Mikä on liian suuri ikäero?

n38.

tapailen 20v miestä, onko mielestänne liian suuri ikäero? tullaan hyvin juttuun ja seksi toimii.

46

1161

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa nauttia

      Anna mennä vaan. Lapsihan tuo on mutta ethän kait naimisiin ole menossa.

    • mies.

      Jos toinen on 20 ja toinen 38 niin kyllähän ikäeroa on liikaa-ainakin parisuhdetta ajatellen,
      mutta jos kyseessä on panosuhde, niin silloinhan se voi jonkin aikaa toimia.
      20 vuotiaalla on vielä elämä edessä,lastenhankinta ym., kun taas 38 vuotiaan elämä alkaa
      kallistua jo sille "jälkimmäiselle puoliskolle".
      Tuo 20 vuotias mies alkaa haluta lapsia ja jättää 38 vuotiaan naisen, kunhan tapaa jonkun lisääntymisikäisen naisen.

    • m30.

      Miksi naista ei ikinä sanota pervoksi? Miehiä sen sijaan sanotaan vähäisistäkin erikoisemmista fantasioista?

      • nainen..ou...shi

        pervoja:) se nyt vaan on niin! ite en olisi 20 vuotta itseäni nuoremman kanssa, kumma kyllä olisi 20 vuotta vannhemman. onko sekin pervoa?


      • m30.
        nainen..ou...shi kirjoitti:

        pervoja:) se nyt vaan on niin! ite en olisi 20 vuotta itseäni nuoremman kanssa, kumma kyllä olisi 20 vuotta vannhemman. onko sekin pervoa?

        Ite en olisi koiran kanssa! Kumma kyllä lampaan kanssa olisin. Onko sekin pervoa?

        Miksei nainen muka ole ikinä pervo?


      • ou.......
        m30. kirjoitti:

        Ite en olisi koiran kanssa! Kumma kyllä lampaan kanssa olisin. Onko sekin pervoa?

        Miksei nainen muka ole ikinä pervo?

        ok..korjaan. nainen joka on 20v nuoremman kanssa ei ole pervo. hän on seksuaalinen. mies joka on 20 v nuoremman kanssa myös. olkaamme tasapuolisia. hän joka on eläimen kanssa..ON pervo. :)


      • Mies....

        Mitä hiton pervoa siinä on jos 38v nainen on 20v miehen kanssa? Ei mitään. Jos mies olis 15v tai alle niin voitais ehkä rueta puhumaan pervoudesta.


      • äåäåä

        Ei komeita miehiä koskaan sanota pervoiksi vaikka olisi millaiset fantasiat.


    • 562wg

      Ei ole liian suurta ikäeroa jos juttu toimii. Kuka sen muka määrittelee? Uteliaat naapurit?

    • Jos nelikymppinen

      mies haluaa panna parikymppistä naista, tulee heti ämmien kuoro huutamaan: sika, sika!

      • ouuuu...

        koska se on ollut niin yleistä, ja yksin mieten "oikeus". eiköhän nuo huutelut lopu nyt kun naisetkin on ruvenneet "puumiksi".


      • laatu ratkaisee

        pervoa koska mies voi olla sporttinen ja komea.

        40v nainen ei ole koskaan sporttinen ja kaunis vaan rupsahtanut kalkkuna. Ei terve mies sellaista nussi jos saa nuorempaa.


      • get over it pappa

        nainen haluaa panna ja paneekin jo parikymppistä miestä, tulee heti ukkojen kuoro huutamaan ettei tuollainen vanha rupsahtanut kalkkuna kellekään kelpaa. Ukot on kateellisia, ukot haaveilee nuorikoista mutta naiset panee haaveet toteen. Sekös ärsyttää. Nuori mies kiinnostaa aina, naisen omasta iästä riippumatta.


      • 30
        get over it pappa kirjoitti:

        nainen haluaa panna ja paneekin jo parikymppistä miestä, tulee heti ukkojen kuoro huutamaan ettei tuollainen vanha rupsahtanut kalkkuna kellekään kelpaa. Ukot on kateellisia, ukot haaveilee nuorikoista mutta naiset panee haaveet toteen. Sekös ärsyttää. Nuori mies kiinnostaa aina, naisen omasta iästä riippumatta.

        No itseäni ei ainakaan mikään 20v poikanen kiinnosta vaikka olenkin vasta 30.


      • Mitä sinäkään
        laatu ratkaisee kirjoitti:

        pervoa koska mies voi olla sporttinen ja komea.

        40v nainen ei ole koskaan sporttinen ja kaunis vaan rupsahtanut kalkkuna. Ei terve mies sellaista nussi jos saa nuorempaa.

        pillua koskaan saamaton poikamies naisista ymmärrät?


      • Mies................
        laatu ratkaisee kirjoitti:

        pervoa koska mies voi olla sporttinen ja komea.

        40v nainen ei ole koskaan sporttinen ja kaunis vaan rupsahtanut kalkkuna. Ei terve mies sellaista nussi jos saa nuorempaa.

        Paskapuhetta. 40v nainen voi todellakin olla erittäin sporttinen ja kaunis.


      • 40v ja ylpeä siitä
        laatu ratkaisee kirjoitti:

        pervoa koska mies voi olla sporttinen ja komea.

        40v nainen ei ole koskaan sporttinen ja kaunis vaan rupsahtanut kalkkuna. Ei terve mies sellaista nussi jos saa nuorempaa.

        Minua luullaan usein n. 15v nuoremmaksi, kun olen joten se siitä, ikäähän minulla on vaan 41v. Rupastanutta minusta ei saa tekemälläkään.


    • Nuorempi parempi

      Jos mies on ikäistään kypsempi, niin mikä ettei ja jos teillä toimii suhde hyvin niin vielä parempi. Tunnen kyllä monta avioparia joissa nainen on 10v vanhempi miestään, vaikkakin he ovat tavanneet silloin kun mies on jo melkein 30v

      • Reipas Poikamies

        20v "mies" = aika poju, tuskin saat häneltä kuin hetken huvia pojun elämänkokemuksen vähyyden vuoksi ?
        Naisethan ALLEVIIVAAVAT että miehen tulee johtaa suhdetta ja tietää kaikki miten naista käsitellään?

        Toivottavasti on töissä. Noloa koululaista tapailla aikuisen naisen.

        Mun raja vakavalle suhteelle itseäin vanhemman naisen kanssa on 10vuotta.


      • Just,just
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        20v "mies" = aika poju, tuskin saat häneltä kuin hetken huvia pojun elämänkokemuksen vähyyden vuoksi ?
        Naisethan ALLEVIIVAAVAT että miehen tulee johtaa suhdetta ja tietää kaikki miten naista käsitellään?

        Toivottavasti on töissä. Noloa koululaista tapailla aikuisen naisen.

        Mun raja vakavalle suhteelle itseäin vanhemman naisen kanssa on 10vuotta.

        "Naisethan ALLEVIIVAAVAT että miehen tulee johtaa suhdetta ja tietää kaikki miten naista käsitellään?"

        Naisethan ovat erinlaisia, eivät omaa samaa ajattelutapaa tai käyttäytymistä, toiset pitävät nuoremmista toiset taas vanhemmista, niin kuin miehetkin, sallittakoon se myös naisille ;)


    • Jep*.

      Kuulkaas nyt hei. Jos kahden ihmisen välillä on tosiaan jotain enemmänkin, ei siinä paljon ikää kysellä. Joku 30 vuotta ikäeroa on toki jo aika kova pala, mutta esim. 10 tai 20 vuotta on vielä seurustelurajoissa :D. Olen 21-vuotias, ja ottaisin vaikka heti yli kolmekymppisen naisen, enkä muuten pelkkään seksisuhteeseen. Lapset eivät kiinnosta pätkääkään.

      • odota vaan

        Kun olet kolmekymmentä itse niin ymmärrät että nuorempi nainen on parempi.


