Vapaa kuvaus

Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.

Aloituksia

11

Kommenttia

2376

  1. On tosi huono tilanne, kilpailua on aivan liikaa jokaisesta avoimesta paikasta. Ei pääse töihin vaikka on yli 3,5 keskiarvo. Viimeisessä haastattelussa kun kävin eräässä paikassa, niin kehui oikein mutta siltikin oli parempia. Eikä asiaa yhtään helpota se että työttömiä on tulossa lisää useampi tuhat samalle alalle. Eli ei todellakaan kannata it-alalle kouluttautua, yli tarjontaa työvoimassa on aivan liikaa.
  2. Menee.