No ei oikein.... Itseasiassa uutinen palautti taas Ylijäämämiehen maan pinnalle.
Tulipa tänään semmoinen pienoinen pommi, että ei tästäkään päivästä selvää tullut.
Ylijäämämies, joku kerkesi sinua ennen. Taas.
Hyviä uutisia !
9
312
Vastaukset
- Älymies 23
Mistäs nyt tuulee?
- No mitä??
Veikö joku katala YTM sen naisen, johon olit iskenyt silmäsi?
- Ylijäämämies
Niin siinä sitten kävi.
Mutta täytyy lohduttautua että näin on käynyt aina ennenkin ja tulee käymäänkin.
Ylijäämämies, on nimensä veroinen turhake. Ylijäämämies kirjoitti:
Niin siinä sitten kävi.
Mutta täytyy lohduttautua että näin on käynyt aina ennenkin ja tulee käymäänkin.
Ylijäämämies, on nimensä veroinen turhake."All this has happened before, and all this will happen again".
So say we all!- Ylijäämämies
LordBoredom kirjoitti:
"All this has happened before, and all this will happen again".
So say we all!Jotain semmoista se on.
Aina se sattuu ja viiltää vaikka tässä iässä pitäisi jo alkaa elää tunteettomasti ja kylmästi.
Ehkä mullakin on sydän.
Ylijäämämiehen sydän käy vaan vajaalla...
"joku kerkesi sinua ennen"
Monen monta kertaa on käynyt noin myös minulle. No kyllä sitä sinkkunakin pystyy elämään, tulee jos on tullakseen. Ei kannata murehtia. Kannattaa elää vain huolettomasti omaa elämäänsä.- ylijäämänainen___
mukavampihan se on nin, että joku kerkes ensin, ettei tarvinnu kuunnella toisen sinkun ei-nyt-kiinnosta-selitystä.
- Ylijäämämies
ylijäämänainen___ kirjoitti:
mukavampihan se on nin, että joku kerkes ensin, ettei tarvinnu kuunnella toisen sinkun ei-nyt-kiinnosta-selitystä.
No joo, sekin on tuttua.
Ehkä mun pointti tässä on että onko minulla enää elämänliekkiä jäljellä tässä parinetsinnässä vai pitääkö luovuttaa. Rajamailla.
Kaikessa muussa oon jo luovuttanut, kun ei tästä tule hölkäsen pöläystäkää. Ylijäämämies kirjoitti:
No joo, sekin on tuttua.
Ehkä mun pointti tässä on että onko minulla enää elämänliekkiä jäljellä tässä parinetsinnässä vai pitääkö luovuttaa. Rajamailla.
Kaikessa muussa oon jo luovuttanut, kun ei tästä tule hölkäsen pöläystäkää.Minulla on kaikessa muussa oikeastaan asiat melko hyvin paitsi tässä suhdeasiassa. No olisi kyllä mahdollisuus huonoon suhteeseen mutta siihen en ala. Siinä menee henki ja terveys.
Ennemmin olen yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6182561Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4162033Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231960JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191556- 671489
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641488- 1241243
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221050Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.181002Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16978