteeksi nyt vaan mutta mulla on vähän eri käsitys runoudesta. Tai ehkä sun suuntaus on inhorealismi. Ainakin sana "naisjäte" kuulostaa siltä. Mutta kyllä mun mielestä ainakin sun kirjoituksesi on nimenomaan sitä jaarittelua, enkä tosiaan ymmärrä, että miksi edes niitä luen.

        Jätä jätä ihmeessä lukematta. Luuletko että olen niin kovin innokas tänne kirjoittelemaan.
        Kyllä te minusta aika pian eroon pääsettekin. On minulla totisesti muutakin tekemistä ja ajanvietettä kuin tänne kirjoitelu. Niin ja on minulla vielä niitä naisiakin saatavilla vaikka jo vanhempi äijä olenkin. Suominaisten kanssa en en tosin halua olla missään tekemisissä.

        Etkö sinä muka osaa erottaa sitä mitä tarkoitetaan runollisella ilmaisulla siitä mitä tarkoitetaan runoudella. Runollinen ilmaisu ei siis tarkoita välttämättä esim. sitä että kirjotetaan jotain riimejä johonkin mittamuotoon. No kyllä sinä nämä asiat tietenkin osaat erottaa, teet vaan tarkoitushakuisia tulkintojasi.


      • ...
        jätä----- kirjoitti:

        Jätä jätä ihmeessä lukematta. Luuletko että olen niin kovin innokas tänne kirjoittelemaan.
        Kyllä te minusta aika pian eroon pääsettekin. On minulla totisesti muutakin tekemistä ja ajanvietettä kuin tänne kirjoitelu. Niin ja on minulla vielä niitä naisiakin saatavilla vaikka jo vanhempi äijä olenkin. Suominaisten kanssa en en tosin halua olla missään tekemisissä.

        Etkö sinä muka osaa erottaa sitä mitä tarkoitetaan runollisella ilmaisulla siitä mitä tarkoitetaan runoudella. Runollinen ilmaisu ei siis tarkoita välttämättä esim. sitä että kirjotetaan jotain riimejä johonkin mittamuotoon. No kyllä sinä nämä asiat tietenkin osaat erottaa, teet vaan tarkoitushakuisia tulkintojasi.

        "Luuletko että olen niin kovin innokas tänne kirjoittelemaan. "

        Tuo oli varmaan kompakysymys??


      • no------
        ROFLMAO!!! kirjoitti:

        Ei helvetti..runollisempaa on viikatemiehen vierailukin alatyyliseen kirjoitteluusi verrattuna:DD

        No ei mikään tyyli runollisuutta pois sulje eikä alatyyli yhtään sen kummemmin, ja kyllä sinä sen tiedätkin.
        Joku matemaattinen teoreemalause on asia joka hyvin käy sellaisesta esimerkistä joka ei ole lainkaan runollinen ilmaisu.


      • mutta----
        ... kirjoitti:

        Toki joka aamu ainakin katson peiliin..Ilme on kyl aika hapan, koska en ole ollut nussijamiesten panoverkostossa suuremmin. Pienimuotoisesti kyllä kauan sitten. Sanontahan menee, että sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta..

        " Sanontahan menee, että sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.. "

        Kaikenlaisia sanontoja niitä on, ja niitä on yksi jos toinenkin murjaissut, ja niitä yleensä pidetään hyvinä sen mukaan josko ne juuri itselle sopivat.

        Niin , mutta osaatko sanoa miksi nuoret kauniit naiset ovat miesten mielestä kauneita vaikka eivät olekkaan kenekään miehen nussittavana ja vaikka heillä ei ole parisuhdekokemuksia. Itse asissa tällaiset naiset kummasti pakkaavat näyttämään vielä paremman nnäköisiltä mitä ne nuoret naiset jotka jo ovat vakituisesti nussittavana tai joilla on jo monia parisuhdekokemuksia takanaan, puhumattakaan niistä naisista jotka ovat jo tulleet jätetyiksi tai vaihdetuiksi parempiin.


      • nyt----
        ... kirjoitti:

        "Luuletko että olen niin kovin innokas tänne kirjoittelemaan. "

        Tuo oli varmaan kompakysymys??

        Nyt kyllä olen aika paljon kirjoitellut, mutta kyllä tämä tähän alkaakin jon jäädä.


      • hjkhhf
        kyllä----- kirjoitti:

        Kyllä minä sen nyt jumalauta tiedän että ihmiset nussii, ja ei siinä mitään erityistä ole eikä siitä tarvitse minulle tiedottaa ja vääntää sellaista että minä sitä jonain ihmeellisenä asiana pitäisin. Ilmeisesti jonain seksuaaliliberaalista vallankumousjuttua saarnaavana haluatte patsastella, mikä on jo pitkään ollut huvittavakin asia sikäli jos tällaista saarnaamista sellaisena juttuna pidetään. Satun muuten olemaan perillä myöskin siitäkin että seksuaalisuus on yksi perusvieteistä, se vaan tässä ihmetyttää jos tämäkään asia ei ole esim. jo aiemmista kommenteistanikin hyvin ilmi tullut vaikka en sitä erityisemmin ole näin maininnut.

        Vielä kerran. Tarkoitin siis niitä jo naisjätteiksi muuttuneita naisia ja siis sellaisia jotka useimmiten ovat jo liian vanhoja lapsenkin saamista ajatellen. Ovat siis sellaisia naisia joihin ei kukaan mies voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena. Se asia sitten miten paljon ja kuinka monien miesten kanssa he ovat nussineeet ja panoverkostoissa tai parisuhteissa olleet on oma juttunsa, mutta sillä ei näiden naisten osalta ole enää edes mitään merkitystä ajatellen heidän kiinnostavuuttaan koska he ovat jo kaikkienkin miesten silmissä kiinnostamattomiksi naisjätteiksi muuttuneet.

        Oma lukunsa on sitten se asia kun yhtäältä naisillemme mies joka ei ole riittävästi parisuhde/seksi-kokenut on turn-off jo pelkästään tästä syystä, ja toisaalta kaikki naisemme taasen ovat paljon parisuhde/seksi- kokeneita jo varsin varhaisesta iästä .

        Ihmeen paljon sinua huolettaa ja kiinnostaa nämä "naisjätteet", joista et koskaam voisi olla kiinnostunut? Miksi helvetissä jauhat asiasta, jos kerran naisjätteet ei edes kiinnosta??


      • menisit pois
        nyt---- kirjoitti:

        Nyt kyllä olen aika paljon kirjoitellut, mutta kyllä tämä tähän alkaakin jon jäädä.

        Lupaat vaan.


      • asenteesi--
        hjkhhf kirjoitti:

        Ihmeen paljon sinua huolettaa ja kiinnostaa nämä "naisjätteet", joista et koskaam voisi olla kiinnostunut? Miksi helvetissä jauhat asiasta, jos kerran naisjätteet ei edes kiinnosta??

        Minusta asenteesi tähän asiaan on vähän outo.
        Vaikka ei nämä tällaiset naiset minua kiinnostakkaan naisina henkilökohtaisella tasolla ja sikäli ovat minulle yhdentekeviä, niin ei se sitä poissulje ettenkö silti voisi heistä kiinnostunut olla siksi kun he tähän samaan naisasetelmaamme selvästi kuuluvat. Minusta nämä naiset ja heidän tilansa heijastavat hyvin juuri sitä miten hekin nuorempana ja yleensä varsinaisesti paritteluikäiset nuoret ja nuorehkot naisemme ja myös heidän kanssaan parittelevat miehet käyttäytyvät parisuhde/seksi-markkinoillamme.


      • potaskaako kaikki
        asenteesi-- kirjoitti:

        Minusta asenteesi tähän asiaan on vähän outo.
        Vaikka ei nämä tällaiset naiset minua kiinnostakkaan naisina henkilökohtaisella tasolla ja sikäli ovat minulle yhdentekeviä, niin ei se sitä poissulje ettenkö silti voisi heistä kiinnostunut olla siksi kun he tähän samaan naisasetelmaamme selvästi kuuluvat. Minusta nämä naiset ja heidän tilansa heijastavat hyvin juuri sitä miten hekin nuorempana ja yleensä varsinaisesti paritteluikäiset nuoret ja nuorehkot naisemme ja myös heidän kanssaan parittelevat miehet käyttäytyvät parisuhde/seksi-markkinoillamme.

        Ymmärtikö joku mitä tässä sanottiin?


      • mitään väliä
        potaskaako kaikki kirjoitti:

        Ymmärtikö joku mitä tässä sanottiin?

        ymmärtääkö noista kirjoituksista mitään, pääasi että tarinaa tulee.
        Itse en aiemmin ollut kuullut puhuttavankaan esim. panoverkostoista, nussijamestareista,
        nussijalaumoista, naisjätteistä ym.
        minulla on ollut hauskaa lukiessani kyseisen herran tarinoita ja toivon että
        hän jatkaa kirjoitteluaan.
        -kiitos-


      • Ei noin
        taas----- kirjoitti:

        Taas jauhatte niitä neitsyyksiä ja jotain nuoruuden aikaisia biletyksiä ja tulkitsette minua ikäänkuin niiden vuoksi katsoisin naisen olevan jäte. Tätä tulkintaa olen niin helvetin monta kertaa jo oikaissut että se todellakin alkaa jo tympiä. Siksi tuon sanankin naisjäte tähän laitoin kuvamaan tarkoittamiani jo kaiken kauneutensa naisena ja yleensä naiseutensa menettäneitä naisia, että en taas tulisi tulkituksi niin kuin pitäisin jo jotain neitsyytensä menettänyttä ja nuorena vähän bilettänyttä naista siksi kelvottomana parisuhteeseen.
        Turha tällaista paskaa on kyllä jatkaa kun sieltä ei kuitenkaan koskaaan muunlaisia tulkintoja tule kirjoitti sitten miten hyvänsä.

        Sinä tuossa sanot nussineesi naista ensimmäisen kerran 21 vuotiaana ja että et ollut naiselle turn-off vaikka nainen oli sinua paljon kokeneempi näisssä asioissa. Tämä on ihan hyvin uskottava asia.
        Mutta jos mies on vaikkapa jo 25 tai sen yli puhumattakaan yli kolmikymppisistä ja ei vielä silloinkaan ole paljon nussinut naisia niin kyllä tällainen mies on silloin naiselle turn-off pelkästään siksi että ei hänellä ole kokemusta näissä nussimisjutuissa.



        " Eli siis olet perheenperustamisiässä oleva mies, jonka mielestä nainen muuttuu ihmisjätteeksi vaihdevuosien myötä? "

        Nuo varsinaiset perheen perustamisiät elämässä ajoittuvat tietenkin sinne parikymppisyyteen ja vielä vähän päältä kolmen kympin, mutta en tässä nyt sellaista elämän vaihetta tarkoita vaan jotain nelikymppistä ja viisikymppistäkin perheetöntä lapsetonta miestä.
        Niin se on että jostain tällaisesta naisesta ei siis enää ole siihenkään että hänen kanssaan lapsen voisi saada, ja jos ei häneen voi ihastua muutenkaan enää naisena eikä ole vielä mitään yhteisiä taustojakaan jotta muutenkaan seuraksi sopisi niin eipä se juuri enää kannata tällaisten naisten kanssa ruveta alkuunkaan olemaan.




        "Lopuksi totean että kyllä mä ainakin voin kiinnostua ikäisestäni naisesta ihan helposti. Ja monesti jos pitkän suhteen löytää niin kiinnostus ei lopu siihen kun vaihdevuodet alkavat. Eli ei tää sun teoria ihan toimi."

        Tätä asiaa olen yrittänyt selittää sillä kun sanon 'ei voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena'

        "Taas jauhatte niitä neitsyyksiä ja jotain nuoruuden aikaisia biletyksiä ja tulkitsette minua ikäänkuin niiden vuoksi katsoisin naisen olevan jäte. Tätä tulkintaa olen niin helvetin monta kertaa jo oikaissut että se todellakin alkaa jo tympiä. Siksi tuon sanankin naisjäte tähän laitoin kuvamaan tarkoittamiani jo kaiken kauneutensa naisena ja yleensä naiseutensa menettäneitä naisia, että en taas tulisi tulkituksi niin kuin pitäisin jo jotain neitsyytensä menettänyttä ja nuorena vähän bilettänyttä naista siksi kelvottomana parisuhteeseen."

        No kun mä en tiedä mikä tällainen nainen on. Vanha nainen? Jos vastaus on vanha nainen, niin se on sinun ja minun näkökulma omasta elämäntilanteesta katsoen. 90v leskimies ja isoisoisä pitää eri kriteerejä.

        "Sinä tuossa sanot nussineesi naista ensimmäisen kerran 21 vuotiaana ja että et ollut naiselle turn-off vaikka nainen oli sinua paljon kokeneempi näisssä asioissa. Tämä on ihan hyvin uskottava asia."

        Helvetin vaikea sitä oli silloin uskoa.

        "Mutta jos mies on vaikkapa jo 25 tai sen yli puhumattakaan yli kolmikymppisistä ja ei vielä silloinkaan ole paljon nussinut naisia niin kyllä tällainen mies on silloin naiselle turn-off pelkästään siksi että ei hänellä ole kokemusta näissä nussimisjutuissa."

        Missä se raja sitten menee? Mulle tuo naimattomuus alkoi muodostua rasitteeksi intissä. En tiedä paljonko pojat puhuivat paskaa mutta useimmilla tuntui olevan vakituinen tyttöystävä ja taisin olla sen inttirupeaman aikana ainoa kundi joka ei niistä sinkuista päässyt kertaakaan panolle. Pelkästään pussailemaan peräti kahdesti.

        "Nuo varsinaiset perheen perustamisiät elämässä ajoittuvat tietenkin sinne parikymppisyyteen ja vielä vähän päältä kolmen kympin, mutta en tässä nyt sellaista elämän vaihetta tarkoita vaan jotain nelikymppistä ja viisikymppistäkin perheetöntä lapsetonta miestä."

        Eli puhut siis miehistä joita ei onnannut nuorena ja jotka jotenkin "ansaitsevat" lisääntymisikäisen vaimon eläkeiässä? Näitä on aika pieni prosentti. Itse sanoisin että hankitaan se lapsi kun vielä saa lisääntymisikäistä seuraa tai sitten otetaan kypsällä iällä toinen vanhus vierelle.

        "Niin se on että jostain tällaisesta naisesta ei siis enää ole siihenkään että hänen kanssaan lapsen voisi saada, ja jos ei häneen voi ihastua muutenkaan enää naisena eikä ole vielä mitään yhteisiä taustojakaan jotta muutenkaan seuraksi sopisi niin eipä se juuri enää kannata tällaisten naisten kanssa ruveta alkuunkaan olemaan."

        Selventää vielä lisää. Puhut peräkammarinpojista.

        "Tätä asiaa olen yrittänyt selittää sillä kun sanon 'ei voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena'"

        Voisin varmaan ihastua uutena tuttavuutena kuusikymppiseen sitten kun olen samanikäinen.


      • marko.
        Ei noin kirjoitti:

        "Taas jauhatte niitä neitsyyksiä ja jotain nuoruuden aikaisia biletyksiä ja tulkitsette minua ikäänkuin niiden vuoksi katsoisin naisen olevan jäte. Tätä tulkintaa olen niin helvetin monta kertaa jo oikaissut että se todellakin alkaa jo tympiä. Siksi tuon sanankin naisjäte tähän laitoin kuvamaan tarkoittamiani jo kaiken kauneutensa naisena ja yleensä naiseutensa menettäneitä naisia, että en taas tulisi tulkituksi niin kuin pitäisin jo jotain neitsyytensä menettänyttä ja nuorena vähän bilettänyttä naista siksi kelvottomana parisuhteeseen."

        No kun mä en tiedä mikä tällainen nainen on. Vanha nainen? Jos vastaus on vanha nainen, niin se on sinun ja minun näkökulma omasta elämäntilanteesta katsoen. 90v leskimies ja isoisoisä pitää eri kriteerejä.

        "Sinä tuossa sanot nussineesi naista ensimmäisen kerran 21 vuotiaana ja että et ollut naiselle turn-off vaikka nainen oli sinua paljon kokeneempi näisssä asioissa. Tämä on ihan hyvin uskottava asia."

        Helvetin vaikea sitä oli silloin uskoa.

        "Mutta jos mies on vaikkapa jo 25 tai sen yli puhumattakaan yli kolmikymppisistä ja ei vielä silloinkaan ole paljon nussinut naisia niin kyllä tällainen mies on silloin naiselle turn-off pelkästään siksi että ei hänellä ole kokemusta näissä nussimisjutuissa."

        Missä se raja sitten menee? Mulle tuo naimattomuus alkoi muodostua rasitteeksi intissä. En tiedä paljonko pojat puhuivat paskaa mutta useimmilla tuntui olevan vakituinen tyttöystävä ja taisin olla sen inttirupeaman aikana ainoa kundi joka ei niistä sinkuista päässyt kertaakaan panolle. Pelkästään pussailemaan peräti kahdesti.

        "Nuo varsinaiset perheen perustamisiät elämässä ajoittuvat tietenkin sinne parikymppisyyteen ja vielä vähän päältä kolmen kympin, mutta en tässä nyt sellaista elämän vaihetta tarkoita vaan jotain nelikymppistä ja viisikymppistäkin perheetöntä lapsetonta miestä."

        Eli puhut siis miehistä joita ei onnannut nuorena ja jotka jotenkin "ansaitsevat" lisääntymisikäisen vaimon eläkeiässä? Näitä on aika pieni prosentti. Itse sanoisin että hankitaan se lapsi kun vielä saa lisääntymisikäistä seuraa tai sitten otetaan kypsällä iällä toinen vanhus vierelle.