    • mulle ainakin

      -10v. Tai siis tällä hetkellä ei voi -10 vuotta olla mutta kolmenkympin jälkeen kylläkin. Yli tai alle 10 vuotta alkaa olemaan liikaa.

    • En ymmärrä mitä

      joku nuori mies näkee vanhassa haaskassa. Nainen on pantavimmillaan 16-19-vuotiaana.

      • Jep*.

        Ihan ensin sinun täytyy nähdä siinä naisessa jotain muuta kuin vain pano. Aikuiset naiset ovat parhaimmassa iässä, eivät suinkaan mitään haaskoja. 16-19v. naiset ovat toki ulkoisesti "tuoreempia", mutta harvoin kohtaa sen ikäisiä tyttöjä, joiden juttuja tai kännäämistä oikeasti jaksaisi. Kävin taas hetki sitten kaupungilla ja kyllä tuli kuunneltua kikattavien likkalaumojen juttuja taas ihan tarpeeksi, minä en taas osaa kuvitella mitä joku näkee heissä (muuta kuin sen panon).


    • Ei ikäerolla ole mitään merkitystä jos asiat muuten toimii.
      Monesti olen nähnyt että vanhemmat minun ikään nähden käyttäytyvät paremmin, kuin nuoremmat.
      On sitä elämänkokemusta nimittäin.

      Mutta kuitenkaan en rupeaisi oikeaan parisuhteeseen yli 15v vanhemman kanssa. Koska tulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu perustaa perhe, omia lapsia, jne..
      Jos tuo ei onnistu niin se on silloin kylmä ei, valitettavasti.

    • llllllollllll

      20v kollin kanssa seksi hyvää? mulla on tältä vuodelta kokemus 19vuotiaasta ja oli kyl niin epävarman huonoa seksiä että huh. ei enää paluuta teineihin.

      • heh hehehehh

        Aloittaja ei kai ole hyvää seksiä saanut ikinä, jos väittää saaneensa sellaista kokemattomalta pojalta. Kokemus ja ikä sen taidon takaa. Nuori ehkä oppii helposti, mutta onko malttia?


      • Kokematonko?
        heh hehehehh kirjoitti:

        Aloittaja ei kai ole hyvää seksiä saanut ikinä, jos väittää saaneensa sellaista kokemattomalta pojalta. Kokemus ja ikä sen taidon takaa. Nuori ehkä oppii helposti, mutta onko malttia?

        Parikymppinen sälli on hyvässä lykyssä ehtinyt jyystää naisia jo monta vuotta. Jos on aloittanut panemisen 15-vuotiaana ja on nussinut naisia säännöllisesti, voi parikymppisenä olla jo aika mestari. Ei ap. sanonut että hänen nuorukaisensa on kokematon.


      • Ainoastaan
        Kokematonko? kirjoitti:

        Parikymppinen sälli on hyvässä lykyssä ehtinyt jyystää naisia jo monta vuotta. Jos on aloittanut panemisen 15-vuotiaana ja on nussinut naisia säännöllisesti, voi parikymppisenä olla jo aika mestari. Ei ap. sanonut että hänen nuorukaisensa on kokematon.

        kokematon poika voi tyytyä vanhaan, rumaan naiseen. Kokenut panomies haluaa nuorta ja nättiä.


      • Ei noin
        Ainoastaan kirjoitti:

        kokematon poika voi tyytyä vanhaan, rumaan naiseen. Kokenut panomies haluaa nuorta ja nättiä.

        39v nainen vielä välttämättä ruma ole.

        Kyllä mä voisin iän puolesta panna, ja olen useampaakin nelikymppistä ja vanhempaakin pannut. Vanhin taitaa olla jotain 47v. Nuorin 17v, mutta siitä on aikaa.


    • Umpi-ihastunut

      No ei kai tuo kenenkään muu asia periaatteessa ole kuin teidän kahden välinen, mutta itselleni tuo olisi mahdotonta, tarkoitan nimenomaan noin päin, että mies olisi noin paljon nuorempi, itsellä kun on tuon ikäinen poika (ja olen siis itse 39v), mutta kuinka ollakaan, itselläni on nyt 18 v vanhempi miesystävä, ja oi kuinka rakastunut olenkaan, vaikka itsekin aiemmin olen pitänyt hyvänä ikäerona sellaista 5-10v.

      Mutta 20v pojat miellän kyllä lapsiksi lähinnä, ja arvostan miehessä kyllä seksuaalista kokeneisuutta, ei ne nuoret pojat silloin aikoinaan ainakaan kovin taitavia olleet, toki kestävyyden kanssa saattaa tulla ongelmia, kun mennään tuohon vanhempaan malliin, mutta sitäkin kokeneempi halukas mies osaa kompensoida ;)

      • Reipas Poikamies

        Taitaa olla melkoinen maratooni se vanhemman naisen tyydyttäminen ;)


      • joku kerta
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Taitaa olla melkoinen maratooni se vanhemman naisen tyydyttäminen ;)

        se on nautinnollinen rääkki!


    • Eewuli

      Äiti oli 36 kun tapasi isäpuoleni,nykysen miehensä joka oli tavatessaan 20 vuotias. Viime talvena menivät naimisiin :) Eikä mitään ongelmaa missään.

      • nainen 36+

        mä olen 36 ja mies 32 mut sen ikäeron takia erosin en voinu kuvitella itseäni noin nuoremman miehen kanssa... vaikka hänelle sopisi hyvin mut mua ärsytti kyllä, alussa en tienny hänen ikänsä, mut heti kun tiesin päätin ettei onnistu.... mun mielestä mies saa olla paljonkin vanhempi kuin nainen mut ei nainen, se ei vain tunnu mukavalta ja oikealta olla nuoremman miehen kanssa.. se vain on mun mielipide asiasta, anteeksi vaan....


      • Aikuinen nainen
        nainen 36+ kirjoitti:

        mä olen 36 ja mies 32 mut sen ikäeron takia erosin en voinu kuvitella itseäni noin nuoremman miehen kanssa... vaikka hänelle sopisi hyvin mut mua ärsytti kyllä, alussa en tienny hänen ikänsä, mut heti kun tiesin päätin ettei onnistu.... mun mielestä mies saa olla paljonkin vanhempi kuin nainen mut ei nainen, se ei vain tunnu mukavalta ja oikealta olla nuoremman miehen kanssa.. se vain on mun mielipide asiasta, anteeksi vaan....

        Miten 4 vuotta voi olla ongelma? Ainoa ongelma varmaan oman pään sisällä? Pari vuotta sinne tänne ei noissa iässä muuta ihmisen kypsyyttä, yksilöiden väliset erot isompia kuin 4v ikäero.

        20v ja 38v kohdalla ongelmia on keskimäärin monia, teinipojan ja aikuisen naisen suhde (tietysti joku 20v voi olla hyvin kypsä ja joku 40v hyvin teini eli erikoistapauksissa voi toimia ongelmitta), luultavasti haluataan pitkän päälle eriasioista, nainen on 20v päästä mummo ja mies lähes parhaimmillaan. En lähtisi missään edes erikoistilanteessa edes "hoitamaan" teinipoikaa, vaikka kuinka ihana olisi.


    • Nuoret miehet

      nyt ovat niin kiimaisia, että tyhjentävät pussinsa minkälaiseen haahkaan tahansa. Tärkeintä on määrä, ei laatu. Veikkaanpa että et ole ainoa nainen johon pojusi käy mällejään ruiskuttelemassa.

      • Voi olla myös

        aito rakkaus kyseessä vaikka ikäeroa olisi paljon. Jotkut miehet vaan tykkäävät kypsemmistä naisista.


    • Onnellinen36

      Riippuu täysin kahdesta osapuolesta... ja tietysti muista asianhaaroista

      Meil on 12 vuotta ikäeroo, mies nuorempi, 3 vuotta takana rakkaudentäyteistä arkea ja eka lapsi syntyi just =)

    • voi sanoa, mikä on "liian suuri ikäero" jos kahden ihmisen kemiat osuu yksiin. - Se on täysin henkilökohtainen asia. Ystävättäreni sai ensimmäisen lapsensa 40-vuotiaana ja odottaa nyt onnellisena toista lastaan. Miehensä on tosin pari vuotta vanhempi, mutta siinäkään suhteessa sinulla ei ole mikään hätä, jos miesystäväsi haluaa nauttia ensin kahden olemisesta ennen perheen perustamista.

    • Vanhapoikanen

      Itse en katselisi yli 10 vuotta vanhempaa pitkäkestoiseksi tarkoitettuun suhteeseen.

    • 37v mies vastaa

      Täysin ihmeellinen kysymys ja vielä aikuiselta naiselta. Olette molemmat aikuisia, ja toivottavasti tiedätte mitä teette. Toinen ihmetystä aiheuttava asia on se,että onko sulla tapana kysyä aina ensin muiden mielipidettä ja vasta sen jälkeen "osaat" tehdä oman päätöksesi ? Outoa, mutta nykyisin niin tyypillistä...

      Tässä nyt vain on se ongelma, että asioista parhaiten tiedät sinä ja miesystäväsi. Ulkopuolisena on vaikea kommentoida asiaa, josta ei tiedä ja johon on vaikeaa ellei jopa mahdotonta antaa puolueetonta vastausta. Jokainen ihminen käsittää nämä asiat omalla tavallaan. Joillekin ihmisille kumppanin ikä voi olla kaikki kaikessa, kun taas toiselle se voi olla pelkkä numero.

      Jos teillä menee asiat hyvin, miksi ihmeessä tyytyisit muiden ihmisten asenteisiin ja ennakkoluuloihin ?

      Nykyisin parisuhteesta ja iästä puhuttaessa kuulee mitä ihmeellisimpiä perusteluja siitä, mitä kaikkea "draamaa" ikäero aiheuttaa. Todellisuudessa jokaisen ihmisen elämä etenee ennalta arvaamattomasti. Vaikka kumppaniin olisi ikäeroa 10-15 vuotta, se ei tarkoita sitä, että vanhemmasta muodostuisi suhteessa riippakivi. Tästä on siinä mielessä omakohtaista kokemusta, että omilla vanhemmilla oli ikäeroa about 15-vuotta. Siitä huolimatta syöpä tuli, ja korjasi ensimmäisenä nuoremman. Vanhempi taas eli tämän jälkeen vielä lähes 20-vuotta.

      "Jos toinen on 20 ja toinen 38 niin kyllähän ikäeroa on liikaa-ainakin parisuhdetta ajatellen,
      mutta jos kyseessä on panosuhde, niin silloinhan se voi jonkin aikaa toimia.
      20 vuotiaalla on vielä elämä edessä,lastenhankinta ym., kun taas 38 vuotiaan elämä alkaa
      kallistua jo sille "jälkimmäiselle puoliskolle"."

      Just joo. Tuo nyt on tyypillinen pillun perässä vonkaavan miehen vastaus. Kyllä niitä terveitä lapsia ovat saaneet myös ihan nelikymppiset naiset. Tästä on lähipiirissä useampikin elävä todiste.

    • Olet pedofiili,

      niin naiset sanoisivat jos 38 v. mies tapailisi 20v naista.

    • Naisasialooseri.

      38 vuotias nainen on vanha haaska ilman seksuaaliarvoa, ollut sitä jo vuosia.
      20 vuotias mies taas on finninaamainen kynäniska joten siltä osin he sopivat toisilleen.

      Ja moni 20 vuotias on niin kiimainen, että panee vanhempaakin naista joten panosuheena tuollainen saattaa toimia, tosin nainen ei saa siitä mitään irti koska nuorella kollilla ei ole seksitaitoja ja hän osaa vain tyydyttää itsensä vanhaan naiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe