miten kertoa ihastukselle

POIKA123

olen 5.l.k poika haluaisin teitää miten kertoisin että oon ihastu yhteen meiän luokan tyttöön. tyttö aika munesti mun seuras välkällä:p
HELP!!!!!!!!!

9

605

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • POIKA123

      MONESTI

    • dhäfhdäofje'wpjft

      Eiköhän se tyttö jo tiedäkin, että olet ihastunut! Tietty onhan kiva kuulla se ääneenkin. Kiva että ootte välkillä yhdessä, varmaan tyttökin pitää sinua mielenkiintoisena. Voit tunnustaa tunteesi vähän niin kuin pilke silmäkulmassa, huumorilla.

    • poika123

      mutta mitä sanon sille????

    • poika123

      vittuku oon niin ujo etten viitti vaaan mennä sanomaan^^oon ihastunu suhun^^
      meinasin kysästä siltä että tulisko uimaan uma-halliin ja sen jälkeen vaikka kauppaan ja ostaa sille suklaata

      • täti

        tuo miinus tuli rumasta kielenkäytöstä. mukavia ideoita sinulla muuten on, pieniä lahjoja on kiva saada, vaikka suklaata.


    • Hmm, itsellä on kokemusta samantyyppisestä tilanteesta. 5lk:lla tykkäsin eräästä vuotta nuoremmasta tytöstä. No mitä mä tein no kerroin hänelle. Mutta ei siitä seurannut pitempää juttua vaikka muutamia kertoja ja viikkoja oltiin yhdessä välitunneilla ja muut sanoivat että pussauskoppiin siitä. Miksi sitten ei seurannut pitempää kun mut ns. kaappasi eräs vuoden vanhempi pariksi vuodeksi. Ja tää on muuten tosi tarina.

      Mulla oli vähän muutenkin erikoinen lapsuus lähes kaikki kaverit oli tyttöjä. Muistan ekan kerran milloin suutelin tytön kanssa ja se oli niin aikaisessa vaiheessa että oksat pois.

      Tilanteen mukaan sanot tyyliin 'tykkään susta'. Itse kerroin tuon hänelle suoraan kaverien kuullen.

      • sdskjdssss

        Keskiverto it-mieheks alotit nuorena! :-)


    • jfterweaqewt

      Osta sille tytölle suklaata, ja sit ku syötte sitä suklaata yhessä, niin sano sille tytölle hymyillen että "tää suklaa on melkein yhtä ihanaa ku sä" :)

      Mut jos et uskalla sanoo tytölle suoraan et oot ihastunu siihe, nii kutsu se jonneki paikkaa (vaikka uimahalliin, ostarille tai jonneki mis ootte kahestaa ilman teiän kavereita) ja sano vaik et "tosi kiva et ollaa iha vaa kahestaa.."

      Kyl se tyttö sit jo ymmärtää et oot ihastunu.. Lycka till! ;-)

    • POIKA123

      sorry ku en oo käyny täällä mutta oon nyt sen tytön ka kiitos kaikille ainakin sulle jfterweaqewt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      81
      3328
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      88
      2903
    3. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2299
    4. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      51
      2149
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      85
      2129
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1727
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1696
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1677
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      263
      1554
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1479
    Aihe