        "Niin se on että jostain tällaisesta naisesta ei siis enää ole siihenkään että hänen kanssaan lapsen voisi saada, ja jos ei häneen voi ihastua muutenkaan enää naisena eikä ole vielä mitään yhteisiä taustojakaan jotta muutenkaan seuraksi sopisi niin eipä se juuri enää kannata tällaisten naisten kanssa ruveta alkuunkaan olemaan."

        Selventää vielä lisää. Puhut peräkammarinpojista.

        "Tätä asiaa olen yrittänyt selittää sillä kun sanon 'ei voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena'"

        Voisin varmaan ihastua uutena tuttavuutena kuusikymppiseen sitten kun olen samanikäinen.

        On nämä erään herran kirjoitukset hauskoja ja vaativat useita lukukertoja
        ennen kuin "aukeavat" lukijalleen- jos aukeavat.
        Hän mainitsee usein seksi-ja parisuhdemarkkinoilta syrjäytyneet miehet, minä olen
        juuri sellainen.
        En ole mikään peräkammaripoika, enkä mikään rantojen pultsari, vaan terveet
        elämäntavat omaava ja nuhteettomasti elelevä, omillani toimeentuleva nelikymppinen
        mies. Naismaailmassa minulla ei ole kysyntää, koska olen aivan liian ujo ja epävarma
        naisten seurassa, enkä kykene tekemään minkäänlaista aloitetta.
        Olen jo hyväksynyt sen tosiasian ettei minulla tule koskaan olemaan lapsia tai
        puolisoa.
        En tiedä onko tämä oikea paikka tälle kirjoitukselle, mutta sainpahan purkaa
        tuntojani.
        Kiitos, että luit.


      • Ei noin
        marko. kirjoitti:

        On nämä erään herran kirjoitukset hauskoja ja vaativat useita lukukertoja
        ennen kuin "aukeavat" lukijalleen- jos aukeavat.
        Hän mainitsee usein seksi-ja parisuhdemarkkinoilta syrjäytyneet miehet, minä olen
        juuri sellainen.
        En ole mikään peräkammaripoika, enkä mikään rantojen pultsari, vaan terveet
        elämäntavat omaava ja nuhteettomasti elelevä, omillani toimeentuleva nelikymppinen
        mies. Naismaailmassa minulla ei ole kysyntää, koska olen aivan liian ujo ja epävarma
        naisten seurassa, enkä kykene tekemään minkäänlaista aloitetta.
        Olen jo hyväksynyt sen tosiasian ettei minulla tule koskaan olemaan lapsia tai
        puolisoa.
        En tiedä onko tämä oikea paikka tälle kirjoitukselle, mutta sainpahan purkaa
        tuntojani.
        Kiitos, että luit.

        Samat fiilikset. Pidän erittäin epätodennäköisenä että talutan koskaan ketään alttarille tai lisäännyn ainakaan siten että olisin sen lapsen kanssa enempää tekemisissä. Spermaa olen kyllä luovuttanut, joten biologisesti mulla kai on lapsia. Haluaisin kuitenkin oman perheen.

        Mutta kuka sitä tällaista katselisi.


      • joo -------
        Ei noin kirjoitti:

        "Taas jauhatte niitä neitsyyksiä ja jotain nuoruuden aikaisia biletyksiä ja tulkitsette minua ikäänkuin niiden vuoksi katsoisin naisen olevan jäte. Tätä tulkintaa olen niin helvetin monta kertaa jo oikaissut että se todellakin alkaa jo tympiä. Siksi tuon sanankin naisjäte tähän laitoin kuvamaan tarkoittamiani jo kaiken kauneutensa naisena ja yleensä naiseutensa menettäneitä naisia, että en taas tulisi tulkituksi niin kuin pitäisin jo jotain neitsyytensä menettänyttä ja nuorena vähän bilettänyttä naista siksi kelvottomana parisuhteeseen."

        No kun mä en tiedä mikä tällainen nainen on. Vanha nainen? Jos vastaus on vanha nainen, niin se on sinun ja minun näkökulma omasta elämäntilanteesta katsoen. 90v leskimies ja isoisoisä pitää eri kriteerejä.

        "Sinä tuossa sanot nussineesi naista ensimmäisen kerran 21 vuotiaana ja että et ollut naiselle turn-off vaikka nainen oli sinua paljon kokeneempi näisssä asioissa. Tämä on ihan hyvin uskottava asia."

        Helvetin vaikea sitä oli silloin uskoa.

        "Mutta jos mies on vaikkapa jo 25 tai sen yli puhumattakaan yli kolmikymppisistä ja ei vielä silloinkaan ole paljon nussinut naisia niin kyllä tällainen mies on silloin naiselle turn-off pelkästään siksi että ei hänellä ole kokemusta näissä nussimisjutuissa."

        Missä se raja sitten menee? Mulle tuo naimattomuus alkoi muodostua rasitteeksi intissä. En tiedä paljonko pojat puhuivat paskaa mutta useimmilla tuntui olevan vakituinen tyttöystävä ja taisin olla sen inttirupeaman aikana ainoa kundi joka ei niistä sinkuista päässyt kertaakaan panolle. Pelkästään pussailemaan peräti kahdesti.

        "Nuo varsinaiset perheen perustamisiät elämässä ajoittuvat tietenkin sinne parikymppisyyteen ja vielä vähän päältä kolmen kympin, mutta en tässä nyt sellaista elämän vaihetta tarkoita vaan jotain nelikymppistä ja viisikymppistäkin perheetöntä lapsetonta miestä."

        Eli puhut siis miehistä joita ei onnannut nuorena ja jotka jotenkin "ansaitsevat" lisääntymisikäisen vaimon eläkeiässä? Näitä on aika pieni prosentti. Itse sanoisin että hankitaan se lapsi kun vielä saa lisääntymisikäistä seuraa tai sitten otetaan kypsällä iällä toinen vanhus vierelle.

        "Niin se on että jostain tällaisesta naisesta ei siis enää ole siihenkään että hänen kanssaan lapsen voisi saada, ja jos ei häneen voi ihastua muutenkaan enää naisena eikä ole vielä mitään yhteisiä taustojakaan jotta muutenkaan seuraksi sopisi niin eipä se juuri enää kannata tällaisten naisten kanssa ruveta alkuunkaan olemaan."

        Selventää vielä lisää. Puhut peräkammarinpojista.

        "Tätä asiaa olen yrittänyt selittää sillä kun sanon 'ei voi enää ihastua naisena ainakaan uutena tuttavuutena'"

        Voisin varmaan ihastua uutena tuttavuutena kuusikymppiseen sitten kun olen samanikäinen.

        " Selventää vielä lisää. Puhut peräkammarinpojista."

        No tuo on sellainen käsite jonka olen oppinut tässä ihan vasta viime vuosina. Aiemmin mieleeni tuli tästä luonnehdinnasta sosialidemokraattien lanseeraama kästie kotonaan maatilalalla elävästä pojasta joka ei ole mennyt palkkatyöhön. Demarit katsoivat että se on niin kauhiastas väärin jos tällaiselle pojalle maksetaan työttömyyskorvausta. Joka tapauksessa minä itse olen jokseenkin kaukana kummankaan tyypin peräkamarinpojasta. Ainoastaan se on yhteistä minulla ja peräkamarin pojilla että olen käytännöllisesti katsoen kokonaan ilman naisseuraa elänyt koko aikuisikäni. Minulla kyllä olikin pari hyvää naista kaksikymppiseksi asti mutta ne piti jättää kun satsasin työ/opiskeluhini, ja jo siksikin kun jouduin tuolloin lopullisesti jättämään nuoruuden maisemani.
        Olen kuvaillut vähän sitä miten koin asiallisen naisen itselleen saamisen vaikeutuvan kaksikymppisestä ja yhä enemmän niin iän karttuessa. Ja nyt sitten on jo ollut selalinen vaihe päällä että ei enää alkuunkaan koe mielekkäänä lähteä kenenkään sellaisen naisen kanssa olemaan joita saatavilla kyllä olisi ainakin periaatteessa. Tiedän kyllä että olisin saanutkin vielä myöhemmin asiallisia naisia, mutta heitä olisi pitänyt lähestyä ja oikeastaan heidät olisi pitänyt tapella itselleen toisten miesten panoverkostoista. Tällaiseen en kuitenkaan siis alkuunkaan lähtenyt.

        " Voisin varmaan ihastua uutena tuttavuutena kuusikymppiseen sitten kun olen samanikäinen."

        Niin jos sinä olet samalla tavalla perheellinen kuin se kuusikymppinen nainenkin, tai jos sinulla on jotain muuta yhteistä hänen kanssaan, niin mikset voisi ihastu ja vielä uutena tuttavuutenakin. Jos vaikka vain parisuhde/seksi-taustat ovat saanlaiset niin siinäkin on jo jotain.
        Minä taas olen yrittänyt korostaa sitä että minun taustaisellani miehellä ei ole näitä muita ulkonaisellisia juttujakaan joiden pohjalta voisin löytää jotain yhteistä tällaisten jo viisikymppisten naisten kanssa. Ja kun taas naisenakaan en voi heihin ihastua eikä heistä ole enää lapsiakaan saamaan niin se on sitten siinä. Ei juuri kannata tällaisten naisten kanssa enää ruveta olemaan vanhemmiten. En usko että jonkun tällaisen naisen kanssa olemaan alkaminen kääntäisi sosialisen eristäytyneisyydenkään kierrettä, ei siksikään kun en paljon enää voi sietää muita ihmisiä eikä fiilikseni ole enää niinkuin nuorena jolloin vielä kaipasikin toisten ihmisten seuraa ja tietenkin naisseuraakin.


      • ...
        joo ------- kirjoitti:

        " Selventää vielä lisää. Puhut peräkammarinpojista."

        No tuo on sellainen käsite jonka olen oppinut tässä ihan vasta viime vuosina. Aiemmin mieleeni tuli tästä luonnehdinnasta sosialidemokraattien lanseeraama kästie kotonaan maatilalalla elävästä pojasta joka ei ole mennyt palkkatyöhön. Demarit katsoivat että se on niin kauhiastas väärin jos tällaiselle pojalle maksetaan työttömyyskorvausta. Joka tapauksessa minä itse olen jokseenkin kaukana kummankaan tyypin peräkamarinpojasta. Ainoastaan se on yhteistä minulla ja peräkamarin pojilla että olen käytännöllisesti katsoen kokonaan ilman naisseuraa elänyt koko aikuisikäni. Minulla kyllä olikin pari hyvää naista kaksikymppiseksi asti mutta ne piti jättää kun satsasin työ/opiskeluhini, ja jo siksikin kun jouduin tuolloin lopullisesti jättämään nuoruuden maisemani.
        Olen kuvaillut vähän sitä miten koin asiallisen naisen itselleen saamisen vaikeutuvan kaksikymppisestä ja yhä enemmän niin iän karttuessa. Ja nyt sitten on jo ollut selalinen vaihe päällä että ei enää alkuunkaan koe mielekkäänä lähteä kenenkään sellaisen naisen kanssa olemaan joita saatavilla kyllä olisi ainakin periaatteessa. Tiedän kyllä että olisin saanutkin vielä myöhemmin asiallisia naisia, mutta heitä olisi pitänyt lähestyä ja oikeastaan heidät olisi pitänyt tapella itselleen toisten miesten panoverkostoista. Tällaiseen en kuitenkaan siis alkuunkaan lähtenyt.

        " Voisin varmaan ihastua uutena tuttavuutena kuusikymppiseen sitten kun olen samanikäinen."

        Niin jos sinä olet samalla tavalla perheellinen kuin se kuusikymppinen nainenkin, tai jos sinulla on jotain muuta yhteistä hänen kanssaan, niin mikset voisi ihastu ja vielä uutena tuttavuutenakin. Jos vaikka vain parisuhde/seksi-taustat ovat saanlaiset niin siinäkin on jo jotain.
        Minä taas olen yrittänyt korostaa sitä että minun taustaisellani miehellä ei ole näitä muita ulkonaisellisia juttujakaan joiden pohjalta voisin löytää jotain yhteistä tällaisten jo viisikymppisten naisten kanssa. Ja kun taas naisenakaan en voi heihin ihastua eikä heistä ole enää lapsiakaan saamaan niin se on sitten siinä. Ei juuri kannata tällaisten naisten kanssa enää ruveta olemaan vanhemmiten. En usko että jonkun tällaisen naisen kanssa olemaan alkaminen kääntäisi sosialisen eristäytyneisyydenkään kierrettä, ei siksikään kun en paljon enää voi sietää muita ihmisiä eikä fiilikseni ole enää niinkuin nuorena jolloin vielä kaipasikin toisten ihmisten seuraa ja tietenkin naisseuraakin.

        "En usko että jonkun tällaisen naisen kanssa olemaan alkaminen kääntäisi sosialisen eristäytyneisyydenkään kierrettä, ei siksikään kun en paljon enää voi sietää muita ihmisiä."

        Ihan näin "kyökkipsykologina" olisin sitä mieltä, että sinulle tekisi hyvä laajentaaelämänpiiriäsi halvan virolaisen vodkan ja tietokoneen parista ulos. Jos katselee päivät pitkät virolaisia/vvenäläisiä opiskilijatyttöjä strippaamassa niin kyllähän se vääristää asioita. Mutta ymmärrän että se tarjoa "pakopaikan" normaalista elämästä. Mutta muista, että se ei ole "tavallisten suomilyylien" vika jos itsesi olet eristänyt elämästä. Että ihan turhaan täällä haukut "naisjätteitä" ja "nussijamiehiä". Nyt pitää jatkaa ruoanlaittoa..


      • ...
        ... kirjoitti:

        "En usko että jonkun tällaisen naisen kanssa olemaan alkaminen kääntäisi sosialisen eristäytyneisyydenkään kierrettä, ei siksikään kun en paljon enää voi sietää muita ihmisiä."

        Ihan näin "kyökkipsykologina" olisin sitä mieltä, että sinulle tekisi hyvä laajentaaelämänpiiriäsi halvan virolaisen vodkan ja tietokoneen parista ulos. Jos katselee päivät pitkät virolaisia/vvenäläisiä opiskilijatyttöjä strippaamassa niin kyllähän se vääristää asioita. Mutta ymmärrän että se tarjoa "pakopaikan" normaalista elämästä. Mutta muista, että se ei ole "tavallisten suomilyylien" vika jos itsesi olet eristänyt elämästä. Että ihan turhaan täällä haukut "naisjätteitä" ja "nussijamiehiä". Nyt pitää jatkaa ruoanlaittoa..

        Niin ja jatkan vielä..Muuta nyt ihmeessä ainakin Suomesta pois jos Etelä- tai Itänaapurissamme sulla olisi parempi olla. Mutta oletko ottanut huomioon, että sielläkin saattaa olla naisjätteitä ja nussijamiesten panoverkostoja??


      • yritä----- kirjoitti:

        Älä yritä vääntää tätä asiaa miksikään henkimaailman jutuksi ja neitsytfanaatikkoudeksi. Yksi hyvin keskeinen asia tässä on se, että naisillemme jotka varmasti ovat kaikki hyvin parisuhde/seksi-kokeneita jo hyvinkin nuoresta mies joka ei ole niin kokenut näissä asioissa on pelkästään tämän takia turn-off.
        Mitä taas minä takaa tässä ajan on jo jätteiksi muuttuneet naiset, eli naiset jotka ovat lakanneet jo kelpaamasta niille miehille jotka paljon naisia nussivat ja jotka naiset ovat siis jo menettäneet kaiken nuoruuden kauneutensa ja vielä naiseutensa muutenkin.

        "mies joka ei ole niin kokenut näissä asioissa on pelkästään tämän takia turn-off."
        Tuon olen nähnyt. Jotkut naiset karttavat kuin vierasta sikaa kokematonta miestä. JA tämä on täysi asia ja eikä muuksi ole muuttunut.

        Niin kauan kun tällainen malli on, suomessa on syrjäytymistä näistä asioista. Jos ei naisessa ole sen vertaa ymmärrystä kokematonta kohtaan niin hän itse ei ole kiinnostunut syvällisemmin miehestä ollenkaan. Ajaa pelkkää omaa asiaansa ja omia tarpeitansa. Mielestäni tällainen nainen joka näin ajattelee ei ole valmis sitoutumaan.
        Sempä takia olenkin ajatellut ihan piruuttani kertoa naiselle olevani kokematon, jos lähtee kävelemään ja eikä ole innostunut niin sen tietää että ei ole oikea. Mutta jos ei lähde ja on vielä innostunut niin silloin hän on oikea, voin kertoa asian todellisuuden tai jättää kertomatta. Tämä on muuten erittäin hyvä konsti testata naista :)
        Tällä lailla varmasti jää yksin, mutta onpahan ainakin sellainen tilanne sitten että ei tule yllätyksiä naisen puolelta.


      • Ei noin
        joo ------- kirjoitti:

        " Selventää vielä lisää. Puhut peräkammarinpojista."

        No tuo on sellainen käsite jonka olen oppinut tässä ihan vasta viime vuosina. Aiemmin mieleeni tuli tästä luonnehdinnasta sosialidemokraattien lanseeraama kästie kotonaan maatilalalla elävästä pojasta joka ei ole mennyt palkkatyöhön. Demarit katsoivat että se on niin kauhiastas väärin jos tällaiselle pojalle maksetaan työttömyyskorvausta. Joka tapauksessa minä itse olen jokseenkin kaukana kummankaan tyypin peräkamarinpojasta. Ainoastaan se on yhteistä minulla ja peräkamarin pojilla että olen käytännöllisesti katsoen kokonaan ilman naisseuraa elänyt koko aikuisikäni. Minulla kyllä olikin pari hyvää naista kaksikymppiseksi asti mutta ne piti jättää kun satsasin työ/opiskeluhini, ja jo siksikin kun jouduin tuolloin lopullisesti jättämään nuoruuden maisemani.
        Olen kuvaillut vähän sitä miten koin asiallisen naisen itselleen saamisen vaikeutuvan kaksikymppisestä ja yhä enemmän niin iän karttuessa. Ja nyt sitten on jo ollut selalinen vaihe päällä että ei enää alkuunkaan koe mielekkäänä lähteä kenenkään sellaisen naisen kanssa olemaan joita saatavilla kyllä olisi ainakin periaatteessa. Tiedän kyllä että olisin saanutkin vielä myöhemmin asiallisia naisia, mutta heitä olisi pitänyt lähestyä ja oikeastaan heidät olisi pitänyt tapella itselleen toisten miesten panoverkostoista. Tällaiseen en kuitenkaan siis alkuunkaan lähtenyt.

        " Voisin varmaan ihastua uutena tuttavuutena kuusikymppiseen sitten kun olen samanikäinen."

        Niin jos sinä olet samalla tavalla perheellinen kuin se kuusikymppinen nainenkin, tai jos sinulla on jotain muuta yhteistä hänen kanssaan, niin mikset voisi ihastu ja vielä uutena tuttavuutenakin. Jos vaikka vain parisuhde/seksi-taustat ovat saanlaiset niin siinäkin on jo jotain.
        Minä taas olen yrittänyt korostaa sitä että minun taustaisellani miehellä ei ole näitä muita ulkonaisellisia juttujakaan joiden pohjalta voisin löytää jotain yhteistä tällaisten jo viisikymppisten naisten kanssa. Ja kun taas naisenakaan en voi heihin ihastua eikä heistä ole enää lapsiakaan saamaan niin se on sitten siinä. Ei juuri kannata tällaisten naisten kanssa enää ruveta olemaan vanhemmiten. En usko että jonkun tällaisen naisen kanssa olemaan alkaminen kääntäisi sosialisen eristäytyneisyydenkään kierrettä, ei siksikään kun en paljon enää voi sietää muita ihmisiä eikä fiilikseni ole enää niinkuin nuorena jolloin vielä kaipasikin toisten ihmisten seuraa ja tietenkin naisseuraakin.

        Nyt tunnen tavallaan sääliä puolestasi. Ilmaisisit itseäsi alusta asti selkeämmin.

        Noi epämääräiset naisjätejutut eivät uppoa koska oma naismakuni on vähemmän perinteinen.


      • minä--------
        ... kirjoitti:

        "En usko että jonkun tällaisen naisen kanssa olemaan alkaminen kääntäisi sosialisen eristäytyneisyydenkään kierrettä, ei siksikään kun en paljon enää voi sietää muita ihmisiä."

        Ihan näin "kyökkipsykologina" olisin sitä mieltä, että sinulle tekisi hyvä laajentaaelämänpiiriäsi halvan virolaisen vodkan ja tietokoneen parista ulos. Jos katselee päivät pitkät virolaisia/vvenäläisiä opiskilijatyttöjä strippaamassa niin kyllähän se vääristää asioita. Mutta ymmärrän että se tarjoa "pakopaikan" normaalista elämästä. Mutta muista, että se ei ole "tavallisten suomilyylien" vika jos itsesi olet eristänyt elämästä. Että ihan turhaan täällä haukut "naisjätteitä" ja "nussijamiehiä". Nyt pitää jatkaa ruoanlaittoa..

        "Ihan näin "kyökkipsykologina" olisin sitä mieltä, että sinulle tekisi hyvä laajentaaelämänpiiriäsi halvan virolaisen vodkan ja tietokoneen parista ulos. Jos katselee päivät pitkät virolaisia/vvenäläisiä opiskilijatyttöjä strippaamassa niin kyllähän se vääristää asioita. Mutta ymmärrän että se tarjoa "pakopaikan" normaalista elämästä. Mutta muista, että se ei ole "tavallisten suomilyylien" vika jos itsesi olet eristänyt elämästä. Että ihan turhaan täällä haukut "naisjätteitä" ja "nussijamiehiä". Nyt pitää jatkaa ruoanlaittoa.. "

        Siis minulle henkilökohtaiseti mahdollisesti saatavillani olevat suominaiset ja se haluavatko he seuraani vai ei on ollut yhdentekevä asia jo aika kauan. En muuten ole mielestäni erityisemmin naisia syytellyt elämän kohtalostani joskaan en myöskään itsesyytöksissä ole piehtaroinut. Tuon tulkintasi olet nähtävästi tehnyt enemmänkin omassa päässäsi olevien valmiiden mallien mukaan kuin mitä jutujeni perusteella. Minä olen vain kertonut siitä miksi minulta se asiallisen oloinen elämäni nainen jä saaamatta ja että epäonnistuinkin arvioissani tai että ihan vaan pirun huonoa tuuriakin minulla on ollut sellaista joka näihinkin asioihin on heijastunut.
        Minä kyllä nykyään nimenomaan pyrin avartamaan maailmaaani enemmän kuin osaisit arvatakkaan. Nämä asiat ovat minulla nyt nimenomaan menossa ja siis totetuttamisvaiheessa, ja siksi on tässä tällaista odotteluakin joka taas tekee sen että on vähän vaikea mihinkään vaativampaankaan niin keskittyä.

        Minä en muuten katsele näitä venäläisiten/virolaisten mallien strippausesityksiä päivät pitkät vaan seuraan koneeltani päivisin ihan toisenlaisia juttuja, ja on minulla siis paljon muitakin asioita tässä menossa, ja kyllä tästä ensi vuden puolella pitäisi saada paljonkin töitä ja toimintaa yleensä muutakin kuin netissä bisneksien seuraamista. Keskimäärin jotain vajaan tunnin per vuorokausi siinä jotain kello 24.00 olen nykyään näitä juttuja vähän seurannut mutta en joka päivä ollenkaan.
        Näiltä mallichattailijasaiteilta löytämiäni kaunottaria tykkään siis ihan vaan katsella pelkästään heidän kauneutensa vuoksi, ja lisäksi on mukava heidän kanssaan vähän chattaillakkin siksi kun he ovat myös tosimukavia ja fiksuja. Ei tämä ole minulle kuitenkaan mikään niin iso juttu, kunhan vähän jotain muutakin on kuin pelkästään sekoitettu drinkki seurana. Missään baareissahan en ole enää niin pitkiin pitkiin aikoihin käynyt lainkaan. Tämän asian olen myös näille malleille selväksi tenyt.
        Voin minä fantasioida jotain tällaista mallikaunotarta tyttärenäkin, mutta mitä siitä. Pitäisikö yksinäisen perheettömän/lapsettoman vanhanpojan niin saatanan apaattiseksi muuttua, että ei hän enää mistään asioista pystyisi edes fantasioimaan(tai ehkä vain jostain matemaattisista systeemeistä ja probleemista). Ehkä sinun, kauhiastas viisaan psykolgin mielestä pitäisi näin apaattiseksi muuttua, mutta ei tämä sinun tulkitasi tästä asiasta nyt sen kummempi ole kuin oma mielipiteesi asiasta.
        Minä siis katselen lähinnä näiden mallien kasvojen ilmeitä ja flirttausposeerauksia, enkä pornoesityksiä lainkaan. En todellakaan käytä mihinkään runkkauksen avittamiseen tälalisia juttuja, vaikka tiedän kyllä että näin tällaiset asiat lähes poikkeuksetta tulkitaan. No tämä johtuu tietenkin siitä kun nämä tulkitsijat eivät ole muunlaisia miehiä edes tavanneet kuin sellaisia mitä näistä heidän tulkinnoistaan ilmi käy. Niin, ei todellakaan tule yllätyksenä minulle nämä tulkintasi näistä tämän lajin asioistani.

        Syytät minua todellisuudesta vieraantuneeksi fantasioiden maailmaan pakenijaksi. Kyllä tämä todellisuus ja elämäni tässä maassa todellakin on osoittautunut sellaiseksi, että olisi kyllä kannattanut jo ajat sitten aktiivisemmin pyrkiä pois tästä maasta eikä siis paeta todellisuutta fantasioiden maailmaan(en ole muuten ollenkkan paljon paenneut mihinkään seksifantasioiden maailaan vaan ihan toisen laisiin juttuihin joista en nyt tähän viitsi kertoa). No ehkä tässä vieläkin onnistun ainakin johonkin mittaan täältä pois pääsemään.


      • jaa---
        ... kirjoitti:

        Niin ja jatkan vielä..Muuta nyt ihmeessä ainakin Suomesta pois jos Etelä- tai Itänaapurissamme sulla olisi parempi olla. Mutta oletko ottanut huomioon, että sielläkin saattaa olla naisjätteitä ja nussijamiesten panoverkostoja??

        "Niin ja jatkan vielä..Muuta nyt ihmeessä ainakin Suomesta pois jos Etelä- tai Itänaapurissamme sulla olisi parempi olla. Mutta oletko ottanut huomioon, että sielläkin saattaa olla naisjätteitä ja nussijamiesten panoverkostoja?? "

        Oletpas sinä liikuttavan huolissasi minun kohtalostani

        Kyllä minä muuten otan kaikenlaisia asioita huomioon paljon enemmän kuin osaat arvatakkaaan. En ole näitä mainitsemiasi juttujakaan ihan huomiotta jättänyt. Tosin ei nämäkään jutut ihan samalla lalilla mene muualla kuin mitä meillä täällä. Esim. jo ammattilaisnaistenkin rooli on paljon suurempi muualla kuin mitä meillä ja näitä ammttilaisnaisia on niin monenlaisia seksiviihteenkin puolella.


      • o k ------
        Ei noin kirjoitti:

        Nyt tunnen tavallaan sääliä puolestasi. Ilmaisisit itseäsi alusta asti selkeämmin.

        Noi epämääräiset naisjätejutut eivät uppoa koska oma naismakuni on vähemmän perinteinen.

        O k. Sanot tuntevasi sääliä minua kohtaan. Minä en kuitenkaan niin paljon kenenkään sääliä kaipaa enkä tarvitse. Kyllähän nämä minun naisasiani ovat tietenkin surllisesti menneet, ja ei niistä naisistamme joita mahdolisesti olisi nytkin saatavilla ole enää näitä minun surujani lievittämään.


      • Ei noin
        o k ------ kirjoitti:

        O k. Sanot tuntevasi sääliä minua kohtaan. Minä en kuitenkaan niin paljon kenenkään sääliä kaipaa enkä tarvitse. Kyllähän nämä minun naisasiani ovat tietenkin surllisesti menneet, ja ei niistä naisistamme joita mahdolisesti olisi nytkin saatavilla ole enää näitä minun surujani lievittämään.

        Niin. Rupesin vaan sitten syvälliseksi. Oli meinaan minullakin lähellä toi naisettomuus.


    • "Kyllä te aikanaan sitten saate vanhoja naisia jotka ovat vielä hyvn paljon parisuhde/seksi-kokeneitakin, joten nämäkin jutut siitä sitten hyvin lähtevät käyntiin"
      Tuohon asiaan täytyy todeta omalta kohdalta sen verran että on ollut parikin tilaisuutta vanhemman kanssa,
      mutta en ole ryhtynyt mihinkään jo biologisten syiden takia. Koska haluan saada tulevaisuudessa perheen ja omia lapsia. Eli tämän takia en mielelläni vanhempaa hyväksy. Tai siis kerran olin vanhemman kanssa jos sitä voidaan siksi sanoa. Oli muuten todella ikäisekseen hyvässä kunnossa, mutta kun asiat ei osu yksiin niin ei osu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe