Tässä ihanne mieheni... niin vaikea löytää :)

??MlE??

Mä haluun tällaisen miehen:

- n. 180 cm pitkä
- Leveä selkä ja urheilijan pylly
- Tumma/vaalea
- Rauhallinen
- Horoskooppi: Vaaka, leijona, kauris tai neytsyt
- Järkevä
- Siisti
- Osaa kuunnella
- Pukeutuu siististi
- Hyvät hampaat
- Ihana hymy
- Jalat maassa -tyyppi
- Ei itserakas, mutta huolehtii ulkonäöstään
- Ottaa minut huomioon
- Miehekkäät kädet
- Kohtelias ja hyväkäytöksinen
- Parta
- Ei kuorsaa
- Pitää minusta juuri sellaisena kuin olen
- Lyhyet hiukset tai kalju (ei pitkää)
- Ei naimisissa tai parisuhteessa
- Luotettava
- Huumorintajuinen
- Haluaa ehdottomasti lapsia
- Terveellä lailla mustasukkainen
- Kokemusta parisuhteista
- Tunteellinen
- Ylpeä minusta
- Hoikka mutta ei tarvitse olla himo urheilija
- Kiltti mutta ei tossa
- Hyvä rakastaja

Pikku lista vaatimuksia... tai ei niinkään vaatimuksia... tossa on vaan mun ihanne mies :) Katotaan tuleeko koskaan vastaan :)

14

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrreyeyyer

Jotenkin hauskaa, että sä luettelet pitkän rimpsun vaatimuksia millaine miehen tulee olla ja välissä toteat, että hänen tulee "pitää minusta juuri sellaisena kuin olen". Toivottavasti huomaat ironian.

• ??MlE??

No siinä se just onkin... et lista löytyy ja sit sen miehen pitäis vielä pitää minustakin ;D No kai jokaisella on jonkinnäköinen lista ihanne miehestään/naisestaan... Mä etin tuollaista ja todellakin olis ihan positiivista jos se mies pitäis minustakin :)

• Siis onpa pitkä litania vaatimuksia, 8 asiaa menee ohi.
      Ei kait tuommosta löydy paljon mistään joka täyttäisi kaikki, mutta onnea etsintään.

• ??MlE??

8 asiaa menee ohi? Mitä kohtia? En mä ajatellutkaan että kaikki kohdat edes täyttyis... en mä täydellistä etsikkään vaan itselleni sopivaa :)

• ??MlE?? kirjoitti:

8 asiaa menee ohi? Mitä kohtia? En mä ajatellutkaan että kaikki kohdat edes täyttyis... en mä täydellistä etsikkään vaan itselleni sopivaa :)

Siis nämä:

"- n. 180 cm pitkä" Olen pidempi.
        "- Leveä selkä ja urheilijan pylly" En ole urheilija.
        "- Horoskooppi: Vaaka, leijona, kauris tai neytsyt" Ei osu.
        "- Hyvät hampaat" Aina reikiä, hammaslääkärikin ihmettelee.
        "- Ei kuorsaa" Valitettavasti kyllä.
        "- Pitää minusta juuri sellaisena kuin olen" Ei pysty sanomaan heti, pitäisi nähdä ensin.
        "- Ylpeä minusta" Ei voi olla ylpeä, nimittäin vanha sanonta kuuluu 'ylpeys käy lankeemuksen edellä'
        "- Hoikka mutta ei tarvitse olla himo urheilija" En ole hoikka.

• Hebe.

voitko kertoa minkä näköinen itse olet, pituus/paino yms?

• nainen vastaa

Oletetaan että tapaat tuo ihannemiehesi. Tuntuu että ihan kaikki loksahtavat kohdalleen ja ihastut korviasi myöten.
        On aika viettää ensimmäinen yö yhdessä.
        Mitäpäs kun tämä ihannemies kuorsaa. Eikä mitään pientä korinaa vaan niin kovin että naapuritkin kuulee. Toisin sanoen... Täydellistä ihmistä ei olekkaan. Jokaisessa meissä on vikamme.

• ??MlE??
        nainen vastaa kirjoitti:

Oletetaan että tapaat tuo ihannemiehesi. Tuntuu että ihan kaikki loksahtavat kohdalleen ja ihastut korviasi myöten.
        On aika viettää ensimmäinen yö yhdessä.
        Mitäpäs kun tämä ihannemies kuorsaa. Eikä mitään pientä korinaa vaan niin kovin että naapuritkin kuulee. Toisin sanoen... Täydellistä ihmistä ei olekkaan. Jokaisessa meissä on vikamme.

No ehkä mä teen siinä kuorsauksessa poikkeuksen jos se on mun elämäni mies ;D Ja onhan korvatulpat keksitty :)

Minäkö, minkä näköinen... tumma, lyhyt, hoikka... :) Ja mitä väliä... sen mihen pitää tykätä musta sellaisena kuin olen ;D

• ??MlE??
        ??MlE?? kirjoitti:

No ehkä mä teen siinä kuorsauksessa poikkeuksen jos se on mun elämäni mies ;D Ja onhan korvatulpat keksitty :)

Minäkö, minkä näköinen... tumma, lyhyt, hoikka... :) Ja mitä väliä... sen mihen pitää tykätä musta sellaisena kuin olen ;D

No ehkä se kuorsaaminen ei ole se maailman suurin ongelma jos se on mun elämäni mies ;D Ja onhan korvatulpat keksitty :)

Ai minä, miltä näytän... tumma, lyhyt, hoikka... ja mitä väliä, sen miehen pitää rakastaa mua just tällaisena kuin olen ;)

• hyi parta

yöks. Parta on turn off. Pieni sänki voi pukea joitakin mutta pitkät karvat naamassa/leuassa... no thanks.

• ??MlE??

Juu sellainen sänki parta ja ei kaikille miehille edes sovi parta... ei mitään juha mieto partaa :D

• Mies22vkl

Aika omituinen vaatimus tuo horoskooppimerkki. Tämä ei taida ikävä kyllä liittyä syntymäpäivän ajankohtaan?

Suurin osa noista pitää paikkaansa, mutta minulla ei ole miehekkäät kädet, en halua lapsia ja olen parisuhteessa. Lisäksi muutamia kohtia, joita on itse aika vaikea arvioida.

• yksukkovaan

- Haluaa ehdottomasti lapsia

Tuohon kosahti, muita ei tarvinnut edes miettiä ;P Good luck with next candidate!

• Miäs kentiäs.

En kyllä ole erityisen mustasukkainen, terveesti tai muuten. Jos nainen haluaa pettää, pettää hän kyllä joka tapauksessa, olinpa mustis tai en. En tule siis mustasukkaiseksi, vaan pettyneeksi. Menköön siis menojaan, vilkutan perään ja etsin uuden. Jos löydän. Siisti? Hmmmm... Kauris. Kauriit kakkivat kedolle. Ulkonäöstä huolehtiminen on 45 vuotiaalla jo käytännössä hävitty taistelu, mutta aina voi yrittää. Kuinka leveä on leveä selkä? Metri? Kaksi? Muuten olenkin just tuommoinen. Tunnenko sinut jostain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      618
      2561
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      416
      2033
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1960
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1556
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1489
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1488
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      124
      1243
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1050
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      18
      1002
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      978
    Aihe