Hyviä uutisia !

Ylijäämämies

No ei oikein.... Itseasiassa uutinen palautti taas Ylijäämämiehen maan pinnalle.
Tulipa tänään semmoinen pienoinen pommi, että ei tästäkään päivästä selvää tullut.
Ylijäämämies, joku kerkesi sinua ennen. Taas.

9

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älymies 23

      Mistäs nyt tuulee?

    • No mitä??

      Veikö joku katala YTM sen naisen, johon olit iskenyt silmäsi?

      • Ylijäämämies

        Niin siinä sitten kävi.
        Mutta täytyy lohduttautua että näin on käynyt aina ennenkin ja tulee käymäänkin.
        Ylijäämämies, on nimensä veroinen turhake.


      • Ylijäämämies kirjoitti:

        Niin siinä sitten kävi.
        Mutta täytyy lohduttautua että näin on käynyt aina ennenkin ja tulee käymäänkin.
        Ylijäämämies, on nimensä veroinen turhake.

        "All this has happened before, and all this will happen again".

        So say we all!


      • Ylijäämämies
        LordBoredom kirjoitti:

        "All this has happened before, and all this will happen again".

        So say we all!

        Jotain semmoista se on.
        Aina se sattuu ja viiltää vaikka tässä iässä pitäisi jo alkaa elää tunteettomasti ja kylmästi.
        Ehkä mullakin on sydän.
        Ylijäämämiehen sydän käy vaan vajaalla...


    • "joku kerkesi sinua ennen"
      Monen monta kertaa on käynyt noin myös minulle. No kyllä sitä sinkkunakin pystyy elämään, tulee jos on tullakseen. Ei kannata murehtia. Kannattaa elää vain huolettomasti omaa elämäänsä.

      • ylijäämänainen___

        mukavampihan se on nin, että joku kerkes ensin, ettei tarvinnu kuunnella toisen sinkun ei-nyt-kiinnosta-selitystä.


      • Ylijäämämies
        ylijäämänainen___ kirjoitti:

        mukavampihan se on nin, että joku kerkes ensin, ettei tarvinnu kuunnella toisen sinkun ei-nyt-kiinnosta-selitystä.

        No joo, sekin on tuttua.
        Ehkä mun pointti tässä on että onko minulla enää elämänliekkiä jäljellä tässä parinetsinnässä vai pitääkö luovuttaa. Rajamailla.
        Kaikessa muussa oon jo luovuttanut, kun ei tästä tule hölkäsen pöläystäkää.


      • Ylijäämämies kirjoitti:

        No joo, sekin on tuttua.
        Ehkä mun pointti tässä on että onko minulla enää elämänliekkiä jäljellä tässä parinetsinnässä vai pitääkö luovuttaa. Rajamailla.
        Kaikessa muussa oon jo luovuttanut, kun ei tästä tule hölkäsen pöläystäkää.

        Minulla on kaikessa muussa oikeastaan asiat melko hyvin paitsi tässä suhdeasiassa. No olisi kyllä mahdollisuus huonoon suhteeseen mutta siihen en ala. Siinä menee henki ja terveys.
        Ennemmin olen yksin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe