Moi kaikille

Kirje

Miten on päivä mennyt?

55

143

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Postikortti

      Kaljaa kitatessa ja masturboidessa. Ihan ok. Mites sulla?

      • Kirje

        Ihan normaali päivä. Töiden merkeissä ja sen jälkeen Suomi24:lla surffaten.


    • crocuta_crocuta

      No töissä ja pari tuntia sitten kotiuduin... Kahvia vaan hörppinyt tässä ja palstaillut. Jääkaapin tosin jynssäsin puhtaaksi tossa äsken. Tarkoitus muutenkin tässä vähän siivoilla vielä.

      • Kirje

        Siivouspäiväkö vaiko muuten vain innostuit?


      • crocuta_crocuta
        Kirje kirjoitti:

        Siivouspäiväkö vaiko muuten vain innostuit?

        No tuota... Tässä on nyt vähän siltä varalta jos saankin tänään vielä vieraita...

        Huomenna se varsinaisesti olisi...


      • Kirje
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        No tuota... Tässä on nyt vähän siltä varalta jos saankin tänään vielä vieraita...

        Huomenna se varsinaisesti olisi...

        Miten kävi, saitko vieraita vai vieläkö on mahdollisuus vieraiden tuloon?


    • 16

      Roikkunut netissä lähes koko päivän eli hukkaan menny tääkin päivä.

      • Kirje

        Taitaapi olla palstalaisilla aika yleistä tuo netissä roikkuminen.


    • Heräsin n. klo 15. Sen jälkeen aamukahvit, saunassa käynti, syönti sekä netissä surffailua nyt vähän. Hyvät unenlahjat nukuin 12 tuntia :)

      • Kirje

        Oh hoh, totta tosiaan, hyvät unenlahajat. Meneekö osa juhlimisen tai menoveden piikkiin, meinaan kun 15:00- 12:00 = 03:00?


      • Kirje kirjoitti:

        Oh hoh, totta tosiaan, hyvät unenlahajat. Meneekö osa juhlimisen tai menoveden piikkiin, meinaan kun 15:00- 12:00 = 03:00?

        Menee.


      • Kirje
        itmies kirjoitti:

        Menee.

        Kumpi on susta parempi päivä juhlia perjantai vai lauantai ilta? Lauantaistahan on lyhempi matka maanataihin, mutta toisaalta perjantaina voi olla väsynyt töistä tai koulusta.


      • Kirje kirjoitti:

        Kumpi on susta parempi päivä juhlia perjantai vai lauantai ilta? Lauantaistahan on lyhempi matka maanataihin, mutta toisaalta perjantaina voi olla väsynyt töistä tai koulusta.

        Riippuu siitä onko millaiset fiilikset ja onko mitä menoa missään. Jompi kumpi ei sillä ole niin väliä.


    • L. t

      V-käyrän nousua potiessa on päivä mennyt. Mitäs ihmiset teette kun oikein yltiöpäisesti vituttaa?

      • 19

        Ei ole oikeestaan vituttanut kunnolla pitkään aikaan mut aikoinaan häiriköin netissä ja purin turhautumista siten. Melko harmitonta sanoisin sellainen touhu, tosin muut voi olla eri mieltä :)

        Ootkos kokeillut liikuntaa?


      • Kirje

        Sentään V -käyrä ettei pelkkä / -käyrä. Mistä nousu? Vituttamaan alkaessa yritän ottaa rennosti ja ajatella jotain positiivista.


    • jönsserssön

      Rahani ovat lopussa joten en pysty baariin lähtemään. Nyt juon olutta ja kuuntelen musiikkia sekä mietin syntyjä syviä.

      • Kirje

        Minkälaista musiikkia kuuntelet?


      • jönsserssön
        Kirje kirjoitti:

        Minkälaista musiikkia kuuntelet?

        Lähinnä vanhoja leffojen hyviä biisejä. Nyt soi Bewerly hillsin kyttä soundtrack...


    • ES

      Nyyhkien ja jumittaen.

      • Kirje

        Jumittaen täälläkin menee, mutta ei niinkään nyyhkien. Mikä asia laittaa nyyhkityttämään?


      • ES
        Kirje kirjoitti:

        Jumittaen täälläkin menee, mutta ei niinkään nyyhkien. Mikä asia laittaa nyyhkityttämään?

        Totaalinen yksinäisyys. Milloinhan olisin viimeksi avannut suuni sanoakseni jotain muuta kuin kaupan kassalle hei. Roska olen.


      • Kirje
        ES kirjoitti:

        Totaalinen yksinäisyys. Milloinhan olisin viimeksi avannut suuni sanoakseni jotain muuta kuin kaupan kassalle hei. Roska olen.

        Höpsistä, et ole mikään roska, usko pois. Kyllä se siitä.


      • ES
        Kirje kirjoitti:

        Höpsistä, et ole mikään roska, usko pois. Kyllä se siitä.

        Kyllä se siitä...
        Tuntui kuin olisi lyöty.


      • Kirje
        ES kirjoitti:

        Kyllä se siitä...
        Tuntui kuin olisi lyöty.

        Jos tarkoitit lausettani niin pahoittelut, sillä tarkoitus oli vain yrittää kannustaa ei lisätä ikävää oloa.


    • Tässähän tää. Hitaasti ja tylsästi.

      • Kirje

        Onko se huonoa jos menee hitaasti? Jotain mitä odotat?


      • Kirje kirjoitti:

        Onko se huonoa jos menee hitaasti? Jotain mitä odotat?

        Ilmeisesti tunne johtuu nyt odotuksesta ja/tai jännittämisestä, koska olen mä ennenkin yksin ollut eikä ole ollut yhtään tylsää. Nyt on ihan tappavaa menoa :)
        Tapaaminen tiedossa tärkeän henkilön kanssa... kaikki epävarmuustekijät, huonot itsetunnot, vanha viholliseni perfektionismi yms. ja jne. on veivannut jo niin päässä että olen saanut hysterisoitua itteni huonoon vireeseen ja tappiomielialaan :O
        Mutta. silti mitään ei peruta ja tie katsotaan loppuun saakka. Niin ja oikeasti tuo tappiomieliala on vaan plussaa ja helpottaa mun oloa. Teen sen yleensä ihan vasiten. Sillä tavalla saan huijattua perfektionismiani kun ei tarvi enää harmitella sitä ettei ole 100% hyvä/paras/kaunein jne. joka asiassa koska ei onnistu kuitenkaan. Menen sinne, teen parhaani ja jos se ei riitä niin ei voi mitään. Mä en jaksa stressata näitä.. mun viallinen vatsani ei tykkää yhtään :(

        Nyt mä taas muistan minkä takia ainakin haluaisin olla saman miehen kanssa koko ikäni :)


      • Kiimassako olet
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ilmeisesti tunne johtuu nyt odotuksesta ja/tai jännittämisestä, koska olen mä ennenkin yksin ollut eikä ole ollut yhtään tylsää. Nyt on ihan tappavaa menoa :)
        Tapaaminen tiedossa tärkeän henkilön kanssa... kaikki epävarmuustekijät, huonot itsetunnot, vanha viholliseni perfektionismi yms. ja jne. on veivannut jo niin päässä että olen saanut hysterisoitua itteni huonoon vireeseen ja tappiomielialaan :O
        Mutta. silti mitään ei peruta ja tie katsotaan loppuun saakka. Niin ja oikeasti tuo tappiomieliala on vaan plussaa ja helpottaa mun oloa. Teen sen yleensä ihan vasiten. Sillä tavalla saan huijattua perfektionismiani kun ei tarvi enää harmitella sitä ettei ole 100% hyvä/paras/kaunein jne. joka asiassa koska ei onnistu kuitenkaan. Menen sinne, teen parhaani ja jos se ei riitä niin ei voi mitään. Mä en jaksa stressata näitä.. mun viallinen vatsani ei tykkää yhtään :(

        Nyt mä taas muistan minkä takia ainakin haluaisin olla saman miehen kanssa koko ikäni :)

        Meinaatko päästää jonkun paskan päällesi ähkimään?


      • Kiimassako olet kirjoitti:

        Meinaatko päästää jonkun paskan päällesi ähkimään?

        Joo eikä se ole mikään paska vaan peräti YTM ja heti saa tulla ähkiin päälle jos vaan haluaa. Se on niiiiiin ihana


    • jackaroo

      Kävin ihan hirveän pitkällä kävelylenkillä tuossa päivällä ja nyt on ihan hirveän väsynyt olo. Huomenna on varmasti jalat kipeänä. Ihan hyvä päivä oli, vaikken miljoonia lotosta voittanutkaan. Yksinäisyys on taas vaivannut kuitenkin koko päivän, vaikka olen yrittänyt tehdä kaikenlaista pikkuhommaa, jotta saisi ajatukset muualle.

      • Kirje

        Kuinka pitkä lenkki on hirveän pitkä lenkki kengurulle? En lotannut, annan potin ensin kasvaa. Vaivooko yksinäisyys yleisesti vai ihan vain tänään jostain tietystä syystä?


      • jackaroo
        Kirje kirjoitti:

        Kuinka pitkä lenkki on hirveän pitkä lenkki kengurulle? En lotannut, annan potin ensin kasvaa. Vaivooko yksinäisyys yleisesti vai ihan vain tänään jostain tietystä syystä?

        Kartan mukaan kilometrejä tuli hieman yli 15, ei ollut tarkoitus käydä ihan noin pitkällä kävelyllä, mutta "eksyin".

        Yksinäisyys vaivaa ihan yleisestikin, mutta joinakin päivinä enemmän kuin toisina. Tänään on vaivannut keskimääräistä enemmän.


      • Kirje
        jackaroo kirjoitti:

        Kartan mukaan kilometrejä tuli hieman yli 15, ei ollut tarkoitus käydä ihan noin pitkällä kävelyllä, mutta "eksyin".

        Yksinäisyys vaivaa ihan yleisestikin, mutta joinakin päivinä enemmän kuin toisina. Tänään on vaivannut keskimääräistä enemmän.

        Tuliko kylmä? Paukkupakkasilla ja viimalla vois tulla pikkasen kylmä kävellä 15 km, varsinkaan jos ei ole etukäteen varautunut niin pitkään matkaan.


    • also_sprach_jungfrau

      Jotenkin oudosti. Tai ei oudosti tähän asti, mutta nyt tuntuu vähän siltä kuin olisi epilepsiakohtaus tulossa, vaikkei minulla ole epilepsiaa. Kaikki ympärillä tuntuu epätodelliselta ja kaukaiselta.

      • ES

        Sinä oletkin vaikuttanut minusta hieman oudolta tänä iltana, tai erilaiselta kuin tavallisesti.


      • also_sprach_jungfrau
        ES kirjoitti:

        Sinä oletkin vaikuttanut minusta hieman oudolta tänä iltana, tai erilaiselta kuin tavallisesti.

        Olenko? Anteeksi. Minun pitäisi kai mennä nukkumaan.


      • ES
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Olenko? Anteeksi. Minun pitäisi kai mennä nukkumaan.

        Ei mitään anteeksipyydettävää, mutta erilaiselta olet vaikuttanut. Eikun valvot aamukolmeen ja katsotaan mitä sinulle tapahtuu.


      • Kirje
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Olenko? Anteeksi. Minun pitäisi kai mennä nukkumaan.

        Meinasit jäädä välista, kun ajattelin sinun olevan unen tarpeessa. Kerrohan sitten huomen päivällä, hyvin nukutun yön jälkeen, onko viellä samanlainen olo. Nyt tyydyn vain toivottamaan hyvää yötä ja kauniita unia.


    • No, ensinnäkin tein eilen tooosi pitkän päivän töissä. - Tulin kotiin kaupan kautta klo 21 aikaan, enkä tarvinnut kuin pari lasia valkkaria kun jo simahdin ja nukuin kellon ympäri ;) Heräsin aamupäivällä ja kun sain auton lämpimäksi, käytin erästä liikuntarajoitteista henkilöä asioilla ja kävimme myös syömässä. - Tulin kotiin ja pesin viisi koneellista pyyhe- ja lakanapyykkiä. Hakkasin, lapioin ja heittelin terassilta n. 15 neliötä paikoin metrin korkeaa jäistä lumiläjää, mutta sitten loppui puhti ja menin saunaan. - Käsiä särkee :( Loppuillan aion vain olla :-)

      • Anteeksi maalaisuuteni... Kuinka itselläsi on päivä kulunut ;) ?


      • 24

        Hyvä ku muistutit, mulla on pyykit viel koneessa. Vois kai alkaa miettiä sitä rekkausnikkiäkin jossain vaiheessa kun vaan jaksais.


      • Kirje
        xena-183 kirjoitti:

        Anteeksi maalaisuuteni... Kuinka itselläsi on päivä kulunut ;) ?

        Ei tarvitse pyytää anteeksi. Olin tänään töissä; pääasiaa ulkona vaikka toimisto hommia teen. Lähdin hieman yli aamu kuuden ja tulin takaisin viiden aikaan ilalla. Ilalla olen käynnyt saunassa, surffannut netissä ja lämmittänyt ranskalaisia.

        Saat varmaankin helposti unen päästä kiinni kun olet niin paljon raatanut tänään.


      • Kirje kirjoitti:

        Ei tarvitse pyytää anteeksi. Olin tänään töissä; pääasiaa ulkona vaikka toimisto hommia teen. Lähdin hieman yli aamu kuuden ja tulin takaisin viiden aikaan ilalla. Ilalla olen käynnyt saunassa, surffannut netissä ja lämmittänyt ranskalaisia.

        Saat varmaankin helposti unen päästä kiinni kun olet niin paljon raatanut tänään.

        No en varmaankaan malta mennä aikaisin nukkumaan koska on vapaa ilta :) Mut raitis ilma ja sen päälle saunominen kyllä tekee hyvää !

        Pitkä päivä ollut itselläsikin ! Onko huomenna vapaata ?


      • Kirje
        xena-183 kirjoitti:

        No en varmaankaan malta mennä aikaisin nukkumaan koska on vapaa ilta :) Mut raitis ilma ja sen päälle saunominen kyllä tekee hyvää !

        Pitkä päivä ollut itselläsikin ! Onko huomenna vapaata ?

        Miten sen nyt sitten haluaa ottaa. Otin tietokoneen mukaan lähtiessä ja ajattelin tehdä huomenna töitä kotona. Bussit eivät täällä tahdo kulkea sunnuntaisin.


      • Umpi & Lampi

        Miten on niin, että kun joku anonyymi tuntematon netissä kysyy jotain, niin naiset ovat heti kertomassa ummet ja lammet julkisesti? Rautainen itsetunto, seksuaalinen itsevarmuus vai epätoivoinen huomionhakuko? Kenties se prinssi puolivaltakuntineen siellä rivienvälissä luuraa?

        Ihmettelen vain.


      • fdgfd4
        Umpi & Lampi kirjoitti:

        Miten on niin, että kun joku anonyymi tuntematon netissä kysyy jotain, niin naiset ovat heti kertomassa ummet ja lammet julkisesti? Rautainen itsetunto, seksuaalinen itsevarmuus vai epätoivoinen huomionhakuko? Kenties se prinssi puolivaltakuntineen siellä rivienvälissä luuraa?

        Ihmettelen vain.

        Suurin osa vastaajista on miehiä.


      • 22
        Umpi & Lampi kirjoitti:

        Miten on niin, että kun joku anonyymi tuntematon netissä kysyy jotain, niin naiset ovat heti kertomassa ummet ja lammet julkisesti? Rautainen itsetunto, seksuaalinen itsevarmuus vai epätoivoinen huomionhakuko? Kenties se prinssi puolivaltakuntineen siellä rivienvälissä luuraa?

        Ihmettelen vain.

        Täällä ihan sukupuoleton henkilö vaan juttelemassa mukavia.


      • Umpi & Lampi kirjoitti:

        Miten on niin, että kun joku anonyymi tuntematon netissä kysyy jotain, niin naiset ovat heti kertomassa ummet ja lammet julkisesti? Rautainen itsetunto, seksuaalinen itsevarmuus vai epätoivoinen huomionhakuko? Kenties se prinssi puolivaltakuntineen siellä rivienvälissä luuraa?

        Ihmettelen vain.

        Ihmisillä on erilainen "reviiri" ja yksityisyyden tarve. - Sekin on muuten eräs tekijä, joka kannattaa huomioida parisuhteessa.


    • Today...

      I have mostly indigested honey, vitamins, kalanmaksaoljyae and green tea.

      *slam*

    • ajfa

      Mahtavan kiva päivä.
      Ihanan naispulesen kaunokaisen kanssa. Hyvää seuraa,yvää ruoka ja muutamat juomat. Nyt taas ihan itsekseen kotona.

      Ymmärtäisivät kaikki ATM:t kuika hyvää seuraa naiset voikaan olla, ihan ilman jatkuvaa seksin ajattelua. Naiset ovat kerrassaan hienoja ihmisiä ja parastamahdollista juttuseuraa.

      Aina ei kaiken tarvitse naisten kanssa keskittyä ajatukseen parisuhde tai seksi.

      Nyt sitten täällä taas vihattuna ihmisenä lukemassa juttuja. Tacoja ja muutama olut, kissakamu vieressä nukkumassa ja päivä melkein kasassa.

      • ajfa

        Näppiksestä pari palikkaa hukassa. Sori! Lukihäiriö ja huonot nappulat! Prkl!


      • Kirje

        Kuulostaa herkullisesellta. Vedin itse päivällä mikroruokaa ja illalla ranskalaiset. Oletteko ihan vain kavereita vai onko välillänne jonkinlaista seurustelu viritystä?


    • eevanomena

      Hei kaikille.

      Roikuin lähes puoleen päivään sängyssä - yksin, tietty ja siitä lähdin salille. Sitten kävin ruokakaupassa, laitoin ruokaa ja söin. Kuuntelin musiikkia, selailin nettiblogeja. Katsoin huonoa elokuvaa huonossa asennossa sängyllä ja mussutin porkkanatikkuja.

      Nyt nukkumaan. Öitä kaikille.

      • Kirje

        Öitä myös sinne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      81
      3328
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      88
      2903
    3. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2299
    4. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      51
      2149
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      85
      2129
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1727
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1696
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1677
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      263
      1554
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1479
    Aihe